mike15 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 1 ώρα πριν, sattack είπε Είμαστε σε μεταβατική φάση τώρα. Πρέπει να κοιτάς την εξέλιξη, όχι το snapshot της στιγμής. Το 2015 θα πίστευες ότι το 2025 το ποσοστό (μιας και δεν έχει κλείσει ο χρόνος ακόμα, ΥΤD δηλ. Jan-Aug) αμιγώς BEV πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή αγορά θα ήταν 15.8%? δεν θα ηξερα το ακριβες ποσοστο αλλα θα ημουν σιγουρος οτι θα ηταν ενα εντυπωσιακο γιατι ολοι οι νεοι αλλα και τεκ φιλοι θα τα αγοραζαν.οι enthusiasts δλδ. τωρα περιμενουμε να δουμε ποσο πιο ανοδικα θα παει.δεν ειμαστε και νορβηγια,ουτε καν γερμανια.το ιδιο βλεπω σε χωρες της ανατολικης ευρωπης,που ερχοντουσαν πολλα ηλεκτρικα εδω τουριστες.οι σταθμοι στην θεσσαλονικη γεμιζουν απο αυτους κυριως,υπαρχει σαυτες τις χωρες ανοδος,μιλαμε μεχρι ρουμανια μεγαλη αποσταση. 1 ώρα πριν, sattack είπε Eτήσιες πωλήσεις: εγώ εδώ και 2 χρόνια πιστεύω ότι το 2026, ή το πολύ το 2027, θα εξισωθεί η αρχική τιμή αγοράς μεταξύ BEV-ΙCE και θα κινηθεί η αγορά στη φάση της απότομης ανόδου της S καμπύλης υιοθέτησης νέας τεχνολογίας. Για τις υποδομές τα έχουμε πει: ανατροφοδοτούμενο ανοδικό σπιράλ μεταξύ νέων πωλήσεων <-> νέων υποδομών. θα το πηγαινα το 2030,ελλαδα ειμαστε εκλογες εχουμε λιγο μπορει να τραβηχτουν,οι πολιτικοι που χαραζουν την οικονομια παντα καποια βλακεια θα κανουν. νομιζω οτι εχει εδραιωθει,λανθασμενα η΄οχι ,δεν γνωριζω ακριβως το θεμα,οτι ο κυριως λογος που δεν εχιε γινει η γρηγορη μεταβαση ειναι οτι δεν πιστευουν οτι μπορουν να διασχισουν την ελλαδα ,οχι μονο κεντρικους αλλα και επαρχιακους δρομους με αυτονομια χωρις προβλημα.ο δευτερος λογος ειναι η τιμη του ρευματος και η αργη φορτιση.εαν αυτα τα 3 λυθουν τοτε θα παει με τα 1000 η αγορα. 1 ώρα πριν, sattack είπε Πάντως, ποιος λογικός άνθρωπος θα πάει να προτιμήσει μεταχειρισμένη BMW αντί για μεταχειρισμένο Tesla? Niche πορωμένοι ναι. Οι περισσότεροι που θα βάλουν κάτω τα νούμερα για έξοδα συντήρησης, όχι. καποιος που θελει και ενα ομορφο αυτοκινητο 😁 εκτος απο ποιοτικο και σιγουρα ειναι διατιθεμενος να δωσει περισοτερα για την συντηρηση του.
majunior Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε Ξεκινήσαμε απο το μεγάλο ταξίδι, και φθάσαμε στο αν θα βρεθεί εξουδοδοτημένο για Tesla. Οσον αφορά το service ας ρωτήσουμε κατόχους Bmw μηχανής που πάνε για service. Αν δεν σε καλύπτει το ηλεκτρικό οκ, αλλά πολλές φορές λες πράγματα που για άλλους δεν στέκουν. Μπορείς να κάνεις service Tesla εκτός εξουσιοδοτημένου ή παθαίνει κάποιο κοκομπλόκο το software; Γιατί σίγουρα υπάρχουν δεκάδες συνεργεία που κάνουν service ΒΜW μηχανάκια. Με πρώτο και καλύτερο την αυλή σου. 1
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα η προοπτικη της ηλεκτροκινησης στην ελλαδα δεν εχει καμια σχεση με τα ιονικ, τα τεσλα η τις bmw. ουτε εχει σημασια βεβαιως ποσο χανει ενα αμαξι 60κ ευρω ειτε ειναι ηλεκτρικο ειτε θερμικο. οι μαζες αγοραζουν αμαξια μεχρι 40κ αλλα κυριως μεχρι 30-35. σε μεταχειρισμένα ειναι πολυ χαμηλοτερα τα νουμερα. μετα το τελος ουσιαστικα της επιδοτησης, ακομα και τα "φθηνα" ηλεκτρικα εχουν πατωσει. ποσα ev3 εχετε δει στο δρομο? puma? 3
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 1 ώρα Μέλος Δημοσ. πριν από 1 ώρα 30 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε οι μαζες αγοραζουν αμαξια μεχρι 40κ αλλα κυριως μεχρι 30-35. σε μεταχειρισμένα ειναι πολυ χαμηλοτερα τα νουμερα. Οι μάζες δεν αγοράζουν ούτε καν στα 25-35. Οι μάζες αγοράζουν μεταχειρισμένο αρκετών χρόνων. Από αυτούς που αγοράζουν καινούριο, το ταβάνι των περισσότερων είναι το 25, γιατί πλέον δεν υπάρχουν επιλογές με 18-20, όπως παλιά. Τείνουμε να συγκεντρώνουμε την οπτική μας στα καινούρια και ειδικά στις πιο νέες τεχνολογίες/λύσεις. Αν βγούμε λίγο έξω, θα δούμε καθαρά γιατί η μέση ηλικία στόλου είναι τα 17+. Αν μένει κανείς Κηφισιά, Κολωνάκι και Γλυφάδα, δεν έχει οπτική και των υπόλοιπων περιοχών της Αθήνας. Αν μένει Αθήνα, δεν έχει οπτική και της υπόλοιπης Ελλάδας. Τα στατιστικά της επικράτειας μιλούν από μόνα τους. Παράλληλα με τις πωλήσεις καινούριων, τρέχουν τρελά και οι πωλήσεις μεταχειρισμένων. Έρχεται και από εξωτερικό αρκετό πράγμα. Αν βλέπουμε μόνο τις ταξινομήσεις καινούριων χάνουμε ένα σημαντικό μέρος της συνολικής εικόνας. Αν βλέπουμε μόνο τις ταξινομήσεις καινούριων και τις πωλήσεις μεταχειρισμένων, και δεν τις διαιρούμε με το συνολικό στόλο, χάνουμε και όλο τον αριθμό αυτών που δεν αγόρασαν ούτε καινούριο ούτε μεταχειρισμένο και έμειναν με το παλιό σάπιο. 1
haHa Δημοσ. πριν από 51 λεπτά Δημοσ. πριν από 51 λεπτά (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, andreas-d είπε Το θέμα είναι η προοπτική της ηλεκτροκίνησης, έγραψα κάτι αβάσιμο επάνω στο θέμα, Ναι, εγραψες και γραφεις πολλα αβασιμα 'επιχειρηματα' : 5 ώρες πριν, andreas-d είπε Λογικό δεν είναι.. το πρώτο με καλή συντηρηση αντέχει δεκαετίες το δεύτερο είναι σαν τα κινητά λίγοι αλλάζουν μπαταρίες οι περισσότεροι τα πετάνε.. 4 ώρες πριν, andreas-d είπε Ας υποθέσουμε ότι οκ, πάμε όλοι σε ηλεκτρικό, ξέρεις τη ρεύμα θέλει μια βιομηχανική χωρά νομίζεις ότι θα παραμείνουν οι τιμές του kw κάτω από ευρώ.. Η Ελλάδα παράγει μόνο κοπανιστό αέρα και ζει με δάνεια, όμως δεν λειτουργεί έτσι ένα σοβαρό κράτος, ούτε είναι χαζοί οι Ευρωπαίοι να πέσουν στην παγίδα της Κίνας.. θέλουμε ορυκτά καύσιμα και ηλεκτρισμό και φυσικό αέριο όλα παράλληλα μόνο τότε θα υπάρχει ευημερία.. Επεξ/σία πριν από 50 λεπτά από haHa 1
andreas-d Δημοσ. πριν από 48 λεπτά Δημοσ. πριν από 48 λεπτά 1 λεπτό πριν, haHa είπε Ναι, εγραψες και γραφεις πολλα αβασιμα 'επιχειρηματα' : Γνώμη σου ποσώς με νοιάζει🥱
sattack Δημοσ. πριν από 41 λεπτά Δημοσ. πριν από 41 λεπτά (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, majunior είπε Μπορείς να κάνεις service Tesla εκτός εξουσιοδοτημένου ή παθαίνει κάποιο κοκομπλόκο το software; Γιατί σίγουρα υπάρχουν δεκάδες συνεργεία που κάνουν service ΒΜW μηχανάκια. Με πρώτο και καλύτερο την αυλή σου. Αυτά τα πράγματα που κάνεις service στην αυλή σου και στον μαστρο-Μήτσο στη γειτονιά σου, πολύ απλά δεν υπάρχουν καν στα ηλεκτρικά. Είναι ο νούμερο 1 λόγος που νιώθει κάποιος μια τεράστια ανακούφιση μόλις πάρει ηλεκτρικό. 36 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Παράλληλα με τις πωλήσεις καινούριων, τρέχουν τρελά και οι πωλήσεις μεταχειρισμένων. Έρχεται και από εξωτερικό αρκετό πράγμα. Αν βλέπουμε μόνο τις ταξινομήσεις καινούριων χάνουμε ένα σημαντικό μέρος της συνολικής εικόνας. Αν βλέπουμε μόνο τις ταξινομήσεις καινούριων και τις πωλήσεις μεταχειρισμένων, και δεν τις διαιρούμε με το συνολικό στόλο, χάνουμε και όλο τον αριθμό αυτών που δεν αγόρασαν ούτε καινούριο ούτε μεταχειρισμένο και έμειναν με το παλιό σάπιο. Είπαμε, όσο αυξάνονται οι πωλήσεις BEV στην Ευρωπη, τόσο θα αυξάνονται μετά από λίγα χρόνια τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα που μετά μπορούν να ερθουν Ελλαδα σε καλή τιμή. Επεξ/σία πριν από 38 λεπτά από sattack
haHa Δημοσ. πριν από 37 λεπτά Δημοσ. πριν από 37 λεπτά 8 λεπτά πριν, andreas-d είπε Γνώμη σου ποσώς με νοιάζει🥱 Φαίνεται οτι αδυνατεις να κατανοησεις απλα πραγματα. Πχ δεν εξετασαμε αν ισχυουν οι εικασιες που κανεις, ειπαμε απλα οτι δεν φερνεις στοιχεια να τα υποστηριξεις και για αυτο ειναι αβασιμα. Αλλα κατανοω οτι σου είναι δυσκολο να καταλαβεις αυτην την διαφορα. 1
andreas-d Δημοσ. πριν από 31 λεπτά Δημοσ. πριν από 31 λεπτά 1 λεπτό πριν, haHa είπε Φαίνεται οτι αδυνατεις να κατανοησεις απλα πραγματα. Πχ δεν εξετασαμε αν ισχυουν οι εικασιες που κανεις, ειπαμε απλα οτι δεν φερνεις στοιχεια να τα υποστηριξεις και για αυτο ειναι αβασιμα. Αλλα κατανοω οτι σου είναι δυσκολο να καταλαβεις αυτην την διαφορα. Απορώ γιατί συνεχίζεις εφόσον έχεις είδη σχηματίσει γνώμη.. Βρε μπας και είσαι φτιαγμένος, ξεκόλλα..
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 21 λεπτά Δημοσ. πριν από 21 λεπτά (επεξεργασμένο) ετσι για την πλακα ας γραψω την σημερινη μου εμπειρια απο μια επισκεψη στο golden hall, δεν θα μιλησω τοσο για τα αμαξια οσο για το ποσο μπορουν να πουλησουν εδω με τις τιμες που εχουν. εχουν εκθέσει εκει ενα sealion 7, ενα r5 και το firefly το πρώτο οσο και να προσπαθησα να βρω κατι ενδιαφερον η ομορφο πανω του δεν βρηκα. ειναι πολυ "κινεζικο" μεσα, η απουσια αισθητικης ειναι πραγματικά αξια αποριας. τιμη καπου στο 50αρι, απορω γιατι κανουν τον κοπο να το φερουν στην ελλαδα. και να μην υπηρχε το model y παλι ενα id4 η κατι παρομοιο θα επελεγες. anyway.. βλεπω το r5, εχω ξαναγραψει ποσο μου αρεσει εδω μεσα. ηταν η εκδοση iconic, top δηλαδη. πανεμορφο, τραγικα μικρο πισω ειδικα στα ποδια, πολυ πολυ μικρο πορτ μπαγκαζ ειδικα σε πλατος (οχι βαθος). πανεμορφο μεσα (το ξαναειπα?), ειδικα η θεση του οδηγου ειναι υπεροχη. τιμη (οχι το iconic που κάνει 35...) γυρω στα 30 (33 χωρις επιδοτηση) για το μεσαιο επιπεδο εξοπλισμου με την μεγαλη μπαταρια. εκτος της υψηλης τιμης ειναι τοσο μικρο που μαλλον δεν εχει νοημα η μεγαλη μπαταρια, η 40αρα ομως δεν κατεβαζει αρκετα την τιμη, 26.400 αν παρεις επιδοτηση. καπως ακριβο για αυστηρα δευτερο αμαξι. πουλαει πολυ εξω λενε, δυσκολα θα δουμε μειωση εκτος αν πατωσει ασχημα στην ελλαδα. στα 23400 θα ηταν φοβερη αγορα. και παμε στο νιο που πλεον εχει και σελιδα στην ελλαδα. https://www.nioauto.gr/ τρομαζει ισως η κινεζικη καταγωγη αλλα ειναι σαφως ανωτερο απο το r5 με εξαιρεση το εσωτερικο του που δεν εχει καμια σχεση σε ομορφια (κυριως σαν οδηγος) και η απουσια κουμπιων ειναι τουλαχιστον εκνευριστικη. το αμαξι ειναι εξοπλισμενο πολυ πολυ καλα αν πιστεψω οσα βρισκω στο νετ για τις εκδοσεις αλλων χωρων. πολυς χωρος αν και πισω 400λ εγω δεν ειδα, ισως τα κινεζικα λιτρα να ειναι μικροτερα. πραγματικα class leading για 4μ αμαξι ΑΛΛΑ 28.900 ευρώ με επιδότηση (43kwh lfp-140hp η μονη εκδοση) και εξοπλισμο που ουτε στο ιντερνετ δεν βρισκω... Το νιο ειναι ενα μια χαρα βαρετο αμαξι πολης. με μια λογικη τιμη στα 23-25 θα πουλαγε. γιατι τα λεω ολα αυτα ομως. Ωραια αμαξια τα μικρα αλλα πολυ μικρα για να πεις παιρνω ενα τετοιο και ειμαι οκ. με τιμες 2ου αυτοκινητου θα κουναγαν την αγορα λιγο αλλα παιζουν σχεδον σε τιμες mid suv... edit: ξεχασα να πω οτι το firefly στην νορβηγια κανει 24κ, εδω 30φευγα. καλο ε?? Επεξ/σία πριν από 5 λεπτά από basilis_k6
haHa Δημοσ. πριν από 17 λεπτά Δημοσ. πριν από 17 λεπτά (επεξεργασμένο) Νομίζω τα μηνύματα του φιλου andreas-d δειχνουν γλαφυρα το επίπεδο των επιχειρηματων και κατανόησης απλου κειμένου: Γραφει κατι αβασιμο(δεν εξεταζουμε αν ειναι λαθος, απλα οτι είναι χωρίς στοιχεια) Το επισημαινουμε Προχωραει σε προσωπικους χαρακτηρισμους(κλασικη περίπτωση οταν ο συνομιλιτης είναι αυτου του επιπεδου και δεν εχει επιχειρηματα) 5 ώρες πριν, andreas-d είπε Λογικό δεν είναι.. το πρώτο με καλή συντηρηση αντέχει δεκαετίες το δεύτερο είναι σαν τα κινητά λίγοι αλλάζουν μπαταρίες οι περισσότεροι τα πετάνε.. 5 ώρες πριν, andreas-d είπε Ας υποθέσουμε ότι οκ, πάμε όλοι σε ηλεκτρικό, ξέρεις τη ρεύμα θέλει μια βιομηχανική χωρά νομίζεις ότι θα παραμείνουν οι τιμές του kw κάτω από ευρώ.. Η Ελλάδα παράγει μόνο κοπανιστό αέρα και ζει με δάνεια, όμως δεν λειτουργεί έτσι ένα σοβαρό κράτος, ούτε είναι χαζοί οι Ευρωπαίοι να πέσουν στην παγίδα της Κίνας.. θέλουμε ορυκτά καύσιμα και ηλεκτρισμό και φυσικό αέριο όλα παράλληλα μόνο τότε θα υπάρχει ευημερία.. 39 λεπτά πριν, haHa είπε Ναι, εγραψες και γραφεις πολλα αβασιμα 'επιχειρηματα' 19 λεπτά πριν, andreas-d είπε Απορώ γιατί συνεχίζεις εφόσον έχεις είδη σχηματίσει γνώμη.. Βρε μπας και είσαι φτιαγμένος, ξεκόλλα.. Επεξ/σία πριν από 9 λεπτά από haHa
andreas-d Δημοσ. πριν από 12 λεπτά Δημοσ. πριν από 12 λεπτά 1 λεπτό πριν, haHa είπε Νομίζω τα μηνύματα του φιλου andreas-d δειχνουν γλαφυρα το επίπεδο των επιχειρηματων και κατανόησης απλου κειμένου οου εχει: Γραφει κατι αβασιμο(δεν εξεταζουμε αν ειναι λαθος, απλα είναι χωρίς στοιχεια) Το επισημαινουμε Προχωραει σε προσωπικους χαρακτηρισμους Σιγά βρε να κάνουμε έρανο να σου βρούμε δικηγόρο, προσπέρασε και μην ασχολείσαι που ζητάς και επιβεβαίωση άντε μπράβο..
haHa Δημοσ. πριν από 7 λεπτά Δημοσ. πριν από 7 λεπτά (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, andreas-d είπε Σιγά βρε να κάνουμε έρανο να σου βρούμε δικηγόρο, προσπέρασε και μην ασχολείσαι που ζητάς και επιβεβαίωση άντε μπράβο.. Κανενας δεν ζητησε δικηγορο ουτε επιβεβαιωση. Ισως βεβαια να μπερδευσαι γιατι αδυνατεις να κατανοησεις απλο κειμενο. Αλλα εχει ενδιαφέρον το πως καταφευγεις σε προσωπικους χαρακτηρισμους λογω ενδειας επιχειρηματων. Καλη συνέχεια, δεν νομιζω οτι ενδιαφερει κανεναν σε αυτο το φορουμ οι προσωπικοι χαρακτηρισμοι σου επειδη δεν μπορεις να στηριξεις τον ισχυρισμο που πχ εκανες "τα ηλεκτρικα είναι σαν τα κινητά λίγοι αλλάζουν μπαταρίες οι περισσότεροι τα πετάνε". Επεξ/σία πριν από 5 λεπτά από haHa
@pnea1973 Δημοσ. μόλις Δημοσ. μόλις 1 ώρα πριν, majunior είπε Μπορείς να κάνεις service Tesla εκτός εξουσιοδοτημένου ή παθαίνει κάποιο κοκομπλόκο το software; Γιατί σίγουρα υπάρχουν δεκάδες συνεργεία που κάνουν service ΒΜW μηχανάκια. Με πρώτο και καλύτερο την αυλή σου. Εάν θέλει κάποιος να κάνει service σε εξουσιοδοτημενο γιατί είναι σε εγγύηση τότε δεν υπάρχει. Επίσης τα tesla δεν θέλουν service. Το παράδειγμα το έφερα για να δείξω ότι το service δεν είναι παράγοντας επιλογής. Στην πόλη μου ούτε Porsche έχει, αλλά κυκλοφορούν κάμποσες.
andreas-d Δημοσ. μόλις Δημοσ. μόλις 2 λεπτά πριν, haHa είπε δεν μπορεις να στηριξεις τον ισχυρισμο που πχ εκανες "τα ηλεκτρικα είναι σαν τα κινητά λίγοι αλλάζουν μπαταρίες οι περισσότεροι τα πετάνε". Εν μέρει εχεις δίκιο πως να το αποδείξω πρέπει να περάσουν μερικά χρόνια και τότε θα δούμε επισκευή μπαταρίας ή πέταμα όλο.. Απο την άλλη εφόσον με 56.000χλμ τα πουλανε 26κ κάτι βρομάει..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα