gbras Δημοσ. Παρασκευή στις 04:25 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:25 μμ Για να μην υπαρχουν διαξιφισμοι τα παρακατω ισχυουν. Οσο πιο αργα φορτιζεις τοσο περισσοτερη ενεργεια σπαταλας, οχι σημαντικη αλλα εχεις καποια μεγαλυτερη απωλεια. Η ταχυτητα φορτισης επηρεαζει την μπαταταρια αναλογα και ποσο μεγαλη ειναι . Σε μπαταριες που ειναι πανω απο 55 kwh ειτε στα 2kw φορτιζεις ειτε στα 11kw την επηρεαζει το ιδιο πρακτικα. 2
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 04:25 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:25 μμ (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Στο ότι για την μπαταρία δεν έχει κανένα όφελος και το να φορτίζει κανείς πιο αργά σε AC έχει μόνο αύξηση στην κατανάλωση ρεύματος. Τώρα το πόση είναι αυτή το μάθαμε μετά. Και 100w να κάψει παραπάνω είναι αύξηση χωρίς όφελος. Δεν ισχύει για την περίπτωση που μιλάγαμε(overnight charging οπου ριχνεις την ταχυτητα στα 7kW αντι για 11kW), δες το πινακακι: Συνεχιζεις βεβαια να επιμενεις, ενδιαφέρον. Επεξ/σία Παρασκευή στις 04:30 μμ από haHa
basilis_k6 Δημοσ. Παρασκευή στις 04:29 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:29 μμ 4 ώρες πριν, haHa είπε Οτι ο κοσμος που θεωρτικα τον νοιαζει το κοστος χρησης(για τους υποψηφιους αγοραστες φθηνων αυτοκινητων ), αγοραζει βενζινοκινητα αυτοκινητα που καινε 12-15€/100km και δεν παιρνει ηλεκτρικο, δειχνει ποσο παραπληροφορηση υπαρχει. Εγω παντως οσοι ξερω που αγορασαν αμαξι μετα το 22 και δεν πηραν ηλεκτρικο, πηραν αμαξια που δεν περνανε τα 10ευρω ανα 100 στην πολη. Οσοι παιρνουν κατι που καιει 12-15 θελουν και αμαξι ταξιδιων/χωρων η επιδοσεων. Δλδ αμαξι πολης πλεον δυσκολα βρισκεις με τετοια καταναλωση ουτως η αλλως.
teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 04:30 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:30 μμ (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν ισχύει για την περίπτωση που μιλάγαμε, δες το πινακακι . Συνεχιζεις βεβαιανα επιμενεις, ενδιαφέρον. Έχει λάθος στα δεδομένα του. Επαλήθευσε τα και έλα. Εδώ αναγωγή στις ίδιες kw φόρτισης. Κάτι δεν πάει καλά στα 7kW. Είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ ότι όσο πιο αργά φορτίζεις τόσο πιο πολύ πέφτει η απόδοση!!! Θέλω να μου πείς τί μαγικό συμβαίνει στα 7kw και αυξάνει η απόδοση φόρτισης. Εγώ έχω να σου πώ γιατί πέφτει όσο πιο αργά φορτίζεις. Επεξ/σία Παρασκευή στις 04:32 μμ από teodor_ch
NT1G Δημοσ. Παρασκευή στις 04:36 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:36 μμ Στα 50 kW τι συμβαίνει και την μια φορά είναι στο 94 % και την άλλη στο 83 %; 1
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 04:37 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:37 μμ (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Εγω παντως οσοι ξερω που αγορασαν αμαξι μετα το 22 και δεν πηραν ηλεκτρικο, πηραν αμαξια που δεν περνανε τα 10ευρω ανα 100 στην πολη. Οσοι παιρνουν κατι που καιει 12-15 θελουν και αμαξι ταξιδιων/χωρων η επιδοσεων. Δλδ αμαξι πολης πλεον δυσκολα βρισκεις με τετοια καταναλωση ουτως η αλλως. Η βενζινη εχει 1.7€/lt. Για να καις κατω απο 10€/100km στην πολη, πρεπει να καις κατω απο 5.9lt/100km στην πολη (10/1.7=5.88), κατι που πετυχαινουν τα υβριδικα της toyota. Πχ, ενα τυπικο VW Golf καιει αισθητα παραπανω(20+%) στην πολη. Ισως ουτε οι ιδιοι οι κατασκευαστες να μην δινουν τετοια νουμερα για μη-υβριδικα εντος πολης. Μπορει μονο κατι μικρα, ελαφρια αυτοκινητα με αναιμικες επιδοσεις και χειροκινητα κιβωτια οριακα να καταφερνουν τοσο χαμηλες καταναλωσεις εντος πολης. Σημειωτεον οτι στην συγκριση εβαλα καταναλωση ηλεκτρικου εντος πολης 18kWh/100km, που ειναι αισθητα αυξημενη. Εδω τι ισχυει στην πραξη: Ενα τυπικο ηλεκτρικο καιει στην πολη γυρω στα 15kWh/100km, δηλαδη 4.45€/100km στην πολη με overnight φορτιση εκτος σπιτιου στην incharge. Ενα αντιστοιχο βενζινοκινητο μη-υβριδικο καιει στην πολη(συντηρητικα) γυρω στα 7.5lt/100km, δηλαδη 12.75€/100km στην πολη. Μιλαμε δηλαδη για σχεδον τριπλασιο κοστος μετακινησης στην πολη για βενζινοκινητο σε σχεση με overnight φορτιση ΕΚΤΟΣ σπιτιου στην incharge. Αν μαλιστα μιλαμε για καποιον που κανει μικρες αποστασεις (δουλεια, φροντιστηρια παιδιων, μεταβαση για αθληση κλπ), οπου ο κινητηρας δεν προλαβαινει να ζεσταθει καλα-καλα, η καταναλωση για ενα μικρομεσαιο μη-υβριδικο ειναι ακομα υψηλοτερη στην πολη. Για SUV με χωρους και σχετικα καλες επιδοσεις(150+hp), παει ακομα υψηλοτερα η καταναλωση. Επεξ/σία Παρασκευή στις 05:26 μμ από haHa 3
QuantumWanderer Δημοσ. Παρασκευή στις 05:46 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 05:46 μμ Για όλες αυτές τις αναλύσεις που έγιναν παραπάνω, και σε συνδυασμό με τη σοβαρή έλλειψη υποδομών στις ελληνικές πόλεις (σπίτι, γραφείο, δημόσιοι χώροι), μαζί με τις αργές φορτίσεις σε άλλους φορτιστές ... ... για χρόνια ακόμα θα κάνουν πάρτυ τα υβριδικά Toyota ... ... και βλέπουμε πώς θα πάει, όταν θα ωριμάσουν οι συνθήκες. ΥΓ δεν έκανα καν αναφορά σε ηλεκτρικό σε υπεραστικό ταξίδι, γιατί είναι ακόμα για τους έχοντες υπομονή beta testers ... (και μην αρχίσουμε τις αναλύσεις για την αυτονομία οχημάτων άνω των 40000 ευρώ που δεν προσεγγίζονται από τον ευρύ πληθυσμό)
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 06:13 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:13 μμ 22 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Για όλες αυτές τις αναλύσεις που έγιναν παραπάνω, και σε συνδυασμό με τη σοβαρή έλλειψη υποδομών στις ελληνικές πόλεις (σπίτι, γραφείο, δημόσιοι χώροι), μαζί με τις αργές φορτίσεις σε άλλους φορτιστές ... ... για χρόνια ακόμα θα κάνουν πάρτυ τα υβριδικά Toyota ... ... και βλέπουμε πώς θα πάει, όταν θα ωριμάσουν οι συνθήκες. ΥΓ δεν έκανα καν αναφορά σε ηλεκτρικό σε υπεραστικό ταξίδι, γιατί είναι ακόμα για τους έχοντες υπομονή beta testers ... (και μην αρχίσουμε τις αναλύσεις για την αυτονομία οχημάτων άνω των 40000 ευρώ που δεν προσεγγίζονται από τον ευρύ πληθυσμό) Θες να μας δώσεις το κόστος κίνησης ενός υβριδικού όπως το έκανε ο Haha, διότι δεν προσφέρεις κάτι στην συζήτηση έτσι απλώς πετώντας στον αέρα πάρε ένα υβριδικό. Παραπάνω ειπώθηκε ότι οι φορτιστές το βράδυ είναι άδειοι και ότι το κόστος φόρτισης είναι στα 4,45€/100km για ένα ηλεκτρικό εσύ πως κατέληξες σε όλο αυτό; Μπορεί να φτάσει αυτό το κόστος ένα υβριδικό; 1
greg4 Δημοσ. Παρασκευή στις 06:25 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:25 μμ 1 hour ago, haHa said: Πχ, ενα τυπικο VW Golf καιει αισθητα παραπανω(20+%) στην πολη ποιο 20%. Εμένα το golf με 122ps / dsg εντός πόλης ξεκίνα - σταμάτα χτυπάει 12-17lt / 100km. Αν βρω λίγο και πάω με 50km/h για κάποια μέτρα θα παίσει και στα 9-10 lt/km. Για πιο κάτω δεν υπάρχει σενάριο που να βγάζει πιο κάτω. υ.γ. και φυσικά με πολύ ήρεμο γκάζι αυτά. Αν το πατήσω άστα 2
QuantumWanderer Δημοσ. Παρασκευή στις 06:25 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 06:25 μμ 7 λεπτά πριν, manolis940 είπε Θες να μας δώσεις το κόστος κίνησης ενός υβριδικού όπως το έκανε ο Haha, διότι δεν προσφέρεις κάτι στην συζήτηση έτσι απλώς πετώντας στον αέρα πάρε ένα υβριδικό. Παραπάνω ειπώθηκε ότι οι φορτιστές το βράδυ είναι άδειοι και ότι το κόστος φόρτισης είναι στα 4,45€/100km για ένα ηλεκτρικό εσύ πως κατέληξες σε όλο αυτό; Μπορεί να φτάσει αυτό το κόστος ένα υβριδικό; Δεν βλέπω κανένα λόγο με κόστος βενζίνης σε ένα υβριδικό Toyota στα 6,5-7 ευρώ στα 100 λίτρα για αυτοκίνητα πόλης (B, B-SUV), να ασχοληθεί κανείς να πετύχει τα 4,5 ευρώ περιμένοντας το Jack Daniels να ωριμάσει πετώντας φελούς στο βαρέλι (όσο φορτίζει), όταν γεμίζει βενζίνη σε 2 λεπτά. Επίσης, να πάρει το ρίσκο της υπό διερεύνηση/απόδειξη αξιοπιστίας άγνωστων κατασκευαστών. Μιλάμε πάντα γιατί δεν θα προχωρήσουν όλα αυτά άμεσα στον ΕΥΡΥ πληθυσμό. Το να προσπαθούν οι early adopters κάθε τεχνολογίας να κατανοήσουν τί θα πει mainstream επιλογή για τον ευρύ πληθυσμό, είναι ντε φάκτο λανθασμένη υπόθεσης εργασίας από τα αποδυτήρια. Μιλάμε για τα εμπόδια για τον ευρύ πληθυσμό. 1
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 06:37 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:37 μμ 11 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Δεν βλέπω κανένα λόγο με κόστος βενζίνης σε ένα υβριδικό Toyota στα 6,5-7 ευρώ στα 100 λίτρα για αυτοκίνητα πόλης (B, B-SUV), να ασχοληθεί κανείς να πετύχει τα 4,5 ευρώ περιμένοντας το Jack Daniels να ωριμάσει πετώντας φελούς στο βαρέλι (όσο φορτίζει), όταν γεμίζει βενζίνη σε 2 λεπτά. Επίσης, να πάρει το ρίσκο της υπό διερεύνηση/απόδειξη αξιοπιστίας άγνωστων κατασκευαστών. Μιλάμε πάντα γιατί δεν θα προχωρήσουν όλα αυτά άμεσα στον ΕΥΡΥ πληθυσμό. Το να προσπαθούν οι early adopters κάθε τεχνολογίας να κατανοήσουν τί θα πει mainstream επιλογή για τον ευρύ πληθυσμό, είναι ντε φάκτο λανθασμένη υπόθεσης εργασίας από τα αποδυτήρια. Μιλάμε για τα εμπόδια για τον ευρύ πληθυσμό. Το τι SUV αποτελεί μία υπερυψωμένη κούρσα ας μην το κάνουμε θέμα. Το ότι τα 7€ είναι σχεδόν τα διπλά χρήματα και αυτό με μια τρελή κατανάλωση που έδωσε παραπάνω ο haha; Το ότι 2 λεπτά δεν γεμίζω βενζίνη ούτε σε άδειο πρατήριο, πόσο μάλλον όταν έχει ουρά; Και φυσικά κανένας δεν περιμένει να φορτίσει το αμάξι του αλλά το βάζει στην φόρτιση στους νεκρούς χρόνους; Είμαι εγώ early adopter ή εσύ φοβικός και παραπληροφορημένος για το πως λειτουργεί ένα ηλεκτρικό και το πως είναι η καθημερινότητα ενός ανθρώπου με ηλεκτρικό; 5 1
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 06:42 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:42 μμ 16 λεπτά πριν, greg4 είπε ποιο 20%. Εμένα το golf με 122ps / dsg εντός πόλης ξεκίνα - σταμάτα χτυπάει 12-17lt / 100km. Αν βρω λίγο και πάω με 50km/h για κάποια μέτρα θα παίσει και στα 9-10 lt/km. Για πιο κάτω δεν υπάρχει σενάριο που να βγάζει πιο κάτω. υ.γ. και φυσικά με πολύ ήρεμο γκάζι αυτά. Αν το πατήσω άστα +1, ο κόσμος ξεχναει ποσο καινε τα βενζινοκινητα στην πολη. Το 7.5lt/100km που εβαλα είναι πολυ συντηρητικό. 1
QuantumWanderer Δημοσ. Παρασκευή στις 06:45 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 06:45 μμ Ευτυχώς υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό κατόχων ηλεκτρικών που αναφέρουν την αλήθεια ότι «χωρίς πρίζα στο σπίτι δεν πας σε ηλεκτρικό» και μερικοί από αυτούς ότι «χωρίς φωτοβολταϊκό στο σπίτι δεν πάς σε ηλεκτρικό, ακόμα και με πρίζα», για να ξεπλένουν τη φανατίλα του ότι «πας σε ηλεκτρικό, ακόμα και χωρίς να έχεις πρίζα στο σπίτι, γιατί μπλα μπλά μπλα μπλα». Δεν μάς ενδιαφέρουν τα χαρακώματα. Υπάρχει κόσμος που ΔΕΝ γουστάρει να έχει ηλεκτρικό και να του αφιερώνει χρόνο φόρτισης σαν να έχει σκύλο που θέλει βόλτα για να μη ψοφήσει. Δεν προλαβαίνουν στην καθημερινότητα να την βγάζουν σε φορτιστές ούτε 40λεπτα ούτε ώρες ούτε να ψάχνουν τον κατάλληλο φορτιστή ούτε να φτάνουν και να έχει βλάβη και να μη κουμπώνει κλπ κλπ. Θέλουν το αυτοκίνητο άμεσα διαθέσιμο, όπως ακριβώς έκαναν για δεκαετίες, χωρίς συμβιβασμούς χρόνου και ας πληρώσουν παραπάνω.
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 06:46 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:46 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε ΥΓ δεν έκανα καν αναφορά σε ηλεκτρικό σε υπεραστικό ταξίδι, γιατί είναι ακόμα για τους έχοντες υπομονή beta testers ... (και μην αρχίσουμε τις αναλύσεις για την αυτονομία οχημάτων άνω των 40000 ευρώ που δεν προσεγγίζονται από τον ευρύ πληθυσμό) Ο κοσμος που ενδιαφερεται για χαμηλο κοστος μετακινησης και αγοραζει μικρα, αναιμικα αυτοκινητα, συνηθως δινει μεγαλη προτεραιοτητα στο ποσο κοστιζει να παει ενα ταξιδι, πχ στην Θεσσαλονίκη. Αν είναι να το κανει με 25€ με ηλεκτρικο σε 6 ωρες αντι για 50€ με βενζινοκινητο σε 5 ωρες, το κοινο που ενδιαφέρεται για το κοστος ευκολα θα διαλεξει το φθηνοτερο. Εδω κοσμος αποφευγει τα διοδια. 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Για όλες αυτές τις αναλύσεις που έγιναν παραπάνω, και σε συνδυασμό με τη σοβαρή έλλειψη υποδομών στις ελληνικές πόλεις (σπίτι, γραφείο, δημόσιοι χώροι), μαζί με τις αργές φορτίσεις σε άλλους φορτιστές ... ... για χρόνια ακόμα θα κάνουν πάρτυ τα υβριδικά Toyota ... ... και βλέπουμε πώς θα πάει, όταν θα ωριμάσουν οι συνθήκες. Μια μειονοτητα ομως προτιμαει τα toyota, μιας κι εχει διείσδυση κατω του 20%. Το υπόλοιπο 80% δεν προτιμαει toyota και πληρωνει κατα μεσο ορο τριπλασιο κοστος μετακίνησης σε σχεση με ηλεκτρικο με φορτιση overnight εκτος σπιτιου. ---------- Οπως και να εχει, ο καθένας διαλεγει αυτο που του αρεσει, αλλα το σημαντικό είναι να εχουμε τα νουμερα για να συγκρινουμε. Πχ δεν υπαρχει μικρομεσαιο αυτοκινητο μη-υβριδικο που καιει κατω απο 10€/100km στην πολη. Επεξ/σία Παρασκευή στις 06:52 μμ από haHa 1
QuantumWanderer Δημοσ. Παρασκευή στις 06:50 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 06:50 μμ (επεξεργασμένο) Νιώθω ότι επαναλαμβάνονται εδώ και χρόνια οι ίδιοι κύκλοι συζήτησης. Κάποιοι δεν θέλοι να γίνουν δούλοι του αυτοκινήτου με το ζόρι. Π.χ. πάμε στο σενάριο που αναφέρθηκε (για πολλοστή φορά σε νέο κύκλο συζήτησης). Ένας που δεν έχει πρίζα στο σπίτι, γιατί να πάρει π.χ. το Dolphin Surf, και όχι π.χ. το Yaris Hybrid. Δεν λέω ότι όσοι θέλουν να μην το κάνουν. Ρωτάω: γιατί πιστεύουμε ότι ο ευρύς πληθυσμός που δεν έχει πρίζα στο σπίτι, θα βάλει το μπελά της εξωτερικής φόρτισης στο κεφάλι του; Το Yaris σε συνθήκες πόλης, υπάρχουν αναφορές για μέση κατανάλωση και στα 3.8. Παραδείγματα έφερα, για να το κάνουμε πιο συγκεκριμένο. Επεξ/σία Παρασκευή στις 06:51 μμ από QuantumWanderer
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα