Προς το περιεχόμενο

Νέο update προσθέτει VR υποστήριξη στο Microsoft Flight Simulator


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσφέροντας μια ακόμα πιο αυθεντική εμπειρία

Το Microsoft Flight Simulator ανέκαθεν προσπαθούσε να μεταφέρει μια πιστή εμπειρία ενός πιλότου, με το νεώτερο update να πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα. Πλέον η Asobo Studio έφερε υποστήριξη για OpenXR συμβατά headset εικονικής πραγματικότητας, που αφορά τα Windows Mixed Reality headsets όπως και τα Valve Index, HTC Vive, Oculus Rift και Oculus Quest. Αν και η αρχική ανακοίνωση της Microsoft έκανε αναφορά για διάθεση μόνο στο HP Reverb G2, τελικά υποστηρίζονται όλα τα προαναφερθέντα headsets.

Παλαιότερα, αν κάποιος χρήστης ήθελε νιώσει πως βρίσκεται σε πραγματικό αεροσκάφος, θα έπρεπε να έχει πολλαπλές οθόνες. Αλλά ακόμα κι έτσι δεν ήταν εφικτό το σωστό στήσιμο για όλα τα διαθέσιμα μοντέλα αεροσκαφών που περιλαμβάνονται στο παιχνίδι. Τώρα, το μόνο που χρειάζεται κανείς είναι ένα VR headset και φυσικά, το ανάλογο σύστημα για να παρέχει μια αξιόλογη εμπειρία. Όταν η Microsoft διεξήγαγε τη beta έκδοση του τίτλου, επεξεργαστές όπως i5-8400 ή Ryzen 5 1500X μαζί με μια κάρτα γραφικών GTX 1080 ήταν οι ελάχιστες απαιτήσεις.

Το update επίσης φέρνει χειμερινό κλίμα, προσθέτοντας χιόνι στα καιρικά φαινόμενα του παιχνιδιού, που κάνουν εξομοίωση του πραγματικού καιρού. Επιπλέον, το παιχνίδι πλέον θα προσφέρει χιόνι σε πραγματικό χρόνο όπως και πάγο στις ανάλογες περιοχές του πλανήτη.

Προς στιγμήν, όταν πετάει κανείς πάνω από τον Βόρειο Πόλο είναι λίγο περίεργο, κυρίως γιατί σχεδόν όλη η περιοχή αποτελείται από νερό, χωρίς πάγο. Όπως είναι αναμενόμενο, στην πραγματικότητα η περιοχή είναι συχνά πολύ παγωμένη, οπότε είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν οι νέες καιρικές συνθήκες φέρουν την περιοχή πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Για όσους ενδιαφέρονται να ζήσουν τον τίτλο σε VR, το συγκεκριμένο FAQ είναι χρήσιμο καθώς περιέχει αναλυτικά τους συνδυασμούς πλήκτρων και τις λειτουργίες τους, που αλλάζουν με την χρήση VR headset.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό είναι και το πρόβλημα. Από χθες έχουν πλακώσει όλοι στα θέματα (ή τα καλά) του VR και βλέπω να μένουν πίσω τα μυριάδες προϋπάρχοντα bugs του παιχνιδιού ή τα καινούρια που προστέθηκαν μετά το update. Το VR είναι μεν ένα απαραίτητο feature αλλά πρωτίστως το MSFS είναι sim και λιγότερο παιχνίδι.

Τι να το κάνω όταν έχουμε πλέον χιόνι στα καιρικά φαινόμενα αλλά δεν υπάρχει πουθενά precipitation όταν χρησιμοποιείς live weather. Ή όταν από τη δεύτερη συνεχόμενη πτήση και μετά, ο καιρός αλλάζει σε παγκόσμια καλοκαιρία και δεν μεταβάλλεται ποτέ εκτός κι αν κλείσεις και ξαναφορτώσεις όλο το MSFS.

Όποιος ασχοληθεί σοβαρά περισσότερο από λίγες ώρες και ξεκολλήσει από τα γραφικά (που κι αυτά έχουν προβλήματα όπως και το ίδιο το VR) θα αρχίσει να ανακαλύπτει πολλά και διάφορα bugs που απ' ότι φαίνεται θα κάνουν αρκετό καιρό να λυθούν. Όσοι είχαν προφητεύσει ότι το MSFS θα είναι στην κατάσταση που πρέπει σε τουλάχιστον 2 χρόνια από την ημερομηνία κυκλοφορίας, φαίνεται ότι βγαίνουν αληθινοί.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν λίγο δοκίμασα το VR ( έχω στη κατοχή μου ένα Oculus Quest 1 ).

3 παρατηρήσεις.

1 - Είναι ο ποιο άμεσος τρόπος για κάποιον που δεν έχει προηγούμενη εμπειρία από VR σε flight sim να δοκιμάσει πως είναι.

2 - Στη αρχική του κατάσταση που είναι τώρα είναι ήδη εντυπωσιακό, αν και σίγουρα θέλει βελτιώσεις.

3 - Δεν θέλει πολύ δυνατό hardware. Θέλει μελλοντικό hardware 😛 Με τη "ταπεινή" μου 2070 Super και τον Ryzen 3600, πετώντας με το Cessna 172 πάνω από τη Αθήνα ... αν προσπαθούσα να ορίσω το resolution scale πάνω απο το 70%, και με τα settings μεταξύ medium και low ( εκεί που συστήνει το ίδιο το παιχνίδι δηλαδή ) μπορούσα να μετρήσω τα frames στα δάχτυλά του ενός χεριού. Σίγουρα σε κτήνος με 3090 και 5950Χ κλπ θα λειτουργεί πολύ καλύτερα, αλλά αμφιβάλλω ότι ακόμα και εκεί θα χτυπάει πάνω απο 30 frames εύκολα.

Επεξ/σία από Spartan_X
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα έναν φίλο μου να το παίζει. Ομολογώ ότι δεν το έχω παίξει αν και πάντα με ιντρίγκαρε η ιδέα του να μάθεις να πιλοτάρεις, έστω και εικονικά. Κάτι που με "χάλασε" σε αυτό που είδα είναι το εξής: Έχει χάρτες από την υφήλιο που έχει πάρει από τους χάρτες της Google. Θετικό ότι έχει όλο τον κόσμο. Όμως σε αρκετά μέρη αυτοί οι χάρτες είναι δυσδιάστατοι. Και το μοντέλο του αεροσκάφους τρισδιάστατο. Δεν μπορείς να περάσεις ανάμεσα από τα κτίρια. Τουλάχιστον όχι παντού. Στα δυσδιάστατα μέρη το μοντέλο φαίνεται σαν ξεπατικοσούρα! Τελείως παράτερο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JonnyBoy είπε

Είδα έναν φίλο μου να το παίζει. Ομολογώ ότι δεν το έχω παίξει αν και πάντα με ιντρίγκαρε η ιδέα του να μάθεις να πιλοτάρεις, έστω και εικονικά. Κάτι που με "χάλασε" σε αυτό που είδα είναι το εξής: Έχει χάρτες από την υφήλιο που έχει πάρει από τους χάρτες της Google. Θετικό ότι έχει όλο τον κόσμο. Όμως σε αρκετά μέρη αυτοί οι χάρτες είναι δυσδιάστατοι. Και το μοντέλο του αεροσκάφους τρισδιάστατο. Δεν μπορείς να περάσεις ανάμεσα από τα κτίρια. Τουλάχιστον όχι παντού. Στα δυσδιάστατα μέρη το μοντέλο φαίνεται σαν ξεπατικοσούρα! Τελείως παράτερο...

