Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρες!

Με τον χαμό που γίνεται πλέον στις κούριερ, και έχοντας διαθέσιμο έναν επαγγελματικό χώρο δικό μου μπροστά σε δρόμο σε κεντρική τουριστική περιοχή (το καλοκαίρι) , και θεωρώντας εαυτόν καλύτερο στην διαχείριση από τους περισσότερους που "έτυχε" να έχουν  βρεθεί ιδιοκτήτες σε εταιρείες κούριερ με τα γνωστά αποτελέσματα, θεωρείτε πως υπάρχει  "ψωμί" στον κλάδο αυτόν  ;;

Μια σύντομη έρευνα στις 3-4 εταιρείες που μονοπωλούν την χώρα δεν έδειξε εκτιμώμενα κόστη κλπ, γνωρίζει κάποιος σχετικά με τα κρυφά ή μη κόστη, γενικότερη εμπειρία και απόψεις? 

Ευχαριστώ.

Λευτέρης

Δημοσ.

Χρειάζεσαι 2 ή 3 μέρη , πχ Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα - Αλεξανδρούπολη , και αντίστοιχα πελάτες για να υπάρχει το περιθώριο να ανοίγεις καινούριο κατάστημα κάθε χρόνο.

Δημοσ.

δεν ειναι απλα πραγματα. νομιζεις οτι δεν το εχουν σκεφτει αλλοι πριν απο εσενα για εσενα? θελεις να συνεργαστεις με υπαρχουσα εταιρεια η να δημιουργησεις μια νεα απο την αρχη? αν εχεις κατα νου το δευτερο δεν θα σε αφησουν... ειναι κλικα...

Δημοσ.

αρχικα ανοιογεις δυο καταστηματα ενα αθηνα ενα θεσσαλονικη. Αυτο ειναι το βασικο δρομολογιο. Μετα σκεφτεσαι αν θα παρεις φορτηγο να κανει το συγκεκριμενο δρομολογιο η αλλιως συνεργασια με αξιοπιστη μεταφορικη για να στα παραδιδει καθε πρωι ειτε θεσσαλονικη ειτε αθηνα. Μολις μεγαλωσεις λιγο ανοιγεις επομενο καταστημα με την ιδια λογικη, χρειαζεται κεφαλαιο διαφημιση και εννοειτε υπομονη. Πωλητη για να σε βαλει σε σοβαρους χονδρικους εμπορους/προμηθευτες ωστε να εχεις καθε μερα δουλεια και καπως ετσι θα ξεκινησει. Το θεμα ειναι οτι τα πραγματα ειναι πολυ ζωρικα στον κλαδο και οι υπαρχουν πολλοι μικροι ταχυμεταφορεις για την επαρχια αλλα και αυτοι εξυπηρετουν μονο συγκεκριμενες περιοχες ειναι δυσκολο να παρουν μεγαλο μερος της πιτας απο τους τρεις μεγαλους.

Δημοσ.

καλημερα παιδια, ευχαριστω για τις απαντησεις, αναφερομαι σε δημιουργια απλου παραρτηματος πχ της acs, speedex με franchise

εγω απλα θα διοικω το μαγαζι και θα δουλευω κιολας μαζι με εναν υπαλληλο πχ,

απλα δεν ξερω τα κοστη και κατα ποσο ευκολο ειναι

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Beefeater είπε

καλημερα παιδια, ευχαριστω για τις απαντησεις, αναφερομαι σε δημιουργια απλου παραρτηματος πχ της acs, speedex με franchise

εγω απλα θα διοικω το μαγαζι και θα δουλευω κιολας μαζι με εναν υπαλληλο πχ,

απλα δεν ξερω τα κοστη και κατα ποσο ευκολο ειναι

Θα μιλήσεις με τις εταιρείες και αυτές θα σε καθοδηγήσουν.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Θα μιλήσεις με τις εταιρείες και αυτές θα σε καθοδηγήσουν.

θα το κάνω , προσπαθώ να βρώ πληροφορίες για αυτό απο κάποιον που το έχει κανει ηδη και ειναι μεσα στον χωρο

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Beefeater είπε

Καλημέρες!

Με τον χαμό που γίνεται πλέον στις κούριερ, και έχοντας διαθέσιμο έναν επαγγελματικό χώρο δικό μου μπροστά σε δρόμο σε κεντρική τουριστική περιοχή (το καλοκαίρι) , και θεωρώντας εαυτόν καλύτερο στην διαχείριση από τους περισσότερους που "έτυχε" να έχουν  βρεθεί ιδιοκτήτες σε εταιρείες κούριερ με τα γνωστά αποτελέσματα, θεωρείτε πως υπάρχει  "ψωμί" στον κλάδο αυτόν  ;;

Μια σύντομη έρευνα στις 3-4 εταιρείες που μονοπωλούν την χώρα δεν έδειξε εκτιμώμενα κόστη κλπ, γνωρίζει κάποιος σχετικά με τα κρυφά ή μη κόστη, γενικότερη εμπειρία και απόψεις? 

Ευχαριστώ.

Λευτέρης

 

57 λεπτά πριν, Beefeater είπε

καλημερα παιδια, ευχαριστω για τις απαντησεις, αναφερομαι σε δημιουργια απλου παραρτηματος πχ της acs, speedex με franchise

εγω απλα θα διοικω το μαγαζι και θα δουλευω κιολας μαζι με εναν υπαλληλο πχ,

απλα δεν ξερω τα κοστη και κατα ποσο ευκολο ειναι

Απορία:

Με το χαμό που, όπως είπες κι εσύ, γίνεται και αφού θεωρείς τον εαυτό σου καλύτερο στο να διαχειριστείς αυτόν τον χαμό από ήδη υπάρχοντες παρόμοιους καταστηματάρχες....πως ακριβώς σκοπεύεις να καταφέρεις την καλύτερη διαχείριση του χαμού όντας εσύ στο κατάστημα (τηλέφωνα/παραλαβές/παραδόσεις/κατανομή/κτλ....ένα πολυεργαλειο σε πολλά πόστα παράλληλα δηλαδή?) και ένας ακόμη υπάλληλος (λογικά για τις εξωτερικές εργασίες?)?

Δημοσ.

Όπως το 99% των Ελλήνων που θεωρεί ότι αν ήταν αυτός στη θέση του πρωθυπουργού θα είχαν λυθεί όλα τα θέματα. Κάντε με πρωθυπουργό για μια μέρα...

Και να συμπληρώσω, παίρνεις σαν βάση μια περίοδο περίεργη και βγάζεις τα συμπεράσματα σου. Δε θα είναι πάντα έτσι η κατάσταση όμως.

Για μια από τις γνωστές κούριερ αναφέρθηκε πως είχαν καθημερινά 80.000 πακέτα και τώρα με την καραντίνα φτάσανε τα 220.000 και μάλιστα από τις πρώτες μέρες αν θυμάμαι καλά. 3πλασια δουλειά. Δεν είναι και τόσο θέμα οργάνωσης. Απλά δε προλαβαίνουν και χρειάζονται υπαλλήλους. Εσύ δηλαδή τι καλύτερο θα έκανες από θέμα οργάνωσης; Ίσως μερικές προσλήψεις.

Δε σου λέω μη το δοκιμάζεις, αλλά μη πας με το σκεπτικό... Ποπο γίνεται χαμός, θα τα κονομισω, είμαι και εξυπνότερος θα χεστω στο χρήμα

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Ανάλογα την περιοχή και την εταιρία , είναι διαφορετικά τα απαιτούμενα. Μόνο η εταιρία μπορεί να σε δώσει νούμερα και να σου πει αν ο συνεργάτης στην ίδια περιοχή θέλει να μοιράσει την δουλειά. Μπορεί κάθε Χριστούγεννα να χρειάζεσαι 30 υπαλλήλους και όλο τον άλλο χρόνο 5. Δεν είναι προβλέψιμο , ειδικά με συνθήκες κορονοιου

Δημοσ.

Δεν θα καταφέρεις τίποτα, θες κεφάλαιο, αυτοκίνητα μεταφοράς και πολλά άλλα. Εκτός αν έχεις δουλέψει σε τέτοιες εταιρείες και ξέρεις από μέσα τι γίνεται. 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Bitbit είπε

Και να συμπληρώσω, παίρνεις σαν βάση μια περίοδο περίεργη και βγάζεις τα συμπεράσματα σου. Δε θα είναι πάντα έτσι η κατάσταση όμως.

Για μια από τις γνωστές κούριερ αναφέρθηκε πως είχαν καθημερινά 80.000 πακέτα και τώρα με την καραντίνα φτάσανε τα 220.000 και μάλιστα από τις πρώτες μέρες αν θυμάμαι καλά. 3πλασια δουλειά. Δεν είναι και τόσο θέμα οργάνωσης. Απλά δε προλαβαίνουν και χρειάζονται υπαλλήλους. Εσύ δηλαδή τι καλύτερο θα έκανες από θέμα οργάνωσης; Ίσως μερικές προσλήψεις.

Ναι, τους είδαμε και προ Covid πόσο οργανωμένοι ήταν.

Πάλι δέματα έμπαιναν Ελλάδα από εξωτερικό σε μια μέρα και μετά για να έρθουν σπίτι σου περνούσε καμιά βδομάδα κι έλεγες πάλι καλά.

Ή να πούμε για την τακτική να μη χτυπάνε καν κουδούνι και ν' αφήνουν χαρτάκι για να σε αναγκάσουν να πας εσύ από εκεί να παραλάβεις, ενώ έχεις πληρώσει παράδοση στο χώρο σου;

Χειρότεροι μπορούν να γίνουν. Καλύτεροι δεν παίζει.

  • Like 2
Δημοσ.

Ταπεινη μου γνωμη,αν δεν εχετε ιδεα για το αντικειμενο που θελετε να ασχοληθειτε,μην ασχοληθειτε,εκτος και αν ειναι αποδεδειγμενο οτι τα πατε καλα με τις επιχειρησεις γενικοτερα.

Ειδαμε και ολους αυτους που ανοιξαν πιο απλα μαγαζακια,χωρις να εχουν την παραμικρη ιδεα,επειδη ειχαν χωρο και κεφαλαιο.

Γεματες οι αγγελιες με εξοπλισμο.

Πρωτα κανεις μια δουλεια μερικα χρονια,μαθαινεις κακοτοπιες,μαθαινεις που εχεις περιθωριο κερδους,και μετα προχωρας.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Ναι, τους είδαμε και προ Covid πόσο οργανωμένοι ήταν.

Πάλι δέματα έμπαιναν Ελλάδα από εξωτερικό σε μια μέρα και μετά για να έρθουν σπίτι σου περνούσε καμιά βδομάδα κι έλεγες πάλι καλά.

Ή να πούμε για την τακτική να μη χτυπάνε καν κουδούνι και ν' αφήνουν χαρτάκι για να σε αναγκάσουν να πας εσύ από εκεί να παραλάβεις, ενώ έχεις πληρώσει παράδοση στο χώρο σου;

Χειρότεροι μπορούν να γίνουν. Καλύτεροι δεν παίζει.

ΠΕΣΣΣ ΤΑΑΑ!!!!!!

Απο Αγγλία σε 2 μέρες express και καθόταν 5 μέρες εδω και ο κουριερ περασε ενώ ήμουν σπίτι και άφησε απλά χαρτί.Ένα απλό παράδειγμα..

Ήταν που ήταν μπουρδελάκι άντε να την παλέψουν τώρα !

  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...