sattack Δημοσ. χθες στις 12:20 πμ Δημοσ. χθες στις 12:20 πμ (επεξεργασμένο) Όλα τα παραπανω σωστά. Πάντως από τη στιγμή που θα κάνεις μια εγκατάσταση, κάνε την σωστή από άποψη καλωδίων για να μείνει για πάντα. Πες του ηλεκτρολόγου να βάλει καλώδιο που να σηκώνει 32Α, είτε τώρα με το μονοφασικό, είτε στο μέλλον με τριφασικό. Όχι γιατί τα χρειάζεσαι. Απλως για να μην χρειαστεί ποτέ στο μέλλον να αλλάζεις καλώδια. Εγώ έχω μονοφασικο και πολύ σπάνια χρειάστηκα να πλησιάσω τα 32Α (7KW). Συνήθως φορτίζω πολύ έως πολύ χαμηλότερα, τόσο που θα βόλευε και απλή σούκο (δηλαδή 12Α και κάτω). Βάλε λοιπόν τα καλώδια να υπάρχουν, βάλε μια μπλε βιομηχανική πριζα των 32Α τώρα (και βαλε και μια σουκο έτσι να υπαρχει). Θα μπορείς έτσι να φορτίζεις με έναν φορητό φορτιστή από πολύ αργά μέχρι 32Α (7 KW). Αργότερα αν το αποφασίσεις, άνετα αλλάζεις την μπλε βιομηχανική με wallbox (αφου η καλωδίωση θα υπάρχει ηδη). Αν δεις οτι θέλεις και γρήγορα να φορτίζεις, και άλλες συσκευές στο σπιτι να χρησιμοποιεις, υπάρχει και το ενισχυμένο μονοφασικό. Και μετά πάλι αν ποτέ θέλεις βάζεις και τριφασικό. Το νόημα είναι, ότι δεν χρειάζεσαι τώρα τίποτα από όλα αυτά, αλλά τα καλώδια μια φορά θα τα βάλεις. Επεξ/σία χθες στις 12:21 πμ από sattack 6
sattack Δημοσ. χθες στις 01:32 πμ Δημοσ. χθες στις 01:32 πμ (επεξεργασμένο) Σε άλλα νέα: η BYD Ελλάδος δίνει έκπτωση -6.000 στο ΑΤΤΟ 3 και -8.000/-9.000 στο Seal U ! Μαζί με τα 3.000 της επιδότησης, αυτή τη στιγμή αυτα τα μοντέλα ειναι 9.000-12.000 φτηνότερα στην Ελλαδα από ότι πχ στο Βέλγιο! Ταυτόχρονα η Κίνα αποφασισε να περιορίσει τις εξαγωγές πολλών υλικών (σπάνιες γαιες, μαγνήτες κλπ) προς τη Δύση, που είναι απαραίτητα στους Δυτικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων. (Αυτός είναι και ο λόγος που ο Τραμπ έριξε κάτι μπινελίκια και απειλές για δασμούς 100% κλπ προς την Κίνα.) Φαίνεται οτι πάμε φουλ για εμπορικό πόλεμο όπου οι Κινέζοι προσπαθούν να διαλύσουν τελείως τον ανταγωνισμό στα BEV που είναι και το μέλλον της αυτοκίνησης. Ειλικρινά δεν ξερω τι να σκεφτώ τώρα, ανάμεσα στο πόσο δελεαστικά είναι τα Κινέζικα μοντέλα με τις πετσοκομμενες τιμές του εμπορικού πολέμου και στο γεγονός ότι πάμε (σαν Δυτικοί) για βιομηχανικό φούντο... Επεξ/σία χθες στις 01:33 πμ από sattack 2
papoys1 Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 13 ώρες πριν, zio10 είπε Πρέπει κάπως να γίνει μια αρχή και το σωστό είναι πρώτα να μπούνε φορτιστές και μετά να αγοραστούν αυτοκίνητα. Σωστό αλλά για να γίνει μια επένδυση πρέπει να έχει και αποτέλεσμα δηλαδή κέρδος. Όταν ο άλλος βλέπει απροθυμία του κόσμου για στροφή προς ηλεκτρικά δεν ρισκάρει να επενδύσει.Μακάρι κάποια στιγμή να αλλάξει αλλά δύσκολο όταν ο άλλος βλέπει ότι δεν έχει πολλές πιθανότητες να φορτίζει σπίτι και πρέπει να πληρώνει 2 και 3 φορές πάνω να φορτίζει έξω. 1
haHa Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, papoys1 είπε Σωστό αλλά για να γίνει μια επένδυση πρέπει να έχει και αποτέλεσμα δηλαδή κέρδος. Όταν ο άλλος βλέπει απροθυμία του κόσμου για στροφή προς ηλεκτρικά δεν ρισκάρει να επενδύσει.Μακάρι κάποια στιγμή να αλλάξει αλλά δύσκολο όταν ο άλλος βλέπει ότι δεν έχει πολλές πιθανότητες να φορτίζει σπίτι και πρέπει να πληρώνει 2 και 3 φορές πάνω να φορτίζει έξω. Τωρα τα λες σωστά. Η φορτιση εξω πραγματι κοστιζει 2+ φορες πανω απο την φορτιση στο σπιτι. Ακομα χειρότερα είναι βέβαια το κοστος μετακινησης με ενα τυπικο θερμικο: Κοστιζει 2+ φορες πανω σε σχεση με φορτιση εξω και ~5 φορες πανω σε σχεση με φορτιση σπίτι. Επεξ/σία πριν από 13 ώρες από haHa 1
newlynx Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες Επαναφορά των επιδοτήσεων στη Γερμανία με 3 δις ευρώ μέχρι το 2029, 4000€ ανά αυτοκίνητο (κόστους μέχρι 45000€) και προσανατολισμένο στα εισοδήματα απο 3800€/μήνα και κάτω. Πηγή: https://www.gocar.gr/news/feed/51763,Germania_epidothseis_hlektrika_xamhlomis.html 2
zio10 Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Σωστό αλλά για να γίνει μια επένδυση πρέπει να έχει και αποτέλεσμα δηλαδή κέρδος. Όταν ο άλλος βλέπει απροθυμία του κόσμου για στροφή προς ηλεκτρικά δεν ρισκάρει να επενδύσει.Μακάρι κάποια στιγμή να αλλάξει αλλά δύσκολο όταν ο άλλος βλέπει ότι δεν έχει πολλές πιθανότητες να φορτίζει σπίτι και πρέπει να πληρώνει 2 και 3 φορές πάνω να φορτίζει έξω. Πιστεύω ότι θα πάμε προς τα εκεί θέλουμε δε θέλουμε. Θα είναι όλο και λιγότερες οι επιλογές σε συμβατικά.
Luciddream Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες (επεξεργασμένο) 11 hours ago, paparen said: Το ξερω οτι η πρωτη σκεψη καποιου που ερχεται στον χωρο ειναι να φορτισει οσο γινεται πιο γρηγορα, αλλα πρακτικα, αν μπορεις να φορτιζεις με την ανεση σου, στο σπιτι σου, και με 3-4kw εισαι αρχοντας. Ετσι και αλλιως το αυτοκινητο συνηθως ειναι παρκαρισμενο για 8-10 ωρες, οποτε ανετα παιρνεις ακομα και 50% μεσα σε ενα βραδυ με 3-4kw. Προτιμώ να φορτίζω αργά για να μην χρειαστεί να κάνω αιτήσεις και αλλαγές με τον ΔΕΔΔΗΕ. Δεν απάντησα χτες γιατί δεν θυμόμουν που είχα την ΥΔΕ. Την βρήκα τώρα, αλλά γενικά είμαι φουλ μπερδεμένος με τα ηλεκτρολογικά σε αυτό το σπίτι. Το συμβόλαιο με ΔΕΗ και τώρα Ζενιθ γράφει 8kva, η ΥΔΕ γράφει 3 φάσεις, 16,1KW εγκατεστημένη ισχύς, και ο γενικός είναι 63A (δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό). Βέβαια η ΥΔΕ δείχνει και κάποιες πρίζες σε λάθος ασφάλειες οπότε δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη σε αυτόν που την έφτιαξε. Επεξ/σία πριν από 18 ώρες από Luciddream
andreas-d Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 1 ώρα πριν, Luciddream είπε Το συμβόλαιο με ΔΕΗ και τώρα Ζενιθ γράφει 8kva, η ΥΔΕ γράφει 3 φάσεις, 16,1KW εγκατεστημένη ισχύς, και ο γενικός είναι 63A (δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό). Βέβαια η ΥΔΕ δείχνει και κάποιες πρίζες σε λάθος ασφάλειες οπότε δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη σε αυτόν που την έφτιαξε. Έχει τριφασικό, βρες έναν ηλεκτρολογο, να σου τραβήξει μία παροχή και να την ασφαλίσει ξεχωριστά από το υπόλοιπο σπίτι.. 4 ώρες πριν, newlynx είπε Επαναφορά των επιδοτήσεων στη Γερμανία με 3 δις ευρώ μέχρι το 2029, 4000€ ανά αυτοκίνητο (κόστους μέχρι 45000€) και προσανατολισμένο στα εισοδήματα απο 3800€/μήνα και κάτω. Καλά θα πάει και αυτό, ένα μηνιάτικο δώρο στις 45000€
Ntinaras Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 11 λεπτά πριν, andreas-d είπε Έχει τριφασικό, βρες έναν ηλεκτρολογο, να σου τραβήξει μία παροχή και να την ασφαλίσει ξεχωριστά από το υπόλοιπο σπίτι.. Καλά θα πάει και αυτό, ένα μηνιάτικο δώρο στις 45000€ Τα 3800 ειναι μικτά
andreas-d Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 7 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Τα 3800 ειναι μικτά Ε και!!
haHa Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, newlynx είπε Επαναφορά των επιδοτήσεων στη Γερμανία με 3 δις ευρώ μέχρι το 2029, 4000€ ανά αυτοκίνητο (κόστους μέχρι 45000€) και προσανατολισμένο στα εισοδήματα απο 3800€/μήνα και κάτω. Πηγή: https://www.gocar.gr/news/feed/51763,Germania_epidothseis_hlektrika_xamhlomis.html Σωστη κινηση, ειδικα απο την στιγμη που μεχρι προσφατα εδιναν πλαγιες επιδοτησεις(8.000€+) στα PHEV των 40.000€ Επεξ/σία πριν από 17 ώρες από haHa
andreas-d Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, haHa είπε Σωστη κινηση, ειδικα απο την στιγμη που μεχρι προσφατα εδιναν πλαγιες επιδοτησεις(8.000€+) στα PHEV των 45.000+€ Δεν έδινε το γερμανικό κράτος ποτέ πλαγιές επιδοτήσεις, αυτά ήταν μπακαλιστικα τερτίπια των εταιρειών.. Το κίνητρο εξακολουθεί να είναι μικρό, με 7+% επιτόκιο δανεισμού, και με το ρεύμα στο Θεό.. Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από andreas-d
Ntinaras Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 8 λεπτά πριν, andreas-d είπε Ε και!! Σου φαίνονται πολλά ή λίγα?
haHa Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, haHa είπε Σωστη κινηση, ειδικα απο την στιγμη που μεχρι προσφατα εδιναν πλαγιες επιδοτησεις(8.000€+) στα PHEV των 40.000€ 6 λεπτά πριν, andreas-d είπε Δεν έδινε το γερμανικό κράτος ποτέ πλαγιές επιδοτήσεις, αυτά ήταν μπακαλιστικα τερτίπια των εταιρειών.. Το γερμανικο κρατος (και η πλειονοτητα των κρατων στην ΕΕ) ειχαν θεσπισει νομους για μηδεν εταιρικο φορο στα εταιρικα αυτοκινητα με χαμηλους ρυπους. Αυτο παραμενει, αλλα αλλαζει ο τροπος υπολογισμου των ρυπων, οποτε τα PHEV(βγαινουν εκτος οριων χαμηλων ρυπων) των 40.000€ δεν θα γλυτωνουν πια τον εταιρικο φορο. Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από haHa
Jiakometi Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 6 λεπτά πριν, haHa είπε Το γερμανικο κρατος (και η πλειονοτητα των κρατων στην ΕΕ) ειχαν θεσπισει νομους για αποφυγη εταιρικου φορου στα εταιρικα αυτοκινητα με χαμηλους ρυπους. Αυτο παραμενει, αλλα αλλαζει ο τροπος υπολογισμου των ρυπων, οποτε τα PHEV των 40.000+€ δεν θα γλυτωνουν πια τον εταιρικο φορο. Ο φόρος βέβαια αυτός δεν επιβαρύνει την εταιρία αλλά τον χρήστη του οχήματος, μια και θεωρείται παροχή σε είδος, οπότε τα μισθώματα, καύσιμα και οτιδήποτε άλλο δεν εκπίπτει, θεωρούνται εισόδημα για τον χρήστη, και φορολογούνται με την ανάλογη φορολογική κλίμακα….. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα