manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:38 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:38 μμ Μόλις τώρα, QuantumWanderer είπε Προσωπικά δεν έχω συναντήσει τέτοιους. Δεν ξέρω αν είναι καν υψηλό ποσοστό, αυτή η υποκατηγορία που περιγράφεις. Ίσως πριν 5 χρόνια να υπήρχε ένα σημαντικότερο τέτοιο ποσοστό. Ξέρω αρκετούς στο πλατύ μέσο της διασποράς, που διαβάζουν τα στοιχεία, αλλά προς το παρόν δεν μπορούν να ξεπεράσουν τους συμβιβασμούς που πρέπει να κάνουν. Μήπως η θεωρία της ύπαρξης ψεκασμένων αγοραστών αυτοκινήτων είναι μια εύκολη εξήγηση; Ούτε ξέρω αν είναι υψηλό ποσοστό και δεν θα βγάλω στατιστικά απ' την προσωπική μου εμπειρία όπως γίνεται συχνά εδώ μέσα, είπα ότι υπάρχουν δύο ενδεχόμενα. Για να τους συναντήσεις πρέπει αρχικά να έχεις ηλεκτρικό. Συνήθως δύσκολα γίνεται συζήτηση για την ηλεκτροκίνηση χωρίς να υπάρχει κάποιος με ηλεκτρικό στην παρέα. Θα επαναλάβω αντιθέτως ότι υπήρχε μια ωραία διαφωνία-συζήτηση πιο πίσω σχετικά με το κόστος φόρτισης έξω, με την απόδοση της φόρτισης σε υψηλά και χαμηλές ταχύτητες και ήρθες και πέταξες την "βόμβα" σου για τα υβριδικά και η συζήτηση χάλασε.... πάλι. 2
basilis_k6 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:44 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:44 μμ (επεξεργασμένο) ΕΓΩ: φορτιστης κοντα μου (σχεδον ποτε διαθεσιμος) με νορμαλ καταναλωση θα μου δωσει οφελος 500 ευρω το χρονο στα 10κ χλμ. τοσα κανω μαξ το χρονο, απιθανο να κανω παραπανω. απιθανο επισης να φορτισω πιο φθηνα σε ταξιδι οποτε μαλλον πιο κοντα στα 450 θα παει το νουμερο. βενζινη εχω υπολογισει 1,75ε και μεση κατανάλωση 6λιτρα/100. αν παω σε αμαξι που καιει 7λ/100 εχω μαξιμουμ κερδος 675ε/ετος. αμαξι που καιει παραπανω δεν θα αγοραζα ουτως η αλλως. αρα παλι ΕΓΩ πρεπει να σκεφτω οτι πλην μεταχειρισμένου τεσλα 3 (γιατι απλα δεν μπορω να παρω τοσο μεγαλο αμαξι που ειναι και σενταν) οι επιλογες μου σε νορμαλ μεγεθος ξεκινανε απο 36κ. μετοχερειρο πλην τεσλα δεν θα κοιτουσα. με 32 παιρνω ενα κονα υβριδικο και σε 8 χρονια που θα αρχισω να εχω κερδος απο το καυσιμο θα με εχει πιασει το depreciation και δεν θα εχει καμια σημασια το κοστος καυσιμου. δεν βαζω καν μεσα την toyota... ο λογος να παρω ηλεκτρικο ειναι κυριως η λειτουργια του, οχι το κοστος καυσιμου. ΑΝ ενα ελροκ 60 αντι για 39k εκανε 34 τοτε ναι, θα ειχε τελειως αλλη καταληξη η σκεψη μου. Η αν η renault εδινε καμια εγγυηση της προκοπης στο R4. η αν καποια ωραια ηλεκτρικα οπως το Ioniq δεν ηταν καραβια σε μεγεθος. οπου εγω βαλτε και μερικους ακομα. ενα βασικο προβλημα των ηλεκτρικων ειναι οτι οι αγοραστες εκτος ολων των αλλων κοιτανε και το μεγεθος. στα 4-4,2-4,4μ πασχουν πολυ τα ηλεκτρικα της αγορας. edit ξεχασα να αναφερω οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ταξιδευω με 110 για να πιασω καλυτερες καταναλωσεις. προτιμω να παω με κτελ Επεξ/σία Παρασκευή στις 11:49 μμ από basilis_k6 2
QuantumWanderer Δημοσ. Παρασκευή στις 11:44 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 11:44 μμ 3 λεπτά πριν, manolis940 είπε Ούτε ξέρω αν είναι υψηλό ποσοστό και δεν θα βγάλω στατιστικά απ' την προσωπική μου εμπειρία όπως γίνεται συχνά εδώ μέσα, είπα ότι υπάρχουν δύο ενδεχόμενα. Για να τους συναντήσεις πρέπει αρχικά να έχεις ηλεκτρικό. Συνήθως δύσκολα γίνεται συζήτηση για την ηλεκτροκίνηση χωρίς να υπάρχει κάποιος με ηλεκτρικό στην παρέα. Θα επαναλάβω αντιθέτως ότι υπήρχε μια ωραία διαφωνία-συζήτηση πιο πίσω σχετικά με το κόστος φόρτισης έξω, με την απόδοση της φόρτισης σε υψηλά και χαμηλές ταχύτητες και ήρθες και πέταξες την "βόμβα" σου για τα υβριδικά και η συζήτηση χάλασε.... πάλι. Επιλεκτική παρουσίαση συγκρίσεων με τα ξεπερασμένα θερμικά ήταν η συζήτηση, για να παρουσιαστούν ως υπεργ@μ@τα τα ηλεκτρικά ακόμα και όσους δεν έχουν πρίζα στο σπίτι. Η πραγματικότητα είναι, όμως, κάπου στη μέση. Ε, δεν γίνεται με το ζόρι να παρουσιαστεί ως υπέρτατη λύση για τη μάζα του πληθυσμού η αγορά ηλεκτρικού με φόρτιση έξω, χωρίς πρίζα στο σπίτι. 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε ΕΓΩ: φορτιστης κοντα μου (σχεδον ποτε διαθεσιμος) με νορμαλ καταναλωση θα μου δωσει οφελος 500 ευρω το χρονο στα 10κ χλμ. τοσα κανω μαξ το χρονο, απιθανο να κανω παραπανω. απιθανο επισης να φορτισω πιο φθηνα σε ταξιδι οποτε μαλλον πιο κοντα στα 450 θα παει το νουμερο. βενζινη εχω υπολογισει 1,75ε και μεση κατανάλωση 6λιτρα/100. αν παω σε αμαξι που καιει 7λ/100 εχω μαξιμουμ κερδος 675ε/ετος. αμαξι που καιει παραπανω δεν θα αγοραζα ουτως η αλλως. αρα παλι ΕΓΩ πρεπει να σκεφτω οτι πλην μεταχειρισμένου τεσλα 3 (γιατι απλα δεν μπορω να παρω τοσο μεγαλο αμαξι που ειναι και σενταν) οι επιλογες μου σε νορμαλ μεγεθος ξεκινανε απο 36κ. μετοχερειρο πλην τεσλα δεν θα κοιτουσα. με 32 παιρνω ενα κονα υβριδικο και σε 8 χρονια που θα αρχισω να εχω κερδος απο το καυσιμο θα με εχει πιασει το depreciation και δεν θα εχει καμια σημασια το κοστος καυσιμου. δεν βαζω καν μεσα την toyota... ο λογος να παρω ηλεκτρικο ειναι κυριως η λειτουργια του, οχι το κοστος καυσιμου. ΑΝ ενα ελροκ 60 αντι για 39k εκανε 34 τοτε ναι, θα ειχε τελειως αλλη καταληξη η σκεψη μου. Η αν η renault εδινε καμια εγγυηση της προκοπης στο R4. η αν καποια ωραια ηλεκτρικα οπως το Ioniq δεν ηταν καραβια σε μεγεθος. οπου εγω βαλτε και μερικους ακομα. ενα βασικο προβλημα των ηλεκτρικων ειναι οτι οι αγοραστες εκτος ολων των αλλων κοιτανε και το μεγεθος. στα 4-4,2-4,4μ πασχουν πολυ τα ηλεκτρικα της αγορας. Να μια λογική τεκμηρίωση, που μιλάει για το σύνολο των παραμέτρων που επιλέγει ο καταναλωτής.
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 11:54 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:54 μμ (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Επιλεκτική παρουσίαση συγκρίσεων με τα ξεπερασμένα θερμικά ήταν η συζήτηση, για να παρουσιαστούν ως υπεργ@μ@τα τα ηλεκτρικά ακόμα και όσους δεν έχουν πρίζα στο σπίτι. Η πραγματικότητα είναι, όμως, κάπου στη μέση. Κι εδω εισαι σωστος: η πλειονότητα των θερμικων που αγοραζει το κοινο ειναι ξεπερασμένα και οπως ειπες εχουν κοστος μετακινησης τριπλασιο σε σχέση με ενα ηλεκτρικο με φορτιση εκτος σπιτιου. Δεν θυμάμαι κανένας να ειπε οτι ειναι υπεργ@μ@τα, απλα μιλάγαμε για το 3πλασιο κοστος μετακινησης που ειπες οτι εχει πλειονότητα των θερμικων που αγοραζει ο κοσμος. Επεξ/σία Σάββατο στις 12:15 πμ από haHa 1
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:55 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:55 μμ 7 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Επιλεκτική παρουσίαση συγκρίσεων με τα ξεπερασμένα θερμικά ήταν η συζήτηση, για να παρουσιαστούν ως υπεργ@μ@τα τα ηλεκτρικά ακόμα και όσους δεν έχουν πρίζα στο σπίτι. Η πραγματικότητα είναι, όμως, κάπου στη μέση. Ε, δεν γίνεται με το ζόρι να παρουσιαστεί ως υπέρτατη λύση για τη μάζα του πληθυσμού η αγορά ηλεκτρικού με φόρτιση έξω, χωρίς πρίζα στο σπίτι. Να μια λογική τεκμηρίωση, που μιλάει για το σύνολο των παραμέτρων που επιλέγει ο καταναλωτής. Και εσύ τρεις σελίδες τώρα αντί να μας δείξεις ένα πιο οικονομικό υβριδικό μας λες ότι το 90% του κόσμου δεν προτιμάει τα ηλεκτρικά άρα τα υβριδικά είναι οικονομικότερα ή άρα πέταξες κάτι άκυρο στην συζήτηση; Σε προκαλώ βέβαια να μου δείξεις που τα παιδιά πιο πίσω έδειξαν το ηλεκτρικό ως υπέρτατη λύση.
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 12:00 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:00 πμ (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε edit ξεχασα να αναφερω οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ταξιδευω με 110 για να πιασω καλυτερες καταναλωσεις. προτιμω να παω με κτελ Μια υποσημείωση: υπαρχει η εντύπωση οτι οι κάτοχοι ηλεκτρικων κινούνται αργα ενω η πραγματικοτητα δειχνει το ακριβώς αντίθετο : Για να εχεις μεση κατανάλωση 6λ/100km σε βενζινοκινητο μη-υβριδικο, πρέπει να πηγαινεις αρκετα συντηρητικα. Τους βλεπουμε ολους στα φαναρια πως ξεκινανε, ποσο αργα πανε σε αδεια Κηφησιας, παραλιακη κλπ. Αντίθετα, τα ηλεκτρικα κανουν μπαμ στο ποσο πιο σβλετα κινουνται κατα μ.ο (υπολογιζουμε κινηση και σε πολη και σε εθνικη). Μαλιστα, τα περισσότερα ηλεκτρικα με μεγαλη μπαταρια κανουν πιο γρήγορο ταξιδι αν πας με 140 αντι για 110 παρα την παρανοηση που υπαρχει. 37 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ΕΓΩ: φορτιστης κοντα μου (σχεδον ποτε διαθεσιμος) με νορμαλ καταναλωση θα μου δωσει οφελος 500 ευρω το χρονο στα 10κ χλμ. τοσα κανω μαξ το χρονο, απιθανο να κανω παραπανω. απιθανο επισης να φορτισω πιο φθηνα σε ταξιδι οποτε μαλλον πιο κοντα στα 450 θα παει το νουμερο. βενζινη εχω υπολογισει 1,75ε και μεση κατανάλωση 6λιτρα/100. αν παω σε αμαξι που καιει 7λ/100 εχω μαξιμουμ κερδος 675ε/ετος. αμαξι που καιει παραπανω δεν θα αγοραζα ουτως η αλλως. Πανω-κατω σωστος με τα νουμερα και λογικα πρέπει να προσθεσεις και τι γλυτωνεις απο το ετησιο service και τα τελη. Οποτε στα 500€/χρονο,πρεπει να προσθεσεις κανα 200€ ακομα. Σε αυτα δεν βαζουμε τα πιθανα παραπάνω κοστη βλαβων των θερμικων, μικροτερη εγγυηση κλπ γιατι δεν μπορουν να ποσοτικοποιηθουν. 37 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ο λογος να παρω ηλεκτρικο ειναι κυριως η λειτουργια του, οχι το κοστος καυσιμου. +1000 Αυτο μπορεί να το καταλαβει καποιος μονο αφοτου οδηγησει ηλεκτρικο και θα απορει γιατι παλευε με θερμικα. Αν κάποιος παει απο ενα αυτοκίνητο τυπου vw golf, μηχανοκινητο, με 120 αλογα, ψιλογυμνο μεσα σε ενα παρομοιου κόστους ηλεκτρικο, αυτοματο, 200 αλογα θα τραβαει τα μαλλια του απο το ποσο πιο ανετο είναι. Επεξ/σία Σάββατο στις 12:22 πμ από haHa
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 12:23 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:23 πμ 13 λεπτά πριν, haHa είπε Μια υποσημείωση: υπαρχει η εντύπωση οτι οι κάτοχοι ηλεκτρικων κινούνται αργα ενω η πραγματικοτητα δειχνει το ακριβώς αντίθετο : Για να εχεις μεση κατανάλωση 6λ/100km σε βενζινοκινητο μη-υβριδικο, πρέπει να πηγαινεις αρκετα συντηρητικα. Τους βλεπουμε ολους στα φαναρια πως ξεκινανε, ποσο αργα πανε σε αδεια Κηφησιας, παραλιακη κλπ. Αντίθετα, τα ηλεκτρικα κανουν μπαμ στο ποσο πιο σβλετα κινουνται κατα μ.ο (υπολογιζουμε κινηση και σε πολη και σε εθνικη). Μαλιστα, τα περισσότερα ηλεκτρικα με μεγαλη μπαταρια κανουν πιο γρήγορο ταξιδι αν πας με 140 αντι για 110 παρα την παρανοηση που υπαρχει. Πανω-κατω σωστος με τα νουμερα και λογικα πρέπει να προσθεσεις και τι γλυτωνεις απο το ετησιο service και τα τελη. Οποτε στα 500€/χρονο,πρεπει να προσθεσεις κανα 200€ ακομα. Σε αυτα δεν βαζουμε τα πιθανα παραπάνω κοστη βλαβων των θερμικων, μικροτερη εγγυηση κλπ γιατι δεν μπορουν να ποσοτικοποιηθουν. μονο για ταξιδι ειπα. τα 200 τα ακουω, βλαβες κτλ προφανως δεν υπολογιζω, θεωρω οτι -πλην τεσλα- δυσκολα μπορει καποιος να ξερει τι θα ζητησει ενα ev. επισης τα δικα μου οχηματα ηταν πολυ φθηνα σε συντηρηση και θελω να πιστευω οτι θα ειναι και το επομενο. το πραγματικο μου προβλημα ειναι οτι θελω κατι γυρω στα 4,3μ. ερχετε ioniq 2, θα ερθει αραγε tesla m2? αυτα περιμενω να δω... 1
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 12:27 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:27 πμ (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε μονο για ταξιδι ειπα. Και σε ταξιδι μια χαρα γρηγορα πας με τα περισσότερα ηλεκτρικα που εχουν γρηγορη ταχυφορτιση και στους αυτοκινητοδρομους υπαρχουν ταχυφορτιστες. Δεν το συζητώ για μεσα στην πολη ποσο αργα κινούνται με τα θερμικα, ενω τα ηλεκτρικα με κοστος κατω απο 5€/100km δεν σε νοιάζει και πας αισθητα πιο σβέλτα. 10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε το πραγματικο μου προβλημα ειναι οτι θελω κατι γυρω στα 4,3μ. ερχετε ioniq 2, θα ερθει αραγε tesla m2? αυτα περιμενω να δω... Byd είναι η καλύτερη πρόταση σε αυτο το μέγεθος. Κι εκει ειναι που υστερούν οι Ευρωπαίοι και αντι να στρωθουν να βγαλουν καλη προταση, τους δινει η ΕΕ επιδοτηση με τα plugin θερμικα των 40.000+€ τυπου bmw x1 plugin hybrid(που δεν εχουν εταιρικο φορο κλπ, αρα επιδοτουνται πλαγίως) και με τους δασμους στα κινεζικα ωστε να μην είναι τα κινεζικα ανταγωνιστικα. Αυτα είναι δωρα προς τους Ευρωπαίους κατασκευαστες και δυστυχώς θα αργησουν να βγάλουν αυτοκίνητα που θελει ο κόσμος. Επεξ/σία Σάββατο στις 12:35 πμ από haHa 1
papoys1 Δημοσ. Σάββατο στις 08:53 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:53 πμ 12 ώρες πριν, chios είπε Τον αφρό τον βάζεις για να κλείσει την τρύπα, μετά τον κόβεις και πας με στοκο, κόλλα πλακιδίων ή ότι άλλο θες, εγώ έχω πιστόλι αφρού και κλείνει για να τον χρησιμοποιήσεις οπότε θέλεις και πάντα αφρό χαμηλής διόγκωσης, και φυσικά σπρέι για καθαρισμό του πιστολιού και χεριών αν πέσει πάνω σου. Το πιστόλι έχει ρύθμιση να βγαίνει αργά ο αφρός. 8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Η αν η renault εδινε καμια εγγυηση της προκοπης στο R4. η αν καποια ωραια ηλεκτρικα οπως το Ioniq δεν ηταν καραβια σε μεγεθος. οπου εγω βαλτε και μερικους ακομα. ενα βασικο προβλημα των ηλεκτρικων ειναι οτι οι αγοραστες εκτος ολων των αλλων κοιτανε και το μεγεθος. στα 4-4,2-4,4μ πασχουν πολυ τα ηλεκτρικα της αγορας. Θα σταθώ στο μέγεθος 😜Αυτό το μέγεθος ρε παιδιά είναι άλλο πράγμα. Αγιάτρευτος καυμός.Αν πας σε οικογενειακό να έχεις και λίγους χώρους εκτός των tesla που είναι λίγο μαζεμένα , όσα έχω δει είναι καραβια χιώτικα 😂 και όχι αυτοκίνητα οπότε αν δεν έχεις γκαράζ για στάθμευση και φόρτιση (που οι περισσότεροι δεν έχουν) το ξεχνάς. Πάρκαρα μια μέρα στο lidl δίπλα από ένα ηλεκτρικό ioniq το vectra μου που δεν είναι και μικρό φάνταζε νάνος. Την εποχή που αρχαία attos , matiz , panta , yaris και άλλα μικρά που ψάχνει ο κάθε Αθηναίος ή κάτοικος άλλης μεγαλούπολης, να μπορεί να κινηθεί να παρκάρει, είναι δυσεύρετα του λένε πάρε ηλεκτρικό να βαλει ένα σωρό καυμους και στεναχώριες στο κεφάλι του;;
@pnea1973 Δημοσ. Σάββατο στις 09:30 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:30 πμ (επεξεργασμένο) To ioniq 5 είναι σαν το vectra σχεδόν και το 6 20εκ παραπάνω. Οσο δύσκολο είναι με το δικό σου το ίδιο είναι και με αυτά που αναφέρεις!!! Για την φορτιση συμφωνώ.. Για μένα πρεπει να φορτίζεις σπίτι σου.. Επεξ/σία Σάββατο στις 09:31 πμ από @pnea1973
viman Δημοσ. Σάββατο στις 10:07 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:07 πμ (επεξεργασμένο) Κάτι άσχετο, αλλά σημαντικό για μένα για να πάρω ηλεκτρικό. Υπάρχει πεζοδρόμιο, το οποίο όμως δεν χρησιμοποιείται από κανέναν, γιατί είναι πίσω από παρτέρι και μπροστά υπάρχει το κανονικό πεζοδρόμιο. Μπορώ να βγάλω κανονική άδεια κατάληψης από τον Δήμο (πρωτεύουσα νομού στην επαρχία, για φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (όταν το πάρω); Εννοείται να πληρώνω κανονικά, κάθε χρόνο, στον Δήμο για την ανανέωση της άδειας. Έχω μονοκατοικία. Επεξ/σία Σάββατο στις 10:08 πμ από viman
