Vassilis_24 Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου Επειδή δεν βλέπω να κυκλοφορούν άλλες mini led qhd 27" ips σύντομα, όλο ανακοινώνονται και δεν κυκλοφορούν, υπάρχει καμία οθόνη καλύτερη από την dell g2724d μέχρι και 350€ αυτή τη στιγμή;
Vassilis_24 Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου 25 λεπτά πριν, music_lover είπε Γιατί όχι την γνωστή Xiaomi? Γιατί έχει πολλά θέματα και δεν θέλω να μπλέξω. Περίμενα από AOC και MSI, που είχαν ανακοινώσει οθόνες, αλλά δεν βλέπω να τις κυκλοφορούν. Ίσως η TCL να βγάλει, αλλά αυτή θα την κοστολογήσει ακριβά, αν βγάλει. Οπότε λέω να πάω σε μια απλή και σε 5-6 χρόνια που ίσως έχουν ωριμάσει οι mini led ή να έχουν πέσει αρκετά οι Oled, να πάω προς τα εκεί. 1
akoinonitos Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Vassilis_24 είπε Γιατί έχει πολλά θέματα και δεν θέλω να μπλέξω. Περίμενα από AOC και MSI, που είχαν ανακοινώσει οθόνες, αλλά δεν βλέπω να τις κυκλοφορούν. Ίσως η TCL να βγάλει, αλλά αυτή θα την κοστολογήσει ακριβά, αν βγάλει. Οπότε λέω να πάω σε μια απλή και σε 5-6 χρόνια που ίσως έχουν ωριμάσει οι mini led ή να έχουν πέσει αρκετά οι Oled, να πάω προς τα εκεί. υπαρχει και αυτη η επιλογη https://www.quickshop.gr/el/product/ElectronicsN-ELECTRONICS/PcGamingN-GAMING/GamingMonitorsN-GAMING-MON/Monitors32GamN-GAM-MON-32/AOC Q27G3XMN_slh_BK VA Gaming Monitor 27_dapo_ QHD 2560x1440 180Hz/?ref=bestprice.gr&__bpgid=MXo2N0EwbzlRUXMsMVl+MHEmanxRSHI%3d https://www.rtings.com/monitor/tools/compare/aoc-q27g3xmn-vs-xiaomi-g-pro-27i/41611/71604 Επεξ/σία 27 Απριλίου από akoinonitos 1
prefuse Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου (επεξεργασμένο) Καλά ρε τραχανοντολμάδες τόσο καιρό όταν αναφερόσασταν σε HDR gaming εννοούσατε HDR10? Spoiler Πρέπει να συσταθεί και ενα κέντρο αρραβώνων και δημόσιας λήψεως ναρκωτικών όπου θα πηγαίνει στο σπίτι κάθε gamer άνω των 15 ετών που θα αναζητεί το "καλύτερο" και θα προσπαθούν να τον συνεφέρουν με τειζερ. πρώτη επίσκεψη στον αγαπητό φίλο παραπάνω για το "καλύτερο" μονιτορ και έπειτα στον elpenor για το ότι το HDR είναι "καλύτερο" του SDR. Σαν να λέμε τα neon χρώματα είναι καλύτερα των pal χρωμάτων. 😛 Πάντως οι κονσολακηδες είναι τουλάχιστον 5-7 χρόνια μπροστά στο HDR αφού έχουν εδώ και χρόνια δυναμικά metadata και πολύ ανώτερους αλγόριθμους tone mapping στις tv, σε αντίθεση με τα gaming monitor και σε όλα αυτά προσθέστε και όλη την προβληματική αλυσίδα. Στην τελική, οι κονσολακηδες απολαμβάνουν πολύ πιο σωστή εμπειρία HDR και μάλιστα από την άνεση του καναπέ σε 42-77" OLED, qd OLED, mini LED και με 5.1 surround για όσους διαθέτουν και ένα τυπικό ηχοσύστημα. Πέρα τα οποία προβλήματα Nvidia amd drivers, windows, ακριβές κάρτες γραφικών και στατικά metadata στο HDR, δηλ χάλια tone mapping και μάλιστα δίνοντας πολύ περισσότερα χρήματα για κατώτερη εμπειρία HDR gaming. 2 χρόνων το βίντεο αλλά μάλλον δεν έχουν αλλάξει και πολλά. Αλήθεια πόσα gaming monitor υποστηρίζουν HDR10+ και Dolby vision και πόσα PC games και αν γίνεται σωστά μέσω windows. Παρακάτω ο γνωστός ολεντιστης, λύνει μερικές απορίες που κυκλοφορούν πολύ και εδώ What makes a true HDR experience? Is OLED brightness good enough? What is a good OLED alternative? Επεξ/σία 27 Απριλίου από prefuse 1
elpenor Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου (επεξεργασμένο) @prefuse Σχετικά με των δύο ετών video. Αναφέρει 3 προβλήματα: 1. Τα περισσότερα monitor δεν έχουν την απαραίτητη φωτεινότητα για καλή εμπειρία HDR. Εξαιρεί τα monitor με πολλά local dimming zones.. 2. Τα games λέει μόλις τώρα φτιάχνουν τα bugs και βάζουν τους απαραίτητους slider. Σήμερα αρκετά games έχουν όλα τα απαραίτητα settings. Δεν ξέρω πόσα παλιά video έχεις κάνει link στα post σου όμως κανένας δεν διαφωνεί ότι παλιά υπήρχε πρόβλημα. 3. Τα gaming monitors δεν υποστηρίζουν Dynamic metadata για να κάνει tonemapping το monitor. Εδώ μάλλον έχετε μπερδεύει, ίσως γιατί δεν έχετε δει τα raw metadata ή δεν υπάρχει κατανόηση του τι κάνουν ακριβώς. Όταν σε ένα game engine ορίζεις το μέγιστο luminance της οθόνης και το eotf midpoint τα dynamic metadata δεν έχουν κάτι να προσφέρουν γιατί το mini led monitor θα κάνει passthrough mapping. Επεξ/σία 27 Απριλίου από elpenor 1
prefuse Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου (επεξεργασμένο) 30 minutes ago, elpenor said: @prefuse Σχετικά με των δύο ετών video. Αναφέρει 3 προβλήματα: 1. Τα περισσότερα monitor δεν έχουν την απαραίτητη φωτεινότητα για καλή εμπειρία HDR. Εξαιρεί τα monitor με πολλά local dimming zones.. 2. Τα games λέει μόλις τώρα φτιάχνουν τα bugs και βάζουν τους απαραίτητους slider. Σήμερα αρκετά games έχουν όλα τα απαραίτητα settings. Δεν ξέρω πόσα παλιά video έχεις κάνει link στα post σου όμως κανένας δεν διαφωνεί ότι παλιά υπήρχε πρόβλημα. 3. Τα gaming monitors δεν υποστηρίζουν Dynamic metadata για να κάνει tonemapping το monitor. Εδώ μάλλον έχετε μπερδεύει, ίσως γιατί δεν έχετε δει τα raw metadata ή δεν υπάρχει κατανόηση του τι κάνουν ακριβώς. Όταν σε ένα game engine ορίζεις το μέγιστο luminance και το eotf midpoint τα dynamic metadata δεν έχουν κάτι να προσφέρουν γιατί δεν χρειάζεται να κάνει tone mapping το mini led monitor. Είναι κοινώς γνωστό ότι το καλύτερο tone mapping το κάνουν οι τηλεοράσεις γιατί γνωρίζουν τις δυνατότητες του panel και έχουν πιο εξελιγμένους αλγόριθμους. Τα gaming monitor και οι game engines κάνουν σαφώς χειρότερο tone mapping καθώς δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες του κάθε μόνιτορ και δεν έχουν τους κατάλληλους αλγόριθμους. Χωρίς να είμαι σίγουρος τα window ίσως είναι η αμέσως καλύτερη λύση για tone mapping μετά τις tv. Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε πως να απενεργοποιήσετε όλα τα άλλα για να μην κάνουν και αυτά.. στις κονσόλες είναι πιο εύκολα καθώς είναι πολύ πιο απλή η αλυσίδα. Στα PC το χάος.. Τα slider κτλ είναι λύση ανάγκης και γιατροσόφια μιας άλλης εποχής. Σίγουρα έχουν γίνει λίγο καλύτερα τα πράγματα αλλά και πάλι οι κονσολακηδες είναι έτη μπροστά στο HDR και με μόλις το 1/3, 1/4 του κόστους για ένα mid gaming PC και όλα αυτά γιατί; Για μια "καλύτερη" αντανάκλαση στα γραφικά που θα κάνει μια Nvidia των 700-2000€.. Αξίζει; Προσωπική υπόθεση του καθενός, για μένα ξεκάθαρα όχι. Tα στατικά metadata που έχουν τα gaming monitor, διαβάζουν την μεγαλύτερη τιμή σε όλο το game και μεσω αυτής προσαρμόζουν το tone mapping. καλή τύχη! καθώς κάθε σκηνή έχει διαφορετική φωτεινότητα και ανάγκες tone mapping. Τα δυναμικά διαβάζουν την μέγιστη τιμή ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΗΣ του παιχνιδιού και προσαρμόζουν ανάλογα το tone mapping σε κάθε σκηνή. Ακόμα και οι οθόνες που διαφημίζουν HDR (π.χ. HDR10, Dolby Vision) έχουν περιορισμένη φωτεινότητα (nits) και χρωματικό εύρος, οπότε χρειάζονται αλγόριθμους tone mapping για να προσαρμόσουν το ευρύ δυναμικό εύρος του περιεχομένου HDR στις δυνατότητές τους. Το tone mapping είναι αναγκαίο, αλλά η ποιότητά του εξαρτάται από την ακρίβεια του αλγορίθμου και τις πληροφορίες που έχει η συσκευή για τις δυνατότητες της οθόνης. Σε οθόνες PC, η έλλειψη τυποποιημένης επικοινωνίας μεταξύ GPU, game engine, και οθόνης (π.χ. μέσω metadata όπως στα TVs) οδηγεί σε λιγότερο βελτιστοποιημένα αποτελέσματα. Οι μηχανές παιχνιδιών (Unreal, Unity κ.ά.) χρησιμοποιούν γενικούς αλγορίθμους tone mapping, οι οποίοι συχνά είναι λιγότερο εξελιγμένοι από αυτούς των TVs. Ο λόγος είναι ότι οι τηλεοράσεις έχουν εξειδικευμένο hardware/software που γνωρίζει ακριβώς τις δυνατότητες της οθόνης (π.χ. μέγιστη φωτεινότητα, χρωματικό εύρος) και εφαρμόζει δυναμικό tone mapping βάσει αυτών. Στα PC, οι game engines δεν έχουν πρόσβαση σε λεπτομερή metadata της οθόνης (εκτός αν υποστηρίζεται το HDR10+ ή Dolby Vision), οπότε βασίζονται σε στατικές ρυθμίσεις ή σε "εικασίες". Αυτό οδηγεί σε υπερβολική φωτεινότητα, απώλεια λεπτομερειών στις σκιές, ή μη φυσικόχρωματικό προφίλ. Κοινώς πληρώνετε ακριβές GPU και gaming monitor για συνολικά χειρότερη εμπειρία HDR από ότι οι κονσόλες. Βέβαια δεν θέλω να κάνω το νήμα console vs PC καθώς δεν είναι μόνο το HDR η επιλογή αν θα επιλέξουμε PC ή κονσόλα. Όλα τα παραπάνω είναι μόνο για την εμπειρία HDR gaming. Επεξ/σία 27 Απριλίου από prefuse 2
elpenor Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου 5 minutes ago, prefuse said: Είναι κοινώς γνωστό ότι το καλύτερο tone mapping το κάνουν οι τηλεοράσεις γιατί γνωρίζουν τις δυνατότητες του panel και έχουν πιο εξελιγμένους αλγόριθμους. Τα gaming monitor και οι game engines κάνουν σαφώς χειρότερο tone mapping καθώς δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες του κάθε μόνιτορ και δεν έχουν τους κατάλληλους αλγόριθμους. Χωρίς να είμαι σίγουρος τα window ίσως είναι η αμέσως καλύτερη λύση για tone mapping μετά τις tv. Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε πως να απενεργοποιήσετε όλα τα άλλα για να μην κάνουν και αυτά.. στις κονσόλες είναι πιο εύκολα καθώς είναι πολύ πιο απλή η αλυσίδα. Στα PC το χάος.. Τα slider κτλ είναι λύση ανάγκης και γιατροσόφια μιας άλλης εποχής. Σίγουρα έχουν γίνει λίγο καλύτερα τα πράγματα αλλά και πάλι οι κονσολακηδες είναι έτη μπροστά στο HDR και με μόλις το 1/3, 1/4 του κόστους για ένα mid gaming PC και όλα αυτά γιατί; Για μια "καλύτερη" αντανάκλαση στα γραφικά που θα κάνει μια Nvidia των 700-2000€.. Αξίζει; Προσωπική υπόθεση του καθενός, για μένα ξεκάθαρα όχι. Tα στατικά metadata που έχουν τα gaming monitor, διαβάζουν την μεγαλύτερη τιμή σε όλο το game και μεσω αυτής προσαρμόζουν το tone mapping. καλή τύχη! καθώς κάθε σκηνή έχει διαφορετική φωτεινότητα και ανάγκες tone mapping. Τα δυναμικά διαβάζουν την μέγιστη τιμή ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΗΣ του παιχνιδιού και προσαρμόζουν ανάλογα το tone mapping σε κάθε σκηνή. Είμαι εκτός και δυσκολεύομαι να γράφω από το κινητό. Στο slider στα settings του game engine ρυθμίζεις ώστε το αποτέλεσμα του real time rendering να μην εχει highlights μεγαλύτερα από τις δυνατότητες του panel και το eotf midpoint να είναι αντίστοιχο του φωτισμού του δωματίου. Το passthrough mapping (δηλαδή να μην υπάρχει πουθενά στο σήμα μεγαλύτερο luminance από τις δυνατότητες του panel) είναι ότι καλύτερο και πάντα ανώτερο από το tonemapping. Ακόμα και το καλύτερο downward tonemapping με DV metadata (per frame και per scene) έχει προβλήματα με εναλλαγές φωτεινότητας στο ίδιο subject κλπ. 1
akoinonitos Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, prefuse είπε Είναι κοινώς γνωστό ότι το καλύτερο tone mapping το κάνουν οι τηλεοράσεις γιατί γνωρίζουν τις δυνατότητες του panel και έχουν πιο εξελιγμένους αλγόριθμους. Τα gaming monitor και οι game engines κάνουν σαφώς χειρότερο tone mapping καθώς δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες του κάθε μόνιτορ και δεν έχουν τους κατάλληλους αλγόριθμους. Χωρίς να είμαι σίγουρος τα window ίσως είναι η αμέσως καλύτερη λύση για tone mapping μετά τις tv. Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε πως να απενεργοποιήσετε όλα τα άλλα για να μην κάνουν και αυτά.. στις κονσόλες είναι πιο εύκολα καθώς είναι πολύ πιο απλή η αλυσίδα. Στα PC το χάος.. Τα slider κτλ είναι λύση ανάγκης και γιατροσόφια μιας άλλης εποχής. Σίγουρα έχουν γίνει λίγο καλύτερα τα πράγματα αλλά και πάλι οι κονσολακηδες είναι έτη μπροστά στο HDR και με μόλις το 1/3, 1/4 του κόστους για ένα mid gaming PC και όλα αυτά γιατί; Για μια "καλύτερη" αντανάκλαση στα γραφικά που θα κάνει μια Nvidia των 700-2000€.. Αξίζει; Προσωπική υπόθεση του καθενός, για μένα ξεκάθαρα όχι. Tα στατικά metadata που έχουν τα gaming monitor, διαβάζουν την μεγαλύτερη τιμή σε όλο το game και μεσω αυτής προσαρμόζουν το tone mapping. καλή τύχη! καθώς κάθε σκηνή έχει διαφορετική φωτεινότητα και ανάγκες tone mapping. Τα δυναμικά διαβάζουν την μέγιστη τιμή ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΗΣ του παιχνιδιού και προσαρμόζουν ανάλογα το tone mapping σε κάθε σκηνή. Ακόμα και οι οθόνες που διαφημίζουν HDR (π.χ. HDR10, Dolby Vision) έχουν περιορισμένη φωτεινότητα (nits) και χρωματικό εύρος, οπότε χρειάζονται αλγόριθμους tone mapping για να προσαρμόσουν το ευρύ δυναμικό εύρος του περιεχομένου HDR στις δυνατότητές τους. Το tone mapping είναι αναγκαίο, αλλά η ποιότητά του εξαρτάται από την ακρίβεια του αλγορίθμου και τις πληροφορίες που έχει η συσκευή για τις δυνατότητες της οθόνης. Σε οθόνες PC, η έλλειψη τυποποιημένης επικοινωνίας μεταξύ GPU, game engine, και οθόνης (π.χ. μέσω metadata όπως στα TVs) οδηγεί σε λιγότερο βελτιστοποιημένα αποτελέσματα. Οι μηχανές παιχνιδιών (Unreal, Unity κ.ά.) χρησιμοποιούν γενικούς αλγορίθμους tone mapping, οι οποίοι συχνά είναι λιγότερο εξελιγμένοι από αυτούς των TVs. Ο λόγος είναι ότι οι τηλεοράσεις έχουν εξειδικευμένο hardware/software που γνωρίζει ακριβώς τις δυνατότητες της οθόνης (π.χ. μέγιστη φωτεινότητα, χρωματικό εύρος) και εφαρμόζει δυναμικό tone mapping βάσει αυτών. Στα PC, οι game engines δεν έχουν πρόσβαση σε λεπτομερή metadata της οθόνης (εκτός αν υποστηρίζεται το HDR10+ ή Dolby Vision), οπότε βασίζονται σε στατικές ρυθμίσεις ή σε "εικασίες". Αυτό οδηγεί σε υπερβολική φωτεινότητα, απώλεια λεπτομερειών στις σκιές, ή μη φυσικόχρωματικό προφίλ. Κοινώς πληρώνετε ακριβές GPU και gaming monitor για συνολικά χειρότερη εμπειρία HDR από ότι οι κονσόλες. Βέβαια δεν θέλω να κάνω το νήμα console vs PC καθώς δεν είναι μόνο το HDR η επιλογή αν θα επιλέξουμε PC ή κονσόλα. Όλα τα παραπάνω είναι μόνο για την εμπειρία HDR gaming. Ρε σεβασμιε γεροντα ποιες κονσολες ? τι να το κανω το hdr αν βλεπω 240p textures και παιζω σε 30 εμετικα fps. Ειπαμε αλλα μην το παρακανουμε Εγω θα ξανα πω οτι ενα μονιτορ δεν ειναι μονο το hdr η το color accuracy η τα μαυρα κλπ. Ενα μονιτορ πρεπει να καλυπτει πρωτα τα δικα σου στανταρ και μετα ολων των αλλων που θα πουν "ω δεν εχει καλο hdr η δεν εχει καλο μαυρο κλπ" Καθενας εχει διαφορετικες προτεραιοτητες Επεξ/σία 27 Απριλίου από akoinonitos 3
music_lover Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου Μόλις τώρα, akoinonitos είπε Ρε σεβασμιε γεροντα ποιες κονσολες ? τι να το κανω το hdr αν βλεπω 720p textures και παιζω σε 30 εμετικα fps. Ειπαμε αλλα μην το παρακανουμε Από επάνω όμως το παρακάνεις και από κάτω γράφεις να μην το παρακάνουμε 🤪 Δεν παίζουν οι κονσόλες με 720p textures, ούτε με 30fps, δόξα το θεό υπάρχει πληθώρα τίτλων που παίζουν πολύ καλύτερα..Από εκεί και πέρα, όντως η όλη εμπειρία hdr είναι καλύτερη σε κονσόλες ακόμη και όταν αυτές παίζουν indie games των 720p και των 30fps γιατί ούτε η ανάλυση, ούτε τα γραφικά έχουν καμία σχέση με την απόδοση του hdr και το ξέρεις πολύ καλά αυτό. Τώρα αν θέτεις προτεραιότητα τα γραφικά έναντι του hdr με γεια σου με χαρά σου, είσαι στο σωστό μέρος που λέγεται pc αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, άσχετο με το hdr γενικότερα. 1
akoinonitos Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, music_lover είπε Από επάνω όμως το παρακάνεις και από κάτω γράφεις να μην το παρακάνουμε 🤪 Δεν παίζουν οι κονσόλες με 720p textures, ούτε με 30fps, δόξα το θεό υπάρχει πληθώρα τίτλων που παίζουν πολύ καλύτερα..Από εκεί και πέρα, όντως η όλη εμπειρία hdr είναι καλύτερη σε κονσόλες ακόμη και όταν αυτές παίζουν indie games των 720p και των 30fps γιατί ούτε η ανάλυση, ούτε τα γραφικά έχουν καμία σχέση με την απόδοση του hdr και το ξέρεις πολύ καλά αυτό. Τώρα αν θέτεις προτεραιότητα τα γραφικά έναντι του hdr με γεια σου με χαρά σου, είσαι στο σωστό μέρος που λέγεται pc αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, άσχετο με το hdr γενικότερα. Ναι μωρε ηταν της υπερβολης το σχολιο για να πικαρω το perfuse, ωστοσο για εμενα προσωπικα η κονσολα δεν θα ηταν επιλογη για gaming μετα απο χρηση pc. Καποιον αλλο μπορει να μην τον ενοχλει και ειναι σεβαστο. Ασε που δεν ειναι και δικαιη συγκριση με τα λεφτα που θες πλεον για ενα gaming pc. Επεξ/σία 27 Απριλίου από akoinonitos 3
music_lover Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου 4 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Ναι μωρε ηταν της υπερβολης το σχολιο για να πικαρω το perfuse, ωστοσο για εμενα προσωπικα η κονσολα δεν θα ηταν επιλογη για gaming μετα απο χρηση pc. Καποιον αλλο μπορει να μην τον ενοχλει και ειναι σεβαστο. Ασε που δεν ειναι και δικαιη συγκριση με τα λεφτα που θες πλεον για ενα gaming pc. Ναι δεν διαφωνούμε, απλά θεωρώ και εγώ όπως και ο @prefuse άσχημο το γεγονός ότι ενώ δίνουμε ένα σωρό λεφτά σε gaming pc, παίρνουμε από την μία κατώτερη εμπειρία hdr και από την άλλη ανώτερη εμπειρία σε γραφικά και frames. 1
prefuse Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, akoinonitos said: Ρε σεβασμιε γεροντα ποιες κονσολες ? τι να το κανω το hdr αν βλεπω 240p textures και παιζω σε 30 εμετικα fps. Ειπαμε αλλα μην το παρακανουμε Άρε κάντε ένα blind test με GoT και rdr2 με PS5 pro με LG G5/G4 - C5/C4 και PC με κάρτα των 700€ και ένα OLED gaming monitor και μετά έλα να μου πείς τι προτιμάς ή αν οι διαφορές είναι άξιες αναφοράς. Βγάλε και το κόστος για την κάθε λύση. Γιατί δεν μαζεύεστε για...; Το hardware το έχετε.. αλλά και πάλι θα είστε bias γιατί θα βλέπετε τις 32" vs 42-77" και θα αναγνωρίζετε άμεσα ποιο είναι το PC. Δεν γνωρίζω αν η LG 32 woled έχουν τις ίδιες δυνατότητες με την σειρά C/G των τηλεοράσεων για μια πιο δίκαιη και αμερόληπτη σύγκριση. Επίσης ξεχνάς τον βασικότερο παράγοντα που είναι η απόσταση θέασης και σε μεγάλη οθόνη, ανάλογα την απόσταση θέασης δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία οι μικρό λεπτομέρειες. Εδώ ο Steve Yedlin άδειασε όλα τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιριών, ως προς το όφελος της ανάλυσης 4k vs 2k και του HDR αλλά ποιος είναι αυτός ο τυχαίος κινηματογραφιστής που θα μας πει γι'αυτα; Τι ξέρει αυτός γι'αυτα; Έκανε ένα low budget movie, νομίζω star wars λέγεται και νομίζει ότι ξέρει; Σκατα ξέρει! 3 hours ago, akoinonitos said: Ναι μωρε ηταν της υπερβολης το σχολιο για να πικαρω το perfuse, ωστοσο για εμενα προσωπικα η κονσολα δεν θα ηταν επιλογη για gaming μετα απο χρηση pc. Καποιον αλλο μπορει να μην τον ενοχλει και ειναι σεβαστο. Ασε που δεν ειναι και δικαιη συγκριση με τα λεφτα που θες πλεον για ενα gaming pc. Εκφράσου ελεύθερα, σε ερώτηση που με έκανε ένας μικρός φίλος στο Λονδίνο που παίζει F1 και ήταν ανάμεσα στο πρώτο του PC και PS5, του πρότεινα με τα 1000 PC. Ο κυριότερος λόγος, πέρα από τα 1000 ακόμα πράγματα που κανείς σε ένα PC, του είπα ότι αφού αγαπάει την f1 περισσότερο από οτιδήποτε αλλο (κάνει kart από 5-6 χρόνων μανιωδώς, ενώ ήδη τώρα στα 12 θέλει να μάθει να οδηγεί) Του είπα ότι, πέρα από το να παίζει F1, αν πάρει PC θα μπορεί να σχεδιάσει και την δική του φόρμουλα 1. 😛 Έφυγε η απέναντι; αντε να κάνουμε καμιά δουλειά ε; Τώρα που το πιάσαμε.. ανέβασε για να δούμε τι ψάρια πιάνει και το HDR analyzer δίπλα. Βγάλε και ss με το analyzer on για να συγκρίνουμε ακριβώς τα ίδια σημεία. Επίσης καλό είναι να βρεις μια σκηνή που υποτίθεται έχει κάποια κάλυψη P3 ή rec2020. 3 hours ago, elpenor said: Είμαι εκτός και δυσκολεύομαι να γράφω από το κινητό. Στο slider στα settings του game engine ρυθμίζεις ώστε το αποτέλεσμα του real time rendering να μην εχει highlights μεγαλύτερα από τις δυνατότητες του panel και το eotf midpoint να είναι αντίστοιχο του φωτισμού του δωματίου. Το passthrough mapping (δηλαδή να μην υπάρχει πουθενά στο σήμα μεγαλύτερο luminance από τις δυνατότητες του panel) είναι ότι καλύτερο και πάντα ανώτερο από το tonemapping. Ακόμα και το καλύτερο downward tonemapping με DV metadata (per frame και per scene) έχει προβλήματα με εναλλαγές φωτεινότητας στο ίδιο subject κλπ. Παρακαλω ένα λινκ και πως λέγεται αυτό που περιγράφεις γιατί δεν έχω ιδέα se σε τι αναφέρεσαι και δεν το γνωρίζω. Ευχαριστώ Επεξ/σία 28 Απριλίου από prefuse
pirmen56 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 9 ώρες πριν, Vassilis_24 είπε Γιατί έχει πολλά θέματα και δεν θέλω να μπλέξω. Περίμενα από AOC και MSI, που είχαν ανακοινώσει οθόνες, αλλά δεν βλέπω να τις κυκλοφορούν. Ίσως η TCL να βγάλει, αλλά αυτή θα την κοστολογήσει ακριβά, αν βγάλει. Οπότε λέω να πάω σε μια απλή και σε 5-6 χρόνια που ίσως έχουν ωριμάσει οι mini led ή να έχουν πέσει αρκετά οι Oled, να πάω προς τα εκεί. Οι αδυναμίες του είναι αποτρεπτικός ή μη παράγοντας βάσει της χρήσης που κάνεις. Πάντως το HDR impact δεν συγκρίνεται με οτιδήποτε έχει να δώσει ένα κλασικό IPS/VA. Επικοινώνησε με την εταιρεία για να δεις αν υπάρχει κατάστημα με demo στην περιοχή σου. Οι mini LED δεν προχωράνε γιατί είναι μάλλον ανεπιθύμητη τεχνολογία(για τις εταιρείες). Αρκετά τα σχετικά thread στο reddit που εκφράζουν την απορία γιατί ακυρώνονται τόσα μοντέλα. Aπαντήσεις του στυλ "για να φτάσουν τις OLED χρειάζονται Χ εκατοντάδες χιλιάδες ζώνες που κοστίζουν μια περιουσία" είναι τουλάχιστον αστείες όταν βλέπεις τόση εμπορική επιτυχία με το xiaomi και το AOC που απλά "κάθονται" τιμολογιακά ανάμεσα σε IPS/VA και OLED με το τυράκι του burn-in proof. Αρκετά διαφορετικό target group από τα OLED. Από την άλλη τα OLED θα βελτιωθούν σίγουρα σε φωτεινότητα και μακροζωία αλλά κάθε νέα τεχνολογία έχει με σχεδόν απόλυτη βεβαιότητα υψηλότερη πολυπλοκότητα(κόστος). Ενώ πάντα θα ωχριούν σε σχέση με την αντίστοιχη τηλεόραση σε HDR highlights. Μην περιμένεις πολλά τιμολογιακά. Βλέπεις που είναι μετά από ~4 χρόνια. Αν θες κάτι plug n play πάρε τώρα. 2
chrisde Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 14 ώρες πριν, prefuse είπε Άρε κάντε ένα blind test με GoT και rdr2 με PS5 pro με LG G5/G4 - C5/C4 και PC με κάρτα των 700€ και ένα OLED gaming monitor και μετά έλα να μου πείς τι προτιμάς ή αν οι διαφορές είναι άξιες αναφοράς. Βγάλε και το κόστος για την κάθε λύση. Γιατί δεν μαζεύεστε για...; Το hardware το έχετε.. αλλά και πάλι θα είστε bias γιατί θα βλέπετε τις 32" vs 42-77" και θα αναγνωρίζετε άμεσα ποιο είναι το PC. Δεν γνωρίζω αν η LG 32 woled έχουν τις ίδιες δυνατότητες με την σειρά C/G των τηλεοράσεων για μια πιο δίκαιη και αμερόληπτη σύγκριση. Επίσης ξεχνάς τον βασικότερο παράγοντα που είναι η απόσταση θέασης και σε μεγάλη οθόνη, ανάλογα την απόσταση θέασης δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία οι μικρό λεπτομέρειες. Εδώ ο Steve Yedlin άδειασε όλα τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιριών, ως προς το όφελος της ανάλυσης 4k vs 2k και του HDR αλλά ποιος είναι αυτός ο τυχαίος κινηματογραφιστής που θα μας πει γι'αυτα; Τι ξέρει αυτός γι'αυτα; Έκανε ένα low budget movie, νομίζω star wars λέγεται και νομίζει ότι ξέρει; Σκατα ξέρει! Εκφράσου ελεύθερα, σε ερώτηση που με έκανε ένας μικρός φίλος στο Λονδίνο που παίζει F1 και ήταν ανάμεσα στο πρώτο του PC και PS5, του πρότεινα με τα 1000 PC. Ο κυριότερος λόγος, πέρα από τα 1000 ακόμα πράγματα που κανείς σε ένα PC, του είπα ότι αφού αγαπάει την f1 περισσότερο από οτιδήποτε αλλο (κάνει kart από 5-6 χρόνων μανιωδώς, ενώ ήδη τώρα στα 12 θέλει να μάθει να οδηγεί) Του είπα ότι, πέρα από το να παίζει F1, αν πάρει PC θα μπορεί να σχεδιάσει και την δική του φόρμουλα 1. 😛 Έφυγε η απέναντι; αντε να κάνουμε καμιά δουλειά ε; Τώρα που το πιάσαμε.. ανέβασε για να δούμε τι ψάρια πιάνει και το HDR analyzer δίπλα. Βγάλε και ss με το analyzer on για να συγκρίνουμε ακριβώς τα ίδια σημεία. Επίσης καλό είναι να βρεις μια σκηνή που υποτίθεται έχει κάποια κάλυψη P3 ή rec2020. Παρακαλω ένα λινκ και πως λέγεται αυτό που περιγράφεις γιατί δεν έχω ιδέα se σε τι αναφέρεσαι και δεν το γνωρίζω. Ευχαριστώ Οι κονσόλες είναι καλές αν θες κάτι σε στυλ plug n play (που δεν είναι ακριβώς έτσι βέβαια πλεόν αλλά τεσπα). Αυτό δεν σημαίνει ότι τα κάνουν όλα πάντα τέλεια ή έστω αποδεκτά αλλά είναι ένας συμβιβασμός που κάνεις προκειμένου να μην ασχολείσαι ιδιαίτερα με τεχνικά θέματα και απλά να παίζεις. Εννοείται σεβαστό. Το Pc gaming έχει θέματα. Πολλά. Ο κυριότερος λόγος αφορά την ποικιλία του hardware και τα windows. Όμως σου δίνει τη δυνατότητα αν γουστάρεις και θες να ασχοληθείς να τα φέρεις στα μέτρα σου, πετυχαίνοντας ανάλογα την περίπτωση αποτελέσματα ανώτερα των κονσολών και κοντά σε αυτό που επιθυμείς και θεωρείς ιδανικό. Όσον αφορά το HDR υπάρχουν όπως γνωρίζετε εργαλεία όπως το reshade και το special k. Χάρη σε αυτά μπορούμε με mods όπως αυτό, χωρίς να ασχοληθούμε ιδιαίτερα εμείς και ακολουθώντας κάποιες απλές οδηγίες να πετύχουμε τα αποτελέσματα που προανέφερα. Ναι δεν είναι ούτε plug n play και θέλει λίγο διάβασμα και ενασχόληση, ναι δεν είναι τέλειο, αλλά σίγουρα ανάλογα και την περίπτωση καλύτερα από μια κονσόλα. Όποιος θέλει να κάτσει να ασχοληθεί λίγο, επιβραβεύεται. Οι υπόλοιποι μπορούν είτε να κάτσουν και να γκρινιάζουν, είτε να πάρουν κονσόλα. Όποιος επιλέγει το δεύτερο, καλά κάνει αλλά ας μην ισχυρίζεται ότι έχει καλύτερη εικόνα και performance από ένα νορμαλ και σωστά στημένο pc, διότι πολύ απλά δεν ισχύει. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα