Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Αν το θές σκέτη αλλαγή cell τότε μάλλον (πάλι δεν μου φαίνεται ευκολότερη) τα κυλινδρικά είναι πιο απλά.

Αλλά στα pouch αλλάζεις ολόκληρο το module.

Πόσο πιο εύκολη να γίνει η αλλαγή σε MODULE (και όχι cell) απο βγάλε/βάλε όπως στη φωτογραφία?

Ούτε τρυπάνια, ούτε περίεργα υλικά. Άντε να χρειαστεί νέο θερμοαγώγιμο υλικό.

Αν είχα το τραπέζι ανύψωσης για να κατεβάσω τη μπαταρία θα το έκανα και μόνος μου. Τόσο εύκολο είναι! Για δές σε τέσλα τί χρειάζεται. 

Πιο serviceable friendly (σε αλλαγή module) απο αυτό δεν υπάρχει!

Για την αντοχή που γράφει δεν έχω δεί κάτι περίεργο στα hyundai. Ίσα ίσα χάνουν ΠΟΛΥ αργά την υγεία τους. 

Και τα Pouch έχουν περισσότερο energy density και λιγότερο βάρος. 

 

image.png.8fe022da19ad402b2c747a53d80dd477.png

Δεν ξέρω τι να σου πω. Εγω δεν μπορώ να μπω μόνος μου σε τέτοια τεχνική συζήτηση. Κατέληξα ότι το μόνο που μπορώ να κάνω ειναι να προσπαθήσω να βρω ποιος κατά τη γνώμη μου είναι ο πιο αξιόπιστος ειδικός και κατέληξα σε αυτούς τους Κροάτες, και εμπιστεύομαι ότι γράφουν.

Και στην τελική, αν κάποια στιγμή κάποιος του τύχει μια βλάβη, θα πρέπει θα απευθυνθεί σε κάποιον τέτοιο ειδικό. Ε, αν απευθυνθώ σε αυτούς  καλύτερα να έχω από πριν ακολουθήσει τις συστάσεις τους. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
  • Απαντ. 6,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και να συμπληρώσω ότι προβλήματα του στυλ "δε συμφωνούν όλοι να μπει φορτιστής σε κοινόχρηστη πυλωτή που χρησιμοποιείται για parking" λύνονται πολύ εύκολα με τη νομοθεσία, πχ υποχρεωτική τοποθέτηση φορτιστή σε κάθε κοινόχρηστη πυλωτή που χρησιμοποιείται για parking. Και άσε όσους διαφωνούν να σκούζουν μέχρι την δευτέρα παρουσία. Κανονικά θα έπρεπε κάθε πολυκατοικία να σχηματίζει virtual net-billing και να βάζει φωτοβολταϊκά στις ταράτσες αλλά εδώ τσακώνονται για το πόσο θα δουλεύει ο καυστήρας. Κατάντια 

  • Like 3
Δημοσ.
15 minutes ago, sattack said:

Δεν ξέρω τι να σου πω. Εγω δεν μπορώ να μπω μόνος μου σε τέτοια τεχνική συζήτηση. Κατέληξα ότι το μόνο που μπορώ να κάνω ειναι να προσπαθήσω να βρω ποιος κατά τη γνώμη μου είναι ο πιο αξιόπιστος ειδικός και κατέληξα σε αυτούς τους Κροάτες, και εμπιστεύομαι ότι γράφουν.

Και στην τελική, αν κάποια στιγμή κάποιος του τύχει μια βλάβη, θα πρέπει θα απευθυνθεί σε κάποιον τέτοιο ειδικό. Ε, αν απευθυνθώ σε αυτούς  καλύτερα να έχω από πριν ακολουθήσει τις συστάσεις τους. 

Δεν νομίζω πως ενδιαφέρεται ιδιαίτερα ο υποψήφιος αγοραστής της συγκεκριμένης Ferrari για το είδος του packaging της μπαταρίας που έβαλαν. 

