filarhos Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 4 minutes ago, ghostaki said: Όπως δεν είναι όλα τα ηλεκτρικά τα ίδια, ούτε κ τα θερμικά είναι. Υπάρχουν αυτά που κάνουν το ταξίδι ταλαιπωρία, αλλά κι αυτά που το κάνουν απόλαυση. Δεν είναι όλα αισθηματικά χειροκίνητα diesel που κροταλίζουν σαν τρακτέρ, συντονίζονται και δονούνται σαν μην πω τι , και σε κάνουν να μη βλέπεις την ώρα να φτάσεις. Η αλήθεια είναι ότι συγκρίνω δύο κατηγορίες παραπάνω αυτοκίνητο μεγάλο sedan που είναι φτιαγμένο για ταξίδι, έχει 75λ τεπόζιτο, με το id.3 που είναι hatchback. Μόνο το βουητό που γλιτώνεις από τον κινητήρα είναι απόλαυση και έχει κινητήρα που δεν κροταλίζει.
ghostaki Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) Είμαστε εκτός θέματος ελαφρώς τώρα, αλλά από περιέργεια: σε ταχύτητες ταξιδιού δε σου φαίνεται πιο ξεκούραστο ένα μεγάλο ταξιδιάρικο σεντάν, που θα είναι λογικά πιο σταθερό, πιο ανεπηρέαστο από άνεμο κλπ; Ένα κοντύτερο και ψηλότερο hatchback έχει τυπικά κάποια εγγενή μειονεκτήματα σε ταξίδι σε σχέση με ένα μεγάλο σεντάν, που για μένα κάνουν το ταξίδι πιο κουραστικό. Α, κι εννοείται συγκρίνουμε νέο με νέο, όχι παλιό ταλαιπωρημένο με νέο σε άριστη κατάσταση. ΥΓ. Όσο για το βουητό του κινητήρα, είναι κ θέμα γούστου. Ένας μεγάλος πολυκυλινδρος εύηχος κινητήρας μπορεί σε κάποιους να ακούγεται όμορφα όταν απλά πάει ξεκούραστα με χαμηλές στροφές. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από ghostaki
NT1G Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 5 λεπτά πριν, ghostaki είπε .... ΥΓ. Όσο για το βουητό του κινητήρα, είναι κ θέμα γούστου. Ένας μεγάλος πολυκυλινδρος εύηχος κινητήρας μπορεί σε κάποιους να ακούγεται όμορφα όταν απλά πάει ξεκούραστα με χαμηλές στροφές. Εξακύλινδρο ή V8 οδηγείς; ή Audi RS3 με πεντακυλινδρο;
sattack Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) H λογική λέει, γρήγορους φορτιστές DC στους αυτοκινητόδρομους, (και κάμποσους ακόμα γύρω γύρω), μερικούς ακόμα μέτριους DC φορτιστές στον αστικό ιστό (ίσως σε βενζινάδικα), πολλούς AC 11-22KW φορτιστές σε σουπερμάρκετ, εμπορικά κλπ και μετά σιγά σιγά σε όλους τους δρόμους (και σε όλα τα πάρκινγκ) φουλ κάλυψη με απλή παροχή ΑC ρεύματος ας πούμε κάτι σαν 2KW. (Αν μπορέσουν και παραπάνω, ακόμα καλύτερα). Κάπως έτσι: Ή στη χειρότερη περίπτωση έτσι: Πάντως η Δυτική Ευρωπη νομίζω ήδη για ταξίδια είναι φουλ καλυμμένη. Η κόρη μου έχει κάνει αρκετά ταξίδια, και μακρινά, με το SR model Y, και δεν προβληματίστηκε πουθενά, ούτε δυσκολεύτηκε επειδή είχε το SR αντί πχ για το LR. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από sattack 1
ghostaki Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 12 minutes ago, NT1G said: Εξακύλινδρο ή V8 οδηγείς; ή Audi RS3 με πεντακυλινδρο; Alfa Romeo V6 3.2 (busso) 1
andreas-d Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Η Ευρώπη χρειάζεται μικρά ηλεκτρικά πόλης, και ένα καλό βενζίνη η πετρέλαιο για διακοπές, κακά τα ψέμματα αλλά μεγάλα ταξίδια με ηλεκτρικό είναι σαν να θές να πας στο φεγγάρι με πατίνι, όταν το κρατίδιο nrw της Γερμανίας με 18 εκατομμύρια κατοίκους έχει διακοπές μπλοκάρουν τα τελωνεία για μία εβδομάδα, δεν μπορώ να φανταστώ να βρίσκομαι σε τέτοια κατάσταση με ηλεκτρικό και να εχω σε κάθε σύνορο 4-7 ώρες αναμονή.. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα είναι ιδανικός τίτλος του θέματος..
filarhos Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 43 minutes ago, ghostaki said: Είμαστε εκτός θέματος ελαφρώς τώρα, αλλά από περιέργεια: σε ταχύτητες ταξιδιού δε σου φαίνεται πιο ξεκούραστο ένα μεγάλο ταξιδιάρικο σεντάν, που θα είναι λογικά πιο σταθερό, πιο ανεπηρέαστο από άνεμο κλπ; Ένα κοντύτερο και ψηλότερο hatchback έχει τυπικά κάποια εγγενή μειονεκτήματα σε ταξίδι σε σχέση με ένα μεγάλο σεντάν, που για μένα κάνουν το ταξίδι πιο κουραστικό. Α, κι εννοείται συγκρίνουμε νέο με νέο, όχι παλιό ταλαιπωρημένο με νέο σε άριστη κατάσταση. ΥΓ. Όσο για το βουητό του κινητήρα, είναι κ θέμα γούστου. Ένας μεγάλος πολυκυλινδρος εύηχος κινητήρας μπορεί σε κάποιους να ακούγεται όμορφα όταν απλά πάει ξεκούραστα με χαμηλές στροφές. 37 minutes ago, NT1G said: Εξακύλινδρο ή V8 οδηγείς; ή Audi RS3 με πεντακυλινδρο; 24 minutes ago, ghostaki said: Alfa Romeo V6 3.2 (busso) Αν είναι για διασκέδαση και όχι "υποχρεωτική" μετάβαση μια χαρά ένα πολυκύλινδρο, αν κι ο fsi μια χαρά ακούγεται ή καλύτερα δεν ακούγεται γενικά. Τώρα τον 3.2 θα τον ήθελα πίστα ή καμία καλή βόλτα όπως έκανα με τον boxer μου πριν μερικά χρόνια... Στα μεγάλο ταξίδι προτιμώ να μην ακούω τίποτα και βλέπω διαφορά μετά από 2 ώρες με το ένα σε σχέση με το άλλο. Το id.3 έχει τελική λίγο πάνω από 160. Συγκρίνω 120-130 δύο τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα σε κατηγορία και τρόπο κίνησης και προτιμώ το outsider για όλους όσους δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικό. Βέβαια το 3 έχει ελάχιστα μεγαλύτερο μεταξόνιο και καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας. Στα 120 έχει λίγο κάτω από 3μιση χιλ στροφές/ λεπτό, είναι σχετικά μακρύ για ατμοσφαιρικό.
Ntinaras Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 21 λεπτά πριν, andreas-d είπε Η Ευρώπη χρειάζεται μικρά ηλεκτρικά πόλης, και ένα καλό βενζίνη η πετρέλαιο για διακοπές, κακά τα ψέμματα αλλά μεγάλα ταξίδια με ηλεκτρικό είναι σαν να θές να πας στο φεγγάρι με πατίνι, όταν το κρατίδιο nrw της Γερμανίας με 18 εκατομμύρια κατοίκους έχει διακοπές μπλοκάρουν τα τελωνεία για μία εβδομάδα, δεν μπορώ να φανταστώ να βρίσκομαι σε τέτοια κατάσταση με ηλεκτρικό και να εχω σε κάθε σύνορο 4-7 ώρες αναμονή.. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα είναι ιδανικός τίτλος του θέματος.. Πήγες ταξίδι με ηλεκτρικό και ζορίστηκες κάπου? Γιατί εγώ που πήγα, σταμάτησα για μια 12λεπτη φόρτιση στην Αταλάντη, και πίσω μου η ουρά για βενζίνη ήταν ανυπόφορη. ΄Στα 12 λεπτά που φόρτιζα, πρόλαβα και κατούρησα, οι άλλοι 2 πήραν και καφέ, ενώ τα βενζινοκίνητα ήταν ακόμα εκεί στην ουρά για να βάλουν βενζίνη. 1
