Προς το περιεχόμενο

Gaming Monitors News/Comparison


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, prefuse είπε

Θα τα εξηγήσεις με δικά σου λόγια και στους άλλους που αποκλείεται να διαβάσουν σεντόνια;

Αν ναι, πες να βάλω spoiler, αν όχι, μένεις ευτυχισμένος gamer (που σε κάθε περίπτωση πρέπει να είσαι, είτε με tint, είτε όχι) απλά για να διαπιστώσετε, ότι το μεγαλύτερο color volume των οθονών δεν έρχεται μόνο με προτερήματα, αλλά δημιουργεί και προβλήματα.

Spoiler

Δεν ειναι ακριβως ετσι ομως ,εξαρταται απο πολλα πραγματα που οντως θες σεντονι να τα εξηγησεις και δεν ειναι επι του νηματος

 

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, akoinonitos said:
  Hide contents

Δεν ειναι ακριβως ετσι ομως ,εξαρταται απο πολλα πραγματα που οντως θες σεντονι να τα εξηγησεις και δεν ειναι επι του νηματος

 


 

Spoiler

**In Summary:**

QD-OLEDs suffer from pronounced metamerism (especially a "too green" appearance) because their wide gamut necessitates primaries with extremely narrow, spiky SPDs. These spikes stimulate the human eye's cones in a highly specific way that is easily disrupted by changes in viewing conditions. Consumer colorimeters struggle to accurately measure these spikes due to filter mismatches, leading to faulty D65 calibration where the meter reports accuracy but the human eye sees an error. In contrast, older CRT/CCFL LCD technologies have broader, less saturated primaries that align better with consumer meter capabilities, allowing for reliable D65 calibration and making them less susceptible to metamerism, hence their suitability as reference displays. The very feature enabling QD-OLED's stunning color (narrow primaries) is also the root cause of its metameric weakness.

 

Spoiler

Key Takeaways:**

*   **Always Present:** The *potential* for metamerism (green shift) is always present in QD-OLED and WOLED because it stems from the **fixed physical emission spectra** of their primaries.
*   **Visibility Varies:** Metamerism is **most likely to be *noticeably problematic*** in these scenarios:
    *   **Poorly Calibrated Displays:** Especially wide gamut modes calibrated with consumer meters.
    *   **Wide Gamut Modes (Native/Rec2020):** Aggressive use of saturated primaries makes spectral spikes more dominant.
    *   **Near-Neutral Colors (Grays, Whites, Skin Tones):** Where small imbalances are most apparent.


*   **Smaller Gamuts *Can* Reduce Visibility:** A **well-implemented and well-calibrated** Rec709/sRGB mode *can significantly reduce the visibility* of metamerism because:
    *   It avoids the most saturated primaries.
    *   A good calibration compensates for spectral imbalances as much as possible within the gamut constraints.
    *   The target white point (D65) is easier to hit accurately with broader SPD references (though meter limitations remain).


*   **WOLED vs. QD-OLED:** QD-OLED generally has more severe green metamerism due to its *extremely* narrow green primary. WOLED's metamerism is often more complex (sometimes green, sometimes cyan) due to its white subpixel and different spectral structure, but the principle remains.

**In essence:** The spectrally narrow primaries are always there. The chosen gamut mode and the quality of its calibration determine *how effectively the display compensates for this physical limitation* and thus *how visible the resulting metamerism is to the viewer*. Wide gamut modes make it harder to hide; smaller gamut modes offer more tools to minimize it *if implemented and calibrated well*.

 

Άντε σου έβαλα λίγα...

Βασικά σημεία, 

Πάντα υπαρκτό σε wide gamut monitors, όσο πιο wide gamut έχει το μόνιτορ, τόσο αυξάνεται το φαινόμενο αυτό 

Στα qdoled περισσότερο

Στα woled λιγότερο αλλά υπαρκτό 

Ελάχιστες πιθανότητες σε CRT, που έχουν μικρότερο gamut και άρα μικρότερες πιθανότητες green/magenta (ή οτιδήποτε άλλο) tint. 

Ειναι σε όλα τα mode, γιατί είναι θέμα spikes του SPD, απλά σε μικρότερα colorspace πχ rec709 είναι πιο δύσκολα να εμφανιστεί από ότι στο HDR (rec2020) ακόμα ένας αρνητικός παράγοντας του HDR σε σχέση με SDR, πέρα από το banding, raising black, σκοτεινότερη εικόνα, μη σωστό calibration και άλλα θέματα που εμφανίζονται στο HDR και δεν έχουν λυθεί.

Διορθώνεται αλλα κοστίζει πολύ. Καμία σχέση με τα 50-100€ που βλέπετε με απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο. 


 

 

Επεξ/σία από prefuse
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, prefuse είπε


 

  Απόκρυψη περιεχομένων

**In Summary:**

QD-OLEDs suffer from pronounced metamerism (especially a "too green" appearance) because their wide gamut necessitates primaries with extremely narrow, spiky SPDs. These spikes stimulate the human eye's cones in a highly specific way that is easily disrupted by changes in viewing conditions. Consumer colorimeters struggle to accurately measure these spikes due to filter mismatches, leading to faulty D65 calibration where the meter reports accuracy but the human eye sees an error. In contrast, older CRT/CCFL LCD technologies have broader, less saturated primaries that align better with consumer meter capabilities, allowing for reliable D65 calibration and making them less susceptible to metamerism, hence their suitability as reference displays. The very feature enabling QD-OLED's stunning color (narrow primaries) is also the root cause of its metameric weakness.

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Key Takeaways:**

*   **Always Present:** The *potential* for metamerism (green shift) is always present in QD-OLED and WOLED because it stems from the **fixed physical emission spectra** of their primaries.
*   **Visibility Varies:** Metamerism is **most likely to be *noticeably problematic*** in these scenarios:
    *   **Poorly Calibrated Displays:** Especially wide gamut modes calibrated with consumer meters.
    *   **Wide Gamut Modes (Native/Rec2020):** Aggressive use of saturated primaries makes spectral spikes more dominant.
    *   **Near-Neutral Colors (Grays, Whites, Skin Tones):** Where small imbalances are most apparent.


*   **Smaller Gamuts *Can* Reduce Visibility:** A **well-implemented and well-calibrated** Rec709/sRGB mode *can significantly reduce the visibility* of metamerism because:
    *   It avoids the most saturated primaries.
    *   A good calibration compensates for spectral imbalances as much as possible within the gamut constraints.
    *   The target white point (D65) is easier to hit accurately with broader SPD references (though meter limitations remain).


*   **WOLED vs. QD-OLED:** QD-OLED generally has more severe green metamerism due to its *extremely* narrow green primary. WOLED's metamerism is often more complex (sometimes green, sometimes cyan) due to its white subpixel and different spectral structure, but the principle remains.

**In essence:** The spectrally narrow primaries are always there. The chosen gamut mode and the quality of its calibration determine *how effectively the display compensates for this physical limitation* and thus *how visible the resulting metamerism is to the viewer*. Wide gamut modes make it harder to hide; smaller gamut modes offer more tools to minimize it *if implemented and calibrated well*.

 

Άντε σου έβαλα λίγα...

Βασικά σημεία, 

Πάντα υπαρκτό σε wide gamut monitors, όσο πιο wide gamut έχει το μόνιτορ, τόσο αυξάνεται το φαινόμενο αυτό 

Στα qdoled περισσότερο

Στα woled λιγότερο αλλά υπαρκτό 

Ελάχιστες πιθανότητες σε CRT, που έχουν μικρότερο gamut και άρα μικρότερες πιθανότητες green/magenta (ή οτιδήποτε άλλο) tint. 

Ειναι σε όλα τα mode, γιατί είναι θέμα spikes του SPD, απλά σε μικρότερα colorspace πχ rec709 είναι πιο δύσκολα να εμφανιστεί από ότι στο HDR (rec2020) ακόμα ένας αρνητικός παράγοντας του HDR σε σχέση με SDR, πέρα από το banding, raising black, σκοτεινότερη εικόνα, μη σωστό calibration και άλλα θέματα που εμφανίζονται στο HDR και δεν έχουν λυθεί.

Διορθώνεται αλλα κοστίζει πολύ. Καμία σχέση με τα 50-100€ που βλέπετε με απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο. 


 

 

Spoiler

Οταν βαζουμε κειμενο απο αλλου βαζουμε και Link για να το διαβασουμε απο την πηγη του και να δουμε και ποια ειναι αυτη.   Οταν παρεις qd oled με το καλο πες που αν βλεπεις green tint ,εγω στο δικο μου δεν βλεπω .

 

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ.
7 minutes ago, akoinonitos said:
  Hide contents

Οταν βαζουμε κειμενο απο αλλου βαζουμε και Link για να το διαβασουμε απο την πηγη του και να δουμε και ποια ειναι αυτη.   Οταν παρεις qd oled με το καλο πες που αν βλεπεις green tint ,εγω στο δικο μου δεν βλεπω .

 

Δοκίμασες με τα  pattern που σου είπα; 

Καλά κάνεις και είσαι άπιστος Θωμάς, θεωρώ ότι μπορείς να το ψάξεις και μόνος σου. 

Σε γρήγορες εναλλαγές εικόνων όπως είναι τα games δεν είναι τόσο αντιληπτό, επίσης πρέπει να έχεις εκπαιδευμένο μάτι ή κάποιο reference. 

Γενικά για games μην ασχολείστε, είναι κυρίως για όσους ενδιαφέρονται για την πιστότητα χρωμάτων αλλά ότι υπάρχει, υπάρχει και στο εξηγεί παραπάνω. Αν θέλει περισσότερες πληροφορίες και τι ακριβώς να μάθεις, πες μου να σου στείλω κάνα prompt να τρέξεις. 

 

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, prefuse είπε

Δοκίμασες με τα  pattern που σου είπα; 

Καλά κάνεις και είσαι άπιστος Θωμάς, θεωρώ ότι μπορείς να το ψάξεις και μόνος σου. 

Σε γρήγορες εναλλαγές εικόνων όπως είναι τα games δεν είναι τόσο αντιληπτό, επίσης πρέπει να έχεις εκπαιδευμένο μάτι ή κάποιο reference. 

Γενικά για games μην ασχολείστε, είναι κυρίως για όσους ενδιαφέρονται για την πιστότητα χρωμάτων αλλά ότι υπάρχει, υπάρχει και στο εξηγεί παραπάνω. Αν θέλει περισσότερες πληροφορίες και τι ακριβώς να μάθεις, πες μου να σου στείλω κάνα prompt να τρέξεις. 

 

 

Spoiler

αυτα τα patterns που μου εστειλες τα ειδα δεν ειδα κατι το περιεργο, επισης ειναι τοσο μικρες οι εικονες τους που σταωτετραγωνακια  δεν βλεπεις τπτ καθαρα ,στραβωθηκα.

 

Δημοσ.
29 minutes ago, akoinonitos said:
  Hide contents

αυτα τα patterns που μου εστειλες τα ειδα δεν ειδα κατι το περιεργο, επισης ειναι τοσο μικρες οι εικονες τους που σταωτετραγωνακια  δεν βλεπεις τπτ καθαρα ,στραβωθηκα.

 

Spoiler

Preview είναι ρε δεν είναι τα κανονικά, αλλά κάτι βλέπεις. ψάξε και στο ίντερνετ αλλα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Οταν βαζουμε κειμενο απο αλλου βαζουμε και Link για να το διαβασουμε απο την πηγη του και να δουμε και ποια ειναι αυτη.   Οταν παρεις qd oled με το καλο πες που αν βλεπεις green tint ,εγω στο δικο μου δεν βλεπω .

Για να δεις το οποιοδήποτε tint πρέπει να το συγκρίνεις με άλλο καλιμπραρισμένο monitor μικρότερου gamut. Γιατί το μάτι προσαρμόζεται. Έχει δίκιο σε αυτό ο prefuse και το αναφέρουν και άλλοι. Άλλα μετράνε τα όργανα και άλλα βλέπεις σε wide gamut monitors. Ψάξε για το φαινόμενο του μεταμερισμού.

https://www.photo.gr/know-how/συμβουλες-φωτογράφισης/metamerismos-giati-vlepoume-allios-ta-chromata-mias-ektiposis-kato-apo-diaforetikes-fotistikes-piges/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Για να δεις το οποιοδήποτε tint πρέπει να το συγκρίνεις με άλλο καλιμπραρισμένο monitor μικρότερου gamut. Γιατί το μάτι προσαρμόζεται. Έχει δίκιο σε αυτό ο prefuse και το αναφέρουν και άλλοι. Άλλα μετράνε τα όργανα και άλλα βλέπεις σε wide gamut monitors. Ψάξε για το φαινόμενο του μεταμερισμού.

https://www.photo.gr/know-how/συμβουλες-φωτογράφισης/metamerismos-giati-vlepoume-allios-ta-chromata-mias-ektiposis-kato-apo-diaforetikes-fotistikes-piges/

Κοιταξτε παιδες γτ τα εχουμε κανει αχταρμα εδωπερα , εχουμε μπλεξει gaming οθονες  , κινηματογραφο ,οθονες για printing και αλλα πολλα. 

καθε μονιτορ καλιμπραρεται αν καποιος θελει για την χρηση που θελει αν θελει να εχει σωστο αποτελεσμα , ενας γραφιστας θα καλιμπραρει σε d50 και θα προσαρμωσει το φως στον χωρο του ,ενα μονιτορ για gaming θα καλιμπραριστει στο d65 απο το εργοστασιο γτ ειναι ενας μεσος ορος για το φως της ημερας και δεν θα μυρισει τα νυχια της η εταιρια σε τι χωρο παιζει ο καθενας.

Το κινηματογραφικο white point ειναι στο d63 γιαυτο και αν καποιος βαλει dcip3 mode  θα το βλεπεις καπως πρασινωπο. 

Επισης θεωρω οτι αν καποιος το βλεπει θα το βλεπει  στο native mode του μονιτορ που ουτως η αλλως ολα τα μονιτορς  ειναι λαθος  εκει για επαγγελματικη χρηση. Και το κλεινω εδω. Θα φτιαξω ενα νημα ξεχωριστα γτ το εχουμε παρακανει στο offtopic εδω ,να φαγωνομαστε με την ησυχια μας :lol:

 

 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, akoinonitos said:

εχουμε μπλεξει gaming οθονες  , κινηματογραφο ,οθονες για printing και αλλα πολλα. 

Τίποτα από αυτά δεν έχουμε μπλέξει. Νομίζω κάνεις δεν μίλησε για printing και κινηματογράφο ως τέχνη και να αρχίσει να κάνει review ταινιών (αν θες να σου κάνω για τον Tsukamoto τον Miike και χίλιους ακόμα κουρσάρους της βίας, πες..), αν αναφέρθηκε κάτι, είναι για το HDR των ταινιών, το γιατί το SDR μοιάζει με το HDR στις περισσότερες ταινίες και για HDR από game engine. Ενώ αναφέρθηκαν και μερικά από τα πολλά θέματα/προβλήματα, που έχει κάθε τεχνολογία πάνελ, τα οποία είναι μέσα στο ευρύτερο θέμα του νήματος καθώς οποίος ενδιαφέρεται για gaming monitor, ενδιαφέρετε κυρίως για HDR gaming και αναπαραγωγή HDR movies. 😛

 

 

Δημοσ.

Εγώ γενικά από τις οθόνες 2 παράπονα έχω. Να λυθεί το color banding και να καταλήξουν σε HDR πρότυπο επιτέλους(HDR10+ ή DV).

Κατά τα άλλα το IQ γενικά είναι σε πολύ καλά επίπεδα ακόμα και σε IPS monitor, απλά εκεί δεν ανοίγεις HDR και δεν περιμένεις σούπερ μαύρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Psycho_Warhead said:

Εγώ γενικά από τις οθόνες 2 παράπονα έχω. Να λυθεί το color banding και να καταλήξουν σε HDR πρότυπο επιτέλους(HDR10+ ή DV).

Κατά τα άλλα το IQ γενικά είναι σε πολύ καλά επίπεδα ακόμα και σε IPS monitor, απλά εκεί δεν ανοίγεις HDR και δεν περιμένεις σούπερ μαύρα.

Δύσκολα αν όχι μη εφικτές οι 2 επιθυμίες σου. 

Πρώτον γιατί να καταλήξουν σε πρότυπο; Δεν είναι φυσικό μέσο όπως τα blu-ray player και δεύτερον πρέπει να κλείσει το τμήμα της (ή να χρεοκοπήσει) μια από τις 2 εταιρείες.

Ποια λες να κλείσει ή να σταματήσει την εξέλιξη των προϊόντων της, η Dolby που είναι το κύριο προϊόν της ή η Samy που είναι η νούμερο 1 σε πωλήσεις πάνελ και υποστηρίζει μόνο το δικό της HDR πρότυπο.

Για το banding, 2 πράγματα που μπορούν να το κανουν καλύτερο, από τα λίγα που γνωρίζω, ή θα αργήσουν πολύ ή δεν θα έρθουν και πότε, ειδικά σε consumer level.

Ενα πράγμα που θα το έλυνε είναι τα 12bit πάνελ με το κατάλληλο 12bit υλικό βεβαίως βεβαίως... καθως και το κατάλληλο bandwidth, πέρα από τα τεράστια αρχεία.

Το δεύτερο, 10.000 nits panel για να έχεις σωστό calibration σε HDR, αν και όποτε έρθει. 

Δεν είναι όμως μόνο αυτά τα προβλήματα του HDR.

Ξέχασες ίσως το κυριότερο, ότι είναι και θα είναι, σκοτεινό γιατί έχει σχεδιαστεί για σκοτεινό χώρο, αν βέβαια το χρησιμοποιούμε αποκλειστικά σε σκοτεινό χώρο, όλα καλά. 

Το Dolby IQ αν εννοείς αυτό, είναι ένα γιατροσόφι για να διορθώσουν το αρχικό τους λάθος να σχεδιαστεί το HDR ως absolute πρότυπο το οποίο λειτουργεί σωστά ΜΟΝΟ σε σκοτεινό περιβάλλον και στον αρχικό τους "σχεδιασμό" (που ήταν ουσιαστικά ενα πείραμα με μια οθονη 20.000 nits και  average Joe να διαλέγουν ένα peak brightness και black level) δεν υπολόγισαν ότι οι χρήστες μπορεί να θέλουν να δουν HDR και σε φωτεινό χώρο. 

Δηλαδή το IQ (ραδικιού) διορθώνει ή πιο σωστά χαλάει, το αρχικό PQ curve που δεν λαμβάνει υπόψη τον περιβάλλοντα φωτισμό.

Οι μόνες σας ελπίδες για καλύτερο HDR είναι να απαιτείται τα gaming μόνιτορ να έχουν 3D LUT ώστε να μπορούν να καλιμπραριστουν με τις υπάρχουσες δυνατότητες τους. αν στέλνετε ομαδικά email, παράπονα κτλ ίσως κάποτε ακούσουν αν και τα κρατάνε για prosumer-professional προϊόντα και είναι σχεδόν απίθανο να έρθουν σε consumer level προϊόντα.

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ.

3D LUT calibration υποστηρίζει η LG στις τηλεοράσεις της και πολλοί τις προτιμούν γι' αυτό το λόγο έναντι των monitors. Κατά τα άλλα το banding δε νομίζω να θέλει 12bit panel, το Sony Reference HX310 δεν έχει banding σε σημεία που βλέπεις στην LG G5 για παράδειγμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 minutes ago, Psycho_Warhead said:

3D LUT calibration υποστηρίζει η LG στις τηλεοράσεις της και πολλοί τις προτιμούν γι' αυτό το λόγο έναντι των monitors. Κατά τα άλλα το banding δε νομίζω να θέλει 12bit panel, το Sony Reference HX310 δεν έχει banding σε σημεία που βλέπεις στην LG G5 για παράδειγμα.

Καλά αυτό για το 3d LUT τι το λες σε εμένα; αφού και εγώ γιαυτο επιλέγω LG εδώ και χρόνια και έχει μαλλιασει το πληκτρολόγιο να το γράφω.

Guess what όμως...

ότι και οι LG στο HDR/Dolby δεν έχουν 3d LUT λόγο της θέσης του 3d LUT στο signal path. 😛

Αλλά πες ότι είχε είτε η LG ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, 3d LUT τόσο σε SDR όσο και σε HDR και ήταν και στην σωστή θέση και λειτουργούσαν σωστά, γιατί τίποτα δεν σου εξασφαλίζει ότι θα λειτουργεί όπως πρέπει.

Ποιος gamer θα έκανε 3d LUT calibration για να διορθώσει τα οποιαδήποτε λάθη; Μάλλον Ουδείς.

Εδώ στο νήμα δεν διάβασα ούτε έναν να κάνει το απλό των 50-100€ θα κάνει αυτό που ο άλλος θα έρθει με εξοπλισμό πολυ πάνω από 5 figures.. και φυσικά θα σε χρεώσει ανάλογα.

Ειναι γνωστό το θέμα της LG G5  με το HDR10 και διορθώθηκε με firmware update αλλα μονο στο filmmaker mode, προς το παρόν.

Και δεν έγραψα ότι θέλει απαραίτητα 12bit αλλά σίγουρα τα 12bit το διορθώνουν αλλά δεν νομίζω να υπάρχει ούτε καν σαν αφελή ιδέα, το να φτιάξουν 12bit consumer panel, πόσο μάλλον και υλικό.

While 12-bit panels exist in specialized professional monitors (e.g. high-end reference displays and medical imaging), the combination of tighter manufacturing tolerances, more complex electronics, bandwidth hurdles, limited perceptual gains, and steep cost premiums makes them impractical for the mass consumer market. Instead, manufacturers rely on 10-bit panels with advanced dithering and HDR tone-mapping to strike a balance between image quality and affordability.

Τώρα ελπίζω να κατάλαβες ότι κανείς δεν είναι πολέμιος για κάτι, ειδικά αν γνωρίζει και 2-3 πράγματά για αυτό. 

Αλλά εγώ είμαι όντως ελιτιστης και πολέμιος του HDR 😛

 

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ.

Για τον gamer θεωρώ ότι είναι υπερβολικό όπως και να 'χει, το κάθε παιχνίδι έχει τη δική του χρωματική παλέττα, δεν είναι κινηματογράφος. Οπότε για τους gamers ένα καλό panel πλέον του είναι υπεραρκετό με το πως δείχνει out of the box.

Γι' αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω και τα σκάνε, φωνάζουν τον Καστρουνή(Αν θυμάμαι καλά το όνομά του) να τους κάνει calibration και μια χαρά με σχετικά λίγα λεφτά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, Psycho_Warhead said:

, το κάθε παιχνίδι έχει τη δική του χρωματική παλέττα, δεν είναι κινηματογράφος.

Το υπερβολικό ή όχι είναι προσωπική υπόθεση. 

Αλλά το παραπάνω που γράφεις δεν βγάζει νόημα. Κάθε ταινία και κάθε παιχνίδι, έχει την δική του χρωματική παλέτα.

Το αν πχ στο κινηματογράφο απαιτείς να βλέπεις τα skin tones φυσιολογικά αλλά στα παιχνίδια όχι και δεν σε πειράζει να είναι λίγο πεθαμένοι ή σαν να έχουν καεί από την ηλιοθεραπεία, είναι και πάλι προσωπική επιλογή αλλά όχι αντικειμενικά σωστή.

Το σωστό είναι σωστό, είτε κινηματογράφος, είτε game, εκτός και αν μιλάμε για games που δεν απαιτούν φωτορεαλισμό. Όπου εκεί η ανοχή στο λάθος είναι μεγαλύτερη.

Οτιδήποτε έχει φωτορεαλισμό, δεν έχει καμία διαφορά από τις απαιτήσεις του κινηματογράφου. Ειδικά σε παιχνίδια που ξεχωρίζουν για τον φωτορεαλισμό τους λόγο καλύτερων δυνατοτήτων GPU.

Επεξ/σία από prefuse

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...