Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, maltron66 είπε

Κι εγώ αυτό πιστεύω, αλλά κάποια από τα σχόλια που διαβάζω σε αυτό το thread συγκεκριμένα για το Γερμανό με έχουν τρομάξει. Όπως λένε και οι υπόλοιποι... οψόμεθα.

Σε ευχαριστώ!

Μακάρι να παραλάβεις τώρα αλλά εφόσον έχεις βάλει αντικαταβολή, δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Και να μην παραλάβεις, δεν χάνεις τα χρήματά σου που είναι σημαντικό. Οπότε, ηρεμία και βλέπεις. Και στην τελική, δεν έγινε και κάτι. Όπως βλέπεις, τα καταστήματα φέρνουν συχνά πλέον παρτίδες. Παραλαμβάνεις με την επόμενη. 

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενημερωση για PS5 bundle απο πλαισιο!

Θελω να γραψω μια προσωπικη εμπειρια κ κατι που το 'χουνε πει αρκετα μελη εδω αλλα λιγοι το γνωριζουν.

Αγορασα Bundle PS5 me 2ο κοντρολ και spiderman και uncharted στα 659€.

Διαφορετικο πραγμα η "προσφορα" και διαφορετικο πραγμα η "συνθεση".

Η προσφορα συνηθως εχει εναν κωδικο στην αποδειξη αγορας ενω η συνθεση εχεις ξεχωριστα τους κωδικους κ στην περιπτωση μου ειχε 4.

Εχετε το δικαιωμα υπαναχώρησης 14 ημερών, άνευ αιτίας για online ή τηλεφωνικές αγορές.

Το πάτε πίσω, αναφέρετε το παραπάνω γιατί πολλοί δεν το ξέρουν, κι άλλοι κάνουν πως δεν το ξέρουν, και παίρνετε τα λεφτά σας πίσω.

Σε διαφορετική περίπτωση, όνομα του υπεύθυνου που αρνήθηκε και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Το εκανα σημερα στο πλαισιο στο mall. Γυρισα το spiderman και το uncharted (δεν ειχα ανοιξει τις ζελατινες, αν τις ανοιξεις δεν γινεται λογικα), εδωσα ΙΒΑΝ και σε 3 εργασιμες θα μου μπουν τα 99,90€.

Στην αρχη σου λενε οτι δεν γινεται κλπ αλλα εσυ επιμενεις οτι μιλησες με τον Συνηγορο του καταναλωτη κ σου ειπαν οτι γινεται.

Πηρε ενα τηλεφωνο ο τυπος κ μετα μου ειπε οτι γινεται μονο με πιστωτικο υπολοιπο. Οχι του ειπα θελω τα λεφτα μου πισω, δεν θελω τα παιχνιδια σας που κανουν 80€. Κ στο τελος μου ειπε οκ.

Ειναι καλυτερο απτο να τα πουλαγα 25-30€ το καθενα μονος μου.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, maniacos93 είπε

Μακάρι να παραλάβεις τώρα αλλά εφόσον έχεις βάλει αντικαταβολή, δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Και να μην παραλάβεις, δεν χάνεις τα χρήματά σου που είναι σημαντικό. Οπότε, ηρεμία και βλέπεις. Και στην τελική, δεν έγινε και κάτι. Όπως βλέπεις, τα καταστήματα φέρνουν συχνά πλέον παρτίδες. Παραλαμβάνεις με την επόμενη. 

Τα καταστήματα μπορεί να φέρνουν καινούριες παρτίδες, αλλά το 99.9% αυτών είναι bundles. Και ως κάποιος που δεν ενδιαφέρεται ούτε για headset ούτε για τα παιχνίδια που δίνονται μαζί με την κονσόλα, θα ήθελα πάρα πολύ να αποφύγω τη διαδικασία του να ψάχνω αν και πώς μπορώ να επιστρέψω τα άχρηστα για μένα παρελκόμενα ή να τα βάλω σε αγγελία για να τα πουλήσω στο μισό της αρχικής τους τιμής. Χώρια που αυτή η ιστορία θα μου κόστιζε 150 ή 200 ευρώ παραπάνω.

Επίσης, έχω μαζί μου τον Firecuda 530 που σκοπεύω να βάλω στο μηχάνημα εδώ και ένα μήνα. Έχω κάνει ήδη υπεραρκετή υπομονή.😂

Επεξ/σία από maltron66
Δημοσ.
7 ώρες πριν, maltron66 είπε

Καλημέρα, παιδιά.

Όπως είπα και πιο πάνω, έδωσα την Πέμπτη το απόγευμα παραγγελία για ένα Blu-Ray PS5 από το Γερμανό. Είναι χωρίς παρελκόμενα, στα 500. Αντικαταβολή και παράδοση με courier, Δευτέρα με Τρίτη.

Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που έκανα την παραγγελία και έλαβα τα 2 email που λένε ότι η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί μέχρι και τη στιγμή που γράφω αυτό το σχόλιο, δε βλέπω απολύτως καμιά μεταβολή στην κατάστασή της όταν την ψάχνω στο σύστημα tracking του Γερμανού. Τους πήρα τηλέφωνο χθες και με διαβεβαίωσαν ότι θα φέρουν την κονσόλα από κάπου που να είναι διαθέσιμη και πως θα την έχω μέχρι την Τρίτη.

Όσοι από σας έχετε παραγγείλει και παραλάβει από Γερμανό, μπορείτε να μου πείτε από πόσα στάδια πέρασε η παραγγελία σας στο tracking μέχρι να την παραλάβετε; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα πάω από το "καταχωρημένη" στο "παραδόθηκε" χωρίς κανένα ενδιάμεσο στάδιο. Και όπως είπα ήδη, υποτίθεται πως αύριο έως μεθαύριο παραλαμβάνω.

Εγώ μεν παρέλαβα αλλά μετά από τελείως μπακάλικη συνεννόηση , ακύρωση παραγγελίας, ανατίμηση λόγω "λάθους" και εν τέλη αποτυχημένη προσπάθεια να σπάσω εν μέρη το πακέτο κατά τη παραλαβή παρόλο που έπαιξα τα χαρτιά της ξεχωριστής απόδειξης, ταλαιπωρίας κλπ . Τέλος να πω ότι αναμένω ακόμα την επιστροφή του αρχικού ποσού μιας και αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαι -1248€ από το λογαριασμό. Μπορούσα να το χειριστώ αλλιώς; Πιθανότατα αλλά μετά από αρκετές χαμένες ευκαιρίες που δεν πρόλαβα bundles και μη θέλοντας να τα δώσω σε σκάλπερ είπα ας πάει στο καλό να πάρω επιτέλους τη κονσόλα και άσε τα άλλα πίσω. Θα ξαναπάρω το οτιδήποτε από Γερμανό; Σε καμία περίπτωση...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, tliako είπε

Εγώ μεν παρέλαβα αλλά μετά από τελείως μπακάλικη συνεννόηση , ακύρωση παραγγελίας, ανατίμηση λόγω "λάθους" και εν τέλη αποτυχημένη προσπάθεια να σπάσω εν μέρη το πακέτο κατά τη παραλαβή παρόλο που έπαιξα τα χαρτιά της ξεχωριστής απόδειξης, ταλαιπωρίας κλπ . Τέλος να πω ότι αναμένω ακόμα την επιστροφή του αρχικού ποσού μιας και αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαι -1248€ από το λογαριασμό. Μπορούσα να το χειριστώ αλλιώς; Πιθανότατα αλλά μετά από αρκετές χαμένες ευκαιρίες που δεν πρόλαβα bundles και μη θέλοντας να τα δώσω σε σκάλπερ είπα ας πάει στο καλό να πάρω επιτέλους τη κονσόλα και άσε τα άλλα πίσω. Θα ξαναπάρω το οτιδήποτε από Γερμανό; Σε καμία περίπτωση...

τελικα ο Γερμανος εχασε πολλα περισσοτερα απο τα 30ε που ζητησε την επομενη μερα της παραγγελιας.

[email protected]
σε αυτο το email μπορειτε να ρωτησετε οτι θελετε. πχ αν μπορειτε να επιστρεψετε ενα απο τα 3-4 προιοντα που σας πουλανε ως "πακετο"
 

Επεξ/σία από Anetos22
  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, tliako είπε

Εγώ μεν παρέλαβα αλλά μετά από τελείως μπακάλικη συνεννόηση , ακύρωση παραγγελίας, ανατίμηση λόγω "λάθους" και εν τέλη αποτυχημένη προσπάθεια να σπάσω εν μέρη το πακέτο κατά τη παραλαβή παρόλο που έπαιξα τα χαρτιά της ξεχωριστής απόδειξης, ταλαιπωρίας κλπ . Τέλος να πω ότι αναμένω ακόμα την επιστροφή του αρχικού ποσού μιας και αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαι -1248€ από το λογαριασμό. Μπορούσα να το χειριστώ αλλιώς; Πιθανότατα αλλά μετά από αρκετές χαμένες ευκαιρίες που δεν πρόλαβα bundles και μη θέλοντας να τα δώσω σε σκάλπερ είπα ας πάει στο καλό να πάρω επιτέλους τη κονσόλα και άσε τα άλλα πίσω. Θα ξαναπάρω το οτιδήποτε από Γερμανό; Σε καμία περίπτωση...

Το καλό με τη δική μου περίπτωση είναι ότι αφενός δεν έχω δώσει ούτε δραχμή ακόμη, αφετέρου δε μπορούν να αλλάξουν την τιμή με το έτσι θέλω, αφού όλα τα μεγάλα καταστήματα δίνουν το βασικό πακέτο στην ίδια τιμή.

Το κακό είναι ότι τίποτα από αυτά δε τους εμποδίζει από το να ακυρώσουν απροειδοποίητα την παραγγελία, το οποίο όπως βλέπω έχουν κάνει σε αρκετό κόσμο. Αυτό που φοβάμαι πως θα γίνει είναι ότι θα έρθει η Τρίτη και η παραγγελία μου δε θα έχει προχωρήσει καθόλου από το στάδιο της καταχώρησης.

Εσύ όμως είχες το δικαίωμα να σπάσεις το πακέτο και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω; Γιατί αν το είχες και αρνήθηκαν, δεν υπάρχει κάτι που να σε εμποδίζει από το να τους κάνεις μια ωραία καταγγελία, όπως γράφει και ο φίλος πιο πάνω. Αν δηλαδή έχεις το χρόνο και το κουράγιο να ανοίξεις μια τέτοια ιστορία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, maltron66 είπε

Το καλό με τη δική μου περίπτωση είναι ότι αφενός δεν έχω δώσει ούτε δραχμή ακόμη, αφετέρου δε μπορούν να αλλάξουν την τιμή με το έτσι θέλω, αφού όλα τα μεγάλα καταστήματα δίνουν το βασικό πακέτο στην ίδια τιμή.

Το κακό είναι ότι τίποτα από αυτά δε τους εμποδίζει από το να ακυρώσουν απροειδοποίητα την παραγγελία, το οποίο όπως βλέπω έχουν κάνει σε αρκετό κόσμο. Αυτό που φοβάμαι πως θα γίνει είναι ότι θα έρθει η Τρίτη και η παραγγελία μου δε θα έχει προχωρήσει καθόλου από το στάδιο της καταχώρησης.

Εσύ όμως είχες το δικαίωμα να σπάσεις το πακέτο και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω; Γιατί αν το είχες και αρνήθηκαν, δεν υπάρχει κάτι που να σε εμποδίζει από το να τους κάνεις μια ωραία καταγγελία, όπως γράφει και ο φίλος πιο πάνω. Αν δηλαδή έχεις το χρόνο και το κουράγιο να ανοίξεις μια τέτοια ιστορία.

Νομικά εφόσον είναι σε άλλο κωδικό στην απόδειξη έχω ΑΛΛΑ. Στο κατάστημα είχα ένα πιτσιρικά υπάλληλο μπροστά μου που δεν είχε ιδέα για όλη τη ταλαιπωρία και που έχει εντολή από τα κεντρικά τους αν κάποιος θέλει να επιστρέψει μέρος του "πακέτου" να μην προχωράνε σε πώληση άλλα να κρατάνε όλο το bundle . Είναι παράνομο ; Ναι. Ποντάρουν στο ότι εσύ θες εκείνη τη στιγμή τη κονσόλα και δεν θα κάτσεις να φας και άλλες μέρες σου για να γλυτώσεις 30 ευρώ ; Ναι . Θα μου πεις αν όλοι τους κυνηγούσαμε δεν θα κάνανε αυτές τις κομπίνες αλλά επειδή προσωπικά έχω τραβήξει ζόρι σε άλλες περιπτώσεις με επιστροφές προϊόντων σε ελληνικά καταστήματα απλά έχω blacklist και δεν ξαναψωνίζω τίποτα από καταστήματα που σου βγάζουν το λάδι για λίγα ευρώ. Έχω επιστρέψει προϊόντα σε καταστήματα εξωτερικού χωρίς πρόβλημα με δικά τους έξοδα και έχω αποτύχει να το κάνω σε καταστήματα εντός Αττικής. Τέλος πάντων αρκετά βγήκα off topic , η συμπεριφορά αυτή είναι στη χώρα και είναι δυστυχώς από τους περισσότερους .

Επεξ/σία από tliako
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tliako είπε

Νομικά εφόσον είναι σε άλλο κωδικό στην απόδειξη έχω ΑΛΛΑ. Στο κατάστημα είχα ένα πιτσιρικά υπάλληλο μπροστά μου που δεν είχε ιδέα για όλη τη ταλαιπωρία και που έχει κάνει εντολή από τα κεντρικά τους αν κάποιος θέλει να επιστρέψει μέρος του "πακέτου" να μην προχωράνε σε πώληση άλλα να κρατάνε όλο το bundle . Είναι παράνομο ; Ναι. Ποντάρουν στο ότι εσύ θες εκείνη τη στιγμή τη κονσόλα και δεν θα κάτσεις να φας και άλλες μέρες σου για να γλυτώσεις 30 ευρώ ; Ναι . Θα μου πεις αν όλοι τους κυνηγούσαμε δεν θα κάνανε αυτές τις κομπίνες αλλά επειδή προσωπικά έχω τραβήξει ζόρι σε άλλες περιπτώσεις με επιστροφές προϊόντων σε ελληνικά καταστήματα απλά έχω blacklist και δεν ξαναψωνίζω τίποτα από καταστήματα που σου βγάζουν το λάδι για λίγα ευρώ. Έχω επιστρέψει προϊόντα σε καταστήματα εξωτερικού χωρίς πρόβλημα με δικά τους έξοδα και έχω αποτύχει να το κάνω σε καταστήματα εντός Αττικής. Τέλος πάντων αρκετά βγήκα off topic , η συμπεριφορά αυτή είναι στη χώρα και είναι δυστυχώς από τους περισσότερους .

"Αλλά..", αλλά τι;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, maltron66 είπε

Το καλό με τη δική μου περίπτωση είναι ότι αφενός δεν έχω δώσει ούτε δραχμή ακόμη, αφετέρου δε μπορούν να αλλάξουν την τιμή με το έτσι θέλω, αφού όλα τα μεγάλα καταστήματα δίνουν το βασικό πακέτο στην ίδια τιμή.

Το κακό είναι ότι τίποτα από αυτά δε τους εμποδίζει από το να ακυρώσουν απροειδοποίητα την παραγγελία, το οποίο όπως βλέπω έχουν κάνει σε αρκετό κόσμο. Αυτό που φοβάμαι πως θα γίνει είναι ότι θα έρθει η Τρίτη και η παραγγελία μου δε θα έχει προχωρήσει καθόλου από το στάδιο της καταχώρησης.

Εσύ όμως είχες το δικαίωμα να σπάσεις το πακέτο και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω; Γιατί αν το είχες και αρνήθηκαν, δεν υπάρχει κάτι που να σε εμποδίζει από το να τους κάνεις μια ωραία καταγγελία, όπως γράφει και ο φίλος πιο πάνω. Αν δηλαδή έχεις το χρόνο και το κουράγιο να ανοίξεις μια τέτοια ιστορία.

Χρόνος είναι κανά μισάωρο να γράψει/εξιστορήσει τα γεγονότα.

Κουράγιο.... τί ακριβώς κουράγιο χρειάζεται για να γίνει μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή; Στον πόλεμο θα πάει;

Είναι λύση να ωχαδερφιζουμε και να περιμένουμε από κάποιον άλλον να βγάλει το φίδι από την τρύπα, κάνοντας (?) εκείνος καταγγελία; Προσωπικά νομίζω δεν είναι.

Αν δεν προσπαθούμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας, ως καταναλωτές στην προκειμένη, μετά να μην απορούμε όταν καταπατούνται ολοένα και περισσότερο, έτσι;

Έως τοτε...bundles και άγιος ο θεός και σε όποιον αρέσει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Χρόνος είναι κανά μισάωρο να γράψει/εξιστορήσει τα γεγονότα.

Κουράγιο.... τί ακριβώς κουράγιο χρειάζεται για να γίνει μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή; Στον πόλεμο θα πάει;

Είναι λύση να ωχαδερφιζουμε και να περιμένουμε από κάποιον άλλον να βγάλει το φίδι από την τρύπα, κάνοντας (?) εκείνος καταγγελία; Προσωπικά νομίζω δεν είναι.

Αν δεν προσπαθούμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας, ως καταναλωτές στην προκειμένη, μετά να μην απορούμε όταν καταπατούνται ολοένα και περισσότερο, έτσι;

Έως τοτε...bundles και άγιος ο θεός και σε όποιον αρέσει.

Με το κουράγιο εννοούσα την όρεξη που πρέπει να έχεις για να μπεις στη διαδικασία του να εξηγείς τα αυτονόητα σε ένα μάτσο στόκους. Όσον αφορά το χρόνο, υπάρχουν άνθρωποι που προτιμούν να ασχοληθούν με πράγματα τα οποία τους επηρεάζουν περισσότερο από μια παιχνιδομηχανή. Εγώ θα έφτιαχνα χρόνο αλλά δεν είμαστε όλοι το ίδιο.

Φυσικά δεν είναι λύση να καθόμαστε να μας πηδάνε. Δε νομίζω ότι είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Εγώ σίγουρα δε θα τους άφηνα.

Δεν ξέρω γιατί έγραψες αυτό το σχόλιο ως απάντηση στο δικό μου. Στον άλλο έπρεπε να το πεις.

Επεξ/σία από maltron66
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, maltron66 είπε

Με το κουράγιο εννοούσα την όρεξη. Όσον αφορά το χρόνο, υπάρχουν άνθρωποι που προτιμούν να ασχοληθούν με πράγματα τα οποία τους επηρεάζουν περισσότερο από μια παιχνιδομηχανή. Δικαίωμά τους.

Φυσικά δεν είναι λύση να καθόμαστε να μας πηδάνε. Δε νομίζω ότι είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Εγώ σίγουρα δε θα τους άφηνα.

Δεν ξέρω γιατί έγραψες αυτό το σχόλιο ως απάντηση στο δικό μου. Στον άλλο έπρεπε να το πεις.

Γιατί εσύ μίλησες για κουράγιο.

Αν έχει τον χρόνο και την όρεξη/κουράγιο να κάθεται και να γράφει ο οποιοσδήποτε εδώ μέσα τα παθήματα του για μια κονσόλα, λογικά έχει αντίστοιχα τα ίδια και για να τα γράψει στον συνήγορο του καταναλωτή που όντως θα πιάσει και τόπο, όχι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Γιατί εσύ μίλησες για κουράγιο.

Αν έχει τον χρόνο και την όρεξη/κουράγιο να κάθεται και να γράφει ο οποιοσδήποτε εδώ μέσα τα παθήματα του για μια κονσόλα, λογικά έχει αντίστοιχα τα ίδια και για να τα γράψει στον συνήγορο του καταναλωτή που όντως θα πιάσει και τόπο, όχι;

Συνήθως ναι. Αλλά υπάρχουν και αυτοί που για τον ένα ή τον άλλο λόγο επιλέγουν να μη το κάνουν. Δε συμφωνώ με αυτή τη λογική αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις το καταλαβαίνω.

Επεξ/σία από maltron66
Δημοσ.

Παιδιά δεν είπα ποτέ ότι πρέπει να κάθεται ο καθένας να ανέχεται ότι συμβαίνει ,ούτε περιμένω από κανέναν να υπερασπιστεί τα δικαιώματα μου. Δεν ασχολούμαι παραπάνω γιατί έχω άθλια εμπειρία σε παραπάνω από μία περιπτώσεις στο παρελθόν με κυνήγι για επιστροφές , άρνηση επιστροφής χρημάτων και διάφορα άλλα. όσοι νομίζουν οτι κάνοντας μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή θα πάει να κάνει ντά τον κάθε μεγαλοεπιχειρηματία μάλλον ζούνε σε άλλη χώρα από την Ελλάδα. Δεν διαφωνώ ότι μπορεί ανά περίπτωση κάποιοι να βγάλατε άκρη και να πήρατε πίσω κάποια λεφτά ή πιστωτικό αλλά η δική μου εμπειρία δεν έχει αποφέρει τίποτα πέρα από νεύρα και χάσιμο χρόνου. Για αυτούς τους λόγους το σταμάτησα εδώ και γράφω την εμπειρία σε ένα θέμα του φόρουμ ώστε να ξέρει ο κάθε ένας που θα επιλέξει το κατάστημα με τι συμπεριφορές μπορεί να έρθει αντιμέτωπος.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
17 ώρες πριν, maltron66 είπε

Αυτό που φοβάμαι πως θα γίνει είναι ότι θα έρθει η Τρίτη και η παραγγελία μου δε θα έχει προχωρήσει καθόλου από το στάδιο της καταχώρησης.

Και φυσικά συνέβη ακριβώς αυτό. Παίρνω τηλέφωνο και ο υπάλληλος μου λέει ότι η συγκεκριμένη παραγγελία δεν έχει τραβήξει απόθεμα. Μου λέει ότι ακόμα κι εκείνοι δε πιστεύουν πόσο γρήγορα φεύγει το απόθεμα όταν το φέρνουν (έχουν δεχτεί 500 παραγγελίες μέσα στο πρώτο λεπτό).

Το απίστευτο της υπόθεσης όμως είναι το ότι ο υπάλληλος με συμβούλεψε να ακυρώσω την παραγγελία και να προσπαθήσω να ξανακάνω παραγγελία σε ένα μήνα, όταν θα φέρουν πάλι stock, επειδή το σύστημα είναι λέει φτιαγμένο ώστε να δίνει προτεραιότητα στις καινούριες παραγγελίες, με αποτέλεσμα οι παλιές να χάνονται.

Σε όλο τον πλανήτη ισχύει το "first come, first served", εδώ ισχύει το "first come, last served". Ελλάς το μεγαλείο σου.

Τουλάχιστον ο υπάλληλος ήταν ειλικρινής μαζί μου. Σε αντίθεση με τον προηγούμενο Καραγκιόζη που μου έλεγε ότι το αργότερο μέχρι την Τρίτη θα την έχω.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, maltron66 είπε

 

επειδή το σύστημα είναι λέει φτιαγμένο ώστε να δίνει προτεραιότητα στις καινούριες παραγγελίες, με αποτέλεσμα οι παλιές να χάνονται.

Ωραία μπαρούφα μαζί με το "λάθος" τιμή. 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...