Θεωρώ πως αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί λίγο πιο σοβαρά με το "άθλημα" του flight simming θα ξεκινήσει από λάθος βάση αν δώσει μεγάλη σημασία στο VR, αφού αλλού είναι η ουσία. Οπωσδήποτε το VR μπορεί να λειτουργήσει σαν αφορμή αλλά δεν θα πρέπει να είναι ο αυτοσκοπός.

Επίσης οι χάρτες είναι οι Bing της MS, όχι της Google (άσχετα αν υπάρχει αρκετός κόσμος που θα προτιμούσε το αντίθετο). Το ότι περιέχεται όλος ο πλανήτης στο FS δεν είναι κάτι καινούριο, απλώς για πρώτη φορά έχουμε τόσο μεγάλη ακρίβεια στο ανάγλυφο, τους δρόμους, τις πόλεις κλπ χωρίς τη βοήθεια κάποιου 3rd party addon. Υπάρχουν ακόμα ανακρίβειες που διορθώνονται με updates ή με community mods αλλά γενικά είμαστε σε καλό δρόμο. Συγκεκριμένα για την Ελλάδα μεγάλη δουλειά γίνεται στο https://flightsim.to/by-country/GR

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Athoz είπε

Αν γίνει καλή δουλειά στην αίσθηση της απόστασης θα είναι πολύ εντυπωσιακό.

εννοεις να βαλει πραγματικους χρονους στις πτησεις? να παιζεις πχ 2μιση ωρες για να πας αθηνα λονδινο ? 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πραγματικοί χρόνοι ούτως ή άλλως υπάρχουν και σε αυτούς χρειάζεται να προστεθεί και η διάρκεια προετοιμασίας για μια πτήση (τουλάχιστον για όποιον παίζει σοβαρά) που άνετα ξεπερνάει την μια ώρα.

Νομίζω όμως το παραπάνω σχόλιο εννοούσε το scaling στο VR που νομίζω έχει κάποια προβλήματα ακόμα, πχ πολλά αεροσκάφη φαίνονται πιο στενά από όσο είναι στην πραγματικότητα (Cessna 152). Θα χρειαστεί καιρός ακόμα για να φτάσει το VR την απόδοση που έχει σε άλλα flight sims (πχ XPlane) αλλά το σημαντικό είναι ότι έγινε η αρχή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, mitsos-5 είπε

εννοεις να βαλει πραγματικους χρονους στις πτησεις? να παιζεις πχ 2μιση ωρες για να πας αθηνα λονδινο ? 😅

Νομίζω 3μιση με 4 είναι 😛 Αν και έχω χρόνια να πετάξω για Λονδίνο, αν θυμάμαι καλά, κάπου τόσο έκανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, mitsos-5 είπε

εννοεις να βαλει πραγματικους χρονους στις πτησεις? να παιζεις πχ 2μιση ωρες για να πας αθηνα λονδινο ? 😅

κάπου 5 ώρες με το Τσέσνα στο FS2 στην Amiga το ‘90 πετώντας μόνο με την πυξίδα από το χάρτη του Σικάγο προς χάρτη Σηάτλ αν θυμάμαι καλά ... χωρίς τίποτα ενδιάμεσα (το παιχνίδι πρόβαλε μόνο τις 4(5?) υποστηριζόμενες περιοχές-χάρτες) οπότε απλά έβλεπες μονομπλόκ πράσινο έδαφος και μόνη δυνατή πλοήγησης ένα γενικό χάρτη των ΗΠΑ και την πυξίδα... μέσα στους χάρτες Σικάγο & Σηάτλ είχα πλήρης χάρτες ραδιοναυτιλίας της Jepessen από το βιβλίο του Κλειδάριθμου «Πετάξτε με το Fligh Simulator II» και φυσικά όλα τα ραδιοβοηθήματα του Τσέσνα ενεργά... ναι ήμουν βλαμμένο παιδί και δυστυχώς μύωψ για να επιδιώξω καριέρα στην πολιτική αεροπορία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...