Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησερα σας.Πηγα σημερα στο σουπερ μαρκετ κι εκανα ψωνια αξιας 75 ευρω.

Στο ταμειο περνωντας την ανεπαφη καρτα απο το pos δεν δεχθηκε τη συναλλαγη κι εβγαλε καποιο σφαλμα.

Κατι εκανε η ταμιας, ξαναπερασα την καρτα, παλι σφαλμα.

Στην τριτη προσπαθεια ολοκληρωθηκε σωστα η συναλλαγη κι εφυγα.

Το απογευμα διαπιστωσα απο το ebanking πως η τραπεζα μου εχει δεσμευσει το ποσο των 150 (2×75) οσο ηταν το ποσο των 2 αποτυχημενων πληρωμων.

Πηρα τηλ στην τραπεζα και μου ειπαν "μας συγχωρειτε τεχνικο προβλημα, τα λεφτα θα σας επιστραφουν σε 15 μερες" !!!!

Αφου εγινε χαμος, τελικα καταληξαμε οτι αυριο πρωι πρωι θα ενημερωθουν οι αρμοδιοι ωστε να επιστραφουν τα λεφτα αμεσα.

Αν δεν γινει αυτο, ποιος ο τροπος να κινηθω;

Να πω εδω πως δε μου τρεχουν τα χρηματα κι αυτα τα 150 ευρω ισως και να μου λειψουν μεχρι τις 15 του μηνα που πληρωνομαι, καθως οι υποχρεωσεις τρεχουν.

  • Confused 3
  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Silverage είπε

Πού είναι η απάτη; Καταλάθος έγινε διπλή χρέωση.

Η απατη ειναι οτι δε μου πιστωσαν τα λεφτα αμεσα.

Αν εγω δεν ειχα φραγκο περα απο τα 150 ευρω, τι θα εκανα;

Θα περιμενα 2 εβδομαδες;

Μόλις τώρα, phanispal είπε

Και βασικά 75€ θα σου λείψουν, όχι 150€.

150 ειναι.2 αποτυχημενες συναλλαγες των 75.

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Takis_Dim είπε

150 ειναι.2 αποτυχημενες συναλλαγες των 75.

Αφου λες οτι ειναι η τραπεζα σου εχει δεσμευση 2 φορες απο 75 ευρο. Η μια ειναι η σωστη φορα για την χρεωση των σουπερ. Η δευτερη ειναι το λαθος η οποια και θα πρεπει να σου επιστραφει. Εκτος αν δεν γραφεις κατι καλα και καταλαβαινουμε λαθος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Και βασικά 75€ θα σου λείψουν, όχι 150€.

 

4 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αφου λες οτι ειναι η τραπεζα σου εχει δεσμευση 2 φορες απο 75 ευρο. Η μια ειναι η σωστη φορα για την χρεωση των σουπερ. Η δευτερη ειναι το λαθος η οποια και θα πρεπει να σου επιστραφει. Εκτος αν δεν γραφεις κατι καλα και καταλαβαινουμε λαθος.

"Στην τριτη προσπαθεια ολοκληρωθηκε σωστα η συναλλαγη κι εφυγα."

Δύο φορές πέρασε χωρις αποτέλεσμα, στην τρίτη χρεώθηκε.

Τι σχέση έχει το πόσες φορές χρειάστηκε για να πιάσει; Το θέμα ειναι οτι θέλανε 15 μέρες να του γυρίσουν τα λεφτά του. Αμα είχε γίνει σε κανα λάπτοπ δηλαδή θα έπρεπε να ζήσει 15 μέρες με 1500€ μείον; 

'Ντάξει απάτη δε το λες, αλλα δεν είναι και να το περάσεις έτσι "ελα μωρέ τώρα"

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αφου λες οτι ειναι η τραπεζα σου εχει δεσμευση 2 φορες απο 75 ευρο. Η μια ειναι η σωστη φορα για την χρεωση των σουπερ. Η δευτερη ειναι το λαθος η οποια και θα πρεπει να σου επιστραφει. Εκτος αν δεν γραφεις κατι καλα και καταλαβαινουμε λαθος.

ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

ΔΥΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ 75 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ.

ΣΥΝΟΛΟ ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ.

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

"Στην τριτη προσπαθεια ολοκληρωθηκε σωστα η συναλλαγη κι εφυγα."

Δύο φορές πέρασε χωρις αποτέλεσμα, στην τρίτη χρεώθηκε.

Τι σχέση έχει το πόσες φορές χρειάστηκε για να πιάσει; Το θέμα ειναι οτι θέλανε 15 μέρες να του γυρίσουν τα λεφτά του. Αμα είχε γίνει σε κανα λάπτοπ δηλαδή θα έπρεπε να ζήσει 15 μέρες με 1500€ μείον; 

'Ντάξει απάτη δε το λες, αλλα δεν είναι και να το περάσεις έτσι "ελα μωρέ τώρα"

Επιτελους, καποιος που καταλαβε...

  • Like 2
Δημοσ.

Άρα συνολικά η τράπεζα σου δέσμευσε 225€, 2*75€ από λάθος και 1*75€ την τρίτη και τελευταία φορά που ολοκληρώθηκε η συναλλαγή.

  • Like 3
Δημοσ.

Για να μην έχω τέτοια ατυχήματα, έχω την εφαρμογή της τράπεζας περασμένη στο smartphone, και αν δω ότι χρεώθηκα θα φανεί με notification. Άλλες τράπεζες το έχουν με SMS. Εκεί το δείχνεις στον ταμία : εγώ χρεώθηκα κανονικά. Μετά πρέπει να το ψάξει μόνος του.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, phanispal είπε

Άρα συνολικά η τράπεζα σου δέσμευσε 225€, 2*75€ από λάθος και 1*75€ την τρίτη και τελευταία φορά που ολοκληρώθηκε η συναλλαγή.

Α γεια σου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως και να 'χει, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, και δε νομίζω ότι κάθε φορά η πίστωση γίνεται άμεσα, όσο φωνακλάς κι αν είναι ο πελάτης.

22 λεπτά πριν, Takis_Dim είπε

Το απογευμα διαπιστωσα απο το ebanking πως η τραπεζα μου εχει δεσμευσει το ποσο των 150 (2×75) οσο ηταν το ποσο των 2 αποτυχημενων πληρωμων.

Θα μπορούσες να το διατυπώσεις καλύτερα πάντως.

Επεξ/σία από phanispal
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

Για να μην έχω τέτοια ατυχήματα, έχω την εφαρμογή της τράπεζας περασμένη στο smartphone, και αν δω ότι χρεώθηκα θα φανεί με notification. Άλλες τράπεζες το έχουν με SMS. Εκεί το δείχνεις στον ταμία : εγώ χρεώθηκα κανονικά. Μετά πρέπει να το ψάξει μόνος του.

Δε νομιζω οτι υπαρχει καποιος καταστηματαρχης που θα δεχτει  ως σωστη μια συναλλαγη οταν το pos βγαζει error και δεν εκτυπωνει αποδειξη...

3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Όπως και να 'χει, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, και δε νομίζω ότι κάθε φορά η πίστωση γίνεται άμεσα, όσο φωνακλάς κι αν είναι ο πελάτης.

 

Κι αν καποιος κανει αγορες 500 ευρω και του χρεωθουν 3×500 τι θα γινει;

Θα ζησει για 2 εβδομαδες με μειον 1000 ευρω;

 

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Takis_Dim είπε

Δε νομιζω οτι υπαρχει καποιος καταστηματαρχης που θα δεχτει  ως σωστη μια συναλλαγη οταν το pos βγαζει error και δεν εκτυπωνει αποδειξη...

Κι όμως θα τη δεχτεί, στη χειρότερη περίπτωση θα πάρει στην εξυπηρέτηση πελατών να του πουν τι να κάνει. Κι εμένα η εφαρμογή της τράπεζας με έχει γλυτώσει από κάτι τέτοια. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, link67 είπε

Κι όμως θα τη δεχτεί, στη χειρότερη περίπτωση θα πάρει στην εξυπηρέτηση πελατών να του πουν τι να κάνει. Κι εμένα η εφαρμογή της τράπεζας με έχει γλυτώσει από κάτι τέτοια. 

Θα το δοκιμασω απο περιεργεια.

Thanks

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Takis_Dim είπε

Θα το δοκιμασω απο περιεργεια.

Thanks

Να σιγουρευτείς πρώτα αν το κινητό σου υποστηρίζει τεχνολογία NFC για να μπορείς να πραγματοποιεί και πληρωμές αν χρειαστεί. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...