Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, kallonos είπε

Πάντως βάση ΕΕΤΤ από 1/1/2019 στα συμβόλαια πάει κλιμακωτά το κόστος αποδέσμευσης, δηλαδή όσο φτάνεις στο τέλος της σύμβασης μειώνεται.

Δεν είναι ακριβώς κλιμακωτό. Υπάρχει ένα περίεργο ανεβοκατέβασμα. Στα συμβόλαια που έχω στην Cosmote έχει πίνακα με το κόστος υπαναχώρησης ανα μήνα και αρχίζει πχ τον 1ο μήνα στα 140, τον 2ο πάει στα 60 τον 3ο στα 90 τον 4ο στα 120 μετά ξαναπέφτει κλπ...

 

4 ώρες πριν, snowflake99 είπε

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με κάτι διαφορετικό; Αν είμαι στην ίδια κατάσταση με το φίλο (υπογεγραμμένο συμβόλαιο αλλά θέλω να φύγω), όμως ταυτόχρονα υπάρχει τεχνική βλάβη που δε μού διορθώνουν εδώ και 2 βδομάδες περίπου, τι ισχύει;

Δες αυτό το ποστ που είχα κάνει την άνοιξη και την συνέχεια παρακάτω. Δικαιώθηκα αλλά μου πήρε 5 μήνες συνεχών τσακομών για να καταφέρω να βγάλω άκρη.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, vagelisfil είπε

Δες αυτό το ποστ που είχα κάνει την άνοιξη και την συνέχεια παρακάτω. Δικαιώθηκα αλλά μου πήρε 5 μήνες συνεχών τσακομών για να καταφέρω να βγάλω άκρη.

Χαρά στην υπομονή σου. Ήσουν σε 10 φορές χειρότερη κατάσταση από εμένα. Εγώ έχω απλά αστάθεια που έρχεται και φεύγει, αλλά συμβαίνει καθημερινά. Μερικές φορές έχω internet, και μερικές φορές συμβαίνει το εκνευριστικό έχω-και-δεν-έχω. Αυτή τη στιγμή μού έχουν στείλει νέο router, και εκτός του ότι δεν έχω ιδέα πόσο καιρό θα κάνει να έρθει λόγω των συνθηκών, δεν είμαι καν σίγουρος αν θα λύσει το πρόβλημα. Ούτε αυτοί είναι βασικά, μιας και τους έχω πιάσει 3 φορές να έχουν κάνει λάθος καταγραφή του προβλήματος, ενώ τους το έχω περιγράψει 10 φορές με κάθε δυνατή λεπτομέρεια. Έχω πιέσει πολύ ώστε να κάνουν ό,τι μπορούν για να βεβαιωθούν ότι δεν υπάρχει άλλο πρόβλημα στη σύνδεση, σε περίπτωση που παραλάβω το router και εν τέλει συνεχίσει η ίδια κατάσταση. Μού απαντάνε ότι περιμένουν να παραλάβω το router και πιστεύουν ότι αυτό θα μού λύσει το πρόβλημα. Μακάρι, αν και άμα δε λυθεί θα φύγω, χωρίς να με νοιάζουν τα τέλη. Είναι φανερό ότι δεν έχουν συνεννόηση μεταξύ τους. Πριν λίγες μέρες μού είπαν ότι θα έρθει τεχνικός, και την αμέσως επόμενη μέρα μού λένε ότι δε θα έρθει τελικά (?). Επίσης 2 φορές μέχρι τώρα έχουν στείλει sms ότι το πρόβλημα επιλύθηκε (ενώ δεν είπα ποτέ ότι επιλύθηκε). Ποτέ ξανά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...