 

  • Haha 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, malakudi είπε

Κάθε 20-30 σελίδες επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια, πραγματικά έχει κουράσει αυτό το πράγμα. Ο ένας λέει εγώ έχω αέριο λες και κάνει καμία τεχνολογική επανάσταση με το αέριο, αν ήθελαν αύριο βάζανε τους ίδιους φόρους στο αέριο με τη βενζίνη και το τελειώνανε σαν επιλογή. Ο άλλος λέει αν δε φορτίζει σε 3 λεπτά είναι για πέταμα χωρίς να έχει εμπειρία χρήσης ηλεκτρικού και να καταλάβει ότι τα δικά του 3 (που δεν είναι 3 αλλά 10+ με τη διαδικασία πήγαινε βενζινάδικο που είναι αξιόπιστο, γέμισε, πλήρωσε, πήγαινε στον τελικό σου προορισμό) στη φόρτιση είναι 0 γιατί είναι νεκρός χρόνος. Ο άλλος λέει είναι πολύ να περπατήσει 10 λεπτά (πάρε πατίνι) και ο τελευταίος λέει ότι δεν έχει κανείς δυνατότητα να φορτίζει σπίτι όταν οι μισοί έχουν θέση parking και αρκετοί άλλοι μπορούν να φορτίζουν στη δουλειά τους.

Μείνετε με τα θερμικά σας, κανένα πρόβλημα από μας, θα έχουμε για περισσότερα χρόνια τα πλεονεκτήματα για πάρτι μας

Κάποιος ξύπνησε στραβά...

Για τα 10' μίλησα εγώ (που έχω ηλεκτρικό) και εξηγώ ότι για εμένα είναι γελοίο να τρέχω σε εξωτερικούς φορτιστές επειδή αγόρασα ηλεκτρικό για να γλιτώσω κάποια €€€. 

Είναι η ίδια κατάντια που βλέπω στα λιντλ και διαβάζω (χτές πάλι) για άτομα που ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ (!!!!!) να φορτίσουν τσάμπα! Δηλαδή έλεος. Τόσο ασήμαντη είναι η ζωή τους που κάθονται και χάνουν χρόνο για τα €1 και €2? 

 

Και αυτό το ανέφερα σαν αντεπιχείρημα ότι όλοι μπορούν να πάρουν ηλεκτρικά ακόμα και αν δεν μπορούν να έχουν φορτιστή σπίτι/δουλειά.

Θα δώσει ο άλλος €30.000+ και θα κάνει βόλτες χειμώνα καλοκαίρι να φορτίζει? Αντί να πηγαίνουμε μπροστά πάμε πίσω? 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Δεν νομίζω πως ενδιαφέρεται ιδιαίτερα ο υποψήφιος αγοραστής της συγκεκριμένης Ferrari για το είδος του packaging της μπαταρίας που έβαλαν. 

 

Εκ πρώτης όψεως αυτό που είπες μπορει κάποιος να νομίσει ότι είναι σωστό. 😄 ΟΜΩΣ:

Μη νομίζεις. Οι αγοραστές της Ferrari δεν έχουν προβλημα να πληρώσουν τις εκατοντάδες χιλιάδες (ή και εκατομμύρια) που κοστίζει η αρχική τιμη αγοράς, κυρίως γιατί υπολογίζουν ότι δεν θα χάσουν πολλα λεφτα σε αξια (όταν θα έρθει η ώρα να την πουλήσουν). 

2 πράγματα που δεν αρεσουν σε κανέναν όμως είναι: 1ον και κυριότερο να χάσει μεγάλο μέρος της αξίας της, και 2ον να έχει μεγάλα κόστη επισκευής, που ειναι και ενοχλητικό όσο την έχεις και επίσης μπορεί να επηρεάσει το 1ο διότι αν βγει φήμη ότι αυτό το μοντέλο θέλει τεράστια κόστη συντήρησης, μετά δεν θα πουλιέται εύκολα σα μεταχειρισμένο.  

 

Και ίσως σε μοντέλα hypercar οπως η LaFerrari ή οι Bugatti κλπ, αυτό δεν ενδιαφέρει τους αδιανόητα πλούσιους, σε ένα πιο mainstream μοντέλο όμως (όσο τέλος πάντων mainstream είναι ακόμα και οι απλές Ferrari 😀 ) μπορεί να αποδειχτεί καταστροφικό. (Πχ λόγω συντήρησης πιο δύσκολα αγοράζει κανείς 355 τώρα παρά 360, 430 κλπ.  Άσχετα αν στο μέλλον αποκτήσει status classic και ανέβει η αξία της για αυτό.)

