Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, @pnea1973 είπε

Ακριβώς. Κοι οι περισσότεροι κάνουν εικασίες χωρίς καν να είναι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών.

Γιατί;

Έχουν περάσει τα απαραίτητα χρόνια σε ιδιοκτήτες συγκεκριμένων μοντέλων, για να εξαχθούν δεδομένα;

Ή η ιδιοκτησία ενός νέου μοντέλου σε κάνει να είσαι μάντης για το τί θα βγάλει το συγκεκριμένο εκάστοτε μοντέλο του καθενός;

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Γιατί;

Έχουν περάσει τα απαραίτητα χρόνια σε ιδιοκτήτες συγκεκριμένων μοντέλων, για να εξαχθούν δεδομένα;

Ή η ιδιοκτησία ενός νέου μοντέλου σε κάνει να είσαι μάντης για το τί θα βγάλει το συγκεκριμένο εκάστοτε μοντέλο του καθενός;

Δεν μιλάω μόνο για την εγγύηση.
Οσον αφορά τα προβλήματα, το τι θα βγάλει το κάθε θερμικό ή ηλεκτρικό καινούργιο όχημα δεν το ξέρει κανείς. Μηχανολογικά μιλώντας κάτι το οποίο έχει λιγότερα κινούμενα μέρη έχει περισσότερες πιθανότητες να βγάλει πρόβλημα.

Οσον αφορά γενικά μια εταιρεία, τότε ναι. ΠΧ toyota...

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δεν μιλάω μόνο για την εγγύηση.
Οσον αφορά τα προβλήματα, το τι θα βγάλει το κάθε θερμικό ή ηλεκτρικό καινούργιο όχημα δεν το ξέρει κανείς. Μηχανολογικά μιλώντας κάτι το οποίο έχει λιγότερα κινούμενα μέρη έχει περισσότερες πιθανότητες να βγάλει πρόβλημα.

Οσον αφορά γενικά μια εταιρεία, τότε ναι. ΠΧ toyota...

Η συζήτηση ξεκίνησε από την αυθαίρετη εξαγωγή συμπερασμάτων για καινούρια ηλεκτρικά και καινούριους κατασκευαστές, ότι αυτομάτως θα είναι πολύ πιο αξιόπιστα από θερμικά, επειδή απλά είναι ηλεκτρικά.

Σίγουρα, στατιστικά μιλώντας, κι εγώ περιμένω να βγάλουν λιγότερα θέματα τα ηλεκτρικά. Αλλά μένει να δούμε ποιά θα είναι αυτά τα μοντέλα και ποιοί κατασκευαστές.

Η αυτόματη υπόθεση ότι όλα τα ηλεκτρικά θα είναι πιο αξιόπιστα, είναι εκ φύσεως χωρίς απόδειξη αυτή τη στιγμή.

 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Que sera sera είπε

Nissan Leaf 64, 100χιλ χιλιομετρα, 4 χρονια

 

Απολυτως μηδεν προβληματα, η μπαταρια σα καινουργια.

Στα 4 χρόνια δεν έχουν βλάβες ούτε προβληματικοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές. 🤣

Είναι αυτό συμπέρασμα για την ηλεκτροκίνηση;

Ξέρω 8 άτομα με Leaf που μετά τα 6-7 χρόνια σε θερμά κλίματα, πήραν τη μπαταρία στα χέρια και πούλησαν το σασί και πήγαν σε άλλα μοντέλα. Γνωστά προβλήματα αερόψυκτων.

Να κάνουμε χρήση και αυτού του παραδείγματος για τα ηλεκτρικά; Όχι, χρειαζόμαστε περισσότερα δεδομένα.

Μη προσπαθούμε να παρουσιάσουμε προσωπικά παραδείγματα.

Έχω ιστορία προσωπική με θερμικό που έφτασε 10ετία χωρίς προβλήματα, μόνο τυπικά σέρβις. Κρίμα να πηγαίνουμε σε προσωπικές αναφορές μικρών ετών για να κυκλοφορούμε ανακρίβειες. Θα μπορούσα να κάνω χρήση του προσωπικού παραδείγματος για να πω κάτι για τα θερμικά; Σίγουρα όχι.

Αυτά είναι που λέω για προσωπικές εικασίες χωρίς στατιστική απόδειξη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

 

Η αυτόματη υπόθεση ότι όλα τα ηλεκτρικά θα είναι πιο αξιόπιστα, είναι εκ φύσεως χωρίς απόδειξη αυτή τη στιγμή.

 

Κανείς δεν ειπε ότι όλα τα ηλεκτρικά θα είναι αξιόπιστα ανεξαρτήτως εταιρείας. Μην βάζεις λόγια στο στόμα των άλλων.  

Έχουμε γράψει ότι άλλες εταιρείες είναι καλύτερες και άλλες χειρότερες. Και πάλι με βάση την εμπειρία και τα ευρήματα από ειδικούς όπως το ev clinic. Πχ λενε και το μεταφερουμε εμείς σε όσους δεν το εχουν ακούσει, μακριά απο Stellantis, μακριά απο το Jaguar ipace, καλύτερα όχι hybrids κλπ κλπ.  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...