Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμο 20.000€ για μη παράδοση προϊόντων και ακύρωση παραγγελιας


SeNNinhA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

οταν πριν λιγο επαθα το ιδιο ...επεσαν ολοι να με φανε γιατι δεν πληρωσα τιποτα και τι να κανουμε αυτα συμβαινουν και παρτο απο αλλου και αλλα τετοια

Φυσικα ηταν απο τον κοτσοβολο...

οποτε αισθανομαι και εγω λιγο καλυτερα τωρα που υπαρχει καποιος που με καταλαβαινει ... και το κυνηγησε παραπανω απο εμενα, γιατι εγω απλα ουτε το χρονο ειχα και εχω ουτε την ορεξη

 

  • Like 9
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, k_dinos είπε

Αν ίσχυε αυτό και για τους υπόλοιπους, με τα 20χιλιαρα που θα μάζευε το κράτος  θα κάλυπτε και το δημόσιο χρέος

Nαι και θα γινομασταν Μονακο την αλλη μερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω κάνει και εγώ αντίστοιχη καταγγελία για άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα, πριν από 3 μήνες περίπου. Σκεφτόμουν να ενοχλήσω για να μάθω τι έγινε αλλά τώρα καταλαβαίνω ότι η διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα. Το σημαντικό βέβαια είναι ότι στην περίπτωσή μας έπεσε το πρόστιμο. 

Μπράβο στον καταγγέλοντα, αν κάνουμε όλοι το ίδιο θα στρώσουν γρήγορα τα πράγματα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φαντασου ολο αυτο να γινοταν μεσα σε 2-3 μηνες(Γιατι 2 χρονια μου φαινεται πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα.)Ποσα πιο στα "οπα οπα" θα μας ειχαν τους καταναλωτες?(Πες οχι σε συμπεριφορα απεναντι μας αλλα θα προσεχανε διπλα-τριπλα τιμες/διαθεσιμοτητα).

Και η ερώτηση λοιπον,

ειναι η γραφειοκρατια της Ελλαδαρας που καθυστερει την διαδικασια απο το να γινει σε πολυ μικροτερο χρονικο διαστημα?Γιατι παιρνει τοσο καιρο?

Επεξ/σία από Turbani
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίδια ακριβώς περίπτωση και εγώ. Αλλά ευτυχώς στο άκουσμα "καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή" μου έστειλαν το προϊόν στην αρχική τιμή.

Μπράβο φίλε μου! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Κι όμως μετά από 2 χρονια υπήρξε έστω μια ηθική δικαίωση.

Συνέβη κλασικά ότι συμβαινει κατά κόρον σήμερα με όλες τις μεγάλες αλυσίδες. Κανεις παραγγελία, καταχωρείται κανονικά και μετά στην ακυρώνουν.

Οχι. Όπως έχω πει πολλές φορές εδώ αυτό είναι παράνομο και αποτελεί εξαπάτηση του καταναλωτή.

Για τους δύσπιστους μολις μου ήρθε μυνημα ότι επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 €στον Κωτσοβολο σε σχετική περίπτωση μετά από δική μου καταγγελία.

Οπότε η συμβουλή μου είναι να το κυνηγάτε και εσείς κάθε φορά μπας και σταματήσει κάποτε όλο αυτό.

Παραθέτω τα σχετικά emails:

Ή καταγγελία έγινε στις 30/11/2018 (πριν 2 χρονια) για ακύρωση παραγγελίας. Αφού ξόδεψα περί τισ 2 ώρες στο τηλέφωνο προσπαθώντας να βρω μια άκρη (που δεν βρηκα) τους ενημέρωσα ότι θα γίνει η σχετική καταγγελία προς την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Δεν έδωσαν φυσικά σημασία και προχώρησα.

1) Το παρακάτω είναι αυτούσια η καταγγελία μέσα από το αυτοματοματοποιημενο συστημα της Γραμματείας Καταναλωτη διαλεγοντας την σωστή κατηγορία (θα την δείτε στο τέλος του αρακατω email.

"


Στοιχεία Αναφερόμενης Επιχείρησης

Επωνυμία:ΚΟΤΣΩΒΟΛΟΣ
Διεύθυνση (Οδός, Αριθμός, Τ.Κ., Περιοχή):Ηλεκτρονικο καταστημα
Τηλέφωνο: 210289999
Fax:
Email:
Αρμόδιος:
Είδος εργασιών:
Χώρα Εμπόρου: Ελλάδα
Περιγραφή του προβλήματος: Στις 20.11.2018 μεσω του ηλεκτρονικου καταστηματος αγορασα δυο τεμαχια απο το προιον "WD My Passport 4TB 2.5" Black HDD Εξωτερικός Σκληρός Δίσκος" το οποιο στο ηλεκτρονικο καταστημα φαινοταν ως "ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ" σε στοκ. Η παραγγελια για την ολοκληρωση της εξοφλήθηκε αμεσα μεσω χρεωστικης καρτας και ελαβα αντιστοιχο e-mail επιβεβαιωσης το υπαρχει διαθεσιμο.

Ομως μεχρι σημερα 30/11/2018 δεν είχα λαβει πληροφοριες για την αποστολη του προιοντος οπου μετα απο τηλεφωνικη μου επικοινωνια (με δικη μου πρωτοβουλια) μου ανεφεραν την μη διαθσιμοτητα του προιοντος με αγνωστη περιοδο αναμονης.

Σημερα 30/11/2018 ελαβα το παρακάτω ενημερωτικο SMS "Η παραγγελία σας θα καθυστερήσει λόγω αναβολης παραλαβης της απο τον προμηθευτη μας. Μολις τα προιοντα σας παραληφθουν θα σας ενημερώσουμε αμεσα."

Η παραπανω τακτικη αποτελεί ξεκαθαρα ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ μου ως καταναλωτή. Αγορασα ενα προιον το οποιο χαρακτηριζοταν ως αμεσα διαθεσιμο, αφενώς δεσμευοντας τα χρηματα της αγορας μου εως σήμερα προκαταβαλοντας το συνολο του ποσου και αφετερου και κυριότερο ταυτοχρόνως χάνοντας την δυνατότητα για επιλογή αγοράς αντιστοιχου προϊόντος το οποιο βρισκόταν σε σχετική αντίστοιχη προσφορά σε ανταγωνιστικο καταστήμα την στιγμη της συναλλαγής.

Επίσης η μη διαθεσιμότητα του προϊόντος μου δημιουργει προβλημα ως επαγγελματια μιας και η επιλογη προϊοντος αμεσα διαθεσιμου ηταν ενα απο τα κριτηρια επιλογής προμηθευτη και προιόντος.

Η διαθεσιμη επιλογή της ακυρωσης της παραγγελίας και επιστροφής χρημάτων μου δημιουργεί ΖΗΜΙΑ μιας και δεν μπορω αυτη την χρονικη στιγμη να προμηθευτώ αντιστοιχο προιον χωρις επιπλεον κοστος. Κατι το οποιο ηταν απολυτως εφικτο την στιγμη της αρχικης αγορας.

Η επιλογη για επιλογη αλλου προϊοντος της ίδιας εταιρειας, ποιοτητας και χαρακτηριστικων χωρις επιπλεον κοστος δεν μου εχει δωθει.

Η παραπανω πρακτικη πωλήσεως προϊοντων ως αμεσα διαθεσιμε σε στοκ αποτελει ξεκάθαρα ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ του καταναλωτη που δημιουργει σαφεστατη ζημια ως προς τον χρονο και το κοστος στον καταναλωτη. Οι αιτιασεις περι κακης λειτουργιας του συστηματος δεν θεωρουνται αποδεκτες μιας και ειναι υποχρεωση του εκαστοτε πωλητη να εξασφαλιζει την σωστη λειτουργια του συστηματος πωλησης του. Σε αντιθετη περιπτωση επιβαλεται να αποζημιωνει τον καταναλωτη που τον εμπιστευτηκε για καθε ζημια που υπεστη για την δικη του αμελεια.

Η δικη μου περιπτωση δεν αποτελει μοναδικη και ειναι μια απο τις πολλες για το ιδιο αντικειμενο στην συγκεκριμενη χρονικη περιοδο και απο τον συγκεκριμενο πωλητη. Αποτελει μαλιστα παγια τακτικη του διαχρονικα συμφωνα με τις αιτιασεις του τμηματος εξυπηρετησης του ιδιου.

Παρακαλω για τις ενεργειες σας

 

Τομεακές πληροφορίες

Κατηγορία: Καταναλωτικά Αγαθά
1.15. Αγαθά τεχνολογιών πληροφοριών & επικοινωνιών
Είδος καταγγελίας: Παράδοση αγαθών/Παροχή υπηρεσιών
2.4. Μη διαθεσιμότητα/Μη πρόσβαση7.8. Άλλες αθέμιτες εμπορικές πρακτικές
Μέθοδος Πώλησης: 61.3 Πολυκαταστήματα
 

Σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία σας παρελήφθη και εξετάζεται από  τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Η αρμόδια Διεύθυνση προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών ανάλογα με τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων και προχωρά σε περαιτέρω έλεγχο και επεξεργασία όσων κρίνει αναγκαίο να διερευνηθούν, σύμφωνα με το άρθρο 13β του ν. 2251/94 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Για την περαιτέρω διερεύνηση λαμβάνονται υπόψη μια σειρά από κριτήρια και μεταξύ άλλων η ανάγκη προστασίας του δημοσίου συμφέροντος, οι πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό από την καταγγελλόμενη συμπεριφορά καθώς και το αποτέλεσμα που προσδοκάται από την παρέμβαση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή στη συγκεκριμένη υπόθεση."

Σε συνέχεια της καταγγελίας έλαβα ενημερωτικό email και στις 8/2/2019 κοινοποίηση του εγγράφου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή προς Κωτσοβολο που ζητάει διευκρινήσεις. Οπως θα παρατηρήσετε υπήρξαν 3 παρόμοιες καταγγελίες που αναφερονται στο έγγραφο. Όσο περισσότερες τόσο το καλύτερο.

" ΘΕΜΑ: «Καταγγελίες καταναλωτών»
ΣΧΕΤΙΚΟ: Οι υπ’ αρ. πρωτ. 128563 - 30/11/2018, 128929 - 03/12/2018, 129260 - 03/12/2018 καταγγελίες καταναλωτών.
Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο των ως άνω καταγγελιών τις οποίες σας αποστέλλουμε σε φωτοαντίγραφο, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις και ενέργειές σας για τη διευθέτηση του προβλήματος (υπ’ όψιν Μ. Βερούτη) με παράλληλη ενημέρωση των καταναλωτών.
Σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (Φ.Ε.Κ. 191/Α//16-11-1994) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν."

Σήμερα 26/10/2020 μετά από 2 ολόκληρα χρόνια η Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτη με ενημέρωσε ότι επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000€.

"Σχετικά με καταγγελία σας στη Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή, σας ενημερώνουμε ότι με την υπ’ αρ. πρωτ. 100191/25-9-20 Απόφαση της Υπηρεσίας μας, επιβλήθηκε χρηματικό πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ στην εταιρεία Dixons South-East Europe ΑΕΒΕ (ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ).

 

Εκ του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων

Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή"

Τα γράφω εδώ αυτά ως ένα παράδειγμα ότι καλό ειναι να κυνηγάμε τα δικαιώματα μας.

Οι ακυρώσεις παραγγελιών από όλες τις αλυσίδες έχουν γίνει πια κανόνας και όχι εξαίρεση. Είναι η παγωμένη τακτική τους χωρίς καμία τιμωρία.

Μπορεί να αναφέρεται ο Κωτσοβολος αλλά ισχύει πια για όλους.

Ή νομοθεσία υπάρχει. Μπειτε στο site της Γραμματείας Προστασίας Καταναλωτή και στείλτε την καταγγελία σασ.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εννοείται ελεύθερα τα παραπάνω επισυναπτωμενα για να πιέσετε τις εταιρείες να σας στείλουν τα προϊόντα που δεσμεύτηκαν να σας πουλήσουν.

Φιλικά.

BRAVO!!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να σφίξουν λίγο οι κ….. Πριν μερικές μέρες συγγενικό πρόσωπο αγόρασε ηλεκτρονικά από κατάστημα επίπλων (όχι ειδική παραγγελία) και στην προσπάθεια επιστροφής το κατάστημα απάντησε ότι ηλεκτρονικές αγορές δεν γίνονται δεκτές!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο χρονος που χρειαστηκε για να γινει κατι ειναι τραγικος αλλα ας λεμε καλα και μονο που υπαρχει και κατι τετοιο στη χωρα που ζουμε. Μπραβο και σε σενα που τους κυνηγησες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα την εντύπωση ότι δεν ευθύνονται για"λάθος" του συστήματος.
Εάν  ισχύει και για τις "λάθος" τιμές, έχει να πέσει πολύ καταγγελία. Άντε να μάθουν και μερικοί που το έχουν κάνει σύστημα.

Είναι φανερό πάντως ότι η ύπαρξη επιπλέον καταγγελιών για το ίδιο θέμα ενίσχυσε την ισχύ της καταγγελίας. Οπότε όλοι πρέπει να αντιδρούμε, ακόμα και εάν δεν έχουμε άμεσα οφέλη

Επεξ/σία από mike299
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρώτο μου σοκ ήταν πριν λίγο όταν μου εστάλει κι εμένα ένα ε-μέιλ από μια κυρία xxxxxxxxxxxxx ενημερωνοντάς με πως για τη καταγγελία που είχα κάνει και εγώ (για άλλο θέμα) ο Κώτσο θα φάει χρηματικό πρόστιμο 20.000.

Τώρα βλέπω ότι ανοίχτηκε και αυτό το θέμα και τρώω το 2ο μου σοκ.

Άραγε έφαγε 20 χιλιάρικα από τη δική μου καταγγελία και άλλα 20 από του TS;;

Επεξ/σία από Ίων Δραγούμης
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...