Neptu Δημοσ. Σάββατο στις 10:26 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:26 πμ απείλησε τους ότι αν δε σου το δώσουν δε θα πάρεις ηλεκτρικό. 🤣 2
manolis940 Δημοσ. Σάββατο στις 11:21 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:21 πμ 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Θα σταθώ στο μέγεθος 😜Αυτό το μέγεθος ρε παιδιά είναι άλλο πράγμα. Αγιάτρευτος καυμός.Αν πας σε οικογενειακό να έχεις και λίγους χώρους εκτός των tesla που είναι λίγο μαζεμένα , όσα έχω δει είναι καραβια χιώτικα 😂 και όχι αυτοκίνητα οπότε αν δεν έχεις γκαράζ για στάθμευση και φόρτιση (που οι περισσότεροι δεν έχουν) το ξεχνάς. Πάρκαρα μια μέρα στο lidl δίπλα από ένα ηλεκτρικό ioniq το vectra μου που δεν είναι και μικρό φάνταζε νάνος. Την εποχή που αρχαία attos , matiz , panta , yaris και άλλα μικρά που ψάχνει ο κάθε Αθηναίος ή κάτοικος άλλης μεγαλούπολης, να μπορεί να κινηθεί να παρκάρει, είναι δυσεύρετα του λένε πάρε ηλεκτρικό να βαλει ένα σωρό καυμους και στεναχώριες στο κεφάλι του;; Έχεις ήδη στην αγορά BYD Dolhin surf, leapmotor mini cooper smart, που έχουν μικρό μέγεθος και αν θες έχει δυνατότητα και για microcars XEV, citroen ami κα. αν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα το parking και κινείσαι αποκλειστικά εντός πόλης. Υπάρχουν τιμές σε όλο το εύρος οπότε νομίζω το δεν υπάρχουν μικρά αυτοκίνητα, είναι δικαιολογία. Το ότι δεν υπάρχει τεράστια ποικιλία όπως σε μία βιομηχανία θερμικών που απαριθμεί εκατοντάδες χρόνια, ναι δεν υπάρχει. 2
greg4 Δημοσ. Κυριακή στις 11:16 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:16 πμ 23 hours ago, manolis940 said: Έχεις ήδη στην αγορά BYD Dolhin surf, leapmotor mini cooper smart Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε στην αγορά άλλα. Δηλαδή μάρκες όπως vw, toyota, peugot, skoda etc δεν έχουν βγάλει μικρά ακόμα. Και ο μέσος αγοραστής με budget μέχρι 25k δεν γνωρίζει καν τις μάρκες byd or leapmotor. Πόσο μάλλον να τις εμπιστευτεί. Και στην προοπτική της ηλεκτροκίνησης είναι μεγάλο πλήγμα αυτό προς ώρας. 3
andreas-d Δημοσ. Κυριακή στις 11:51 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:51 πμ 32 λεπτά πριν, greg4 είπε Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε στην αγορά άλλα. Δηλαδή μάρκες όπως vw, toyota, peugot, skoda etc δεν έχουν βγάλει μικρά ακόμα. Και ο μέσος αγοραστής με budget μέχρι 25k δεν γνωρίζει καν τις μάρκες byd or leapmotor. Πόσο μάλλον να τις εμπιστευτεί. Και στην προοπτική της ηλεκτροκίνησης είναι μεγάλο πλήγμα αυτό προς ώρας. Επίσης πρέπει να λυθεί και το θέμα της φόρτισης, να γίνει ποιο απλό, δεν είναι όλοι εξοικειωμένη με την τεχνολογία..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα