Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

24 λεπτά πριν, idefixius είπε

 Γιατί συνήθως όταν κάνεις pit stop 3-4 γύρους πριν το τέλος το κάνεις για να διεκδικήσεις τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.  

Ή για να πάρει ο Νο1 το ταχύτερο γύρο και ταυτόχρονα να κρατήσει τη θέση του! :P

LEWI.png.dc9e18259523c04d60257555debc4661.png

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Ή για να πάρει ο Νο1 το ταχύτερο γύρο και ταυτόχρονα να κρατήσει τη θέση του! :P

LEWI.png.dc9e18259523c04d60257555debc4661.png

Απορώ πώς σου πέρασε από το μυαλό κάτι τέτοιο...  😅

Σατανά! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

-ήταν πεναλτι του Λάντο κύριε Μιχάλη;

- Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΕΝΑΛΤΙ ΚΥΡΊΑ ΜΟΥ 

Ειναι περιεργη φαση.

Κανονικα ειναι φταιξιμο Περεζ μιας και ειναι στην πισω στην εξοδο της στροφης και βρισκεται στην εξωτερικη.
Ο αμυνομενος απο την εσωτερικη δεν ειναι υποχρεωμενος να αφησει χωρο στην εξοδο της στροφης αν ο επιτιθεμενος δεν ειναι μπροστα κατα την εξοδο.

THE RULES OF RACING

f1_outside_behind.png?w=640&h=480

Αναφορά σε κείμενο

The guiding principle is that the driver on the outside should be at least level (front axle in line with front axle) with the driver on the inside to have a claim to the racing line on corner exit. 

If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.

If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.
In this case, the driver on the inside is free to drift out towards the outside on exit. 

Το θεμα ειναι αν Νορρις τελικως βρεθηκε μπροστα στην εξοδο γιατι απλα μπηκε με παραπανω(dive bombing) και ουσιαστικα εστριψε χρησιμοποιωντας το μονοθεσιο του Perez.

Δες πχ leclerc /Verstappen silverstone 2019 και τοσα αλλα περιστατικα.
Ή δες φετος στην Imola πως ο Μαξ (νομιμα, αφου ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης) πεταξε εκτος πιστας και πανω στα sausage kerbs τον Χαμιλτον(οπου εσπασε και την αεροτομη του) :

https://www.youtube.com/watch?v=EchF9NmKJtA

-----------------------------------------------

 

17 ώρες πριν, liakjim είπε

Στο πλάι του ήταν. Αν ήθελε να κλείσει την πόρτα, έπρεπε να το κάνει νωρίτερα (που το έκανε δλδ αφού είχε πάει ήδη δεξιά).

Στην προκειμενη περιπτωση, δεν "θεωρειται" οτι ηταν πλαι του.
Ή για να το πουμε πιο σωστα, δεν θεωρειται οτι ηταν ακριβως πλαι/ισια.
Αν εισαι εξωτερικη και πισω στην εξοδο της στροφης, τοτε εσυ πρεπει να κανεις ελιγμο για να αποφυγεις επαφη αν ο προπορευομενος χρησιμοποιησει ολο το πλατος της πιστας.

Δες και παραπανω.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Shyn είπε

To προσπερασμα του Alonso επι του Sainz που δεν εδειξαν..

https://streamwo.com/Chr8RWx

Eδω και το team radio που πανηγυριζουν:


Εξαιρετικος αγωνα απο Αλονσο!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, haHa είπε

Ειναι περιεργη φαση.

Κανονικα ειναι φταιξιμο Περεζ μιας και ειναι στην πισω στην εξοδο της στροφης και βρισκεται στην εξωτερικη.
Ο αμυνομενος απο την εσωτερικη δεν ειναι υποχρεωμενος να αφησει χωρο στην εξοδο της στροφης αν ο επιτιθεμενος δεν ειναι μπροστα κατα την εξοδο.

THE RULES OF RACING

f1_outside_behind.png?w=640&h=480

Το θεμα ειναι αν Νορρις τελικως βρεθηκε μπροστα στην εξοδο γιατι απλα μπηκε με παραπανω(dive bombing) και ουσιαστικα εστριψε χρησιμοποιωντας το μονοθεσιο του Perez.

 

-----------------------------------------------

 

Στην προκειμενη περιπτωση, δεν "θεωρειται" οτι ηταν πλαι του.
Ή για να το πουμε πιο σωστα, δεν θεωρειται οτι ηταν ακριβως πλαι/ισια.
Αν εισαι εξωτερικη και πισω στην εξοδο της στροφης, τοτε εσυ πρεπει να κανεις ελιγμο για να αποφυγεις επαφη αν ο προπορευομενος χρησιμοποιησει ολο το πλατος της πιστας.

Δες και παραπανω.

Ο Νόρις δεν λέει κάτι τέτοιο. Ίσα ίσα που ισχυρίζεται ότι άφησε χώρο ( κάτι που δεν έκανε) αφήνοντας να εννοηθεί ότι έπρεπε να αφήσει και όχι ότι ήταν δική του η στροφή.

https://www.racefans.net/2021/09/05/norris-perez-passed-me-because-contact-knocked-my-foot-off-throttle/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, specre είπε

Δηλαδή ο Τοτός θέλει να κάνει κουμάντο και στις άλλες ομάδες πλέον.

Θα μπορούσε να βγει και να πει ότι δεν θα δώσει κινητήρα στη Williams αν πάρει έναν RB οδηγό. Αλλά το ποιον θα πάρει οδηγό μια ομάδα δεν είναι δικιά του απόφαση. Όχι δημόσια τουλάχιστον.

 

Άντε, σε λίγα χρόνια θα αποφασίζει και ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα... oh wait...

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, liakjim είπε

Ο Νόρις δεν λέει κάτι τέτοιο. Ίσα ίσα που ισχυρίζεται ότι άφησε χώρο ( κάτι που δεν έκανε) αφήνοντας να εννοηθεί ότι έπρεπε να αφήσει και όχι ότι ήταν δική του η στροφή.

https://www.racefans.net/2021/09/05/norris-perez-passed-me-because-contact-knocked-my-foot-off-throttle/

Δεν χρειαζοταν να αφησει, αυτο είναι το point μου. 

Θυμίζει το συμβαν που ειχαν οι δυο τους στην Αυστρια, οπου παλι ο Νορρις δεν του αφησε καθόλου χωρο και πηρε ποινη. Φαίνεται επηρεασμενος απο την ποινη αυτη και την αναφερει στις δηλωσεις του.

Αλλα ακόμα και ο Horner ειπε οτι δεν ηταν για ποινη και ειναι hard racing και αποδεκτό να σε πεταει εκτος ο προπορευομενος στην έξοδο της στροφης. 

 

Το point μου δεν είναι τι ειπε ο καθενας, αλλα το τι ειναι επιτρεπτο. Το να ανοιγεις την τροχια σου οντας προπορευομενος στην εξοδο της στροφης είναι επιτρεπτο. Δες πχ leclerc /Verstappen silverstone 2019 και τοσα αλλα περιστατικα.
Ή δες φετος στην Imola πως ο Μαξ (νομιμα, αφου ηταν μπροστα στην εξοδο της στροφης) πεταξε εκτος πιστας και πανω στα sausage kerbs τον Χαμιλτον(οπου εσπασε και την αεροτομη του) :

https://www.youtube.com/watch?v=EchF9NmKJtA

3 ώρες πριν, mandos είπε

Δηλαδή ο Τοτός θέλει να κάνει κουμάντο και στις άλλες ομάδες πλέον.

Θα μπορούσε να βγει και να πει ότι δεν θα δώσει κινητήρα στη Williams αν πάρει έναν RB οδηγό. Αλλά το ποιον θα πάρει οδηγό μια ομάδα δεν είναι δικιά του απόφαση. Όχι δημόσια τουλάχιστον.

 

Άντε, σε λίγα χρόνια θα αποφασίζει και ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα... oh wait...

Οπως ο Horner πιεζει για να παει ο Albon να οδηγει μονοθέσιο με Mercedes κινητηρα ενω θα πληρώνεται απο την Red Bull, ετσι και ο Toto θελει να μην μαθαινει καποιος τα μυστικα/schedule/διαδικασιες Mercedes κινητηρα ενω πληρωνεται απο Red Bull. 

Αν ο Horner θελει τοσο να επιστρεψει ο Albon, μπορει κάλλιστα να τον φερει σε μια απο τις 2 ομαδες RB. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mandos είπε

Δηλαδή ο Τοτός θέλει να κάνει κουμάντο και στις άλλες ομάδες πλέον.

Θα μπορούσε να βγει και να πει ότι δεν θα δώσει κινητήρα στη Williams αν πάρει έναν RB οδηγό. Αλλά το ποιον θα πάρει οδηγό μια ομάδα δεν είναι δικιά του απόφαση. Όχι δημόσια τουλάχιστον.

 

Άντε, σε λίγα χρόνια θα αποφασίζει και ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα... oh wait...

και ισως εκει ειναι και η αναμονη στις ανακοινωσεις. γιατι πχ η φερραρι να δεχτει ενα οδηγο (μποττας) στην αλφα ρομεο που ειχε-έχει τοσο ισχυρους δεσμους με την merc? γιατι να μην θελει να βαλει εκει εναν η και 2 απο την ακαδημία της ή ακομα τον mick. η williams λογικα θελει τον albon και την ευγενικη χορηγια και στηριξη της ταιλανδης (και οικονομικα και σε θεμα PR). η merc θελει να χωσει τον ευνοουμενο της de vries (και να εχει αλλο ενα οδηγο του σταυλου της στο grid). 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Οπως ο Horner πιεζει για να παει ο Albon να οδηγει μονοθέσιο με Mercedes κινητηρα ενω θα πληρώνεται απο την Red Bull, ετσι και ο Toto θελει να μην μαθαινει καποιος τα μυστικα/schedule/διαδικασιες Mercedes κινητηρα ενω πληρωνεται απο Red Bull. 

Αν ο Horner θελει τοσο να επιστρεψει ο Albon, μπορει κάλλιστα να τον φερει σε μια απο τις 2 ομαδες RB. 

Παρεξήγησες ότι έγραψα. Δεν παίρνω το μέρος της μιας ή της άλλης παράταξης, ούτε και τρέφω καμία συμπάθεια στον Horner (αν και αντιπαθώ τον Toto περισσότερο από τον Horner).

Λέω ότι δημόσια δεν του πέφτει λόγος αν η Williams θα πάρει έναν οδηγό που δεν εγκρίνει ο ίδιος. Πίσω από το παραβάν ας κάνει ότι θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mandos είπε

Παρεξήγησες ότι έγραψα. Δεν παίρνω το μέρος της μιας ή της άλλης παράταξης, ούτε και τρέφω καμία συμπάθεια στον Horner (αν και αντιπαθώ τον Toto περισσότερο από τον Horner).

Λέω ότι δημόσια δεν του πέφτει λόγος αν η Williams θα πάρει έναν οδηγό που δεν εγκρίνει ο ίδιος. Πίσω από το παραβάν ας κάνει ότι θέλει.

Του πεφτει δημοσια λογος:
α) ειναι μετοχος στην Williams
β) πρεπει να προστατεψει τα συμφεροντα της Mercedes. Δεν μπορει να ενημερωνει πχ για το προγραμμα αναβαθμισης νεων κινητηρων εναν οδηγο που θα πληρωνεται και θα αναφερεται στην Red Bull.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, ASFE είπε

Οκ τοτε και η Αλφα να μπλοκαρει τον Μποτας. (Δεν εχει μανατζερ τον Τοτο?)

Aρχικα, ο Bottas δεν εχει manager τον Toto(επισης: αλλο να εχεις manager και αλλο να πληρωνεσαι και να αναφερεσαι σε καποιον).
 

Καλλιστα θα μπορουσε η Αλφα να τον μπλοκαρει. Το θεμα ειναι οτι τον θελει και τον θελει για 2 λογους:
α) εμπειρια και ταχυτητα, δεν υπαρχει αλλος οδηγος του επιπεδου του που μπορει να παρει η Αλφα
β) η γνωση του περι του κινητηρα Mercedes ειναι κατι που μπορει να βοηθησει την εξελιξη του κινητηρα της Ferrari

Το β) ηταν μαλιστα και ενας απο τους λογους που η RB πηρε τον Perez απο την Force India(Mercedes κινητηρα)
Sergio Perez Has Informed Red Bull F1 of Mercedes’ Engine Secrets

Αναφορά σε κείμενο

Red Bull signed Sergio Perez as their second driver for the 2021 season. The team have various reasons for signing Checo, and as a race-winning driver, he brings a lot to the team. One of the several benefits he has for the team is his knowledge of the best engine on the grid, the Mercedes power unit.

He brought with him interesting details about the drivability and responsiveness of the Mercedes engine. And also in the tire sector, how you can act with air pressure in rain races,” said Marko.

https://www.express.co.uk/sport/f1-autosport/1375548/Red-Bull-Lewis-Hamilton-Valtteri-Bottas-F1-news

Αναφορά σε κείμενο

Mercedes have struck a deal to provide engines to Aston Martin and Perez has inside knowledge of how they will work.

Red Bull want to tap into their new drivers' information to give them an advantage in the Championship race.

Senior advisor Dr Helmut Marko has explained that Perez's knowledge played an instrumental part in their hiring of the Mexican.

“After Racing Point told him about next year, he was obviously very attentive to everything Mercedes did," Marko said.


--------------------

39 λεπτά πριν, ASFE είπε

Δεν μπορει να τα θελει ολα δικα του ο κ Λυκος

Μην κανουμε το ασπρο-μαυρο. Εχει βαλθει ο Horner να στειλει οδηγο που πληρωνεται απο την Red Bull να οδηγει κινητηρα Mercedes(για προφανεις λογους).

Δεν ειναι χθεσινος ο Wolff για να αφησει κατι τετοιο.

Οταν η RB και o Horner σταματησουν τα παιχνιδια και να τα θελουν ολα δικα τους(να εχουν συμβολαιο με τον Albon και να οδηγει Mercedes κινητηρα ωστε να μαθαινουν τα μυστικα), τοτε φανταζομαι θα μπορει να παει στην Williams.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...