Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε

ασχετο αλλα μιας που λεγαμε για φορτιστες. εχετε δει κοντα σας να αυξανονται? νομιζω τα τελευταια 2(?) χρονια εχουμε ακριβως τον ιδιο φορτιστων εδω κοντα μου. αν εξαιρεσω τα σουπερ μαρκετ, ζητημα να ειναι 4 κοντα μου, υπαρχει μονο ενας φορτιστης (διαθεσιμος απο τις 9 το βραδυ και μετα μονο). δεν βαζουν αλλους? και τα σμ αυτα εχουν ακομα 2 φορτιστες, οσους ειχαν παντα. 

Εγώ βλέπω να αυξάνονται γενικά στην πόλη μου, αλλά πολύ λίγες λύσεις σε φορτιστές υψηλής ισχύος.

  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Εγώ βλέπω να αυξάνονται γενικά στην πόλη μου, αλλά πολύ λίγες λύσεις σε φορτιστές υψηλής ισχύος.

καλο αυτο ^

τωρα που κοιταγα το χαρτη συνειδητοποιησα οτι στο ενα σμ ειναι στο υπογειο, αρα βραδυ δεν μπορεις να πας. στο αλλο ειναι μονιμα καποιος παρκαρισμενος ( το ξερω γιατι παω συνεχως) και το τριτο ειναι πολυ μακρια και ερημια. καλη φαση... 

εχω και lidl διπλα μου αλλα για καποιο λογο δεν εχει καν φορτιστη. 

Δημοσ.

Εμένα προστέθηκε και φορτιστής και στον παιδότοπο που πάω τα παιδιά.

Αυτό κι αν αποτελεί κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού! 🙂

Κάπως έτσι θα πειστεί όλο και περισσότερος κόσμος.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Σορι που πετάγομαι, αλλά το σκεπτικό της ερώτησης είναι λάθος εξ αρχής.

Προφανώς και δε θα πάρεις επί τούτου καινούριο ηλεκτρικό για να κάνεις οικονομία όταν δεν έχεις λόγο να αλλάξεις το υπάρχον όχημα. 

Για αυτόν που θέλει να αγοράσει ένα καινούριο όχημα για οποιοδήποτε λόγο, είναι λογικό να σκεφτεί και την επιλογή του ηλεκτρικού έστω και με λίγο παραπάνω χρήματα γιατί σύντομα θα κάνει απόσβεση της διαφοράς λόγω χαμηλότερου κόστους χρήσης.

Αν έχει πάρκινγκ και αν σε αυτό υπάρχει δυνατότητα φόρτισης 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

επίσης  να το παρκάρω στον ηλιο και στο κρύο με αποτέλεσμα να μειώνω επικίνδυνα το χρόνο ζωής της μπαταρίας.

δεν έχει κανένα πρόβλημα, ψύχει την μπαταρία εάν ζεσταθεί ακόμα και παρκαρισμένο σβηστό

το έχω δεί μία φορά φέτος και μία πέρυσι Κρήτη σε καύσωνα παρκαρισμένο στον ήλιο

 

21 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ασχετο αλλα μιας που λεγαμε για φορτιστες. εχετε δει κοντα σας να αυξανονται? νομιζω τα τελευταια 2(?) χρονια εχουμε ακριβως τον ιδιο φορτιστων εδω κοντα μου. αν εξαιρεσω τα σουπερ μαρκετ, ζητημα να ειναι 4 κοντα μου, υπαρχει μονο ενας φορτιστης (διαθεσιμος απο τις 9 το βραδυ και μετα μονο). δεν βαζουν αλλους? και τα σμ αυτα εχουν ακομα 2 φορτιστες, οσους ειχαν παντα. 

Κρήτη έχω δεί πολλούς

συνέχεια βγάζουν ανακοινώσεις οι εταιρίες για νέους φορτιστές

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Αυτό ακριβώς είναι ένα παράδειγμα του πώς επηρεάζουμε άλλους που έχουν άλλες ανάγκες, που γράφω παραπάνω.

Το ότι εσύ, εγώ και κάποιος άλλος, γουστάρουμε να παρκάρουμε στο χιλιόμετρο για να φορτίζουμε και να το παίρνουμε ποδαράτο, δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η λύση για όλους.

Αυτό προσπαθώ να πω εδώ και μερικές σελίδες που άρχισε αυτή η θεώρηση «εξ ιδίων τα αλλότρια», και θεωρώ ότι τζάμπα καταναλώνουμε φαιά ουσία.

Αυτή η δεξαμενοποίηση των προσωπικών αναγκών τρίτων, που προσπαθούν μερικοί με το ζόρι να τους πουν ότι «θα κάνετε με το ζόρι ποδαράτο χιλιόμετρα μέχρι το φορτιστή και πίσω, για να γουστάρετε που πήρατε ηλεκτρικό, και σιγά που δεν έχετε πρίζα στο σπίτι», δεν μπορεί να γίνει σεβαστή ούτε στο ελάχιστο. Ο καθένας με τις ανάγκες του. Για κάποιους είναι λύση, για κάποιους όχι.

Κάποιοι δεν θέλουν να παρκάρουν ούτε στα 100 μέτρα από το σπίτι τους, γιατί έτσι γουστάρουν και απολαμβάνουν και δεν θα απολογηθούν σε κανέναν.

Αυτά από μένα στο συγκεκριμένο θέμα, θεωρώ ότι έχει εξαντληθεί.

Εδώ και μερικές σελίδες προσπαθείς να κάνεις κατήχηση για τα υβριδικά και να σου πούμε ότι έχεις δίκιο. Ξεκόλλα απλώς. Δεν επηρεάζουμε κανένα που έχει άλλες ανάγκες μιας και τα παιδιά πιο πίσω δεν μιλάνε και γενικά και αόριστα για άλλους άλλες άλλα όπως κάνεις εσύ. Αυτό που έκανες bold αναφέρετε σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων. 

Αναφορά σε κείμενο

αν κάποιος έχει ένα AC Charger κοντά στο σπίτι του τότε μπορεί να έχει ηλεκτρικό

 

2 ώρες πριν, korakios είπε

Και μηδέν να είναι , το θέμα είναι να ξεκινήσουμε να βλέπουμε στις τιμές πώλησης (και χωρίς δανεικές τοκογλυφικές επιδοτήσεις) 

Πόσο παρακάτω να πέσουν δεδομένου των καιρών; Πλέον έχεις κυριολεκτικά μικρά πόλης οικονομικότερα απ' τα αντίστοιχα θερμικά. Και πως ακριβώς θα πέσουν με όλο αυτό το party δασμών. Γιατί το να περιμένουμε ιδιαίτερα απ' τις Ευρωπαϊκές εταιρείες να ρίξουν τις τιμές χαιρέτα μας τον πλάτανο. 

Μακάρι να πέσουν όλους μας συμφέρει. Επιλογές όμως όπως είπα και δυο σελίδες πίσω σήμερα υπάρχουν σε όλες τις κατηγορίες τιμών. Δεν καταλαβαίνω γιατί συζητάμε λες και είναι 2015 πρέπει να δώσουμε 40Κ+.

  • Like 2
Δημοσ.

Εσεις με τα αμιγώς ηλεκτρικα εφοσον έχετε κλείσει 2ετια τι degradation έχετε? 

Η δεν ψάχνεστε?

Ψάχνω να δω συμπεριφορές μπαταρίας 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Πόσο παρακάτω να πέσουν δεδομένου των καιρών;

προ πράσινης ανάπτυξης , πχ 12 χιλιάρικα μαξ για πόλης, πάντα δεδομένων των καιρών 

Δημοσ.

Θα πω ότι  στο Γέρακα που μένω δεν βλέπω καμία προθυμία του κόσμου να κυκλοφορήσει ηλεκτρικά αν και αρκετοί έχουν θέση στάθμευσης σε πυλωτες. Στη γειτονιά μου ένα μονο tesla εβλεπα καιρό που το πάρκαρε στο δρόμο (μάλλον δεν είχε θέση σταθμευσης) αλλά τελευταία δεν το βλέπω. Εμαθα ότι ήταν κάποιος που δουλεύει Λουξεμβούργο   είχει έρθει για 2-3 μήνες και έφυγε.

Επειδή κινούμε συχνά από Κεφαλάρι προς Εθνική ναι ναι εκεί βλέπω αρκετά (κυρίως tesla) γιατί αυτοί ενδεχομένως έχουν κλειστές θέσεις γκαράζ με σταθμούς φόρτισης.Δεν θα θεωρήσω έξυπνη επιλογή για την περιοχή μου κάποιος να πάει σε ηλεκτρικό χωρίς να έχει εξασφαλισμένο σταθμό φόρτισης και να τρέχει makro praktiker leroy-ikea  αερολιμένα επειδή εκεί υπάρχουν αξιόπιστοι και αρκετοί φορτιστές. Πας π.χ. jumbo Αγίας Παρασκευής και οι δύο θέσεις είναι πιασμένες από ασχετα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Για πέστε μου πως και γιατί να πάει ο άλλος σε ηλεκτρικό;;;;

Κανείς δε νοιάζεται για υποδομές μόνο να πουλήσουν ηλεκτρικά στο κόσμο θέλουν γιατί τέτοια είναι η γραμμη από τις Βρυξέλλες.Μπορεί να φανεί ασχημο αλλά θα πω ότι οι μόνοι κερδισμένοι είναι αυτοί που έχουν λεφτά και κλειστά γκαράζ για φόρτιση άσε που θα το πάρουν και εταιρικό και θα είναι απαλλαγμένοι ακόμη και για το ρεύμα φόρτισης γιατί θα το φορτίζουν στην εταιρεία και θα το περνάνε στα εξοδα😇

Παιδια δεν είναι ασχημο να διαφημίζετε το προιόν αλλά σκεφτείτε πως το 70-80% του Ελληνικού λαού δεν μπορεί να πάει σε λύση ηλεκτρικού (μέσα σε αυτούς και εγώ) και να λέμε αλήθειες γιαυτό μπαίνουμε εδώ ενδεχομένως να βγάλουμε και λίγο το άχτι μας για την κοροιδία των κυβερνώντων που τα ηλεκτρικά όσοι έχουν σίγουρα θα έχουν σταθμούς φόρτισης στη Βουλή και θα τα φορτίζουν δωρεάν.

Δεν θέλετε να ενοχλούμε;;; Δεν είναι άσχημο να κάνετε ένα  κλειστό θέμα για ηλεκτρικά όπου εκεί θα συζητάτε απόψεις και λύσεις για τυχόν προβλήματα που προκύπτουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, papoys1 είπε

Θα πω ότι  στο Γέρακα που μένω δεν βλέπω καμία προθυμία του κόσμου να κυκλοφορήσει ηλεκτρικά...

Δεν θα θεωρήσω έξυπνη επιλογή για την περιοχή μου κάποιος να πάει σε ηλεκτρικό χωρίς να έχει εξασφαλισμένο σταθμό φόρτισης και να τρέχει makro praktiker leroy-ikea  αερολιμένα επειδή εκεί υπάρχουν αξιόπιστοι και αρκετοί φορτιστές. Πας π.χ. jumbo Αγίας Παρασκευής και οι δύο θέσεις είναι πιασμένες από ασχετα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Για πέστε μου πως και γιατί να πάει ο άλλος σε ηλεκτρικό;;;;

Συνεχιζεις και γραφεις ανακριβειες που δεν ανακαλεις. 

Προηγουμενως πχ εγραψες λανθασμενα οτι τα ηλεκτρικα θελουν πιο συχνα δισκους/τακακια οταν στην πραγματικότητα ισχυει ακριβως το αντίθετο. Δεν σε ειδαμε βέβαια να λες οτι εκανες λαθος. 

 

Τωρα γραφεις οτι καποιος που είναι στον Γερακα θα πρεπει να παει leroy, ikea ή αεροδρόμιο για να φορτισει!!! 

 

Η πραγματικότητα : ο Γερακας είναι φουλ απο φορτιστες και μαλιστα με πολυ μικρη χρηση. 

Μπορεις να δεις στο plugshare ποσους εχει. Η Μαραθωνος ειναι φουλ, ολοι οι Σκλαβενιτηδες εχουν, ο μεγαλος Σκλαβενίτης εχει 10 σταθμους, η Κλεισθενους εχει αρκετους φορτιστες. Βενζιναδικα BP και Avin εχουν  φορτιστες και συχνα ταχυφορτιστες.

Και μιλαμε για μια περιοχη που εχει αρκετες μονοκατοικιες οποτε αρκετος κοσμος φορτιζει σπιτι του. 

 

Φυσικά, υπαρχουν και μερικα μαγαζακια που εχουν φορτιστες για να προσελκυσουν κοσμο. Απλα, ενας σταθμός φορτισης θελει ελαχιστο χωρο σε σχεση με τον πολυ περισσότερο χωρο που χανεται με ενα κανονικο βενζιναδικο, οποτε ο κόσμος που δεν ψάχνει απο εφαρμογή τυπου plugshare, δεν μπορεί να βρει με το ματι τους σταθμους φορτισης. Καλα καλα δεν τους βλεπει ουτε σε βενζιναδικο που συνηθως είναι διπλα απο εκει που βαζεις αερα. 

----------------

9 ώρες πριν, papoys1 είπε

Παιδια δεν είναι ασχημο να διαφημίζετε το προιόν αλλά σκεφτείτε πως το 70-80% του Ελληνικού λαού δεν μπορεί να πάει σε λύση ηλεκτρικού (μέσα σε αυτούς και εγώ) και να λέμε αλήθειες γιαυτό μπαίνουμε εδώ ενδεχομένως να βγάλουμε και λίγο το άχτι μας για την κοροιδία των κυβερνώντων που τα ηλεκτρικά όσοι έχουν σίγουρα θα έχουν σταθμούς φόρτισης στη Βουλή και θα τα φορτίζουν δωρεάν.

Εσυ ισως εισαι textbook παράδειγμα που μπορει να παει σε ηλεκτρικό χωρις φορτιση στο σπιτι αν έπρεπε να παρεις καινούριο αυτοκίνητο (πχ γιατι χαλαγε το δικο σου opel vectra) :

  • παρομοιου μηκους 4.6μ αυτοκινητο σαν το opel vectra
  • σε ενδιαφερει το χαμηλο κοστος μετακινησης, χρησης και συντηρησης
  • μενεις σε περιοχη με προσβαση σε αρκετους φορτιστες

 

Σε οποιαδηποτε αλλη λυση για καινουριο αυτοκινητο 4.6μ εκτος ηλεκτρικου, το κοστος μετακινησης θα ηταν υπερδιπλασιο(παντα με φορτιση εκτος σπιτιου) .

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.

Κι εμένα είχε παρει ο αδελφός μου μια μικρή LCD TV με 2000Ε το 2005. Εγώ πήρα CRT τότε. Λόγω τιμής και 4:3 δεν αξιζε. Βέβαια είχα πάρει απο τους πρωτους LCD monitor για το PC το 2001 ή 2002. Ήταν 4:3 όμως. Τότε να δεις συζητήσεις LCD vs CRT. 😄 Δε χρειάζεται να πω τι έγινε με τις CRT μόλις λειτούργησαν οι οικονομίες κλιμακος στην παραγωγη LCD, και το 4:3 μόλις λειτουργησε η κρίσιμη μάζα κατόχων 16:9. 

 

Tο να προσπαθεί κάποιος σήμερα να βγάλει γενικό και οριστικό συμπέρασμα κρίνοντας από ένα snapshot της σημερινής πραγματικότητας ειναι παράλογο. Δηλαδή τι συμπέρασμα θα έβγαζε κρίνοντας από ενα snapshot της κατάστασης το 2020 και τι το 2015?

Αν θελει κάποιος να βγάλει συμπέρασμα, ας κοιτάξει πως εξελίσσεται η κατάσταση στον χρόνο:

- λίγοι πρώτοι αγόρασαν ηλεκτρικά και εγκατασταθηκαν λίγοι φορτιστές για να τους εξυπηρετησουν.

- μερικοί επόμενοι είδαν τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικων και τους λίγους φορτιστες που ήδη υπήρχαν, είχαν και παρκιγκ, αγόρασαν περισσοτερα ηλεκτρικά. 

- εταιρειες ειδαν περισσότερα ηλεκτρικά να πωλουνται, βαζουν περισσοτερους φορτιστες για να βγάλουν κερδος.  

- πολυς κοσμος τωρα εχει μάθει για τα ηλεκτρικά, βλεπει και περισσότερους φορτιστες, συνειδητοποιει οτι μπορει να εφαρμόσει χρήση ηλεκτρικού στο δικό του user case.

- ακομα περισσότερα ηλεκτρικά πωλούνται,  ακόμα περισσότερους φορτιστες εγκαθιστούνε οι εταιρείες για να βγαλουν κέρδος <---> ακόμα περισσότερους φορτιστες εγκαθιστούνε οι εταιρείες για να βγαλουν κέρδος, ακομα περισσότερα ηλεκτρικά θα πωλούνται γιατί πιο πολύς κόσμος θα βρισκει οτι πλεον μπορει να τα φορτίσει εύκολα. 

 

Αυτό το αυτοτροφοδοτουμενο ανοδικό σπιράλ θα εχει μόνο μια καταληξη:

- οικονομίες κλιμακος υπέρ των ηλεκτρικων που θα γίνονται όλο και φθηνότερα με όλο και περισσότερες τεχνολογίες επάνω τους, και ταυτοχρονα εναντίων των θερμικών που θα γίνουν πιο ακριβά απο τα ηλεκτρικά ακόμα και στην αρχική τιμή αγοράς! (Το business model του: πουλάμε θερμικά στο κόστος ή και κάτω από το κόστος με σκοπο να βγάλουμε το κέρδος από τα service και τα ανταλλακτικά πεθαίνει/έχει ήδη πεθάνει...)

- ο αυξανομενος στόλος ηλεκτρικών θα ωθεί τις εταιρείες για το κέρδος στην υποστήριξη ηλεκτρικών,  ενώ ο μειούμενος στόλος θερμικών θα αρχίσει να πιέζει όσους προσφέρουν υπηρεσίες θερμικών. Αυτοί θα αρχίσουν να κλείνουν σιγά σιγά και αν τώρα σου φαίνεται ότι η συζήτηση είναι που θα βρεις να φορτίσεις το ηλεκτρικό, προετοιμασου σε κάποια χρονια να συζητάς που θα βρεις να συντηρήσεις το θερμικό. Και με τι κόστος. 

 

Τα αλογα σημερα δεν εχουν καταργηθεί τελείως. Υπάρχουν ακόμα ιδιοκτήτες αλόγων, σταβλων, και κατασκευαστές για σέλες και γκέμια. 

 

  • Like 13
Δημοσ.
12 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

δεν ειναι ιδια. ειναι μισο λιτρο πανω στο συγκεκριμενο μοτερ/συστημα. πχ στο rs ειναι 1-1μιση λιτρο πανω με το ιδιο συστημα. 

αεριο βαζω παντα στη γεφυρα ασπροπυργου και σε ενα κοντινο μου προσφορα καθε πεμπτη. τωρα που ειναι ακριβο ειναι 83 λεπτα στη γεφυρα. συνηθως βαζω 75-78. 

anyway το αμαξι καιει οσο καιει ευτυχως. το θεμα ειναι τι κανουμε τωρα που το αμαξι πολης καιει ακομα και σε αεριο πολυ παραπανω γιατι ειδικα χειμωνα δεν δουλευει το αεριο... 

Από τη στιγμή που η διαφορά ενέργειας ανά λίτρο βενζίνης και lpg είναι ~30% πρέπει να ανέβει και η κατανάλωση στο αέριο για να έχεις το "ίδιο" αυτοκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, sndev είπε

Εσεις με τα αμιγώς ηλεκτρικα εφοσον έχετε κλείσει 2ετια τι degradation έχετε? 

Η δεν ψάχνεστε?

Ψάχνω να δω συμπεριφορές μπαταρίας 

17 μήνες 96.6%. Μόλις κλείσω 2 χρόνια θα σου πω!!!! 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 hours ago, Red_Bear said:

.

Πάντως το κόστος των μπαταριών πέφτει σταθερά.

.

Πλεον οι μπαταριες μπαινουν και στα σπιτια οποτε μεγαλωνει πολυ η πιτα . Ειναι μια αγορα που πριν λιγα χρονια ηταν ανυπαρκτη. Γενικα η μπαταριες θα ειναι σε λιγα χρονια οτι ηταν το πετρελαιο μεχρι τωρα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...