Προς το περιεχόμενο

Gaming Monitors News/Comparison


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@prefuse

Τα games διαφέρουν από τις ταινίες. Η μέση ένταση είναι by default 250-300 nits για να μην κουράζει(και το κατεβάζεις/ανεβάζεις αν θες). Στο Cyberpunk 2077 300 nits είναι το diffuse white(paper white in game) by default. Στο Horizon 250 nits η μέση φωτεινότητα by default με τα specular να τερματίζουν κάπου στα 3500 αν θυμάμαι καλά. Άρα το diffuse white αρκετά ψηλότερα.

Αναφορά σε κείμενο

Τώρα είτε έχεις 300 nits specular highlights είτε 1000 nits δεν έχει άμεσα αντιληπτή διαφορά

Έχω δοκιμάσει το CP77 με τεχνητό ταβάνι στα 400, 500 nits και μετά ελέυθερο στα ~1200. Στα δύο πρώτα η εικόνα είναι ομογενοποιημένη σαν να βλέπεις SDR. Στο τελευταίο τα neon lights είναι λες και θα βγουν από την οθόνη, συγκριτικά πάντα.

Στο Horizon μια μέρα αποφάσισα να μειώσω τη μέση φωτεινότητα από τα 250 στα 200. Με σκοπό να βελτιώσω το dynamic range περαιτέρω. Αυτή η τόσο μικρή μείωση αφαίρεσε πολύ ζωντάνια από την εικόνα. Μπορείς να το καταλάβεις από το πόσο πιο ζωντανά δείχνουν τα rgb tandem OLED monitors με μόλις 80nits αύξηση φωτεινότητας(250 -> 330 full screen). Το έδειξε ένας reviewer σε desktop χρήση.

Είναι όλες άμεσα αντιληπτές και σημαντικές για το immersion διαφορές. Αλλιώς η όλη τεχνολογία δεν θα έβγαζε νόημα.

Αναφορά σε κείμενο

Επιτέλους κατάλαβε ότι οι καλλιτέχνες θέλουν τα έργα τους να τα βλέπουμε ίδια

Για λόγους κόστους κυρίως στις ταινίες επιλέγουν να κάνουν μία και μόνο σοβαρή παραγωγή πάνω στο μέσο που έχουν οι περισσότεροι και που ανταποκρίνεται στη χαμηλή φωτεινότητα του μέσου κινηματογράφου. Δηλαδή, το SDR. Το HDR είναι afterthought. Γι αυτό και δείχνει σαν SDR με κάποια εκτυφλωτικά highlights σε επιλεγμένες σκηνές, σαν γαρνιτούρα.

4 ώρες πριν, thanosAIAS είπε

Ναι, αλλά στη φύση, είσαι και εσύ μέσα σε αυτά τα 50,000 nits και η κόρη του ματιού κλείνει και δε μπαίνει πολύ φως στον μάτι.

Στην οθόνη τα έχεις όλα μπροστά σου σε σκοτεινό δωμάτιο και διαστέλλεται υπερβολικά.

Εμένα με ενοχλεί η υπερβολική φωτεινότητα πάντως πλέον στα μάτια.

Φυσικά. Το είπα για να δείξω ότι το φως της LG G5 δεν είναι τόσο τρομερό όσο φαίνεται. Αναγκαίο όμως για να πλησιάσεις τις αντιθέσεις του έξω κόσμου. Όχι τις απόλυτες τιμές και να στραβωθείς.

Αναφορά σε κείμενο

με ενοχλεί η υπερβολική φωτεινότητα πάντως πλέον στα μάτια.

Η υπερβολική μέση φωτεινότητα. Τεράστια σημασία.

Επεξ/σία από pirmen56
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

@prefuse

Τα games διαφέρουν από τις ταινίες. Η μέση ένταση είναι by default 250-300 nits για να μην κουράζει(και το κατεβάζεις/ανεβάζεις αν θες). Στο Cyberpunk 2077 300 nits είναι το diffuse white(paper white in game) by default. Στο Horizon 250 nits η μέση φωτεινότητα by default με τα specular να τερματίζουν κάπου στα 3500 αν θυμάμαι καλά. Άρα το diffuse white αρκετά ψηλότερα.

Έχω δοκιμάσει το CP77 με τεχνητό ταβάνι στα 400, 500 nits και μετά ελέυθερο στα ~1200. Στα δύο πρώτα η εικόνα είναι ομογενοποιημένη σαν να βλέπεις SDR. Στο τελευταίο τα neon lights είναι λες και θα βγουν από την οθόνη, συγκριτικά πάντα.

Στο Horizon μια μέρα αποφάσισα να μειώσω τη μέση φωτεινότητα από τα 250 στα 200. Με σκοπό να βελτιώσω το dynamic range περαιτέρω. Αυτή η τόσο μικρή μείωση αφαίρεσε πολύ ζωντάνια από την εικόνα. Μπορείς να το καταλάβεις από το πόσο πιο ζωντανά δείχνουν τα rgb tandem OLED monitors με μόλις 80nits αύξηση φωτεινότητας(250 -> 330 full screen). Το έδειξε ένας reviewer σε desktop χρήση.

Είναι όλες άμεσα αντιληπτές και σημαντικές για το immersion διαφορές. Αλλιώς η όλη τεχνολογία δεν θα έβγαζε νόημα.

Για λόγους κόστους κυρίως στις ταινίες επιλέγουν να κάνουν μία και μόνο σοβαρή παραγωγή πάνω στο μέσο που έχουν οι περισσότεροι και που ανταποκρίνεται στη χαμηλή φωτεινότητα του μέσου κινηματογράφου. Δηλαδή, το SDR. Το HDR είναι afterthought. Γι αυτό και δείχνει σαν SDR με κάποια εκτυφλωτικά highlights σε επιλεγμένες σκηνές, σαν γαρνιτούρα.

Φυσικά. Το είπα για να δείξω ότι το φως της LG G5 δεν είναι τόσο τρομερό όσο φαίνεται. Αναγκαίο όμως για να πλησιάσεις τις αντιθέσεις του έξω κόσμου. Όχι τις απόλυτες τιμές και να στραβωθείς.

Η υπερβολική μέση φωτεινότητα. Τεράστια σημασία.

Δεν ειναι σε ολα τα games εκει by default ,στο mafia πχ ειναι στα 100nits by default  και εμενα μου φανηκε λιγο σαν νουμερο και δοκιμασα να το ανεβασω αλλα το εκανε  χειροτερο ,ειναι και αναλογα το game

Δημοσ.

Στις καλές υλοποιήσεις κάπου εκεί είναι και φυσικά έχουν αβέρτα headroom για τα highlights ακόμα και γι αυτούς με state of the art OLED. Στις πιο δεύτερες υλοποιήσεις είναι το κλασικό: 100 -> diffuse white και 1000 -> highlights. Είχα δοκιμάσει ας πούμε το Far Cry 6 και ήταν ψιλοπατάτα το HDR του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Στις καλές υλοποιήσεις κάπου εκεί είναι και φυσικά έχουν αβέρτα headroom για τα highlights ακόμα και γι αυτούς με state of the art OLED. Στις πιο δεύτερες υλοποιήσεις είναι το κλασικό: 100 -> diffuse white και 1000 -> highlights. Είχα δοκιμάσει ας πούμε το Far Cry 6 και ήταν ψιλοπατάτα το HDR του.

καλα ναι και στο mafia δεν ειναι κατι το φοβερο το hdr 

Επεξ/σία από akoinonitos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...