seloner Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Καλησπέρα, μου σκαέι ενα notification για ένα προιόν πάω να δω την αξιολόγηση και τίποτα εξαφανίστηκε . Σας έχει τύχει να αφήσετε αξιολόγηση και να την διαγράψουν μετά ; Τι παίζει ;
MauroPaltoudias Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλημέρα, Θέτω υπόψη σας το παρακάτω γεγονός, που συνέβη μετά την 01.01.2021 (ενδεχομένως να έγινε κάποια αλλαγή πολιτικής της εν λόγω πλατφόρμας, για αυτό και το αναφέρω) : Μου ζητήθηκε λοιπόν, να τους αποστείλω επιπλέον δικαιολογητικά που να τεκμηριώνουν την αγορά του προϊόντος (τύπου τιμολόγια, δελτία παραγγελίας, φόρμες παραγγελίας κ.λπ.). Προκειμένου να μην επικρατήσει σύγχυση (συχνό φαινόμενο εδώ μέσα), να επισημάνω ότι ΔΕΝ αναφέρομαι στον αριθμό παραγγελίας ή ΑΛΠ ή ΤΠ, που ζητούσε εδώ και αρκετά χρόνια και το οποίο συμπλήρωσα από την πρώτη κιόλας στιγμή. Θεώρησα λοιπόν σκόπιμο, να ενημερώσω γραπτά το support ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπω στη διαδικασία να αποστείλω οποιασδήποτε μορφής δικαιολογητικό, γιατί αφενός ο χρόνος είναι πολύτιμος και αφετέρου γιατί τίθεται ένα ζήτημα προσωπικών δεδομένων. Θα μπορούσα να σβήσω ενδεχομένως και κάποια στοιχεία, ωστόσο αυτό σημαίνει επιπλέον χαμένος χρόνος, άρα δεν είναι μια ορθή επιλογή. Στην τελική, οι μόνοι κερδισμένοι σε αυτή την υπόθεση είναι η επιχείρηση και η πλατφόρμα. Εξήγησα δε, ότι δεν θεωρώ σκόπιμο να επωμισθώ εγώ μέρος της δουλειάς που αναλογεί εξ' αδιαιρέτου στους προαναφερθέντες. Άρα, μια καλή λύση είναι να ανατρέξουν στην επιχείρηση, για περισσότερες πληροφορίες επί των αποδεικτικών και όχι στον αγοραστή. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2021 από MauroPaltoudias 1
Vasileios-gr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Συγνώμη αλλά η απόδειξη που έστειλα εγώ στην δικιά μου περίπτωση κανένα όνομα δεν είχε. Δεν βλέπω παράλογο να σου ζητάνε την απόδειξη για να ξεκινήσουν την έρευνα. Όσο πολύτιμος είναι ο δικός μας χρόνος τόσο πολύτιμος είναι και ο δικός τους. Μια χαρά υπάρχει ακόμα η αρνητική κριτική που έκανα. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2021 από Vasileios-gr
sam sam Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Το έχω δει και εγώ ! Πλέον μου δίνουν την εντύπωση πως προσπαθούν να αφαιρέσουν όσο το δυνατόν "κακές" εικόνες για επιχειρήσεις... Οι καλές αξιολογήσεις από την άλλη μπαίνουν αβίαστα... Επιπλέον (και εκτός θέματος) : Μέχρι τώρα απλά το κοίταζα για να πάρω μία εικόνα για το κόστος του προϊόντος. τον τελευταίο μήνα λόγω μια συγκεκριμένης αγοράς που ήθελα να κάνω, πλέον κρατάω πολλές επιφυλάξεις για αρκετά μαγαζιά: αν είναι διαφορετικά ή το/τα ίδια με διαφορετικά αφμ... και γενικά κάτι δεν πάει καλά...
UncleKim Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Στις 13/1/2021 στις 11:12 ΜΜ, Vasileios-gr είπε Συγνώμη αλλά η απόδειξη που έστειλα εγώ στην δικιά μου περίπτωση κανένα όνομα δεν είχε. Δεν βλέπω παράλογο να σου ζητάνε την απόδειξη για να ξεκινήσουν την έρευνα. Όσο πολύτιμος είναι ο δικός μας χρόνος τόσο πολύτιμος είναι και ο δικός τους. Μια χαρά υπάρχει ακόμα η αρνητική κριτική που έκανα. Είναι παράλογο εφόσον τους δίνεις τον αριθμό παραγγελίας. Την απόδειξη σε τι την χρειάζονται?
Salvation81 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Στις 13/1/2021 στις 11:12 ΜΜ, Vasileios-gr είπε Συγνώμη αλλά η απόδειξη που έστειλα εγώ στην δικιά μου περίπτωση κανένα όνομα δεν είχε. Δεν βλέπω παράλογο να σου ζητάνε την απόδειξη για να ξεκινήσουν την έρευνα. Όσο πολύτιμος είναι ο δικός μας χρόνος τόσο πολύτιμος είναι και ο δικός τους. Μια χαρά υπάρχει ακόμα η αρνητική κριτική που έκανα. Βεβαια οι αρνητικες γινονται "reset" μια φορα στο τοσο...Μπαινεις μεσα σε μαγαζι με 50 αρνητικες και 100 θετικες και βλεπεις φουλ θετικη βαθμολογια (only in Greece).
MauroPaltoudias Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 13/1/2021 στις 11:12 ΜΜ, Vasileios-gr είπε Συγνώμη αλλά η απόδειξη που έστειλα εγώ στην δικιά μου περίπτωση κανένα όνομα δεν είχε. Δεν βλέπω παράλογο να σου ζητάνε την απόδειξη για να ξεκινήσουν την έρευνα. Όσο πολύτιμος είναι ο δικός μας χρόνος τόσο πολύτιμος είναι και ο δικός τους. Μια χαρά υπάρχει ακόμα η αρνητική κριτική που έκανα. Δεν κατάλαβες μάλλον, τα όσα έγραψα παραπάνω και στάθηκες μόνο στο ζήτημα των προσωπικών δεδομένων. Αν θες και έχεις χρόνο φυσικά, ξαναδιάβασε τι έγραψα παραπάνω, προκειμένου να κάνουμε μια γόνιμη συζήτηση. 31 λεπτά πριν, UncleKim είπε Είναι παράλογο εφόσον τους δίνεις τον αριθμό παραγγελίας. Την απόδειξη σε τι την χρειάζονται? Προσπαθούν να γλυτώσουν χρόνο προφανώς, από τη δική τους έρευνα (επικοινωνία με το κατάστημα, διασταύρωση του αριθμού που τους δίνεις κλπ), η οποία μεταφράζεται σε εργατοώρες και να την μετακυλήσουν στον καταναλωτή (χωρίς κόστος φυσικά). Μιλάμε έχουν μπερδέψει τους ρόλους εκεί μέσα.. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2021 από MauroPaltoudias
DanielRGr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Εφοσον κανεις κριτικη σε προιον, δεν χρειαζεται να αναφερεις το μαγαζι, δεν φταιει το μαγαζι για το οτι τα ακουστικα ειναι προβληματικα. Λογικο να το διαγραψουν.
Vasileios-gr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε Δεν κατάλαβες μάλλον, τα όσα έγραψα παραπάνω και στάθηκες μόνο στο ζήτημα των προσωπικών δεδομένων. Αν θες και έχεις χρόνο φυσικά, ξαναδιάβασε τι έγραψα παραπάνω, προκειμένου να κάνουμε μια γόνιμη συζήτηση. Προσπαθούν να γλυτώσουν χρόνο προφανώς, από τη δική τους έρευνα (επικοινωνία με το κατάστημα, διασταύρωση του αριθμού που τους δίνεις κλπ), η οποία μεταφράζεται σε εργατοώρες και να την μετακυλήσουν στον καταναλωτή (χωρίς κόστος φυσικά). Μιλάμε έχουν μπερδέψει τους ρόλους εκεί μέσα.. Όταν κάνεις την καταγγελία θα πρέπει πρώτα απ΄όλα να αποδεικνύεις ότι έκανες την αγορά. Αλλιώς το Scroutz πρέπει να επικεινωνησει με το κατάστημα για να τεκμηριώσει την συναλλαγή. Το κατάστημα μπορεί να πεί ότι θέλει, μέχρι ότι δεν ψώνισες ποτέ απο αυτούς ή ότι η απόδειξη δεν είναι δική τους. Άρα εσύ πρέπει να αποδεικνύεις την αγορά ,ιδιαίτερα όταν το κατάστημα είναι κακόπιστο. Και σου θυμίζω ότι αν είναι κακόπιστοι μπορει να αραδιάσουν όσα ψέματα θέλουν.
MauroPaltoudias Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 10 ώρες πριν, Vasileios-gr είπε Όταν κάνεις την καταγγελία θα πρέπει πρώτα απ΄όλα να αποδεικνύεις ότι έκανες την αγορά. Περίμενε. Έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα μάλλον. Εγώ δεν μίλησα για καταγγελία, σε μια απλή κριτική προϊόντος ή καταστήματος αναφερόμουν (στην περίπτωση μου μάλιστα, είχε 5/5 κριτική το κατάστημα). Υπενθυμίζω ότι δόθηκε εξαρχής ο αριθμός παραγγελίας (και του τιμολογίου), ωστόσο το τμήμα υποστήριξης της πλατφόρμας επέστρεψε, προτρέποντάς με να αποστείλω και αποδεικτικό, προκειμένου να γίνει και η ανάρτηση της κριτικής! Βέβαια, αυτό που λες, πράγματι, θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε περίπτωση που μια κριτική είχε 1/5 ή 2/5 (ενδεχομένως με τη χρήση κάποιου φίλτρου), προκειμένου να αποδειχθεί ότι πραγματοποιήθηκε κάποια αγορά προϊόντος. Ωστόσο, εγώ αναφερόμουν σε μια οριζόντια πολιτική της πλατφόρμας, η οποία δεν υπήρχε κατά τα προηγούμενα έτη και η οποία αλλάζει πλήρως τα δεδομένα. 10 ώρες πριν, Vasileios-gr είπε Αλλιώς το Scroutz πρέπει να επικεινωνησει με το κατάστημα για να τεκμηριώσει την συναλλαγή. Σαφώς. Η επιχείρηση/προϊόν διαφημίζεται στην πλατφόρμα τους, επομένως θεωρείς φυσιολογικό σε ΚΑΘΕ κριτική να αποστείλει κανείς δικαιολογητικά; Σαφέστατα και αποτελεί υποχρέωση τους να διασταυρώνουν τα στοιχεία. Εφόσον η κάθε επιχείρηση πληρώνει για τη "φιλοξενία" της πλατφόρμας, μέρος των υποχρεώσεων τους θα πρέπει να αποτελεί και μια τέτοια διαδικασία!
hercoulis Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Γιατί δε ρωτάς τους ίδιους? Spoiler ([email protected])
DanielRGr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 @MauroPaltoudias Δεν λειτουργει ετσι το ολο πραγμα και δεν προκειται ποτε να γινει. Το μοντελο του σκρουτζ θα το δεις και σε αλλες μεγαλυτερες εταιριες εντος-εκτος Ελλαδας και δεν προκειται να αλλαξει οπως εσυ το βρισκεις σωστο (το οποιο δεν ειναι, και θα εξηγησω το γιατι): - Αρχικα θα δεις οτι και στο εξωτερικο σε αντιστοιχες (περιπου) εταιριες, πχ Amazon/Aliexpress, υπαρχει η δυνατοτητα του verified purchase που δουλευει μεσω του tracking code ή μεσω επιβεβαιωσης του πελατη οτι παρελαβε το πακετο. - Μια επιχειρηση, μικρη ή μεγαλη (eshop/franchise/ιδιοκτητη) θα σπαταλουσε πολυ χρονο (=χρημα) για να στελνει δικαιολογητικα που θα μπορουσαν να ζητηθουν απο τον πελατη τον ιδιο για να αποδειξει οτι εχει αγορασει απο αυτους (το οποιο ειναι το πιο σωστο, γιατι εσυ μπορει να το αγορασες με τιμολογιο ως Χ Χ και να το εδωσες στον Χ Υ πχ, και αν μην βρισκονται ποτε τα στοιχεια σου ως Χ Υ και να δημιουργειται ενα χαος γιατι εσυ μιλας για "προσωπικα δεδομενα") - Το αρχικο σταδιο επιβεβαιωσης πρεπει αναγκαστικα να γινει απο τον πελατη και αν χρειαστει περαιτερω ερευνα, απο την επιχειρηση. Γιατι; Πες οτι η αγορα εχει πολλα μαγαζια (SWOT) και καποιος θελει να κανει κακο σε καποιον, φερνει 10 ατομα που φτιαχνουν accounts και αφηνουν αρνητικες κρητικες σε βαθος χρονου, με το στοχο το μαγαζι που τις λαμβανει να δεχθει πιεση στην αναζητηση των ονοματων/αποδειξεων που δεν υπαρχουν και το σκρουτζ να περιμενει ή και να κλεινει τη προσβαση του μαγαζιου μεχρι να αποδειξει την αθωοτητα της ενω ταυτοχρονα χανει πολυτιμο χρονο (= χρημα) και εν τελει καταληγει να μην εχει επιχειρηματικες δραστηριοτητες με την skroutz. Για αυτο, για να φιλτραριστουν οι αξιολογησεις απευθειας, πρεπει ο χρηστης να αποδειξει οτι το αγορασε κι ολας. Αν δεν θελει, τοτε να μην ξαναχρησιμοποιησει το skroutz.
MauroPaltoudias Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, DanielRGr είπε Αρχικα θα δεις οτι και στο εξωτερικο σε αντιστοιχες (περιπου) εταιριες, πχ Amazon/Aliexpress, υπαρχει η δυνατοτητα του verified purchase που δουλευει μεσω του tracking code ή μεσω επιβεβαιωσης του πελατη οτι παρελαβε το πακετο. Άστοχο το παράδειγμά σου και προφανώς όχι το ενδεδειγμένο για την περίπτωση, καθ' ότι μη συγκρίσιμο. Θα μπορούσες να αναφέρεις και την booking.com. Τι δεν έχεις λάβει υπόψη όμως ; Ότι ο κοινός παρανομαστής όλων των παραπάνω είναι η σχέση με την οποία συνδέεστε. Πληρώνεις σε ΑΥΤΟΥΣ, λαμβάνεις απόδειξη από ΑΥΤΟΥΣ (εξαιρείται η booking.com, για την οποία μπορείς να λάβεις απόδειξη από το κατάλυμα). Επομένως, έχεις άμεση συναλλαγή μαζί τους. Στο skroutz δεν ισχύει αυτό (στις περισσότερες περιπτώσεις και σαφώς δεν αναφέρομαι στην νέα υπηρεσία όπου νέες επιχειρήσεις ή επιχειρήσεις χωρίς ιστότοπο, φιλοξενούνται απευθείας εκεί). 2 ώρες πριν, DanielRGr είπε Για αυτο, για να φιλτραριστουν οι αξιολογησεις απευθειας, πρεπει ο χρηστης να αποδειξει οτι το αγορασε κι ολας. Αν δεν θελει, τοτε να μην ξαναχρησιμοποιησει το skroutz. Είσαι πάλι λάθος θεωρώ. Πολύ εύκολα μπορεί να το χρησιμοποιήσει και μάλιστα προς όφελός του. Πώς ; Χρησιμοποιώντας την αναζήτηση, κάνοντας χρήση του συγκριτικού ενσωματωμένου φίλτρου τιμών και πραγματοποιώντας την αγορά του απευθείας από το κατάστημα, χωρίς να αφήσει καμία κριτική. Ποιός είναι ο ζημιωμένος σε αυτή την περίπτωση ; Κατάστημα και πλατφόρμα. 2 ώρες πριν, DanielRGr είπε Μια επιχειρηση, μικρη ή μεγαλη (eshop/franchise/ιδιοκτητη) θα σπαταλουσε πολυ χρονο (=χρημα) για να στελνει δικαιολογητικα που θα μπορουσαν να ζητηθουν απο τον πελατη τον ιδιο για να αποδειξει οτι εχει αγορασει απο αυτους Το έχω αναφέρει ήδη παραπάνω. Απλώς δεν μου εξηγείς με ποιό σκεπτικό πιστεύουν ότι το "κόστος" αυτό, πρέπει να μετακυλήσει στον καταναλωτή (μεταφραζόμενο πιά, σε χρόνο). Εκτός και αν το σκεπτικό είναι "επειδή μου κοστίζει πολύ αυτό, θα βάλω εσένα καταναλωτή να το κάνεις - ανέξοδα - ". Ε δεν τη λες και δομημένη - τεκμηριωμένη σκέψη αυτή ! 3 ώρες πριν, hercoulis είπε Γιατί δε ρωτάς τους ίδιους? "[...] Θεώρησα λοιπόν σκόπιμο, να ενημερώσω γραπτά το support ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπω στη διαδικασία να αποστείλω οποιασδήποτε μορφής δικαιολογητικό, γιατί αφενός ο χρόνος είναι πολύτιμος και αφετέρου γιατί τίθεται ένα ζήτημα προσωπικών δεδομένων. Θα μπορούσα να σβήσω ενδεχομένως και κάποια στοιχεία, ωστόσο αυτό σημαίνει επιπλέον χαμένος χρόνος, άρα δεν είναι μια ορθή επιλογή. [...]" (απόσπασμα προηγούμενου post μου) Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2021 από MauroPaltoudias 1
tsofras Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2021 Να προσθέσω και εγώ επειδή δεν θα άνοιγα σχετικό ποστ , ότι πλέον πρέπει να προσέχουμε τα καταστήματα που συμμετέχουν στο καλάθι του Σκρουτζ έκανα αρνητική σε κατάστημα που είχα κάνει αγορά μέσω Σκρουτζ γιατί μου ήρθε το προϊόν μετά απο 45 ημέρες ενώ ήταν άμεσα διαθέσιμο. Έφαγα άκυρο απο το Σκρουτζ ότι δεν έφταιγε το κατάστημα για την καθυστέρηση αλλά οι ίδιοι 2 email είχα στείλει στο Σκρουτζ να ακυρώσει την παραγγελία δεν απάντησαν ποτέ Και φτάνεις σε ένα σημείο που δεν μπορείς να βάλεις αρνητική ούτε στο κατάστημα ούτε στο Σκρουτζ Ωραία μπιζνα έστησαν 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα