Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους, τα φωτα σας θελω. εχω ενα ε11 οπως λεει κ ο τιτλος και εδω και 10 μερες το εχω σε παρκινγκ χωρις να το κινω λογω της καραντινας. η μπαταρια του αλλαχτηκε σε αντιπροσωπεια της τοyοτα πριν 11 μηνες γνησια με 3 χρονια εγγυση. το αμαξι 10 μερες στο παρκινγκ με οπλισμενο συναγερμο και σημερα κανω δοκιμη να μιζαρω και ουτε καν το γυριζε...καποιος μια γνωμη;;δικαιολογειται απο το συναγερμο η εχει διαρροη;τι λετε;ευχαριστωωωω!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Unforgiven21 είπε

Καλησπερα σε ολους, τα φωτα σας θελω. εχω ενα ε11 οπως λεει κ ο τιτλος και εδω και 10 μερες το εχω σε παρκινγκ χωρις να το κινω λογω της καραντινας. η μπαταρια του αλλαχτηκε σε αντιπροσωπεια της τοyοτα πριν 11 μηνες γνησια με 3 χρονια εγγυση. το αμαξι 10 μερες στο παρκινγκ με οπλισμενο συναγερμο και σημερα κανω δοκιμη να μιζαρω και ουτε καν το γυριζε...καποιος μια γνωμη;;δικαιολογειται απο το συναγερμο η εχει διαρροη;τι λετε;ευχαριστωωωω!

 

Παρατεταμένη ακινησία με συναγερμό μπορεί να αδειάσει τη μπαταρία, ειδικά αν ο συναγερμός είναι παλιό μοντέλο και δεν διαθέτει λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας. Επίσης αν χτυπάει που και που από ψευδοσυναγερμούς είναι ακόμα ένας λόγος να σε αφήσει από μπαταρία νωρίτερα, αν συνεχίζεται η ακινησία. Με συνεχείς ψευδοσυναγερμούς η μπαταρία μπορεί να αδειάσει μέσα σε 10~15 μέρες ανάλογα με το συναγερμό που φοράς, τα φώτα που τροφοδοτεί και τις φορές που χτύπησε χωρίς λόγο. Δεν είναι καθόλου περίεργο ένας χαλασμένος συναγερμός απλά και μόνο όσο μένει οπλισμένος να αδειάζει τη μπαταρία ακόμα και αν δεν χτυπάει.

Εφόσον είσαι σίγουρος ότι δεν είχες αφήσει κάποια κατανάλωση ανοιχτή, για παράδειγμα κάποια πλαφονιέρα ή φώτα και αφού η μπαταρία έχει εγγύηση μιλάς με την Τογιότα και το πηγαίνεις για έλεγχο, θα δουν αν έχει κάποια μεγαλύτερη διαρροή και αν οφείλεται στον συναγερμό ή όχι.

Επεξ/σία από ikonio
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Unforgiven21 είπε

να επισημανω οτι ο συναγερμος ειναι ο εργοστασιακος της Toyota. παλιος βεβαια αλλα εργοστασιακος

Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αν είναι εργοστασιακός ή όχι. Επειδή η τογιότα όμως δεν φτιάχνει συναγερμούς λογικά πρόκειται για κάποιον φασόν συναγερμό όπου απλά έβαλαν την φίρμα τους επάνω και τον εγκατέστησαν είτε στην εδώ αντιπροσωπεία (το πιθανότερο) ή ήρθε με τοποθετημένο απέξω. Σε κάθε περίπτωση, όταν έχουμε τέτοια αποφόρτιση μπαταρίας τότε πρώτα βγάζουμε εκτός το συναγερμό και μετράμε για επιπλέον διαρροές. Στις περισσότερες περιπτώσεις το πρόβλημα προέρχεται από το συναγερμό όπως εξήγησα και στο προηγούμενο ποστ μου.

Σε μια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση μου έχει τύχει συναγερμός "αυτοτροφοδοτούμενος" ο οποίος δεν αναγνώριζε πότε το αυτοκίνητο ήταν σβηστό και πάντα προσπαθούσε να φορτίσει την εσωτερική του μπαταρία, η οποία όμως ήταν χαλασμένη και έτσι απλώς κατανάλωνε την κανονική του αυτοκινήτου. Πολλαπλές βλάβες λόγω πολυκαιρίας και κάποιες υγρασίες που βρήκαν το δρόμο προς την πλακέτα του. Γι αυτό ορισμένες εταιρείες προτείνουν ανά κάποια χρόνια να γίνεται "σέρβις" του συναγερμού.

Αν έχει κλειδάκι απομόνωσε τον και παρατήρησε αν θα μείνεις πάλι και μετά από πόσο διάστημα, οπότε μετά ψάχνεις για άλλες διαρροές.

  • Thanks 1
Δημοσ.
On 28/11/2020 at 21:52, ikonio said:

Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αν είναι εργοστασιακός ή όχι. Επειδή η τογιότα όμως δεν φτιάχνει συναγερμούς λογικά πρόκειται για κάποιον φασόν συναγερμό όπου απλά έβαλαν την φίρμα τους επάνω και τον εγκατέστησαν είτε στην εδώ αντιπροσωπεία (το πιθανότερο) ή ήρθε με τοποθετημένο απέξω. Σε κάθε περίπτωση, όταν έχουμε τέτοια αποφόρτιση μπαταρίας τότε πρώτα βγάζουμε εκτός το συναγερμό και μετράμε για επιπλέον διαρροές. Στις περισσότερες περιπτώσεις το πρόβλημα προέρχεται από το συναγερμό όπως εξήγησα και στο προηγούμενο ποστ μου.

Σε μια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση μου έχει τύχει συναγερμός "αυτοτροφοδοτούμενος" ο οποίος δεν αναγνώριζε πότε το αυτοκίνητο ήταν σβηστό και πάντα προσπαθούσε να φορτίσει την εσωτερική του μπαταρία, η οποία όμως ήταν χαλασμένη και έτσι απλώς κατανάλωνε την κανονική του αυτοκινήτου. Πολλαπλές βλάβες λόγω πολυκαιρίας και κάποιες υγρασίες που βρήκαν το δρόμο προς την πλακέτα του. Γι αυτό ορισμένες εταιρείες προτείνουν ανά κάποια χρόνια να γίνεται "σέρβις" του συναγερμού.

Αν έχει κλειδάκι απομόνωσε τον και παρατήρησε αν θα μείνεις πάλι και μετά από πόσο διάστημα, οπότε μετά ψάχνεις για άλλες διαρροές.

σ ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες και τη βοηθεια παλικαρι μου να σαι καλα!!!

 

Δημοσ.

Οντως αυτο που σου ειπε ειναι σωστο.

Καμια μπαταρια δεν αντεχει την ακινησια ειδικά τωρα που κρύωσε ο καιρος . Το να την βαζεις 10 λεπτα στο ρελαντι δεν κανει τιποτα. Θελει βόλτα καθημερινα.

Καλυτερα σε μακροχρονια ακινησία να βγάζεις τον πολο.

Ετσι ισως κρατησει περισσοτερο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχεις γκαράζ που είναι κάπως εξασφαλισμένο, αποσύνδεε τον πόλο, για να μην έχεις πρόβλημα.

Για να προσδώσω μεγαλύτερο μελοδραματισμό στο παρόν νήμα, θα πω την δική μου εμπειρία μετά από 2 χρόνια κατάθεσης πινακίδων.

Πέταξα 3 μπαταρίες, ενώ τις φόρτιζα κάθε βδομάδα για τουλάχιστον ένα 24ώρο, ενώ κάθε 30-40 μέρες το έβαζα μπροστά για 30+λεπτά με στροφές άνω του ρελαντί.

 

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Δημοσ.
4 ώρες πριν, _BASSstarlet_ είπε

Πέταξα 3 μπαταρίες, ενώ τις φόρτιζα κάθε βδομάδα για τουλάχιστον ένα 24ώρο, ενώ κάθε 30-40 μέρες το έβαζα μπροστά για 30+λεπτά με στροφές άνω του ρελαντί.

Είχες οπλισμένο το συναγερμό;

Δημοσ.

Κι εγώ πάντως όταν το αυτοκίνητο είναι σε ακινησία πριν βάλω μπρος φορτίζω την μπαταρία για να ελαχιστοποιήσω τη φθορά. Αν δεν είναι δυνατόν και είναι στο δρόμο έχω jump starter. Πάντως μια εβδομάδα είναι πολύ μικρό χρονικό διάστημα.  Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό (αν δεν υπάρχει διαρροή) είναι να μη σου φόρτισαν την μπαταρία πριν την τοποθετήσουν.  Το κλασσικό που λένε είναι ότι έρχεται έτοιμη για χρήση, το οποίο σημαίνει ότι είναι κοντά στο 80%. Αν δεν έκανες μεγάλη βόλτα δεν φόρτισε ποτέ..

Δημοσ.
3 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Κι εγώ πάντως όταν το αυτοκίνητο είναι σε ακινησία πριν βάλω μπρος φορτίζω την μπαταρία για να ελαχιστοποιήσω τη φθορά. Αν δεν είναι δυνατόν και είναι στο δρόμο έχω jump starter. Πάντως μια εβδομάδα είναι πολύ μικρό χρονικό διάστημα.  Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό (αν δεν υπάρχει διαρροή) είναι να μη σου φόρτισαν την μπαταρία πριν την τοποθετήσουν.  Το κλασσικό που λένε είναι ότι έρχεται έτοιμη για χρήση, το οποίο σημαίνει ότι είναι κοντά στο 80%. Αν δεν έκανες μεγάλη βόλτα δεν φόρτισε ποτέ..

οχι φιλε εχω κανει πολλες μεγαλες βολτες..παρ ολα αυτα αν δεν ενεργοποιω το συανγερμο και δεν εχει διαρροη, χωρις να βγαλω πολο καθε ποσες μερες να το βαζω μπροστα για κανα εικοσαλεπτο;καθε εβδομαδα;καθε 15;;;;

Δημοσ.
20 ώρες πριν, _BASSstarlet_ είπε

Με βγαλμένο πόλο ήμουν, και τον συνέδεα  μόνο για να βάλω μπροστά.

Oλη την μπαταρία έπρεπε να βγάζεις και να την παίρνεις σπίτι.Εκεί θα άφηνες συνεχεια τον φορτιστή επάνω και θα την προστατευες απο τα κρυα

Δημοσ.

Είχα το ίδιο αυτοκίνητο με τον εργοστασιακό συναγερμό και από κάποια στιγμή και μετά άδειαζε την μπαταρία μέσα σε 5-6 μέρες.

Με το κλειδάκι που σου δώσαν απομόνωσε τον συναγερμό και φυσικά πάνε και σε έναν ηλεκτρολόγο να δεί τον συναγερμό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...