Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, sndev είπε

Εσεις με τα αμιγώς ηλεκτρικα εφοσον έχετε κλείσει 2ετια τι degradation έχετε? 

Η δεν ψάχνεστε?

Ψάχνω να δω συμπεριφορές μπαταρίας 

92% στα 4.5 χρονια. 

Σημειωτεον, οτι συνηθως χανουν ~5% στα πρωτα 2 χρόνια και μετα ~1% καθε χρονο. 

Γενικότερα, είναι non-issue, απασχολει μονο οσους δεν εχουν ηλεκτρικο αυτοκινητο και πιστευουν τους κινδυνολογους. 

Ενα αντίστοιχο θερμικο θα εχει κατα μεσο ορο αισθητα περισσότερα προβληματα σε αντιστοιχα χιλιομετρα και λογικα θα είναι εκτος εγγύησης. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 9
  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

προ πράσινης ανάπτυξης , πχ 12 χιλιάρικα μαξ για πόλης, πάντα δεδομένων των καιρών 

Να το πούμε για εκατοστή φορά. Ότι η η απότομη αύξηση έγινε στον Covid λόγο έλλειψης πρώτων υλών και έπειτα οι εταιρείες δεν έριξαν απλώς τις τιμές μιας και μετέβαλαν τις τότε γραμμές παραγωγής τους και από την άλλη λάτρεψαν το μοντέλο του πουλάω λιγότερα και βγάζω περισσότερα. 

Όποιος και να ναι ο λόγος 12000€ αμάξι δεν θα δεις ποτέ ξανά εκτός και αν είναι micro car ή παιχνίδι στα jumbo. 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα σου είναι ότι σε όλον αυτόν τον πληθωρισμό οι μισθοί παρέμειναν σταθεροί στην χώρα μας και έτσι το να αγοράσουμε νέο αυτοκίνητο για τους περισσότερους φαίνεται όνειρο απατηλό. 

  • Like 8
Δημοσ.

Δεν είμαι πολύ μεγάλος (39) για να έχω και αντίστοιχη εμπειρία αλλά απο όσο έχω διαβάσει οι τιμές στο 99.99% των περιπτώσεων ΔΕΝ πέφτουν ξανά. Να σταθεροποιηθούν για λίγο ναί. Να πέσουν σχεδόν ποτέ.

Το degradation της μπαταρίας μέχρι τώρα βλέπουμε ότι επηρεάζεται μόνο απο τα πολλά (300.000+++) χιλιόμετρα και απο τον χρόνο. Εκεί στα 5 χρόνια που έχουμε μεγάλο δείγμα η διαφορά είναι ελάχιστη. Και σε πραγματικές συνθήκες αν κάνετε το σενάριο ταξιδιού, θα αυξηθεί ο χρόνος στάσης όσο κάνετε να πλύνετε τα χέρια σας.

Έχω δεί λίγες περιπτώσεις (κάτω απο 10) στα social με αστοχία μπαταρίας που θέλει αντικατάσταση (δωρεάν στην εγγύηση) ή μεγάλο degradation τύπου 10% με 50.000χλμ αλλά εκεί δε ξέρω αν έχει μείνει το αμάξι φορτισμένο 100% ή <5% για μεγάλο διάστημα ή χρειάζεται να φορτιστεί στο 100% για να καλιμπραριστεί το bms ή κάτι άλλο.

Στο έτος με τα 20.000χλμ που έβαλα ένα obd για να κάνω έλεγχο μου έβγαλε 100% υγεία (αλλά λογικά τρώει απο το buffer της hyundai γιατί απο όσο ξέρω βάζει λίγο μεγαλύτερες μπαταρίες για ασφάλεια) και όλα τα στοιχεία (περίπου 190κάτι) είχαν την ίδια ακριβώς τάση με ακρίβεια στο δεύτερο δεκαδικό. Οπότε δεν έχω έχω ούτε κάποιο στοιχείο ύποπτο ούτε θέλει καλιμπράρισμα.

Απο αυτά που βλέπω η μπαταρίες της hyundai είναι τέρατα αξιοπιστίας. Μόνο η ICCU είναι η Αχίλλειος πτέρνα και περιμένω κάποια στιγμή να με αφήσει. Το ήξερα πρίν την αγορά και το δέχτηκα σαν μειονέκτημα. Αφού υπάρχει αυτοκίνητο αντικατάστασης θα φάω μόνο την ταλαιπωρία να περιμένω την οδική. Το καλό είναι ότι δεν θα με απασχολεί μετά την επισκευή εάν το έφτιαξαν σωστά. Plug&Play. 

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 1/9/2025 στις 11:54 ΠΜ, papoys1 είπε

Δεν έβαλες και το τασάκι που μπορεί να φθαρεί από το άνοιγμα κλείσιμο για άδειασμα και να χρειαστεί αλλαγή😂

Τι λες ρε φίλε 20 χρόνων 408.000 χιλιόμετρα άντε να έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια 4-5 χιλιάρικα και πολλά λέω για σέρβις - λάδια - φίλτρα - φρένα , μπουζί . ιμάντες , μπαταρίες , δυναμό που χάλασε μια φορά, δύο αντλίες καυσίμων (λόγω υγραερίου) και το αυτοκίνητο είναι αψογα συντηρημένο ακόμη και για μονοκόματο ταξίδι 1100 και βάλε  χιλιομέτρων χωρίς στάση για καύσιμα διότι καίει υγραέριο και βενζίνη.(το δικό σου πόσο πάει) 

Αισθητήρες - μοτέρ - δίσκο - πλατό πολλαπλές , καταλύτης , εξατμίσεις ,  βαλβίδες (αν και υγραέριο) δεν έχουν πειραχτεί και δεν εχουν ζητήσει κάτι,αλλαξα μια φορά φλάντζα ψευτοκάπακου 30 ευρώ γιατί είχε ξεραθεί και δάκρυζε.

Ενδεχομένως κάποιοι άλλοι πιθανώς από κακή συντήρηση και οδήγηση να έχουν βλάβες που ανέφερες αλλά μιλάω για μένα και το αυτοκίνητό μου, όπως μπορεί να συμβεί και σε κάποιους με ηλεκτρικά ειδικά τώρα που είναι ακόμη αρχή και δεν εχει δοκιμαστεί η αντοχή τους στο χρόνο.

Ελα να με βρεις με το ηλεκτρικό σου μετά από 20 χρόνια και 408.000 χιλιόμετρα να μου πεις πόσα θα έχεις δώσει και αν τσουλάει ακόμη ή πήγε για ανακύκλωση.😜 οκ αγοράστε τα αφού μπορείτε να τα χαίρεστε  αλλά μη μας λέτε ότι είναι και η σωτηρία της ανθρωπότητας.

Κοίτα, δε μας ενδιαφέρει η δική σου περίπτωση. Γενικά δεν ενδιαφέρει κανέναν η προσωπική του περίπτωση, γιατί κι εγώ μπορώ να πω πως με την Alfa 156 είχα πρόβλημα με μπουζί, φλάτζα, έκαιγε λάδια συνέχεια, μία φορά χρειάστηκε και ρεκτιφιέ γιατί κόλλησε το πιστόνι από το λίγο λάδι και δεν είχε ανάψει λαμπάκι και δε το πήρα χαμπάρι, επίσης 2-3 φορές βλάβες στο ψυγείο, 1-2 στην εξάτμιση, βλάβη στην ηλεκτρονική - μου έσβησε σε ανηφόρα στο βουνό και χέστηκα πάνω μου, βλάβη στο συμπλέκτη και δε ξέρω γω τι άλλο. Ναι είναι ζημιάρικα τα Ιταλικά, ναι μάλλον το δικό μου ήταν χειρότερο από το μέσο όρο.

Τι μας ενδιαφέρει; Ο μέσος όρος. Και έχουν γίνει αρκετές έρευνες όπου δείχνουν πως κατά μέσο όρο τα ηλεκτρικά βγάζουν πολύ λιγότερες βλάβες από τα θερμικά.

20 χρόνια δε κράτησα αμάξι και δε σκοπεύω και να κρατήσω. Δε με ενδιαφέρει αν θα τσουλάει 20 ετών το αμάξι.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 minutes ago, teodor_ch said:

Εκεί στα 5 χρόνια που έχουμε μεγάλο δείγμα η διαφορά είναι ελάχιστη

Δεν ειναι ελάχιστη

 

16 minutes ago, teodor_ch said:

μεγάλο degradation τύπου 10% με 50.000χλμ αλλά εκεί δε ξέρω αν έχει μείνει το αμάξι φορτισμένο 100% ή <5% για μεγάλο διάστημα ή χρειάζεται να φορτιστεί στο 100% για να καλιμπραριστεί το bms ή κάτι άλλο.

συνοπτικά και ασχετος πως φορτίζεις είτε έχεις 10 000 είτε 50 000 στη 4ετια 5 ετια θα φας ενα 8%. ειναι η χημεια της μπαταριας.

εξου κ η ερώτηση που εκανα σε οσους μετράνε να το συγκρίνω με αλλά στατιστικά που εχω.

19 minutes ago, teodor_ch said:

Στο έτος με τα 20.000χλμ που έβαλα ένα obd για να κάνω έλεγχο μου έβγαλε 100% υγεία

θα σε στεναχωρήσω αλλά το obd λεει οτι διαβάζει ο "εγκέφαλος". αν ειναι προγραμματισμενος να τα μετραει οπως θελει αυτα θα σου λεει το obd. 

Και εμενα η τεσλα μου λεει 94% υγεία απo το bms αλλά εχω χάσει 8%

1 hour ago, haHa said:

92% στα 4.5 χρονια. 

Σημειωτεον, οτι συνηθως χανουν ~5% στα πρωτα 2 χρόνια και μετα ~1% καθε χρονο. 

Γενικότερα, είναι non-issue, απασχολει μονο οσους δεν εχουν ηλεκτρικο αυτοκινητο και πιστευουν τους κινδυνολογους. 

Ενα αντίστοιχο θερμικο θα εχει κατα μεσο ορο αισθητα περισσότερα προβληματα σε αντιστοιχα χιλιομετρα και λογικα θα είναι εκτος εγγύησης. 

στα δικα μου δεδομένα εισαι 

οχημα? τη μετρηση πως την εκανες? 

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Να το πούμε για εκατοστή φορά. Ότι η η απότομη αύξηση έγινε στον Covid λόγο έλλειψης πρώτων υλών και έπειτα οι εταιρείες δεν έριξαν απλώς τις τιμές μιας και μετέβαλαν τις τότε γραμμές παραγωγής τους και από την άλλη λάτρεψαν το μοντέλο του πουλάω λιγότερα και βγάζω περισσότερα. 

Όποιος και να ναι ο λόγος 12000€ αμάξι δεν θα δεις ποτέ ξανά εκτός και αν είναι micro car ή παιχνίδι στα jumbo. 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα σου είναι ότι σε όλον αυτόν τον πληθωρισμό οι μισθοί παρέμειναν σταθεροί στην χώρα μας και έτσι το να αγοράσουμε νέο αυτοκίνητο για τους περισσότερους φαίνεται όνειρο απατηλό. 

Πλησιάζουμε σχεδόν 6 χρόνια από την προ COVID εποχή. Στο ενδιάμεσο έχουν αλλάξει οι απαιτήσεις για τα καυσαέρια 2 φορές, σε 2 χρόνια έρχεται το euro 7, έχουν γίνει υποχρεωτικά αρκετά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, όλα αυτά έχουν αυξήσει το κόστος του development παντού και ελπίζουμε ότι θα ξαναδούμε αμάξι μεγέθους Polo στα 12000 € ....

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

27 μήνες (1/6/23-1/9/25), 61000 km, 3443 ευρώ σε φορτίσεις σπίτι και έξω. 190 ευρώ ένα service (επόμενο 12/26) όπου το μόνο που αλλάχτηκε ήταν φίλτρο αέρα που μπορούσα να το κάνω και μόνος αλλά πήγα στην αντιπροσωπεία για να ισχύει η εγγύηση. Άλλες βλάβες εντός εγγύησης κολλημένο πορτάκι φόρτισης, σπάσιμο στο δοχείο διαστολής του κυκλώματος ψύξης HV μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρα και τώρα ένα πρόβλημα στο control unit του infotainment, όλες εντός εγγύησης. Η εγγύηση λήγει 5/26. Η εγγύηση της μπαταρίας λήγει 5/29 ή στα 160.000. Όλα αυτά με ένα ταπεινό VW ID3 2ο χέρι από Γερμανία με 58KWh ονομαστική χωρητικότητα, 55 πραγματική και 51-51,5 πλέον μετά από 90000 km στο κοντέρ. Και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Ένα αυτοκίνητο που όπως το πήρα (2ετιας ως 20.000km) σήμερα το βρίσκεις κάτω από 25 χιλιάρικα, 40 έχει καινούριο.

Για τα ίδια χιλιόμετρα με το προηγούμενο Nissan Pulsar Diesel ήθελα σχεδόν 5500 ευρώ σε πετρέλαιο, 2 μικρά και 2 μεγάλα service με κόστος 800 τουλάχιστον ευρώ και 250 ευρώ περίπου σε τέλη κυκλοφορίας. 

tronity_total_id3.jpg.39f0d7a4cc94fedfb078910563a8c3ba.jpg

Μάλλον κάνεις ταξίδια και με 51-52 KWh απ' ότι φαίνεται!

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, NT1G είπε

Πλησιάζουμε σχεδόν 6 χρόνια από την προ COVID εποχή. Στο ενδιάμεσο έχουν αλλάξει οι απαιτήσεις για τα καυσαέρια 2 φορές, σε 2 χρόνια έρχεται το euro 7, έχουν γίνει υποχρεωτικά αρκετά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, όλα αυτά έχουν αυξήσει το κόστος του development παντού και ελπίζουμε ότι θα ξαναδούμε αμάξι μεγέθους Polo στα 12000 € ....

+1

Επιπλεον, εχουν αλλαξει και οι απαιτησεις των καταναλωτων: θελουν μεγαλυτερα αυτοκινητα και δυνατοτερα αυτοκινητα.
Για χρονια τα αυτοκινητα πολης τυπου Polo ξεκιναγαν απο 3.8μ και 60 αλογα. Τωρα πια τα αντιστοιχα παιζουν στα 4μ και 90 αλογα μινιμουμ.


Λιγος κοσμος θελει μικρα, αναιμικα αυτοκινητα και για αυτο βλεπουμε λιγοτερες πωλησεις σε aygo, c1 σε σχεση με yaris, i20 κλπ.

 

28 λεπτά πριν, sndev είπε

στα δικα μου δεδομένα εισαι 

οχημα? τη μετρηση πως την εκανες? 

Tesla Model 3 Long Range 2021

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, sndev είπε

Δεν ειναι ελάχιστη

 

συνοπτικά και ασχετος πως φορτίζεις είτε έχεις 10 000 είτε 50 000 στη 4ετια 5 ετια θα φας ενα 8%. ειναι η χημεια της μπαταριας.

εξου κ η ερώτηση που εκανα σε οσους μετράνε να το συγκρίνω με αλλά στατιστικά που εχω.

θα σε στεναχωρήσω αλλά το obd λεει οτι διαβάζει ο "εγκέφαλος". αν ειναι προγραμματισμενος να τα μετραει οπως θελει αυτα θα σου λεει το obd. 

Και εμενα η τεσλα μου λεει 94% υγεία απo το bms αλλά εχω χάσει 8%

στα δικα μου δεδομένα εισαι 

οχημα? τη μετρηση πως την εκανες? 

Το 8% το θεωρώ ελάχιστη διαφορά και εξήγησα παρακάτω ότι οι επιπτώσεις είναι ελάχιστες. Μία λάθος πίεση στα ελαστικά μπορεί να αλλάξει την αυτονομία περισσότερο.

Στα hyundai που παρακολουθώ η διαφορά είναι επίσης ελάχιστη. Αλλά μιλάμε για αμάξι του 2022 οπότε μαξ 3 ετών. 

Δε χρειάζεται να ξαναβάλω το λινκ με τον άλλο που έκανε 580.000χλμ με μία μπαταρία.

Στο ioniq υπάρχει μεγάλο buffer για αυτό δείχνει 100% soh ακόμα και μετά απο 1 έτος (έχω δεί και στα 80.000χλμ). Εγώ μιλάω πάντα για το soh "της μπαταρίας που αγόρασα". Αν έχει χάσει το buffer σαν πληροφορία καλή είναι αλλά δεν με επηρεάζει πουθενά αφού έτσι και αλλιώς ήταν μή αξιοποιήσιμη  χωρητικότητα. Εμένα με ενδιαφέρει αν έχω χάσει 5-10-15% απο την αυτονομία.

Για το obd δεν θα διαφωνήσω γιατί είναι πολύπλοκο. Προς το παρόν δεν υπάρχει λόγος να μπώ σε διαδικασία 100%->0%->100% για να μετρήσω ακριβώς το soh και βλέποντας σε τί κατάσταση είναι άλλα ioniq απο τα social μένω ήσυχος. Το obd το έβαλα πιο πολύ για να παίξω και απο περιέργεια να δώ τί απόκλιση έχουν τα στοιχεία της μπαταρίας ώστε να δώ αν όντως χρειάζεται κάθε μήνα φόρτιση στο 100% ή να το κάνω όποτε βολεύει. 

Συμπέρανα ότι μία φορά στο 3μηνο είναι υπερ-αρκετή. Μιλάω για ~2.000χλμ/μήνα.

Δημοσ.
32 minutes ago, sndev said:

θα σε στεναχωρήσω αλλά το obd λεει οτι διαβάζει ο "εγκέφαλος". αν ειναι προγραμματισμενος να τα μετραει οπως θελει αυτα θα σου λεει το obd. 

Και εμενα η τεσλα μου λεει 94% υγεία απo το bms αλλά εχω χάσει 8%

Οχι το 100% ειναι οντως πραγματικο. Μετα απο 4 χρονια και 80000 ως κατοχος μπορω να το επιβεβαιωσω ως προς τα χιλιομετρα που βγαζει μια φορτιση.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Εχουν αλλαξει και οι απαιτησεις των καταναλωτων: θελουν μεγαλυτερα αυτοκινητα και δυνατοτερα αυτοκινητα.
Για χρονια τα αυτοκινητα πολης τυπου Polo ξεκιναγαν απο 3.8μ και 60 αλογα. Τωρα πια τα αντιστοιχα παιζουν στα 4μ και 90 αλογα μινιμουμ.

Tesla Model 3 Long Range 2021

Έχουν βαρύνει τα αυτοκίνητα.

Κάποτε με το micra 1.3 75ps που είχα, τα μισά αμάξια σε κόντρες τα πάταγα γιατί είναι 820 κιλά.

Πλέον αυτοκίνητο με 75 άλογα έχει 0-100 σε 4 εργάσιμες.

 

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, haHa said:

Tesla Model 3 Long Range 2021

Ωραία  ιδιο οχημα και χρονολογία 

το μοιράζομαι στη φωτο απο κατω να εχεις κ εσυ συγκριση με κατι ιδιο 

 

Spoiler

image.png.12f352b0a53a1bdf49a169c96257744d.png

 

15 minutes ago, gbras said:

Οχι το 100% ειναι οντως πραγματικο. Μετα απο 4 χρονια και 80000 ως κατοχος μπορω να το επιβεβαιωσω ως προς τα χιλιομετρα που βγαζει μια φορτιση.

οk πασο! δεν εχω καθόλου στατιστικά απο hyuntai μακαρι να ειναι ετσι ωστε στην επομενη αγορα να την εχω στα υποψην

σε τεσλα -και σε Lfp ισχυει- κ σε vw το degratation είναι παρόμοιο πάντως στη 4ετια + , στα  7-9% κ ολα μεταξυ 30000 εως 125 000

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Έχουν βαρύνει τα αυτοκίνητα.

Κάποτε με το micra 1.3 75ps που είχα τα μισά αμάξια σε κόντρες τα πάταγα γιατί είναι 820 κιλά.

Πλέον αυτοκίνητο με 75 άλογα έχει 0-100 σε 4 εργάσιμες.

Corolla του 1992 1.300κεκ με 88 αλογα ειχε 0-100 σε 11.5s.
To VW Golf του 2024 (32 χρονια μετα!) ειχε 0-100 σε 11.9s (δηλαδή ηταν πιο αργο!)

Αστεια πραγματα, ευτυχως τελειωνουν σιγα-σιγα αυτα τα αυτοκινητα, μιας και οι καταναλωτες ζητανε πιο σβελτα αυτοκινητα.
Ακομα και το εισαγωγικο yaris ειναι πια κατω απο 10s: 0-100 σε 9.7s

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sndev είπε

Και εμενα η τεσλα μου λεει 94% υγεία απo το bms αλλά εχω χάσει 8%

Πως ακριβώς έκανες τις δύο μετρήσεις; Στην δεύτερη αφαίρεσες το BMS απ' την μπαταρία και μέτρησες ένα ένα τα κελιά;

 

40 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Για το obd δεν θα διαφωνήσω γιατί είναι πολύπλοκο. Προς το παρόν δεν υπάρχει λόγος να μπώ σε διαδικασία 100%->0%->100% για να μετρήσω ακριβώς το soh

Γιατί υπάρχει περίπτωση έτσι να βγάλεις καλύτερο συμπέρασμα από αυτό που σου δίνει το OBD με τον παραπάνω τρόπο; Πρέπει να έχεις 100% ίδιες συνθήκες από θερμοκρασίες, πιέσεις ελαστικών, ίδιο τρόπο οδήγησης και πάλι δεν θα καταφέρεις κάτι τέτοιο. 

1 ώρα πριν, sndev είπε

θα σε στεναχωρήσω αλλά το obd λεει οτι διαβάζει ο "εγκέφαλος". αν ειναι προγραμματισμενος να τα μετραει οπως θελει αυτα θα σου λεει το obd. 

Δεν νομίζω να κάνει λάθη και ειδικά με τόσο μεγάλες αποκλείσεις διότι αν ξεφορτιστεί η μπαταρία από ένα σημείο και μετά το BMS θα σταματήσει να παίρνει ρεύμα και δεν θα φορτίζει η μπαταρία. 

Δημοσ.
33 minutes ago, sndev said:

σε τεσλα -και σε Lfp ισχυει- κ σε vw το degratation είναι παρόμοιο πάντως στη 4ετια + , στα  7-9% κ ολα μεταξυ 30000 εως 125 000

Προσφατα απεκτησα και το id3 pro s του 22. Η φθορα εκει ειναι ( μαλλον ) γυρω στο 10% και λεω μαλλον γιατι το car scanner μου δινει λιγο περιεργες μετρησεις και δεν ειχα το αυτοινητο απο την αρχη για να ξερω τι εχει χασει. Η αυτονομια του ειναι παρομοια η λιγο χαμηλοτερη απο το kona με 64kwh μπαταρια..

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...