haHa Δημοσ. Σάββατο στις 10:46 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:46 μμ 1 λεπτό πριν, andreas-d είπε Τα 8 ετη αφορούν μόνο την μπαταρία και την απόδοση της εάν πέσει κάτω από 70%, όχι τον ηλεκτροκινητηρα.. Ούτε το υπόλοιπο αυτοκίνητο.. +1 Τα υπολοιπο αυτοκινητο δυστυχως δεν βελτιωθηκε ως προς την αξιοπιστια του, ειναι παρομοια με τα θερμικα. Απλα εκει που βγαινουν προβληματα στα ζημιαρικα θερμικα και κοστιζουν αρκετα (κινητηρας, κιβωτιο, αντλιες, ιμαντες κλπ) δεν υπαρχουν στα ηλεκτρικα και ετσι η εταιριες δινουν διπλασια εγγυηση στην μπαταρια. 1
Dante80 Δημοσ. Σάββατο στις 10:49 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:49 μμ (επεξεργασμένο) Δεν νομίζω πως γράφει κάτι περίεργο ο QW προσωπικά. 1. Επί της αρχής φαίνεται πως το μέσο ηλεκτρικό όχημα λόγω κατασκευής δύναται να είναι πιο αξιόπιστο από κάποιο αντίστοιχο hybrid ή θερμικό. 2. Δεν γνωρίζουμε την πραγματική αξιοπιστία αρκετών νέων ηλεκτρικών μοντέλων στην αγορά. Το αυτό βέβαια ισχύει και για αρκετά νέα θερμικά ή υβριδικά. 3. Εικασίες ή προβλέψεις μπορούμε να κάνουμε βασιζόμενοι σε γενικότερα δεδομένα (αξιοπιστία στόλου, εταιρίας, τύπου οχήματος, προηγούμενων μοντέλων κλπ), αλλά αυτές παραμένουν εικασίες και προβλέψεις. Το που θα κάτσει η μπίλια είναι μια συζήτηση για το μέλλον. Επεξ/σία Σάββατο στις 10:51 μμ από Dante80 1
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 10:52 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:52 μμ (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Ας αφήσω την απορία, για το που θα φτάνω στα 8 έτη σε επίπεδο αυτονομίας, με 70% μπαταρίας (που λέει η VW) με 55kW όταν ήταν καινούρια, γιατί δεν μπορείς να αγοράσεις την 80αρα που πάει η τιμή σε άλλα επίπεδα. Θα πηγαινες μακρυτερα απο οτι με ενα θερμικο οπου χαλασε τελειως ο κινητηρας στα 4 χρονια. See what I did there? Οποτε καποιος γραφει κατι τετοιο(τι θα κανει μετα την ληξη της εγγυησης που και καλα η μπαταρια θα εχει φθασει το οριο εγγυησης που θετει για αντικατασταση ο κατασκευαστης) ειναι εμφανες τι προσπαθει να κανει. Γιατι δεν γραφει πχ το ιδιο για το οριο εγγυησης θερμικων: Τι θα κανω μετα τα 80.000 χλμ της εγγυησης ενος θερμικου που θα με εχει αφησει το κιβωτιο, η αντλια, ο ιμαντας χρονισμου, ο κινητηρας κλπ; Επεξ/σία Σάββατο στις 10:55 μμ από haHa 1
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 10:54 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 10:54 μμ Να σημειώσουμε και ένα ειδικό πράγμα που το κάνει μόνο ένας κατασκευαστής. Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον πλανήτη, η Toyota, έχει βγάλει το νέο πρόγραμμα 11 ετών εγγύησης, αν κάνεις το ετήσιο service στις επίσημες αντιπροσωπείες της, για όλο το στόλο της, θερμικά, υβριδικά και ηλεκτρικά. 3 λεπτά πριν, haHa είπε Θα πηγαινες μακρυτερα απο οτι με ενα θερμικο οπου χαλασε τελειως ο κινητηρας στα 4 χρονια. Όχι σίγουρα, γιατί 8ετία δίνει μόνο στη μπαταρία, ενώ δίνει 4ετία σε ηλεκτροκινητήρα και άλλα μέρη της ηλεκτροκίνησης. Αυτό λέω, ότι δεν είναι μόνο η μπαταρία. Σε πρακτικά ζητήματα, πέρα από κάτι αναξιόπιστους μηχανικά (βλ. Renault), σπάνια κάποιος με θερμικό 8-10 ετών, θα πάρει στα χέρια κινητήρα. Να μιλήσουμε για κόστη συντήρησης μηχανικών πραγμάτων στα θερμικά μετά τη 10ετία, ναι, ανοίγει μια μεγάλη συζήτηση. Εγώ, όμως, θα πουλούσα και το ηλεκτρικό μου προ 10ετίας, γιατί θα άρχιζα να βλέπω την πολυκαιρία μέσα και σε άλλα υλικά, σε όλο το αυτοκίνητο. Αν κάποιος σκοπεύει να κρατάει αυτοκίνητα μετά την 10ετία, δυστυχώς είναι άσχημα τα μαντάτα. Όπως δεν μπορείς να κρατάς τα τελευταία θερμικά, δεν θα μπορείς και τα ηλεκτρικά. Δεν θα συμφέρει να τα κρατάς, όχι ότι δεν θα μπορείς.
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 μμ 9 λεπτά πριν, Dante80 είπε Δεν νομίζω πως γράφει κάτι περίεργο ο QW προσωπικά. 1. Επί της αρχής φαίνεται πως το μέσο ηλεκτρικό όχημα λόγω κατασκευής δύναται να είναι πιο αξιόπιστο από κάποιο αντίστοιχο hybrid ή θερμικό. 2. Δεν γνωρίζουμε την πραγματική αξιοπιστία αρκετών νέων ηλεκτρικών μοντέλων στην αγορά. Το αυτό βέβαια ισχύει και για αρκετά νέα θερμικά ή υβριδικά. 3. Εικασίες ή προβλέψεις μπορούμε να κάνουμε βασιζόμενοι σε γενικότερα δεδομένα (αξιοπιστία στόλου, εταιρίας, τύπου οχήματος, προηγούμενων μοντέλων κλπ), αλλά αυτές παραμένουν εικασίες και προβλέψεις. Το που θα κάτσει η μπίλια είναι μια συζήτηση για το μέλλον. Περιεργο δεν ειναι αυτα που γραφει, αλλα ειναι ακαιρο. Με αυτην την λογικη, για κανενα καινουριο αυτοκινητο δεν μπορουμε να κανει ασφαλη προβλεψη για την αξιοπιστια του, οποτε δεν εχει νοημα να μιλαμε για αξιοπιστια. Για αυτο εδω ερχεται η εγγυηση και ειναι σημαντικη ενδειξη του ποσο ο ιδιος ο κατασκευαστης εμπιστευεται το προιον του. Χωρια οτι για πολλα καινουρια μοντελα υπαρχουν ενδειξεις γιατι εχουν κανει πολλα χιλιομετρα. 2
andreas-d Δημοσ. Σάββατο στις 11:19 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:19 μμ Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης θέλει το καλό μας, κάνει οικονομία για εμάς, για πέστε μου που είναι όλα αυτά τα φράγκα που γλιτώνετε όλα αυτά τα χρόνια με Α++ συσκευές με αντλίες θερμότητας με Elektroauto με φωτοβολταϊκά.. 1
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 11:19 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 11:19 μμ Εντωμεταξύ αυτό το 8 έτη για διατήρηση χωρητικότητας 70%, πάμε να το αναλύσουμε λίγο. Αν αγοράσει κανείς το «προσιτότερο» VW ID.4 αυτή τη στιγμή ή παρόμοιο του γκρουπ, θα χρειαστεί περίπου 42000 στην 52άρα μπαταρία, που στο EVDB έχει πραγματική αυτονομία 285χλμ. Το οποίο σημαίνει ότι μετά από κάποια χρόνια, σου εγγυάται ο κατασκευαστής ότι θα μπορεί να έχει αυτονομία τουλάχιστον 0.7*285 = 200χλμ. Αυτό, τώρα, πραγματικά πρέπει να το δούμε ως τρομερό κίνητρο και ως «ασφάλεια εγγύησης», έχοντας δώσει 42000 ευρώ για να μετακινήσεις την οικογένεια; Ότι για μερικά χρόνια δεν θα πέσει κάτω από 200χλμ αυτονομίας και με το ζόρι θα βγαίνεις από το Νομό και όσο θα θέλεις να ταξιδεύεις, θα πρέπει να βαράς κατά ριπάς φορτίσεις με τόσο μειωμένη μπαταρία;
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 11:21 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:21 μμ (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Όχι σίγουρα, γιατί 8ετία δίνει μόνο στη μπαταρία, ενώ δίνει 4ετία σε ηλεκτροκινητήρα και άλλα μέρη της ηλεκτροκίνησης. Αυτό λέω, ότι δεν είναι μόνο η μπαταρία. Tα 8 χρονια εγγυηση σε μπαταρια αλλα 4 χρονια στον ηλεκτροκινητηρα το κανουν σχεδον αποκλειστικα οι γερμανικες μαρκες. Οι περισσοτερες αλλες εταιριες δινουν στα ηλεκτρικα τους 8 χρονια τοσο για την μπαταρια οσο και για τον ηλεκτροκινητηρα κλπ. Μεσα σε αυτες ειναι Peugeot , FIAT, Toyota, Tesla, οι κορεατικες, οι Κινεζικες κλπ. Πιστευω πως σε λιγο καιρο θα ακολουθησουν και οι γερμανικες, μιας και ο ηλεκτροκινητηρας ειναι κατι που ουσιαστικα δεν χαλαει. 7 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Εντωμεταξύ αυτό το 8 έτη για διατήρηση χωρητικότητας 70%, πάμε να το αναλύσουμε λίγο. Αν αγοράσει κανείς το «προσιτότερο» VW ID.4 αυτή τη στιγμή ή παρόμοιο του γκρουπ, θα χρειαστεί περίπου 42000 στην 52άρα μπαταρία, που στο EVDB έχει πραγματική αυτονομία 285χλμ. Το οποίο σημαίνει ότι μετά από κάποια χρόνια, σου εγγυάται ο κατασκευαστής ότι θα μπορεί να έχει αυτονομία τουλάχιστον 0.7*285 = 200χλμ. Αυτό, τώρα, πραγματικά πρέπει να το δούμε ως τρομερό κίνητρο και ως «ασφάλεια εγγύησης», έχοντας δώσει 42000 ευρώ για να μετακινήσεις την οικογένεια; Ότι για μερικά χρόνια δεν θα πέσει κάτω από 200χλμ αυτονομίας και με το ζόρι θα βγαίνεις από το Νομό και όσο θα θέλεις να ταξιδεύεις, θα πρέπει να βαράς κατά ριπάς φορτίσεις με τόσο μειωμένη μπαταρία; Το αλλο δεν το λες ομως: Ειναι εγγυηση τα 4 χρονια/80.000 χλμ στο θερμικο VW Tiguan των 40.000 ευρω; "Οτι αυτο πραγματικά πρέπει να το δούμε ως τρομερό κίνητρο και ως «ασφάλεια εγγύησης», έχοντας δώσει 40000 ευρώ για να μετακινήσεις την οικογένεια; Ότι αν κανεις πανω απο απο 80.000χλμ μεσα στα 4 χρονια δεν θα λειτουργει ο κινητηρας, κιβωτιο κλπ; " See what I did there? Οπως ειπαμε και προηγουμενως: Οποτε καποιος γραφει κατι τετοιο(τι θα κανει μετα την ληξη της εγγυησης που και καλα η μπαταρια θα εχει φθασει το οριο εγγυησης που θετει για αντικατασταση ο κατασκευαστης) απλα εκτιθεται. Επεξ/σία Σάββατο στις 11:27 μμ από haHa 2
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 11:30 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 11:30 μμ Εμένα δεν με καλύπτει η ιδέα συνολικά, όχι τοσο για αυτοκινήτο αποκλειστικά πόλης, ότι θα πάει κάποιος σε ηλεκτρικό και θα αρχίσει να μειώνεται η αυτονομία του όσο περνούν τα χρόνια. Σε πόλης, θα το χειριζόμουν. Αντί για να φορτίζω ανά 6 ημέρες, θα φόρτιζα ανα 5 μέρες, στην πορεία ανά 4 μέρες, κλπ. Στο ρεζουμέ, αγοράζει κάποιος Toyota και δεν τον απασχολεί σε όρους αξιοπιστίας και εγγυήσεων η τεχνολογία. Διαλέγει αυτό που τού αρέσει να οδηγεί. Μάλλον αυτό ήθελε να πετύχει η Toyota με την 11ετία σε όλα τα επιβατικά, ανεξαρτήτως τεχνολογίας και μάλλον γι' αυτό παραμένει μπροστά σε σκέψη. 1
@pnea1973 Δημοσ. Σάββατο στις 11:30 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:30 μμ 54 λεπτά πριν, koostas2001 είπε σκεψου σε μια 10ετια απο σημερα, ποσο θα κοστιζει η αντικατασταση του πρωτου, και ποσο του δευτερου Δεν νομίζω να ξέρει κανείς.
sattack Δημοσ. Σάββατο στις 11:36 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:36 μμ Τesla: 8 χρονια μπαταρία + ηλεκτροκινητηρες. BYD: 8 χρονια μπαταρία + ηλεκτροκινητηρες. 6 χρονια το υπόλοιπο αυτοκίνητο 3
andreas-d Δημοσ. Σάββατο στις 11:49 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:49 μμ (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Ότι για μερικά χρόνια δεν θα πέσει κάτω από 200χλμ αυτονομίας και με το ζόρι θα βγαίνεις από το Νομό και όσο θα θέλεις να ταξιδεύεις, θα πρέπει να βαράς κατά ριπάς φορτίσεις με τόσο μειωμένη μπαταρία; Ε ναι σου λέει 8 χρόνια οικονομία κάνεις, στις διακοπές πήγαινε με αεροπλάνο αφού αποταμιευες τόσα χρόνια με το ηλεκτρικό..😂😂 Επεξ/σία Σάββατο στις 11:50 μμ από andreas-d 1
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 11:50 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 11:50 μμ Να είμαι ειλικρινής, τώρα που τα διαβάζω, είχα την αίσθηση ότι η Tesla και η BYD έδιναν παραπάνω από 70% στα 8 έτη και ότι εμπιστεύονται περισσότερο τις μπαταρίες τους στο degradation.
Zaknafein Δημοσ. Κυριακή στις 12:33 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:33 πμ 30 λεπτά πριν, haHa είπε Οποτε καποιος γραφει κατι τετοιο(τι θα κανει μετα την ληξη της εγγυησης που και καλα η μπαταρια θα εχει φθασει το οριο εγγυησης που θετει για αντικατασταση ο κατασκευαστης) απλα εκτιθεται. Απλά να κάνουμε κ μια σύγκριση κόστους αντικατάστασης μπαταρίας σε σχέση με μοτέρ/κιβώτιο θερμικού + ότι στο θερμικό υπάρχει κ δυνατότητα τοποθέτησης μτχ, στα ηλεκτρικά δύσκολο, αφού τα περισσότερα βγαίνουν off λόγω ζημιάς στη μπαταρία μετά από τρακάρισμα. Και επειδή έζησα κ 4 χρόνια Νορβηγία, δεν είναι όλα τα EV το ίδιο. Τα Tesla έβγαζαν αρκετές χαζοβλάβες μεν, αλλά στο θέμα μοτέρ/μπαταρία ήταν εξαιρετικά, ενώ τα Leaf ήταν το ανάποδο - όχι ιδιαίτερα προβλήματα στα περιφερειακά κτλ, αλλά η μπαταρία έπεφτε αισθητά με τα χρόνια, είχε κ περιορισμένη αυτονομία εξ'αρχής, οπότε καλό είναι να μην γενικεύουμε. 20 λεπτά πριν, sattack είπε BYD: 8 χρονια μπαταρία + ηλεκτροκινητηρες. 6 χρονια το υπόλοιπο αυτοκίνητο Έχει αρκετές εξαιρέσεις δυστυχώς η BYD, με βασική το infotaintment που δίνει 4. Κοιτάζω προς BYD Dolphin Surf, γι'αυτό το ξέρω, αν πας στους όρους εγγύησης το αναφέρει. Όχι ότι θα λειτουργήσει ως αποτρεπτικός παράγοντας, απλά το αναφέρω ότι δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.
QuantumWanderer Δημοσ. Κυριακή στις 12:45 πμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 12:45 πμ Η «καθυστερημένη» (στα ηλεκτρικά) Toyota, βλέπω ότι δίνει 11 έτη και στην υβριδική/ηλεκτρική μπαταρία (στο 70% κι αυτή) ή 1.000.000χλμ. Αυτό σημαίνει ότι εμπιστεύεται τον εαυτό της περισσότερο από άλλους πολύ πιο έμπειρους κατασκευαστές ηλεκτρικών. Τα 11 έτη στο 70% (μαζί με το 11 έτη γενική εγγύηση υπό όρους) είναι πολύ καλό κίνητρο, ειδικά για όσους έχουν τη φιλοσοφία στην 10ετία το πολύ να πουλάνε το αυτοκίνητό τους. Αυτή η κίνηση ίσως πιέσει αρκετούς άλλους κατασκευαστές και δοθούν κίνητρα σε περισσότερους να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα