Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτοι στα public και στη συνεργαζόμενη μεταφορική EASY MAIL


Wolftub21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, giannisbb είπε

Αξίας 900 ευρώ προπληρωμή... Α ρε παππού τα λεγες " οποίος πρωτοπληρωσει κακά γ@μ€ι"

 

'Έκανα φυσικά και την καταγγελία μου γιατί και εμένα ήταν αξίας 200 € περίπου στο συνήγορο του καταναλωτή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, giannisbb είπε

Παθών κ εγώ ,public και easy mail,η τηλεόραση στη δεύτερη "εταιρια" από 29/11...κάθε μέρα να μπαίνω στην αναζήτηση μπας κ σύρει αλλά πάντα χωρίς τύχη,σήμερα 22/12 λοιπόν βλέπω με μεγάλα γράμματα το γνωστο πλέον μήνυμα καθυστέρησης λογω covid κλπ...κ τι παρατηρώ στο κείμενο ΟΕΟ??? Να γράφουν τα γνωστά φουμαρα των ανίκανων διαχείρισης με ημερομηνία κ καλά ανάρτησης 7/12/20!!!!Ρε ξεφτιλες!μπαίνω τόσες μέρες στη σελίδα κ κρατάω screenshots! Σημερα αναρτήθηκε!!!σε λίγο θα μας πουν ότι είναι δεκαπενταύγουστος και δεν θα μπορου να παραδοσουν λογω 3ημερου!!!!είπαμε να τους δικαιολογήσουμε για μερικές μέρες λίγο φόρτου αλλά αυτό είναι κοροϊδία.

Τουλάχιστον εσύ έχεις tracking number και απλά καθυστερούν την αποστολη-παράδοση.. Εγώ δεν έχω! Και δεν δεν έχω ιδέα που βρίσκεται! Και ούτε αυτοί... Πήρα public και δεν είχαν αριθμό αποστολής. Μάλλον με easy mail το έστειλαν.. ούτε αυτό ήξεραν να μου πουν με σιγουρια..κατά τα άλλα το έστειλαν. Σίγουρα κάποια βλακεία έχει γίνει στη μεταφορική easy mail τέλος Νοεμβρίου, φοβάμαι ότι έχει μπερδέψει δέματα. Αλλά ευθύνη έχει και το public στην περίπτωση μου που δεν πήρε tracking number.. εγώ πως θα το αναζητήσω;

4 ώρες πριν, Wolftub21 είπε

Eσένα είναι και ακόμα μεγαλύτερης αξίας το προϊόν δηλαδή! Εν τω μεταξύ μου επέστρεψαν απλά το ποσό μέσω paypal(ευτυχώς που έκανα έτσι την πληρωμή μου) . Δεν τολμάνε να με πάρουν ένα τηλέφωνο ούτε καν για να επιστρέψω το λάθος πακέτο του ανθρώπου που μπορεί να το ψάχνει! Γενικά πλήρης αδιαφορία! Τη μεγάλη ευθύνη την έχει η μεταφορική που σου πετάει το πακέτο και δεν ρωτάει όνομα και δεν ζητάει υπογραφή!

Καλά που έκανες εσύ την παραγγελία με paypal

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν μου δώσουν τηλεφωνικά το tracking number (σιγά μη το αναρτήσουν) κάλεσα 2-3 φορές με την τελευταία να μιλήσω με νεύρα κ αναγκαστικά τι έδωσαν,από κει κ πέρα τουλάχιστον κάτι έχω....για προσπάθησε με τον ίδιο τρόπο.....

 

8 ώρες πριν, Wolftub21 είπε

'Έκανα φυσικά και την καταγγελία μου γιατί και εμένα ήταν αξίας 200 € περίπου στο συνήγορο του καταναλωτή

Δεν θα μπω στο κόπο,απλά θέλω να έρθει κ να τελειώνει,πάντως μίλησα με τη νομική κάλυψη που έχω συμβόλαιο για σχεδόν όλα αυτα κ δικαιούμαι αποζημίωση κ μεταχρονολογηση της εγγύησης κ μετά τη παραλαβή...εννοείτε ότι θα όταν παραλάβω θα γράψω τη λέξη κλειδί για όλα αυτά " παραλαβή με επιφύλαξη" και για να καλυφθω σε περίπτωση ζημιάς του προϊόντος από δική τους μαλακι@...προτείνω να κάνουν όλοι που διαβάζουν το ποστ  ,κ παραλαμβάνουν, το ίδιο για αυτό το καιρό....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, giannisbb είπε

Πριν μου δώσουν τηλεφωνικά το tracking number (σιγά μη το αναρτήσουν) κάλεσα 2-3 φορές με την τελευταία να μιλήσω με νεύρα κ αναγκαστικά τι έδωσαν,από κει κ πέρα τουλάχιστον κάτι έχω....για προσπάθησε με τον ίδιο τρόπο.....

 

Ναι λέω να τους ξαναπάρω αύριο και αν καταφέρω να πιάσω γραμμή (που και αυτό παίζεται..) θα τους πω ότι αν δεν μου δώσουν tracking number θέλω τα λεφτά μου πίσω.. ενα μήνα κοντεύει να κλείσει. Δεν έχουμε δικαίωμα αφού δεν μας έχουν παραδωθεί να ζητήσουμε τα χρήματα μας πίσω; Μην σου πω και αποζημίωση 🤣 γιατί χάσαμε προσφορές.. και γιατί να μην έχουν επιλογή αντικαταβολής κάτω από 100 ευρώ; φοβήθηκαν μην χάσουν τα χρήματα; 'Η αργήσουν να τα πάρουν; Εμείς όμως μια χαρά περιμένουμε σαν τους μαλ**..  και ξαναλέω δεν με νοιάζει η καθυστέρηση αλλά που δεν ξέρω που βρίσκεται και φοβάμαι μην έχει κάνει καμία μια χοντρή πατάτα η κούριερ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινά από public να σου πουν τον αριθμό αποστολής κ μη πιστεύεις ότι το πήγαν στην easynmail αν δεν στον δώσουν.....έχουν voucher για να κρατάνε ιστορικό ,δεν είναι δυνατών να το δίνουν με το "λογο τιμής".... Για αποζημιώσεις βράσε ρύζι,αν έχεις χρόνο το ψάχνεις κ ίσως δικαιωθείς,θα βρουν αυτοί στα ψιλά γράμματα κάτι να πουν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σχολαω που λέτε σήμερα κ μόλις μπαίνω σπίτι ακούω κουδούνι ..ήρθε η tv από easymail με 1 μήνα καθυστέρηση,κάνω τι σταυρό μου,λέω παραλαβή με επιφύλαξη και παραλαμβάνω!!...μπαίνω και στην αναζήτηση με τον αριθμό αποστολής γιατί με τρώει... αλλά δεν τα ενημερώνουν ,ακόμη Αθήνα γράφει το status απλά σας το λέω εδώ μη περιμένετε κ ενημερώσεις για το που βρίσκεται ανα πάσα στιγμή,..καλή δύναμη!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να παραθέσω και εγώ την απαράδεκτη εμπειρία που έχω με τα PUBLIC εδώ και 1 μήνα.
 

"Παραγγελία 28/11/2020. Ακυρώθηκε 23/12/2020 χωρίς λόγο και ενημέρωση ενώ μου το είπαν μία εβδομάδα πριν ότι έχουν τα προιόντα και θα μου τα στείλουν άμεσα με προτεραιότητα.

Ενώ όλα τα προιόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα, η αποστολή τους καθυστερούσε χαρακτηριστικά. Να ξεκαθαρίσω δεν διαμαρτύρομαι για καθυστέρηση COURIER αλλά για εσωτερικό θέμα των PUBLIC. Τώρα 15/11/2020 ενημερώνομαι ότι τα προιόντα έχουν συλλεχτεί και είναι έτοιμα για αποστολή, αλλά μία εβδομάδα μετά καλώ να μάθω γιατί δεν έχουν παραδοθεί σε ταχυδρομική εταιρεία. Εντωμεταξύ στα τηλεφωνήματα ενημερώθηκα 1 φορά ότι θα με ενημερώσουν δεν έγινε ποτέ και μετά από μία εβδομάδα που ξανακάλεσα κατέγραψαν το αίτημα και με καλούνε την επόμενη για να με ρωτήσουν αν ακύρωσα την παραγγελία.....Τους είχα ενημερώσει ότι θέλω να ενημερωθώ για την εξέλιξή της όχι για ακύρωση, ενώ η εταιρεία ή κάποιος υπάλληλος την ακύρωσε. Έστελνα και email και μέσω FB να πάρω μία απάντηση γιατί δεν απαντούσαν και μάλλον απο δόλο και όχι λάθος υποθέτω την ακύρωσαν καθώς είχαν αγοραστεί σε προνομιακή τιμή και δεν θα τους σύμφερε να την στείλουν....... Μαλλον τα έδωσαν σε άλλους στην τιμή προ έκπτωσης..... Δεν εξηγείτε αλλιώς γιατί 2 από τα 4 προιόντα είναι διαθέσιμα τώρα που μιλάμε και δεν μου πρότειναν να στείλουν μόνο αυτά, αλλά χώρις ενημέρωση και χωρίς να μου εξηγήσουν ακόμα το λόγο, την ακύρωσαν.

Αν η εταιρεία δεν προβεί σε αποκατατάσταση της ταλαιπωρίας που αναμένω 1 μήνα με τηλέφωνα και email θα κινηθώ με καταγγελία, κάτι που έχω κάνει μόνο 1 φορά. Έχω ενημερώσει την ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ και περιμένω απάντηση από τα PUBLIC για να δώ πως θα κινηθώ.

Η κοροιδία είναι εμφανής γιατί ενόσω με ενημέρωσαν ότι έχουν τα προιόντα της παραγγελίας προς αποστολή 7 μέρες μετά την ακύρωσαν. Να επισημάνω ότι τα προιόντα ήταν διαθέσιμα 3 εβδομάδες μετά την παραγγελία και αλλη μία που έκανα από το κατάστημα 11/12/2020 παρέλαβα 14/12/2020.

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι επειδή σβήνουν και τα σχόλια στο Facebook, βλέπουν τα μυνήματα και δεν απαντάνε, τους ενόχλησε η κριτική μου και την ακύρωσαν αναιτιολόγητά. Υποθέτω είναι συνήθης πρακτική διότι αναφέρεται και στο insomnia από άλλους χρήστες

Τονίζω δεν διαμαρτύρομαι για χρόνο παράδοσης δέματος αλλά για μη επίδοσή του σε courier μετά από 25 εργάσιμες μέρες ενώ είχαν τα προιόντα και τα έδωσαν αλλού. Ακύρωσαν παραγγελία ενώ μου είπαν 7 μέρες πριν ότι θα την στείλουν και είναι έτοιμη.

Αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου για να επιλυθεί το ζήτημα προχωρώ σε καταγγελία όπως προανέφερα. Θα ενημερώσω...."


Το συγκεκριμένο κείμενο δημοσιεύτηκε σε όλα τα καταστήματα των PUBLIC στο GOOGLE και στο TRUSTPILOT, μέσα από το οποίο ενημερώθηκε και η εταιρεία με email.
Αναμένω αύριο πρωι πρωί τηλεφώνημά τους 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Tantalord είπε

Να παραθέσω και εγώ την απαράδεκτη εμπειρία που έχω με τα PUBLIC εδώ και 1 μήνα.
 

"Παραγγελία 28/11/2020. Ακυρώθηκε 23/12/2020 χωρίς λόγο και ενημέρωση ενώ μου το είπαν μία εβδομάδα πριν ότι έχουν τα προιόντα και θα μου τα στείλουν άμεσα με προτεραιότητα.

Ενώ όλα τα προιόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα, η αποστολή τους καθυστερούσε χαρακτηριστικά. Να ξεκαθαρίσω δεν διαμαρτύρομαι για καθυστέρηση COURIER αλλά για εσωτερικό θέμα των PUBLIC. Τώρα 15/11/2020 ενημερώνομαι ότι τα προιόντα έχουν συλλεχτεί και είναι έτοιμα για αποστολή, αλλά μία εβδομάδα μετά καλώ να μάθω γιατί δεν έχουν παραδοθεί σε ταχυδρομική εταιρεία. Εντωμεταξύ στα τηλεφωνήματα ενημερώθηκα 1 φορά ότι θα με ενημερώσουν δεν έγινε ποτέ και μετά από μία εβδομάδα που ξανακάλεσα κατέγραψαν το αίτημα και με καλούνε την επόμενη για να με ρωτήσουν αν ακύρωσα την παραγγελία.....Τους είχα ενημερώσει ότι θέλω να ενημερωθώ για την εξέλιξή της όχι για ακύρωση, ενώ η εταιρεία ή κάποιος υπάλληλος την ακύρωσε. Έστελνα και email και μέσω FB να πάρω μία απάντηση γιατί δεν απαντούσαν και μάλλον απο δόλο και όχι λάθος υποθέτω την ακύρωσαν καθώς είχαν αγοραστεί σε προνομιακή τιμή και δεν θα τους σύμφερε να την στείλουν....... Μαλλον τα έδωσαν σε άλλους στην τιμή προ έκπτωσης..... Δεν εξηγείτε αλλιώς γιατί 2 από τα 4 προιόντα είναι διαθέσιμα τώρα που μιλάμε και δεν μου πρότειναν να στείλουν μόνο αυτά, αλλά χώρις ενημέρωση και χωρίς να μου εξηγήσουν ακόμα το λόγο, την ακύρωσαν.

Αν η εταιρεία δεν προβεί σε αποκατατάσταση της ταλαιπωρίας που αναμένω 1 μήνα με τηλέφωνα και email θα κινηθώ με καταγγελία, κάτι που έχω κάνει μόνο 1 φορά. Έχω ενημερώσει την ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ και περιμένω απάντηση από τα PUBLIC για να δώ πως θα κινηθώ.

Η κοροιδία είναι εμφανής γιατί ενόσω με ενημέρωσαν ότι έχουν τα προιόντα της παραγγελίας προς αποστολή 7 μέρες μετά την ακύρωσαν. Να επισημάνω ότι τα προιόντα ήταν διαθέσιμα 3 εβδομάδες μετά την παραγγελία και αλλη μία που έκανα από το κατάστημα 11/12/2020 παρέλαβα 14/12/2020.

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι επειδή σβήνουν και τα σχόλια στο Facebook, βλέπουν τα μυνήματα και δεν απαντάνε, τους ενόχλησε η κριτική μου και την ακύρωσαν αναιτιολόγητά. Υποθέτω είναι συνήθης πρακτική διότι αναφέρεται και στο insomnia από άλλους χρήστες

Τονίζω δεν διαμαρτύρομαι για χρόνο παράδοσης δέματος αλλά για μη επίδοσή του σε courier μετά από 25 εργάσιμες μέρες ενώ είχαν τα προιόντα και τα έδωσαν αλλού. Ακύρωσαν παραγγελία ενώ μου είπαν 7 μέρες πριν ότι θα την στείλουν και είναι έτοιμη.

Αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου για να επιλυθεί το ζήτημα προχωρώ σε καταγγελία όπως προανέφερα. Θα ενημερώσω...."


Το συγκεκριμένο κείμενο δημοσιεύτηκε σε όλα τα καταστήματα των PUBLIC στο GOOGLE και στο TRUSTPILOT, μέσα από το οποίο ενημερώθηκε και η εταιρεία με email.
Αναμένω αύριο πρωι πρωί τηλεφώνημά τους 😛

Επικοινωνία σήμερα πρωί.

Με ενημερώνουν ότι ακυρώθηκε η παραγγελία γιατί δεν υπάρχουν τα προιόντα, ρωτάω όμως αφού 2 από τα 4 είναι διαθέσιμα γιατί δεν τα στέλνετε αφού έχω πληρώσει κιόλας και περιμένω 1 μήνα.....μου απαντάει η υπάλληλος ότι το είπε στον υπεύθυνο και δεν πήρε ούτε αυτή λογική απάντηση.....Προχώρησα σε καταγγελία. Εδώ θα βρείτε ότι χρειάζεστε και καλό είναι να κινηθούμε ομαδικά.

https://eeke.gr/
https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/καταγγελίες
http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Μην το υποτιμάτε, μπορεί να μην κερδίσετε άμεσα κάτι, αλλά σε προηγούμενη καταγγελία που έκανα για άρνηση υπαναχώρησης το κατάστημα βρέθηκε με 5.000€ πρόστιμο.

Υ.Γ Γράφτηκα στην Ενωση Καταναλωτών μόλις, ανέφερα γραπτώς το γεγονός και θα με καλέσει δικηγόρος τους.

 

Επεξ/σία από Tantalord
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ομοιοπαθής! Πληρωμενη παραγγελια απο 28/11 εφτασε μολις τωρα 29/12!! 2-3 φορες που καταφερα να βγαλω γραμμη στην easy mail επαιρνα παρομοια απαντηση, οτι θα παραλαβω σε μια βδομαδα. 2 email παραπονων στο public αναπαντητα. Θεωρω οτι ευθυνεται και το eshop οσο και η courier, στο κατω κατω με το eshop συναλλαχθηκα ας βρουν τροπο να ειναι συνεπεις. Σκοπευω πλεον να κινηθω μεσω προστασιας καταναλωτη (απευθυνθηκα συγκεκριμενα στο kepka.org, υπαρχουν ομως και αλλα, ο συνηγορος καταναλωτη, η ΕΕΤΤ κ.α.) για καταγγελια και δε με νοιαζει τοσο  αν θα αποζημιωθω ποτέ οσο το να αντιληφθουν οτι δε γινεται να αυθαιρετουν ανεξελεγκτα με αυτον τον τροπο μηπως κ συμμαζευτουν λιγο. Συνιστω σε οσους εχουν ταλαιπωρηθει αντιστοιχα να το ψαξουν λιγο, να κανουν καταγγελιες ή πτι χρειαζεται, πρεπει καπως να τους ξυπνησουμε κ να εξυπηρετουμαστε σε λογικα πλαισια!

Στις 16/12/2020 στις 5:11 ΜΜ, maraki19 είπε

Γεια, έψαχνα αν υπάρχουν καθυστερήσεις στα public και έπεσα στο θέμα σου. Εγώ έχω παραγγείλει στα public από 27/11 black Friday και ακόμα να παραλάβω. Την επόμενη μέρα μου ήρθε email ότι τα αποστείλανε χωρίς να έχει αριθμό αποστολής ούτε να λέει με ποια εταιρεία κούριερ. Παρήγγειλα κάτι και στις 1/12 από public σε αυτό μου στείλανε αριθμό αποστολής και μου ήρθε κανονικά με acs. Η άλλη παραγγελία μου δεν έχει έρθει ακόμα και δεν μπορώ να την αναζητήσω αφού δεν μου στειλανε αριθμό δεματος. Στα public έστειλα 2-3 email αλλά δεν μου απάντησαν σε κανένα.. Το κακό της υπόθεσης είναι ότι δεν δεχόταν αντικαταβολή κάτω από 100 ευρώ και έτσι πλήρωσα με χρεωστική κάρτα (70€) 

Δικαιούσαι να γνωριζεις αριθμο αποστολης! Το ιδιο ειχε γινει κ σε δικη μου αποστολη (παρελαβα σημερα ενα μηνα μετα, δες πιο κατω) κ μου εδωσαν τον αριθμο αποστολης κ την κουριερ οταν τους πηρα τηλεφωνο στο  public κ το ζητησα.

Ομοιοπαθής! Πληρωμενη παραγγελια απο 28/11 εφτασε μολις τωρα 29/12!! 2-3 φορες που καταφερα να βγαλω γραμμη στην easy mail επαιρνα παρομοια απαντηση, οτι θα παραλαβω σε μια βδομαδα. 2 email παραπονων στο public αναπαντητα. Θεωρω οτι ευθυνεται και το eshop οσο και η courier, στο κατω κατω με το eshop συναλλαχθηκα ας βρουν τροπο να ειναι συνεπεις. Σκοπευω πλεον να κινηθω μεσω προστασιας καταναλωτη (απευθυνθηκα συγκεκριμενα στο kepka.org, υπαρχουν ομως και αλλα, ο συνηγορος καταναλωτη, η ΕΕΤΤ κ.α.) για καταγγελια και δε με νοιαζει τοσο  αν θα αποζημιωθω ποτέ οσο το να αντιληφθουν οτι δε γινεται να αυθαιρετουν ανεξελεγκτα με αυτον τον τροπο μηπως κ συμμαζευτουν λιγο. Συνιστω σε οσους εχουν ταλαιπωρηθει αντιστοιχα να το ψαξουν λιγο, να κανουν καταγγελιες ή πτι χρειαζεται, πρεπει καπως να τους ξυπνησουμε κ να εξυπηρετουμαστε σε λογικα πλαισια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/12/2020 στις 10:57 ΜΜ, Tantalord είπε

Να παραθέσω και εγώ την απαράδεκτη εμπειρία που έχω με τα PUBLIC εδώ και 1 μήνα.
 

"Παραγγελία 28/11/2020. Ακυρώθηκε 23/12/2020 χωρίς λόγο και ενημέρωση ενώ μου το είπαν μία εβδομάδα πριν ότι έχουν τα προιόντα και θα μου τα στείλουν άμεσα με προτεραιότητα.

Ενώ όλα τα προιόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα, η αποστολή τους καθυστερούσε χαρακτηριστικά. Να ξεκαθαρίσω δεν διαμαρτύρομαι για καθυστέρηση COURIER αλλά για εσωτερικό θέμα των PUBLIC. Τώρα 15/11/2020 ενημερώνομαι ότι τα προιόντα έχουν συλλεχτεί και είναι έτοιμα για αποστολή, αλλά μία εβδομάδα μετά καλώ να μάθω γιατί δεν έχουν παραδοθεί σε ταχυδρομική εταιρεία. Εντωμεταξύ στα τηλεφωνήματα ενημερώθηκα 1 φορά ότι θα με ενημερώσουν δεν έγινε ποτέ και μετά από μία εβδομάδα που ξανακάλεσα κατέγραψαν το αίτημα και με καλούνε την επόμενη για να με ρωτήσουν αν ακύρωσα την παραγγελία.....Τους είχα ενημερώσει ότι θέλω να ενημερωθώ για την εξέλιξή της όχι για ακύρωση, ενώ η εταιρεία ή κάποιος υπάλληλος την ακύρωσε. Έστελνα και email και μέσω FB να πάρω μία απάντηση γιατί δεν απαντούσαν και μάλλον απο δόλο και όχι λάθος υποθέτω την ακύρωσαν καθώς είχαν αγοραστεί σε προνομιακή τιμή και δεν θα τους σύμφερε να την στείλουν....... Μαλλον τα έδωσαν σε άλλους στην τιμή προ έκπτωσης..... Δεν εξηγείτε αλλιώς γιατί 2 από τα 4 προιόντα είναι διαθέσιμα τώρα που μιλάμε και δεν μου πρότειναν να στείλουν μόνο αυτά, αλλά χώρις ενημέρωση και χωρίς να μου εξηγήσουν ακόμα το λόγο, την ακύρωσαν.

Αν η εταιρεία δεν προβεί σε αποκατατάσταση της ταλαιπωρίας που αναμένω 1 μήνα με τηλέφωνα και email θα κινηθώ με καταγγελία, κάτι που έχω κάνει μόνο 1 φορά. Έχω ενημερώσει την ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ και περιμένω απάντηση από τα PUBLIC για να δώ πως θα κινηθώ.

Η κοροιδία είναι εμφανής γιατί ενόσω με ενημέρωσαν ότι έχουν τα προιόντα της παραγγελίας προς αποστολή 7 μέρες μετά την ακύρωσαν. Να επισημάνω ότι τα προιόντα ήταν διαθέσιμα 3 εβδομάδες μετά την παραγγελία και αλλη μία που έκανα από το κατάστημα 11/12/2020 παρέλαβα 14/12/2020.

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι επειδή σβήνουν και τα σχόλια στο Facebook, βλέπουν τα μυνήματα και δεν απαντάνε, τους ενόχλησε η κριτική μου και την ακύρωσαν αναιτιολόγητά. Υποθέτω είναι συνήθης πρακτική διότι αναφέρεται και στο insomnia από άλλους χρήστες

Τονίζω δεν διαμαρτύρομαι για χρόνο παράδοσης δέματος αλλά για μη επίδοσή του σε courier μετά από 25 εργάσιμες μέρες ενώ είχαν τα προιόντα και τα έδωσαν αλλού. Ακύρωσαν παραγγελία ενώ μου είπαν 7 μέρες πριν ότι θα την στείλουν και είναι έτοιμη.

Αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου για να επιλυθεί το ζήτημα προχωρώ σε καταγγελία όπως προανέφερα. Θα ενημερώσω...."


Το συγκεκριμένο κείμενο δημοσιεύτηκε σε όλα τα καταστήματα των PUBLIC στο GOOGLE και στο TRUSTPILOT, μέσα από το οποίο ενημερώθηκε και η εταιρεία με email.
Αναμένω αύριο πρωι πρωί τηλεφώνημά τους 😛

 

Kαλησπέρα και πάλι παιδιά . Το ποσό των 180 ευρώ για τα ακουστικά μου επιστράφηκε μέσω paypal. Ωστόσο δεν έχει επικοινωνήσει κανείς ούτε για να επιστρέψω το λάθος πακέτο με το παιδικό παιχνίδι (για το οποίο τους ειδοποίησα 3 φορές τηλεφωνικά), ούτε για το δέμα μου που το έχει μια κοπέλα σε άσχετη διεύθυνση. Έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για την οποία δεν έχω καμία ενημέρωση ως τώρα, ώστε αν πουληθεί από κάποιον το προϊόν να μη θεωρηθεί πχ ότι ανήκε σε εμένα αφού δεν το παρέλαβα και να έχω κάλυψη. Τι λέτε εσείς οι υπόλοιποι να κάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...