 

Πχ το κόστος αλλαγής μπαταρίας στη hybrid LaFerrari είναι 200.000E

https://evclinic.eu/2025/07/11/ferrari-laferrari-hybrid-battery-pack-defect-cost-200000e/

Προφανώς με την τιμής της στα εκατομμύρια και με τη συλλεκτική της αξία, πάντα θα υπάρχουν αγοραστές. Μάλιστα θα είναι και πλεονέκτημα επίδειξης πλούτου δισεκατομμυριουχων, του στυλ εγώ μπορώ και συντηρώ τέτοια κόστη επισκευών!

Όμως σε "mainstream" μοντέλο τύπου FF/ GTC4 Lusso / Purosangue, δεν θα χαρούν οι ιδιοκτήτες αν τους έρχονται τίποτα τρελά κόστη επισκευής, και αν για αυτό βγάλει κακή φήμη και μετά δεν το θέλει κανείς, δεν θα χαρούν εις την νιοστή δύναμη ούτε οι ιδιοκτήτες, ούτε οι μελλοντικές πωλήσεις ηλεκτρικων Ferrari...

Επεξ/σία από sattack
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο μονος λογος που η φερραρι βγαζει ηλεκτρικο ειναι για να δει αν υπαρχουν εστω 50 ατομα που θελουν κατι τετοιο για να πει αντε το εκανα και αυτο να φυγει απο τη μεση. δεν την ενδιαφερει να ειναι καλο το αμαξι η να κρατησει. δεν θα πουλησει τιποτα, δεν την ενδιαφερει να πουλησει τιποτα. τα νεβερα απετυχαν παταγωδως και ολοι οι κατασκευαστες supercar παρατησαν τα ηλεκτρικα ηδη.

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Κάποιος ξύπνησε στραβά...

Για τα 10' μίλησα εγώ (που έχω ηλεκτρικό) και εξηγώ ότι για εμένα είναι γελοίο να τρέχω σε εξωτερικούς φορτιστές επειδή αγόρασα ηλεκτρικό για να γλιτώσω κάποια €€€. 

Είναι η ίδια κατάντια που βλέπω στα λιντλ και διαβάζω (χτές πάλι) για άτομα που ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ (!!!!!) να φορτίσουν τσάμπα! Δηλαδή έλεος. Τόσο ασήμαντη είναι η ζωή τους που κάθονται και χάνουν χρόνο για τα €1 και €2? 

 

Και αυτό το ανέφερα σαν αντεπιχείρημα ότι όλοι μπορούν να πάρουν ηλεκτρικά ακόμα και αν δεν μπορούν να έχουν φορτιστή σπίτι/δουλειά.

Θα δώσει ο άλλος €30.000+ και θα κάνει βόλτες χειμώνα καλοκαίρι να φορτίζει? Αντί να πηγαίνουμε μπροστά πάμε πίσω? 

ο καθε ανθρωπος κοστολογει τον χρονο του διαφορετικα. Αλλοι προτιμουν να χασουν χρονο για να κερδισουν (εστω και ελαχιστα) χρηματα, αλλοι το αναποδο.

Μια παραμετρος που ξεχνας ομως ειναι οσοι εχουν ηλεκτρικα, αναγκαστικα, με εταιρικο ληζινγκ. Μαλιστα οσο τα χρονοδιαγραμματα πιεζουν τις εταιρειες, θα αυξηθουν αυτοι. Δεν εχουν ολες οι εταιρειες φορτιστες και αρκετοι (απο τους ανθρωπους που ανεφερα) θα αναγκαστουν να φορτιζουν σε δημοσιους φορτιστες. Μαλιστα, αν τους δινει η εταιρεια πχ 50 ευρω το μηνα για φορτιση, ειναι πολυ πιθανο οτι θα κανουν οτι μπορουν για να καρπωθουν αυτα τα 50 ευρω (πχ φορτιζοντας τσαμπα). Βεβαιως, καποιες εταιρειες εχουν συμφωνια με παροχους (πχ δεη blue) για χρηση των φορτιστων τους. Απλα το αναφερω ως κατι που να εχουμε στο μυαλο μας.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, paparen είπε

Μια παραμετρος που ξεχνας ομως ειναι οσοι εχουν ηλεκτρικα, αναγκαστικα, με εταιρικο ληζινγκ

ηλεκτρικα λιζινγκ πλεον πρεπει να δινουν μονο σε χιλιομετροφαγους, οι εταιρικες πωλησεις λιζινγκ ειναι πολυ χαμηλα. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ο μονος λογος που η φερραρι βγαζει ηλεκτρικο ειναι για να δει αν υπαρχουν εστω 50 ατομα που θελουν κατι τετοιο για να πει αντε το εκανα και αυτο να φυγει απο τη μεση. δεν την ενδιαφερει να ειναι καλο το αμαξι η να κρατησει. δεν θα πουλησει τιποτα, δεν την ενδιαφερει να πουλησει τιποτα. τα νεβερα απετυχαν παταγωδως και ολοι οι κατασκευαστες supercar παρατησαν τα ηλεκτρικα ηδη.

Τι να σου πω, δεν ειμαι μέσα στο μυαλό τους. Πάντως έχουν κάνει τεράστια επένδυση, οπότε αυτός που αποφάσισε την επένδυση, δεν νομίζω να ήταν τόσο κυνικός. 

Οι εταιρείες και τα κράτη δεν είναι 1 άνθρωπος. Λέμε Ferrari ή ΗΠΑ, αλλά είναι πολλοί άνθρωποι με διαφορετικές απόψεις και σχηματιζονται τάσεις,  που με τον καιρό αντικαθιστουνται και αλλάζουν. Μπορεί τώρα ο CEO της Ferrari μαζί με λίγους άλλους να είναι απόλυτα πεπεισμένος ότι θα πετύχει εμπορικά με τα BEV μοντέλα που έχει βάλει στο κανάλι παραγωγής και ξοδεύει δις R&D, αλλά αν πάει κουβά θα τον αντικαταστησουν και οι επόμενοι θα έχουν άλλες ιδέες. 

Δεν σημαίνει οτι εξαρχής είχε η ηγετική ομάδα κυνική τακτική να πετάξουν δις για να βγάλουν ένα αποτυχημένο μοντέλο. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ο μονος λογος που η φερραρι βγαζει ηλεκτρικο ειναι για να δει αν υπαρχουν εστω 50 ατομα που θελουν κατι τετοιο για να πει αντε το εκανα και αυτο να φυγει απο τη μεση. δεν την ενδιαφερει να ειναι καλο το αμαξι η να κρατησει. δεν θα πουλησει τιποτα, δεν την ενδιαφερει να πουλησει τιποτα. τα νεβερα απετυχαν παταγωδως και ολοι οι κατασκευαστες supercar παρατησαν τα ηλεκτρικα ηδη.

Δεν νομιζω οτι απέτυχαν, όλα τα Νevera πωλούντα μια χαρά, και το Nevera R έχει ήδη προπωλήσει όλη την παραγωγή του. Το σίγουρο ειναι οτι ο δισεκατομυριουχος θέλει και ενα αμαξι που να "σκούζει" τα λεφτά του. Πάντως το μοναδικό ρεκορ-πρεστιζ που ειχαν τα θερμικά hypercars, αυτό της τελικης ταχύτητας, τους το πήραν αποστομωτικά τα ηλεκτρικά, κ μάλιστα οι Κινέζοι, με το Yangwang (BYD) U9 Track Edition. 

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ηλεκτρικα λιζινγκ πλεον πρεπει να δινουν μονο σε χιλιομετροφαγους, οι εταιρικες πωλησεις λιζινγκ ειναι πολυ χαμηλα. 

υπαρχουν περιβαλλοντικοι στοχοι ρυπων που οι εταιρειες πρεπει να πιασουν. Πρεπει να εχουν συγκεκριμενα ποσοστα του στολου τους phev/bev

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Δεν νομιζω οτι απέτυχαν, όλα τα Νevera πωλούντα μια χαρά, και το Nevera R έχει ήδη προπωλήσει όλη την παραγωγή του. Το σίγουρο ειναι οτι ο δισεκατομυριουχος θέλει και ενα αμαξι που να "σκούζει" τα λεφτά του. Πάντως το μοναδικό ρεκορ-πρεστιζ που ειχαν τα θερμικά hypercars, αυτό της τελικης ταχύτητας, τους το πήραν αποστομωτικά τα ηλεκτρικά, κ μάλιστα οι Κινέζοι, με το Yangwang (BYD) U9 Track Edition. 

150 αρχικο σχεδιο, 50 εφτιαξαν τελικα. σε δημοπρασια βγηκε νεβερα σχεδον καινουργια και επιασε το 50% της αρχικης της. οποιοδηποτε αλλο supercar θα επιανε παραπανω απο την αρχικη. ο ιδιο ο ριματς παραδεχτηκε οτι δεν υπαρχει η αγορα για τετοια αμαξια και οι πλουσιοι απλως δεν θελουν ηλεκτρικα. περαν της R δεν υπαρχουν σχεδια να ξαναβγαλουν καν οχημα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

150 αρχικο σχεδιο, 50 εφτιαξαν τελικα. σε δημοπρασια βγηκε νεβερα σχεδον καινουργια και επιασε το 50% της αρχικης της. οποιοδηποτε αλλο supercar θα επιανε παραπανω απο την αρχικη. ο ιδιο ο ριματς παραδεχτηκε οτι δεν υπαρχει η αγορα για τετοια αμαξια και οι πλουσιοι απλως δεν θελουν ηλεκτρικα. περαν της R δεν υπαρχουν σχεδια να ξαναβγαλουν καν οχημα.

Εντάξει.... ..με έπεισες.δεν θα αγοράσω nevera.. Θα περιμένω την Ferrari... 🤪😝

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, paparen είπε

ο καθε ανθρωπος κοστολογει τον χρονο του διαφορετικα. Αλλοι προτιμουν να χασουν χρονο για να κερδισουν (εστω και ελαχιστα) χρηματα, αλλοι το αναποδο.

Μια παραμετρος που ξεχνας ομως ειναι οσοι εχουν ηλεκτρικα, αναγκαστικα, με εταιρικο ληζινγκ. Μαλιστα οσο τα χρονοδιαγραμματα πιεζουν τις εταιρειες, θα αυξηθουν αυτοι. Δεν εχουν ολες οι εταιρειες φορτιστες και αρκετοι (απο τους ανθρωπους που ανεφερα) θα αναγκαστουν να φορτιζουν σε δημοσιους φορτιστες. Μαλιστα, αν τους δινει η εταιρεια πχ 50 ευρω το μηνα για φορτιση, ειναι πολυ πιθανο οτι θα κανουν οτι μπορουν για να καρπωθουν αυτα τα 50 ευρω (πχ φορτιζοντας τσαμπα). Βεβαιως, καποιες εταιρειες εχουν συμφωνια με παροχους (πχ δεη blue) για χρηση των φορτιστων τους. Απλα το αναφερω ως κατι που να εχουμε στο μυαλο μας.

Αν δεν έχουν λεφτά τότε η αγορά καινούργιου είναι εξ'αρχής λάθος. Μιλάμε μόνο για όσους ζορίζονται και αγοράζουν μεταχειρισμένα ηλεκτρικά. Πόσοι είναι αυτοί?

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Εντάξει.... ..με έπεισες.δεν θα αγοράσω nevera.. Θα περιμένω την Ferrari... 🤪😝

Τα hypercars ειναι μεγάλη ιστορία. Είναι θαύματα τεχνολογίας και οδηγικά προσφέρουν ασύλληπτη εμπειρία οδήγησης. Για ποιούς όμως? Κτγμ οι μόνοι που μπορούν να να τα χαρούν ολοκληρωτικά ειναι οδηγοί αγώνων ταχύτητας και αυτοί μόνο σε πιστα. Οι υπόλοιποι δισεκατομυριούχοι που τα αγοράζουν τα παίρνουν μόνο για τη ματαιοδοξία του χρήματος και για τα db που βγάζουν. Τα χρησιμοποιούν δε για φιγούρα μόνο σε σύντομους αγώνες drag όπου τα θηρία αυτά εντυπωσιάζουν (πολλές φορές μάλιστα τα πηγαίνουν στους αγώνες αυτούς με τρεϊλερ !!). Το 2023 ο petrolhead (μέχρι τότε) δημοσιογράφος Steve Sutcliffe του σκληροπυρηνικού περιοδικού EVO δoκίμασε (τεύχος 307) σε διάφορες συνθηκες συγκριτικά το απόλυτο θερμικό αυτοκίνητο, το Αγιο Δισκοπότηρο των απανταχού petrolheads, την Bugatti Chiron Super Sport απένατι στο Rimac Nevera (το παλιό, όχι το R, το R δεν ειχε βγει τότε). Ta αποτελέσματα της δοκιμής του μπορείτε να τα δείτε ΕΔΩ και στο σχετικο βίντεο στο YouTube

Παραθέτω μόνο την προτελευταία παράγραφο του κειμένου του (οι υπογραμμίσεις δικες μου)

In many ways, the Rimac Nevera makes the Bugatti Chiron Super Sport feel like a dinosaur. Don’t shoot the messenger, as they say, but the message is clear: petrol is now over when it comes to ultimate performance cars, at least as the sole means of propulsion. I’m not sure how comfortable I feel about writing that, but there it is nonetheless.

Για μένα η υπεροχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ειναι καθολική και συντριπτική. Στο μονο που υστερουν ειναι η ταχύτητα ανεφοδιασμού (το δίκτυο φόρτισης θα πληθυνει και οι τιμες τους θα πέφτουν σταδιακά) 

 

2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

150 αρχικο σχεδιο, 50 εφτιαξαν τελικα. σε δημοπρασια βγηκε νεβερα σχεδον καινουργια και επιασε το 50% της αρχικης της. οποιοδηποτε αλλο supercar θα επιανε παραπανω απο την αρχικη. ο ιδιο ο ριματς παραδεχτηκε οτι δεν υπαρχει η αγορα για τετοια αμαξια και οι πλουσιοι απλως δεν θελουν ηλεκτρικα. περαν της R δεν υπαρχουν σχεδια να ξαναβγαλουν καν οχημα.

Τα hypercars ειναι μεγάλη ιστορία. Είναι θαύματα τεχνολογίας και οδηγικά προσφέρουν ασύλληπτη εμπειρία οδήγησης. Για ποιούς όμως? Κτγμ οι μόνοι που μπορούν να να τα χαρούν ολοκληρωτικά ειναι οδηγοί αγώνων ταχύτητας και αυτοί μόνο σε πιστα. Οι υπόλοιποι δισεκατομυριούχοι που τα αγοράζουν τα παίρνουν μόνο για τη ματαιοδοξία του χρήματος και για τα db που βγάζουν. Τα χρησιμοποιούν δε για φιγούρα μόνο σε σύντομους αγώνες drag όπου τα θηρία αυτά εντυπωσιάζουν (πολλές φορές μάλιστα τα πηγαίνουν στους αγώνες αυτούς με τρεϊλερ !!). Το 2023 ο petrolhead (μέχρι τότε) δημοσιογράφος Steve Sutcliffe του σκληροπυρηνικού περιοδικού EVO δoκίμασε (τεύχος 307) σε διάφορες συνθηκες συγκριτικά το απόλυτο θερμικό αυτοκίνητο, το Αγιο Δισκοπότηρο των απανταχού petrolheads, την Bugatti Chiron Super Sport απένατι στο Rimac Nevera (το παλιό, όχι το R, το R δεν ειχε βγει τότε). Ta αποτελέσματα της δοκιμής του μπορείτε να τα δείτε ΕΔΩ και στο σχετικο βίντεο στο YouTube

Παραθέτω μόνο την προτελευταία παράγραφο του κειμένου του (οι υπογραμμίσεις δικες μου)

In many ways, the Rimac Nevera makes the Bugatti Chiron Super Sport feel like a dinosaur. Don’t shoot the messenger, as they say, but the message is clear: petrol is now over when it comes to ultimate performance cars, at least as the sole means of propulsion. I’m not sure how comfortable I feel about writing that, but there it is nonetheless.

Για μένα η υπεροχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ειναι καθολική και συντριπτική. Στο μονο που υστερουν ειναι η ταχύτητα ανεφοδιασμού (το δίκτυο φόρτισης θα πληθυνει και οι τιμες τους θα πέφτουν σταδιακά) 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...