andreas-d Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Πήγες ταξίδι με ηλεκτρικό και ζορίστηκες κάπου? Γιατί εγώ που πήγα, σταμάτησα για μια 12λεπτη φόρτιση στην Αταλάντη, και πίσω μου η ουρά για βενζίνη ήταν ανυπόφορη. ΄Στα 12 λεπτά που φόρτιζα, πρόλαβα και κατούρησα, οι άλλοι 2 πήραν και καφέ, ενώ τα βενζινοκίνητα ήταν ακόμα εκεί στην ουρά για να βάλουν βενζίνη. Δεν μιλάω για βόλτα βρε φίλε μιλάω για ταξίδι.. Όταν κάθε χρόνο για να έρθεις Ελλάδα από Γερμανία η Ολλανδία και έχεις μία αναμονή 3-7 ώρες σύνορα Κροατίας άλλες τόσες Σερβία και πιθανόν άλλες τόσες Σκόπια και να είναι καλοκαίρι με 38° έξω και να είσαι σταματημένος με κλίμα, με το ηλεκτρικό η θα πάθεις θερμοπληξια η έμφραγμα. Δεν αναφέρομαι σε διαδρομές απο σπίτι στο χωριό( κακαρουκα). Δεν κατηγορώ τα ηλεκτρικά αλλά δεν προσφέρονται για όλα τα ταξίδια..
INFLUENCER Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) Με το diesel με 50 λιτρα (Φουλαρισμα) εκανα το Αθηνα - Κατερινη & Κατερινη - Αθηνα και μου εμειναν αλλα 300 χιλιομετρα αποθεμα. Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από INFLUENCER 1
Ntinaras Δημοσ. πριν από 28 λεπτά Δημοσ. πριν από 28 λεπτά 1 ώρα πριν, andreas-d είπε Δεν μιλάω για βόλτα βρε φίλε μιλάω για ταξίδι.. Όταν κάθε χρόνο για να έρθεις Ελλάδα από Γερμανία η Ολλανδία και έχεις μία αναμονή 3-7 ώρες σύνορα Κροατίας άλλες τόσες Σερβία και πιθανόν άλλες τόσες Σκόπια και να είναι καλοκαίρι με 38° έξω και να είσαι σταματημένος με κλίμα, με το ηλεκτρικό η θα πάθεις θερμοπληξια η έμφραγμα. Δεν αναφέρομαι σε διαδρομές απο σπίτι στο χωριό( κακαρουκα). Δεν κατηγορώ τα ηλεκτρικά αλλά δεν προσφέρονται για όλα τα ταξίδια.. Βόλτα είναι ένα μισάωρο στη ποσειδώνος. Εγώ έκανα 3-4 ώρες ταξίδι με μία φόρτιση. Τα σύνορα που κολλάνε στο θέμα της ηλεκτροκίνησης? Εγώ με το ηλεκτρικό όταν είμαι σταματημένος απλά καίει το AC. Με συμβατικό θα έπρεπε να είμαι όλη την ώρα με αναμμένο το αμάξι στο ρελαντί, άρα θα έχω μεγαλύτερες απώλειες και χειρότερη απόδοση κλιματισμού με τον κινητήρα να ζεσταίνει το σύστημα του κλιματισμού.
manolis940 Δημοσ. πριν από 25 λεπτά Δημοσ. πριν από 25 λεπτά 1 ώρα πριν, andreas-d είπε Δεν μιλάω για βόλτα βρε φίλε μιλάω για ταξίδι.. Όταν κάθε χρόνο για να έρθεις Ελλάδα από Γερμανία η Ολλανδία και έχεις μία αναμονή 3-7 ώρες σύνορα Κροατίας άλλες τόσες Σερβία και πιθανόν άλλες τόσες Σκόπια και να είναι καλοκαίρι με 38° έξω και να είσαι σταματημένος με κλίμα, με το ηλεκτρικό η θα πάθεις θερμοπληξια η έμφραγμα. Δεν αναφέρομαι σε διαδρομές απο σπίτι στο χωριό( κακαρουκα). Δεν κατηγορώ τα ηλεκτρικά αλλά δεν προσφέρονται για όλα τα ταξίδια.. Μπορώ να σου βρω στο Forum της BYD ένα post αν ψάξω με ένα Dolphin που ξεκίνησε από πάτρα, έκανε ένα γύρω της ευρώπης γύρω στα 5000km κατέληξε Ιταλία και μπήκε καράβι για να πάει πάλι Πάτρα. Δεν θυμάμαι να μίλησε για κάποια μεγάλη αναμονή 3 με 7 ώρες. Μπορώ να σου δείξω και το παρακάτω video που δεν πήγαν όλα τέλεια αλλά στα περισσότερα θα την πατήσει ο πρωτάρης. Για τα υπόλοιπα βρίσκονται λύσεις την δεύτερη φορά.
andreas-d Δημοσ. πριν από 19 λεπτά Δημοσ. πριν από 19 λεπτά 2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Βόλτα είναι ένα μισάωρο στη ποσειδώνος. Εγώ έκανα 3-4 ώρες ταξίδι με μία φόρτιση. Τα σύνορα που κολλάνε στο θέμα της ηλεκτροκίνησης? Εγώ με το ηλεκτρικό όταν είμαι σταματημένος απλά καίει το AC. Με συμβατικό θα έπρεπε να είμαι όλη την ώρα με αναμμένο το αμάξι στο ρελαντί, άρα θα έχω μεγαλύτερες απώλειες και χειρότερη απόδοση κλιματισμού με τον κινητήρα να ζεσταίνει το σύστημα του κλιματισμού. Στις 3-4 ώρες ταξίδι κατουρησες κιόλας, χμμ κακό αυτό να το κοιτάξεις.. Μάλλον διαβάζεις μόνο ότι σε συμφέρει από αυτά που έγραψα, η ξεχνάς μετά απο δύο τρεις συλλαβές το όλο κείμενο.. Το ξανα λέω είμαι υπέρ των ηλεκτρικών για πόλη άντε και εξορμήσεις, όχι για μεγάλα ταξίδια, εκεί υπάρχει θέμα σοβαρό.. Και δεν μιλάω για Αθήνα- κακαρουκα αυτά είναι εξορμήσεις..
Ntinaras Δημοσ. πριν από 18 λεπτά Δημοσ. πριν από 18 λεπτά Μόλις τώρα, andreas-d είπε Στις 3-4 ώρες ταξίδι κατουρησες κιόλας, χμμ κακό αυτό να το κοιτάξεις.. Μάλλον διαβάζεις μόνο ότι σε συμφέρει από αυτά που έγραψα, η ξεχνάς μετά απο δύο τρεις συλλαβές το όλο κείμενο.. Το ξανα λέω είμαι υπέρ των ηλεκτρικών για πόλη άντε και εξορμήσεις, όχι για μεγάλα ταξίδια, εκεί υπάρχει θέμα σοβαρό.. Και δεν μιλάω για Αθήνα- κακαρουκα αυτά είναι εξορμήσεις.. Πίνω πολύ νερό γιατί παίρνω κρεατίνη 1
andreas-d Δημοσ. πριν από 8 λεπτά Δημοσ. πριν από 8 λεπτά 8 λεπτά πριν, manolis940 είπε Μπορώ να σου βρω στο Forum της BYD ένα post αν ψάξω με ένα Dolphin που ξεκίνησε από πάτρα, έκανε ένα γύρω της ευρώπης γύρω στα 5000km κατέληξε Ιταλία και μπήκε καράβι για να πάει πάλι Πάτρα. Δεν θυμάμαι να μίλησε για κάποια μεγάλη αναμονή 3 με 7 ώρες. Μπορώ να σου δείξω και το παρακάτω video που δεν πήγαν όλα τέλεια αλλά στα περισσότερα θα την πατήσει ο πρωτάρης. Για τα υπόλοιπα βρίσκονται λύσεις την δεύτερη φορά. Οδικώς για Ελλάδα υπάρχει στο νετ με πληροφορίες για το τι τραβάμε.. Τέλος πάντων η Ελλάδα είναι μικρή χώρα και με ένα ηλεκτρικό βολεύεσαι, όμως πάρα πολύ Ευρωπαίοι έχουν σαν δεύτερο ένα αμάξι με θερμικό κινητήρα για ταξίδια.. Κίνηση στα σύνορα έχει την περίοδο των διακοπών, σήμερα ξεκίνησαν οι φθινοπωρινές διακοπές στην Γερμανία ξέρεις τη θα γίνεται απο σήμερα μέχρι σαββατοκύριακο στις χώρες μέχρι Ελλάδα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα