andreas-d Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 2 λεπτά πριν, haHa είπε Αντιστοιχη ποσοστιαια(48%) μειωση τιμης εχει κι ενα 340i του 2020. Τωρα καινουριο κοστιζει 76.000, ενω σαν μεταχειρισμενο του 2020, το βρισκεις κατω απο 40.000(μειωση 48%) . Ας υποθέσουμε ότι οκ, πάμε όλοι σε ηλεκτρικό, ξέρεις τη ρεύμα θέλει μια βιομηχανική χωρά νομίζεις ότι θα παραμείνουν οι τιμές του kw κάτω από ευρώ.. Η Ελλάδα παράγει μόνο κοπανιστό αέρα και ζει με δάνεια, όμως δεν λειτουργεί έτσι ένα σοβαρό κράτος, ούτε είναι χαζοί οι Ευρωπαίοι να πέσουν στην παγίδα της Κίνας.. θέλουμε ορυκτά καύσιμα και ηλεκτρισμό και φυσικό αέριο όλα παράλληλα μόνο τότε θα υπάρχει ευημερία.. 1 1
haHa Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, andreas-d είπε Ας υποθέσουμε ότι οκ, πάμε όλοι σε ηλεκτρικό, ξέρεις τη ρεύμα θέλει μια βιομηχανική χωρά νομίζεις ότι θα παραμείνουν οι τιμές του kw κάτω από ευρώ.. Η Ελλάδα παράγει μόνο κοπανιστό αέρα και ζει με δάνεια, όμως δεν λειτουργεί έτσι ένα σοβαρό κράτος, ούτε είναι χαζοί οι Ευρωπαίοι να πέσουν στην παγίδα της Κίνας.. θέλουμε ορυκτά καύσιμα και ηλεκτρισμό και φυσικό αέριο όλα παράλληλα μόνο τότε θα υπάρχει ευημερία.. Δεν ειπα οτι ολοι θα παμε σε ηλεκτρικο Ακομα κι αν ολοι πανε σε ηλεκτρικο, αυτο δεν θα γινει ξαφνικα. Ας μην μπλεξουμε πολιτικα εδω. Τελος, αυτα που γραφεις για ορυκτα καυσιμα κλπ ειναι κλασικη προπαγανδα που ελεγαν και παλιοτερα. Μαντεψε ομως: το 50% της ενεργειας που παρηγαγε η Ελλαδα το 2024 ηταν απο ΑΠΕ. Το ποσοστο αυξανει καθε χρονο και το ιδιο γινεται και στις αλλες χωρες(πχ στην Γερμανια ηταν στο 63%) Τωρα γιατι εγινες triggered επειδη ειδες οτι τελικως σε σχεση με τα ηλεκτρικα , τα θερμικα στην Γερμανια ειναι και ακριβοτερα και με μικροτερη εγγυηση, ενω χανουν παρομοια την αξια τους και αντι να πεις: ουπς εκανα λαθος, αρχισες και μπλεκεις ορυκτα καυσιμα, πολιτικη στην Ελλαδα, αερα κοπανιστο κλπ, μονο εσυ ξερεις. Επεξ/σία πριν από 5 ώρες από haHa 8
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 5 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 5 ώρες 17+ έτη μέση ηλικία στόλου στην Ελλάδα. Να μάς πει κάποιος, πώς χτυπιέται αυτό, και με τί ρυθμό θα πάμε σε ηλεκτρικά, ΑΚΟΜΑ κι αν κάποια στιγμή αποτελούν τη mainstream επιλογή (κάτι που δεν αποτελούν τώρα και δεν θα αποτελούν και σύντομα). 1
haHa Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 1 λεπτό πριν, QuantumWanderer είπε 17+ έτη μέση ηλικία στόλου στην Ελλάδα. Να μάς πει κάποιος, πώς χτυπιέται αυτό, και με τί ρυθμό θα πάμε σε ηλεκτρικά, ΑΚΟΜΑ κι αν κάποια στιγμή αποτελούν τη mainstream επιλογή (κάτι που δεν αποτελούν τώρα και δεν θα αποτελούν και σύντομα). Μπορεις να παραθεσεις ενα μηνυμα που καποιος ειπε οτι η πλειονοτητα του στολου που κυκλοφορει(οχι που θα αγοραζονται) θα γινει ξαφνικα ηλεκτρικα; Γιατι δεν νομιζω οτι ειπε καποιος κατι τετοιο (με εξαιρεση τον συμφορουμιτη andreas-d πιο πανω οταν ειδε οτι εκανε λαθος οποτε θελησε να πεταξει την μπαλα στην εξεδρα) και γενικοτερα δεν βοηθανε τα strawman arguments.
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 5 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 5 ώρες Μόλις τώρα, haHa είπε Μπορεις να παραθεσεις ενα μηνυμα που καποιος ειπε οτι η πλειονοτητα του στολου που κυκλοφορει(οχι που θα αγοραζονται) θα γινει ξαφνικα ηλεκτρικα; Γιατι δεν νομιζω οτι ειπε καποιος κατι τετοιο (με εξαιρεση τον συμφορουμιτη andreas-d πιο πανω οταν ειδε οτι εκανε λαθος οποτε θελησε να πεταξει την μπαλα στην εξεδρα) και γενικοτερα δεν βοηθανε τα strawman arguments. Όχι δεν είπε κάποιος αυτό. Μια τοποθέτηση έκανα, παραπάνω, γιατί πιστεύω ότι θα πρέπει να αγγίξουμε το 2045 για να δούμε σοβαρή διείσδυση επί του στόλου, ποσοστιαία. Θα μπορούσε δυνητικά να αναστραφεί η τάση, και να επιταχυνθεί η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα, αν είχαμε μπει σε στατιστική τάση μείωσης της ηλικίας στόλου, που θα αποτύπωνε τη διάθεση του καταναλωτικού κοινού να αγοράσει αυτοκίνητα καινούρια για να αντιμετωπίσει τα παλιά σάπια που αναγκάζεται λόγω οικονομικής δυνατότητας να έχει. Αυτό δεν είναι άμεσα ορατό. Οπότε πιστεύω ότι την ηλεκτροκίνηση θα την καθυστερήσει στην Ελλάδα η ήδη υπάρχουσα κατάσταση μη οικονομικής δυνατότητας. Τα λέω αυτά πιο πολύ, γιατί περιοδικά διαβάζω κάτι ωραία ότι θα πιαστούν στόχοι στην Ελλάδα το 2035. Το 2035 δεν θα πιαστούν στόχοι ηλεκτρικών σε πάρα πολλές χώρες της Ευρώπης. Στην Ελλάδα ακόμα πιο αργά. Στοίχημα 1.000.000 ευρώ (που δεν το έχω και δεν βάζω στοιχήματα) ότι ένας που αγοράζει σήμερα το 2025 Full Hybrid στην Ελλάδα, θα μπορεί να το πουλήσει χωρίς σοβαρή πτώση μεταπωλητικής (λόγω σταδιακά αυξανόμενης ηλεκτροκίνησης) το 2035 εύκολα.
Red_Bear Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 1 ώρα πριν, andreas-d είπε Λογικό δεν είναι.. το πρώτο με καλή συντηρηση αντέχει δεκαετίες το δεύτερο είναι σαν τα κινητά λίγοι αλλάζουν μπαταρίες οι περισσότεροι τα πετάνε. Δεν περιγράφω άλλο...🤪🤪🤪 1
andreas-d Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 39 λεπτά πριν, haHa είπε Τωρα γιατι εγινες triggered επειδη ειδες οτι τελικως σε σχεση με τα ηλεκτρικα , τα θερμικα στην Γερμανια ειναι και ακριβοτερα και με μικροτερη εγγυηση, ενω χανουν παρομοια την αξια τους και αντι να πεις: ουπς εκανα λαθος, αρχισες και μπλεκεις ορυκτα καυσιμα, πολιτικη στην Ελλαδα, αερα κοπανιστο κλπ, μονο εσυ ξερεις. Είπα πουθενά εγώ ότι είναι ακριβοτερα η φθηνότερα, το μόνο που ανέφερα είναι ότι θες 50-60κ και τίποτα παραπάνω, εσύ έφερες παράδειγμα το 340i.. Όσο για την αξία που χάνουν, άτοπο, άλλο χάνει αξία αλλά συνεχίζει για δεκαετίες και άλλο τα έπαιξε η μπαταρία και το πετάμε.. Όσο για πολιτική δυστυχώς οι αποφάσεις τους καθορίζουν τις ζωές μας οπότε έχουμε άποψη.. 16 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Δεν περιγράφω άλλο...🤪🤪🤪 Καλύτερα γιατί κουράστηκα να διαβάζω.😂😂😂 1
haHa Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, andreas-d είπε Όσο για την αξία που χάνουν, άτοπο, άλλο χάνει αξία αλλά συνεχίζει για δεκαετίες και άλλο τα έπαιξε η μπαταρία και το πετάμε... Θες να μας δειξεις μερικα θερμικα BMW με 450 αλογα και 400.000χλμ? Το ζητησαμε και πριν αλλα δεν ειδα να φερεις καποιος παραδειγμα. Κατι μου λεει οτι ειναι ελαχιστα και θα εχουν φαει ρεκτιφιε κλπ. Το λεω αυτο γιατι υπαρχουν αρκετα tesla ή huyndai ioniq με τοσα χλμ. Γενικοτερα, εχεις την ταση να γραφεις αβασιμα επιχειρηματα. Τα ηλεκτρικα, μπορουν κατα κανονα να βγφαλουν περισσοτερα χλμ απορβληματιστα σε σχεση με τα θερμικα και δεν ειναι τυχαιο οτι και η ιδια η BMW δινει μεγαλυτερη εγγυηση στα ηλεκτρικα της απο οτι στα πιο ζημιαρικα θερμικα. Επεξ/σία πριν από 4 ώρες από haHa
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 4 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 4 ώρες Μερικά στατιστικά τα οποία πρέπει να συνεκτιμήσουμε για να δούμε με τί ρυθμό θα προχωράει η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με το https://www.evstats.gr/ : Τα ηλεκτρικά σήμερα υπολογίζονται περίπου στο 0,5% επί του συνολικού στόλου επιβατικών. Το ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών επί του συνολικού ποσοστού πωλήσεων καινούριων είναι περίπου 5% φέτος (έφτασε το περίπου 6% στο 2024 με το σπρώξιμο των 9000 ευρώ της επιδότησης). Η μέση ηλικία του στόλου: Είναι άνω των 17 ετών. Αυξάνεται, αντί να μειώνεται, οπότε δεν υπάρχει ακόμα αναστροφή του φαινομένου. Η οικονομική δυνατότητα του καταναλωτή στην Ελλάδα: Σε πτωτική τάση η αγοραστική δύναμη που είναι και ο πιο ουσιαστικός δείκτης που καθορίζει την κατανάλωση. 4
sattack Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 29 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Όχι δεν είπε κάποιος αυτό. Μια τοποθέτηση έκανα, παραπάνω, γιατί πιστεύω ότι θα πρέπει να αγγίξουμε το 2045 για να δούμε σοβαρή διείσδυση επί του στόλου, ποσοστιαία. Θα μπορούσε δυνητικά να αναστραφεί η τάση, και να επιταχυνθεί η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα, αν είχαμε μπει σε στατιστική τάση μείωσης της ηλικίας στόλου, που θα αποτύπωνε τη διάθεση του καταναλωτικού κοινού να αγοράσει αυτοκίνητα καινούρια για να αντιμετωπίσει τα παλιά σάπια που αναγκάζεται λόγω οικονομικής δυνατότητας να έχει. Αυτό δεν είναι άμεσα ορατό. Οπότε πιστεύω ότι την ηλεκτροκίνηση θα την καθυστερήσει στην Ελλάδα η ήδη υπάρχουσα κατάσταση μη οικονομικής δυνατότητας. Τα λέω αυτά πιο πολύ, γιατί περιοδικά διαβάζω κάτι ωραία ότι θα πιαστούν στόχοι στην Ελλάδα το 2035. Το 2035 δεν θα πιαστούν στόχοι ηλεκτρικών σε πάρα πολλές χώρες της Ευρώπης. Στην Ελλάδα ακόμα πιο αργά. Στοίχημα 1.000.000 ευρώ (που δεν το έχω και δεν βάζω στοιχήματα) ότι ένας που αγοράζει σήμερα το 2025 Full Hybrid στην Ελλάδα, θα μπορεί να το πουλήσει χωρίς σοβαρή πτώση μεταπωλητικής (λόγω σταδιακά αυξανόμενης ηλεκτροκίνησης) το 2035 εύκολα. Είμαστε σε μεταβατική φάση τώρα. Πρέπει να κοιτάς την εξέλιξη, όχι το snapshot της στιγμής. Το 2015 θα πίστευες ότι το 2025 το ποσοστό (μιας και δεν έχει κλείσει ο χρόνος ακόμα, ΥΤD δηλ. Jan-Aug) αμιγώς BEV πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή αγορά θα ήταν 15.8%? Μερικές διαφορετικές παρατηρήσεις: - Eτήσιες πωλήσεις: εγώ εδώ και 2 χρόνια πιστεύω ότι το 2026, ή το πολύ το 2027, θα εξισωθεί η αρχική τιμή αγοράς μεταξύ BEV-ΙCE και θα κινηθεί η αγορά στη φάση της απότομης ανόδου της S καμπύλης υιοθέτησης νέας τεχνολογίας. Για τις υποδομές τα έχουμε πει: ανατροφοδοτούμενο ανοδικό σπιράλ μεταξύ νέων πωλήσεων <-> νέων υποδομών. - συνολικός στόλος. Οκ, άλλο αυτό. Εκει θέλει πιο πολύ χρονο, ειδικά στην Ελλάδα λόγω οικονομίας. Πρέπει να αγοραστούν πρώτα πολλά BEV για να αρχίσουν μετά να βγαίνουν στην αγορά ως φτηνά μεταχειρισμένα. Πάντως, ποιος λογικός άνθρωπος θα πάει να προτιμήσει μεταχειρισμένη BMW αντί για μεταχειρισμένο Tesla? Niche πορωμένοι ναι. Οι περισσότεροι που θα βάλουν κάτω τα νούμερα για έξοδα συντήρησης, όχι. - 10 χρόνια είναι πολλά. Το 2015-2025 ήμασταν στην αρχική φάση της S καμπύλης και πάλι δεν νομίζω ότι το 2015 μπορούσε κάποιος να προβλέψει τη σημερινή κατάσταση... Το 2025-2035 θα είμαστε στην ανοδική φάση της S καμπύλης, μην βάζεις κανένα στοίχημα. Πιθανόν θα πωλείται το hybrid, για κανένα 1.000Ε. Ή για ανταλλακτικά. 1
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 4 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 4 ώρες Μόλις τώρα, sattack είπε Είμαστε σε μεταβατική φάση τώρα. Πρέπει να κοιτάς την εξέλιξη, όχι το snapshot της στιγμής. Το 2015 θα πίστευες ότι το 2025 το ποσοστό (μιας και δεν έχει κλείσει ο χρόνος ακόμα, ΥΤD δηλ. Jan-Aug) αμιγώς BEV πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή αγορά θα ήταν 15.8%? Ευρώπη = Όχι Ελλάδα, σε οικονομικούς όρους. Δεν έκανα καμία ανάλυση για την Ευρώπη. Μιλάω αποκλειστικά για την Ελλάδα. Έθεσα ρητά παραπάνω, ότι πιστεύω ότι για πολλά χρόνια ακόμα θα είμαστε ο κουβάς της Ευρώπης. Είμαστε ήδη στους 2 τελευταίους σε αγοραστική δύναμη και το πιο σημαντικό: δεν ανεβαίνουμε, κατεβαίνουμε. 2 λεπτά πριν, sattack είπε Πάντως, ποιος λογικός άνθρωπος θα πάει να προτιμήσει μεταχειρισμένη BMW αντί για μεταχειρισμένο Tesla? Niche πορωμένοι ναι. Οι περισσότεροι που θα βάλουν κάτω τα νούμερα για έξοδα συντήρησης, όχι. Δεν είναι αντιπροσωπευτικά τα παραδείγματα αυτά για τον ευρύ λαό και δεν θα είναι και αυτά που θα καθορίσουν τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, κατά την άποψή μου.
andreas-d Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 7 λεπτά πριν, haHa είπε Γενικοτερα, εχεις την ταση να γραφεις αβασιμα επιχειρηματα. Το θέμα είναι η προοπτική της ηλεκτροκίνησης, έγραψα κάτι αβάσιμο επάνω στο θέμα,μόνο ότι εμένα και χιλιάδες μετανάστες που ταξιδεύουμε οδικώς δεν μας εξυπηρετεί για Α ή Β λόγους τους οποίους εσύ διαφωνείς και το σέβομαι, αντίθετα προσπαθείς να απόδειξης ότι εχω λάθος άποψη και τα ev είναι τα καλύτερα και προσφέρονται για όλες τις χρήσεις. βέβαια όλα αυτά φαίνονται από τις πωλήσεις των μεν και το δε.. 13 λεπτά πριν, sattack είπε Πάντως, ποιος λογικός άνθρωπος θα πάει να προτιμήσει μεταχειρισμένη BMW αντί για μεταχειρισμένο Tesla? Niche πορωμένοι ναι. Οι περισσότεροι που θα βάλουν κάτω τα νούμερα για έξοδα συντήρησης, όχι. Καλά το πιστεύεις αυτό.. Φυσικά και θα πάρει κάποιος μεταχειρισμένο θερμικό, δεν ζούνε όλοι Αθήνα, τι θα κάνει ένας στον Έβρο η σε νησιά, θα τρέχει να βρει εξουσιοδοτημένο Tesla που..
@pnea1973 Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) Ξεκινήσαμε απο το μεγάλο ταξίδι, και φθάσαμε στο αν θα βρεθεί εξουδοδοτημένο για Tesla. Οσον αφορά το service ας ρωτήσουμε κατόχους Bmw μηχανής που πάνε για service. Αν δεν σε καλύπτει το ηλεκτρικό οκ, αλλά πολλές φορές λες πράγματα που για άλλους δεν στέκουν. Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από @pnea1973 ΥΓ. Στην φωτο τα εξουσιοδοτημένα service για μηχανές Bmw.
andreas-d Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 21 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Ξεκινήσαμε απο το μεγάλο ταξίδι, και φθάσαμε στο αν θα βρεθεί εξουδοδοτημένο για Tesla. Έτσι είναι μάγκα μου οι συζητήσεις από κάπου ξεκινάνε και αλλού καταλήγουν..😂 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα