Προς το περιεχόμενο

Gaming Monitors News/Comparison


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, music_lover said:

Ποιανού από όλους είναι το θέμα 😆

Στο δικό μας ως απαίδευτοι καταναλωτές χωρίς καταναλωτική παιδεία, που τρώμε ότι μας πετάνε τα τμήματα μάρκετινγκ και αντί τα προϊόντα να γίνουν καλύτερα στην ίδια ή και χαμηλότερη τιμή, αυτά ακριβαινουν για να κερδίζουν τα golden boys/girls που βρίσκονται στην σωστή θέση, την σωστή στιγμή και πολλές φορές από ανύπαρκτα προϊόντα ή προϊόντα που θα μπορούσαν να είναι δωρεάν όπως μια διαφορετική υλοποίηση του HDR, το HLG που πρότεινε το BBC σε συνεργασία με την ιαπωνική NHK και είναι relative, που είναι πιο σωστό και χωρίς license fee και proprietary technology όπως της Dolby που δεν μοιράζεται, ώστε να γίνει σωστό tone mapping από τις συσκευές και calibration αλλά αν το έκανε μετά τι λόγο ύπαρξης θα είχε η Dolby για να χρεώνει?

Τώρα διάβασε τον pirmen που θα έρθει με δριμύτερη απάντηση πως οραματίζεται η Dolby τα πλακάκια της πολυκατοικίας απέναντι να γυαλίζουν...

Ενώ το μόνο που γυαλίζει είναι τα μάτια των ιδιοκτητών της Dolby από τα $$$ που έρχονται στον λογαριασμό τους. 

Και φυσικά ποτέ δεν μιλάει για αισθητική και πως αυτή υπηρετείται μέσω της κινηματογραφική αφήγησης αλλά για πλακάκια και αστραφτερές επιφάνειες...

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ.
23 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Υπάρχει ήδη η οικονομική και τεχνολογική δυνατότητα για 2304(AOC στα 350$ στην Κίνα) έως 5000 ζώνες(TCL πρωτότυπο) και μάλιστα σε 27". Αλλά οι εταιρείες επιμένουν σε κάτι γελοιότητες 8(!)-96 ζωνών. Γιατί μόνο δύο είναι οι προμηθευτές OLED και δεν θες να τα χαλάσεις μαζί τους.

αυτό με το υποτιθέμενο καρτέλ lg-samsung ειλικρινά δε ξέρω πως έχει προκύψει και που το στηρίζεις, και δεν είναι καν τόσο μεγάλες εταιρίες όπως άλλες  (apple, nvidia) ειδικά η lg μια κουτσουλιά είναι αλλα κανει κουμάντο σε όλη τη βιομηχανία ok...

Τώρα στο διαταύτα η καλύτερη δυνατή επιλογή που μπορεί να βρει κάποιος αυτή τη στιγμή είτε αρέσει είτε όχι είναι η τεχνολογία oled γιατί έστω με τις αδυναμίες της παρέχει το καλύτερο δυνατό προϊόν, ποσο μάλλον όταν με 600 ευρώ (η c3 42') μπορείς να πάρεις οθόνη που θα χορτάσει το μάτι και όχι να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για τις gaming οθόνες-tablet που ζητάνε τα monitors και θα ευχαριστηθείς και gaming και ταινίες

ακόμα περιμένω τον Δήμο να απαντήσει στην πρόσκληση-πρόκληση... κοίτα να δεις που τελικά δεν είναι τόσο σίγουρος για το burn in :P 

  • Haha 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, prefuse είπε

 

Πριν απ’ όλα, πρέπει να μελετήσεις την ιστορία του HDR — αλλά και όσων το προωθούν.

Αναρωτήσου: γιατί οι κατασκευαστές τηλεοράσεων ψάχνουν συνεχώς αφορμές να σου πουλήσουν νέα τηλεόραση; Τι σκαρφίζονται κάθε φορά; Και τι μας έχει διδάξει η ιστορία; Θυμήσου το 3D, που επαναεμφανίζεται ανα 20+ χρόνια για παράδειγμα…

Δες πώς ξεκίνησε η Dolby. Ποιοι πήγαιναν ως «lecturers» σε πανεπιστήμια παγκοσμίως και τι έλεγαν για να προωθήσουν το HDR. Ποια ήταν η στρατηγική τους; Και τι τελικά έγινε στην πράξη;

Διάβασε επίσης ότι το Netflix, για να προωθήσει το HDR, ήθελε εξαρχής να έχει ίδιο κόστος παραγωγής και διανομής με το SDR. Και τώρα δες τα σημερινά του πακέτα:

https://help.netflix.com/en/node/24926

Τιμές (σε ευρώ):

 

  • SDR Basic: 8.99 € / μήνα

  • SDR Standard: 12.49 € / μήνα

  • HDR Premium: 15.99 € / μήνα

 

Και σκέψου:

το SDR είναι πιο αποδοτικό στα ίδια 10bit, έχει μηδαμινό banding σε αντίθεση με το HDR που έχει, ενώ το SDR απαιτεί σημαντικά μικρότερο bandwidth για καλύτερη ποιότητα εικόνας με φυσικά μικρότερη συμπίεση.

Άρα, με την τρέχουσα τεχνολογία, έχεις καλύτερη εικόνα με SDR φτιάχνεις και ενα νέο eotf που επιτρέπει μεγαλυτερη φωτεινότητα και τέλος.. αλλα wait.. έτσι πως θα πουλήσουμε το ίδιο προιόν ως "ΝΕΟ" προιόν στον κυρ Παντελή και τα χαιβάνια καταναλωτές που θέλουν να το έχουν... αλλα δεν θέλουν να γνωρίζουν τι κάνει..

Το HDR ενδεχομένως να αποκτήσει περισσότερο νόημα όταν, στο μακρινό μέλλον, φτάσουμε να έχουμε consumer panels 12bit και το ιντερνετ bandwidth να μην είναι περιοριστικός παράγοντας.

Και όλα αυτά αφορούν μόνο τα τεχνικά ζητήματα του HDR — δεν έχουμε καν αγγίξει τα αισθητικά προβλήματα που δημιουργούνται:

Σε κινηματογραφικές παραγωγές, συχνά χρειάζεται να γυριστεί η ίδια σκηνή δύο φορές — μία για SDR και μία για HDR — με διαφορετικό φωτισμό. Το monitoring γίνεται πιο περίπλοκο και το συνολικό κόστος ανεβαίνει, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικό αισθητικό όφελος.

Στα games το rendering γίνεται real-time, αλλά ακριβώς γι’ αυτό υπάρχουν και επιπλέον προβλήματα: ακόμα λειτουργούν με static metadata, δηλαδή μας πουλάνε μπαγιάτικο HDR. Τα επόμενα χρόνια θα σας πουλήσουν και dynamic metadata!

Μόνο και μόνο για να διορθώσουν ένα πρόβλημα που οι ίδιοι δημιούργησαν, ώστε να σου πουλήσουν μετά και τη «λύση». 😛

Και οχι γιατί πραγματικά βελτιώνει την εικόνα.

Δηλαδή, πρώτα σε δηλητηριάζουμε, και μετά σου στέλνουμε τον δικό μας γιατρό, να σου πουλήσει το δικό μας φάρμακο.

Και φυσικά, δίπλα στη Dolby, το Netflix και τους κατασκευαστές τηλεοράσεων — οι οποίοι αυξάνουν το κόστος των μονιτορ για τον τελικό καταναλωτή — στήνεται ολόκληρη αλυσίδα συμφερόντων: από παραγωγούς, διανομείς, μέχρι κατασκευαστές hardware, όλοι βρίσκουν αφορμή για διπλοχρεώσεις και άχρηστα upsells.

τωρα το έπιασες το νόημα;

που δηλαδή ρε pirmen να μιλησουμε και για τις τριγωνικές συναλλαγές και τα κόλπα που κάνουν οι πολιτικοί με τις πλάτες των πολυεθνικών και ντόπιων καρτέλ με την ανοχή του ανύπαρκου δικαστικού μας συστήματος; Ημουνα νιος και γέρασα.

O ίδιος που εξηγεί τα παρακάτω και ηταν υπεύθυνος για την "ενημέρωση" (παραπληροφόρηση πιο σωστά) του HDR, στα σεμινάρια που έκανε σε ολα τα post houses και πανεπιστήμια, έλεγε αυτά που του έλεγε η αγαπημένη σου DOLBY, οτι το HDR εχει βαθύτερο μαύρο και οχι μονο αυτην την παπάτζα... νομίζω και εσυ εχεις κατάλαβει, οτι η στάθμη του μαυρου, δεν ειναι θέμα σήματος SDR ή HDR αλλα τεχνικών προδιαγραφών και τεχνολογίας του panel...

αυτό ηταν που είχα βάλει σε ενα quiz και ΟΛΟΙ πήγατε κουβά αλλα παρόλαυτα λέτε οτι ειστε λάτρεις του HDR και ας μην εχετε ίδεα τι ειναι, οχι πως ακριβώς λειτουργεί με τεχνικούς όρους. :P 

καλο διάβασμα..

And then but because Dolby was really
big in 3D, I got very friendly with
Dolby and um Dolby Cinema was my
screening theater and it was really cool
like you know I I would go there and you
know shake hands with Peter Jackson who
would screen just before me and stuff
like that. you know, I was I even though
I was a small company something, I was
playing with this kind of big guys,
right? Uh and um and uh Dolby one day
invited me and they said to me, "Hey,
Daddy, we want to show you something. We
have this this thing called Dolby
Vision." Like, "What's that?" You know,
and so they took me to a room and they
showed me this TV that looked like, you
know, Frankenstein, you know, like had
this wires hanging out with big screws,
right? But when they show me the
picture, I was like, "Wow, what is
this?" You know, what is this? Oh, it's
a high dynamic range Dolby Vision, but
it was like a prototype of Dolby Vision.
So, I started playing with it. It was
like, you know, it was a toy, you know,
I enjoyed you. I was like, "Okay, you
know, and they and they were quite happy
that, you know, to let me into the room
and play around." And I think most of my
time actually when I was playing with
Dolby Vision, I was fixing this kind of
unit that would actually do the
calculation
for for HDR to SDR transform that
somehow was crashing all the time. You
know, it was like, you know, look, you
know, it was it was a prototype. It was
a thing, you know, we would constantly
call Burbang and ask what what's
happening? How should we do this? And
but you know I granted I had some
experience in HDR even very limited. I I
had it and I really thought like you
know this is going to be good but
somebody at Dolby
was incredibly good in selling it. And I
was so surprised when I got a phone call
from Netflix
and they said to me, "Oh, we want to
shoot a very first HDR show."
And I was thinking like wait a minute
you know this is still like so beta
these technologies like I mean there
were these papers and presentations but
you know really practically we had very
little experience I read it
and um amazing I was okay Netflix you
know tech company right they're like
completely thinking differently right
and not film studios because if you were
to ask film studios it would take
another decade before first HDR would be
done but you know Catholics saw an
opportunity
and said they said to me, "Would you be
able to help us? You know, we
understand." We were told, you know,
that you're somebody who knows it. I
wouldn't say I know, but yeah, I I
probably know more than most other
people, but I don't know a lot, you
know, but anyway, okay, let's do it. And
they put me on this show called Marco
Polo season 2. Why? Because there was
most HDR TVs back then were sold in
Korea and in Japan. So, um, not
necessarily. there was not so many TVs
in Europe and US, right? So, so, so they
thought like, okay, if we're going to
make a show, let's make a show that that
audience is going to be able to watch.
And then, you know, for Netflix, it was
very easy to integrate HDR because all
they had to do is update their software,
you know, and they had HDR. Again, you
know, if this was down to standard, you
know, way how film and TV industry was
working, it would take decades, right?
And then we were prepping and actually
everybody was looking at, you know, HDR
as a way to double their income, right?
You know what I'm saying? Because we
were like, okay, we have a normal
process, the standard dynamic range
process, and then we have to do HDR and
we're going to do charge twice and you
know, so that was really what everybody
thought like, oh, this HDR thing is just
going to be this kind of way for us to
print money a little bit, the license.
So, yeah, it's exciting. Let's do it.
And then I remember it was one of the
kind of last meetings before we were
like you know I think the prep was done
in Paris and then we had to go to shoot
in um Koala Lumpur
and uh it was one of those last things I
think I was in Australia I remember when
that call happened or something like
that and um that's where Netflix told us
the hard truth about HDR
and they said um the only way for HDR to
be adopted
is to cost the same as SDR
and you guys have to figure out how
we're going to do that.
Oh, by the way, because these are first
jobs, we understand there's going to be
30% increase in budget, right? But but
just to cover the whole technicality of
you know since we're doing it for the
first time
and that was like a wow you know that
was kind of the new generation of
Hollywood right that you know there was
it's not how studios think like even
studios would throw huge amount of money
on HDR because they would hope to resell
it like they were hoping maybe they're
going to be selling Blu-ray discs for
double the price because it's HDR. You
understand? So studios also saw
completely different business model in
HDR. But Netflix, no, they were like
included in your monthly $10
subscription or whatever it was, $14
maybe, I don't know, but you know, it
was like a no and it has to cost the
same. You know, this is the tech mind,
the tech people.
And um and that was really really one of
the most challenging things. Luckily,
you know, for Netflix, I think it's
still working, a color scientist called
Chris Clark
who had a very uh good understanding of
color management and I heard of him
while I was working for Warner Brothers.
Um, he was back then at Panasonic
Colombia. So, I I kind of heard of him.
He's a he's a really regarded as a top
top, you know, in in his in in in his
domain. And then together with him we
build this workflow
uh that minimize the amount of doubling
basically where we would then just color
grade everything once and then trim this
color grade and then have SDR and HDR
version as Dolby intended.
Even though like Dolby intended it,
nobody really wanted to do it like that
because everybody was trying to say no
no let me do it twice to charge twice
for it. But no. So, so somehow with
Chris, we figured out the way and that
really became formula or or actually it
was like a technical document to how to
do HDR,
right? And so, think about it. We know
now like you know probably most people
who are in this industry or who have
been working last few years in this
industry know that HDR suddenly, you
know, started taking over.
And so, who's going to do it? Whom we
going to hire to show us how to do it?
Oh. D right and and suddenly my job you
know stopped being just a guy who's
grading and I became more of a person
that was just traveling around the world
and working with different productions
postp production you know studios um you
know consulting teaching training and I
remember like you know I think you know
British Airways sent me you know this
kind of golden card for my air miles or
you know like you know I Literally I I I
think every week I was on another
continent, not another town, you know.
It was just my job became like
incredibly
you know exciting in that way that I
worked all over the world and u I also
lectured on almost every international
film school and that kind of established
me uh as a as a lecturer as well and
then also that made me improve all my
software and plugins and everything. So
they were the first tools that industry
professionals were able to use that were
adopted for HDR. So then these tools
that I used normally internally became
like you know adopted worldwide by you
know like I think we had like maybe
8,000 users of Luke Designer my very
first software that I developed for Luke
development and because it worked in HDR
and SDR and um you know
I I really like that you know kind of I
really enjoyed that at the same time you
know I I had a facility running in
London and we were doing major one the
brother's movies there or my team was
rather doing it and then one of brothers
told me said to me you know that we want
to expand in London we want to make it
even bigger and and I really didn't like
that you know I I was like you know I
cannot you know there is enough stress
and enough work you know for me you know
just to oversee what is happening
already and now I really didn't think
that I I felt like you know that maybe
my time is done in on working on big
movies in that way how I used to work in
running my own post-prouction company or
you know outsourcing the services of
picture post and and I felt like there
is a little bit more than that in
 
 
 
 

τελος καλό ειναι να καταλάβεις κάποια στιγμή οτι η μεγαλυτερη φωτεινοτητα, χρειάζεται για αντιμετωπίζεται ο περιβάλλον φωτισμός και οτι στην δημιουργία εικόνων, οπου αυτό που παίζει ρόλο, ειναι το contrast ratio και οχι η μέγιστη φωτεινότητα..

και οτι το SDR ειναι τις περισσότερες φορές πιο φωτεινό απο το HDR και μπορεί να αντιμετωπίσει το φωτισμό του χώρου, ακριβώς αντίθετα απο το HDR που δεν μπορεί και θα πρεπει να το παρακολουθείς HDR ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΧΩΡΟ και οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ αν ο χώρος σου είναι φωτεινός και σου φαίνεται η εικόνα σκοτεινή...

δίνω μηδενικές πιθανότητες κατανόησης, αλλα η ελπίδα πεθαίνει τελευταία..

Ενδιαφέροντα αυτά που παραθέτεις αλλά σχετίζονται περισσότερο με οικονομικές παρά τεχνικές δυσκολίες, απ' ότι κατάλαβα. Είναι αλήθεια πάντως ότι υπάρχουν κάμερες με 10000 nits peak και τα monitors πλησιάζουν. Το αν αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερο κόστος παραγωγής ή στην ανάγκη αναξιόπιστου tone mapping για lower end monitors δεν ακυρώνει την υπεροχή της τεχνολογίας. Τέλος, όπως δηλώνει και επίσημα η Dolby, για P3 color space τα 10bit αρκούν για εξάλειψη του banding. 12bit θες μόνο για rec2020. Ας ξεκινήσουμε από το P3, που και αυτό σπάνια αξιοποιείται πλήρως, και βλέπουμε.

Αναφορά σε κείμενο

τελος καλό ειναι να καταλάβεις κάποια στιγμή οτι η μεγαλυτερη φωτεινοτητα, χρειάζεται για αντιμετωπίζεται ο περιβάλλον φωτισμός και οτι στην δημιουργία εικόνων, οπου αυτό που παίζει ρόλο, ειναι το contrast ratio και οχι η μέγιστη φωτεινότητα..

Καταλαβαίνεις consumer bias στο δευτερόλεπτο από τη στιμή που αρχίζει κάποιος, συνήθως OLED owner, να σχολιάζει υποτιμητικά για την φωτεινότητα. Ο display guy τους έβαλε όλους στη θέση τους με μια απλή διαπίστωση.

Σε εξωτερικές σκηνές δεν υπάρχουν σβηστά pixels για να πάρεις άπειρο κοντράστ. Αλλά και να υπήρχαν λόγω elevated black των ίδιων των ματιών δεν θα το έβλεπες. Ο μόνος τρόπος για να αυξήσεις το κοντράστ είναι να κάνεις φωτεινότερα κάποια κομμάτια της οθόνης κρατώντας τα υπόλοιπα σταθερά. Το τελευταίο γίνεται με local ή per pixel dimming.

Οπότε, Μέγιστη φωτεινότητα=contrast σε εξωτερικές σκηνές. [Κυριάκος mode /on] Λυπάμαι. [Κυριάκος mode /off]

2 ώρες πριν, Tambas91 είπε

αυτό με το υποτιθέμενο καρτέλ lg-samsung ειλικρινά δε ξέρω πως έχει προκύψει και που το στηρίζεις,

Δυοπώλιο(LG, Samsung) λόγω πατεντών. Όπως ακριβώς οι AMD και Nvidia στις GPU που κανένας άλλος δεν μπορεί να μπει στην αγορά τους με αξιώσεις. Δεν υπάρχει άλλη πηγή OLED panels για οθόνες και TV πέρα από αυτούς.

Αναφορά σε κείμενο

ακόμα περιμένω τον Δήμο να απαντήσει στην πρόσκληση-πρόκληση... κοίτα να δεις που τελικά δεν είναι τόσο σίγουρος για το burn in

Παίζει ρόλο και η χρήση που κάνεις. Αν είναι κάποιες χιλιάδες ώρες με έναν τόνο προστασίες(κρυμμένα icons, αυτόματο κλείσιμο στο λεπτό κτλ.) και από το 2000 μπορείς να κρατήσεις οθόνη. Πού να ξέρει ο άλλος τι κάνεις σπίτι σου;

Τέσπα, τα rgb tandem φαίνονται πολύ τούμπανα και σε αυτόν τον τομέα. 360nits peak full screen είναι τρελό νούμερο. Μακάρι να εξελιχθούν σε end game για monitor χρήση.

Δημοσ.

'Οποιος έχει το desk depth 80cm+ και πετύχει την Β4 48'' όπως εγώ ~450 ευρώ λόγω clearance Αύγουστο/Σεπτέμβριο,άποψή μου να την προτιμήσει από C4 42'' στα 740 ευρώ εκτός αν πέσει και αυτή στα ~550.Σε αυτές τις ίντσες η C4 το μόνο πλεονέκτημα που έχει είναι τα 144Hz vs 120Hz αλλά στο game mode γίνεται noticeably dimmer σε αντίθεση με B4 η οποία σε σημεία είναι πιο φωτεινή σε αυτό το mode για όλους εμάς που ασχολούμαστε με PC gaming.

SDR/HDR brightness η B4 48'' είναι παρόμοια με C4 42'' που δεν έχει brightness booster όπως 55''+,ενώ η Β4 48'' κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με τα μεγαλύτερα μοντέλα τα οποία έχουν ίδια οθόνη χωρίς και αυτά να χρησιμοποιούν brightness booster algorithm όπως η C series.Β4 48'' και 65'' μετρήσεις SDR/HDR 
https://techfi.nl/lg-oled-b4-review-oled65b42la-review
https://tweakers.net/reviews/12750/lg-oled-b4-tv-niet-de-helderste-wel-de-goedkoopste.html

Χάνεις λίγο πιπι λόγω των 6inch παραπάνω  κερδίζεις σε immersion movies/games.32inch monitor που έχω τώρα btw μου φαίνεται μικρό ειδικά για ταινίες με 85cm desk.

Mε τα 300 ευρώ που γλιτώνεις,αγοράζεις ένα LG S80QY,S75Q Soundbar με WOW Orchestra και είσαι μάγκας😎

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Δυοπώλιο(LG, Samsung) λόγω πατεντών. Όπως ακριβώς οι AMD και Nvidia στις GPU που κανένας άλλος δεν μπορεί να μπει στην αγορά τους με αξιώσεις. Δεν υπάρχει άλλη πηγή OLED panels για οθόνες και TV πέρα από αυτούς.

Ναι ωραία και αυτό γιατί εμποδίζει την tcl ας πούμε ή τη Sony να βρει πατέντα για άλλο τύπου καλύτερο πάνελ δε μπορώ να καταλάβω;; Αν βγάλουν αυτοί mini led με 100 χιλιάδες ζώνες να τους πάρουν τα σώβρακα 

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Παίζει ρόλο και η χρήση που κάνεις. Αν είναι κάποιες χιλιάδες ώρες με έναν τόνο προστασίες(κρυμμένα icons, αυτόματο κλείσιμο στο λεπτό κτλ.) και από το 2000 μπορείς να κρατήσεις οθόνη. Πού να ξέρει ο άλλος τι κάνεις σπίτι σου;

Οι περισσότερες προστασίες που έχει είναι για όταν βρίσκεται η οθόνη σε αδράνεια… εγώ καραντίνα βάραγα 10 ώρα επι βδομαδες στο lol, αν είναι να φανεί στάμπα αυτή θα είναι ο μαμημενος αντίπαλος jungler που έχει κατασκηνώσει σαν κομπλεξικός πάνω στο τοπ για να μου βγάλει ασθένεια από καλοκαιρινό ζώδιο…  όπως είπα άμα βγάλεις όλες τις προστασίες και βάλεις να παίζει cnn όπως στο rtings ναι θα πάθεις burn in… άμα παίζεις όπως το 99% και δε προσπαθείς ηθελημένα ή δε κάνεις πονηριές όταν πάει να τελειώσει η εγγύηση δε θα πάθει τίποτα 

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Τέσπα, τα rgb tandem φαίνονται πολύ τούμπανα και σε αυτόν τον τομέα. 360nits peak full screen είναι τρελό νούμερο. Μακάρι να εξελιχθούν σε end game για monitor χρήση.

Lg c6  42αρι είσαι και το ξέρεις άσε στην άκρη τον εγωισμό σου 

Επεξ/σία από Tambas91
Δημοσ.
Just now, Tambas91 said:

Lg c6  42αρι είσαι και το ξέρεις άσε στην άκρη τον εγωισμό σου 

C6 δε θα έχει απ'οτι λένε στα forum.'Iσως η C7..🙏

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Westbaum είπε

C6 δε θα έχει απ'οτι λένε στα forum.'Iσως η C7..🙏

Εντάξει και g6 μας κάνει αρκεί να βγει με tandem σε 42-48 😉

Δημοσ.
Just now, Tambas91 said:

Εντάξει και g6 μας κάνει αρκεί να βγει με tandem σε 42-48 😉

Δεν πρόκειται να βγει G series σε 42''🥲
Το heatsink σε τέτοιο μέγεθος δε μπορεί να υποστηρίξει τη φωτεινότητα που είναι απαραίτητη για flagship μοντέλο,είναι θέμα γοήτρου για όλους τους κατασκευαστές.
Τα flaghip μοντέλα ξεκινούν από 55'' με μόνη εξαίρεση την LG G5 τώρα με 48''.

Βtw έξω από μόνιτορ αυτή είναι η καλύτερη τηλεόραση για τα λεφτά αυτή τη στιγμή
https://www.skroutz.gr/s/52453269/Samsung-Smart-Tileorasi-55-4K-UHD-OLED-S95D-HDR-2024-QE55S95DATXXH.html
Η samsung θέλει προσοχή και μελέτη όταν αγοράζεις για να μην πέσεις σε WOLED της LG.Mε DAT είσαι καλυμμένος,DAE bad.🧐

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Westbaum είπε

Δεν πρόκειται να βγει G series σε 42''🥲
Το heatsink σε τέτοιο μέγεθος δε μπορεί να υποστηρίξει τη φωτεινότητα που είναι απαραίτητη για flagship μοντέλο,είναι θέμα γοήτρου για όλους τους κατασκευαστές.

Εντάξει αυτά αλλάζουν όμως και η τεχνολογία προχωράει γρήγορα, φέτος είναι η πρώτη φουρνιά με tandem panels θα τη βρούν την άκρη και για μικρότερα... οι 42-48 είναι καλο spot πάντως για all in one χρήση pc γραφείο ταινίες

  • Like 1
Δημοσ.

Το λέω γιατί παρόλο που η G5 έβγαλε 48'' αναγκάστηκε να ρίξει το brightness booster σε max αντί για  ultimate που έχουν οι μεγαλύτερες 55''+ λόγω heatsink και όλοι ανά την υφήλιο κάναμε υποθέσεις αν η μικρή έχει tandem panel ή όχι.Στο reddit αυτοί που την έχουν (για pc monitor😁)ισχυρίζονται πως χτυπά 1300nits hdr λίγο πιο κάτω από τα ~1500 της G4 55'' με MLA σε filmaker mode.

An οι κατασκευαστές βρουν νεραιδόσκονη και χτυπήσουν σε 42'' 1500 nits hdr σε 10% window black friday crowd GIF by South Park

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...