marina8282 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Καλημέρα εξουσιοδοτηση μέσα από το gov.gr μπορώ να κάνω;γιατί θέλω να πάω στην ΔΕΗ εκ μέρους του άντρα μου 1
kosmasgr Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, marina8282 είπε Καλημέρα εξουσιοδοτηση μέσα από το gov.gr μπορώ να κάνω;γιατί θέλω να πάω στην ΔΕΗ εκ μέρους του άντρα μου Μπορείς και δεν χρειάζεται επικύρωση σε αστυνομικό τμήμα ή ΚΕΠ 1
Drake27 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Στις 15/3/2022 στις 10:57 ΜΜ, korakios είπε μήπως υπάρχει κενή απάντηση και το κείμενο είναι συνημμένο ? Νομίζω έχει ξαναγίνει Τελικά έστειλα mail στην φάε για το θέμα που μου δείχνει ακόμα είτε να το κάνω απόρριψη είτε να το δεχτο χωρίς να υπάρχει κάποιο μήνυμα από τον πάροχο,δεν μου απαντησαν ακόμα,πήρα και τηλ αλλά δεν το σήκωσε ποτέ κανείς και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Πήγα να κάνω εξαγωγή της συνομιλίες μήπως και δείξει κάτι εκεί αλλά τίποτα,δείχνει μέχρι εκεί που έστειλα εγώ την απάντηση.
marina8282 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 5 ώρες πριν, kosmasgr είπε Μπορείς και δεν χρειάζεται επικύρωση σε αστυνομικό τμήμα ή ΚΕΠ Σε ευχαριστώ πολύ πήγα ξανά πριν λίγο σε κατάστημα της ΔΕΗ κ έδωσα 2 δικαιολογητικά που έκαναν λάθος.Το ένα ήταν ο αριθμός ταυτότητας…Πέρασαν το αφμ Καταλαθος αντί αυτής…Κ το 2ο η φωτοτυπια από την απόδειξη λογαριασμού!Πληρωνω με πάγια εντολή.Το θέμα είναι ότι στην πληρωμή φαίνεται εκρεμης με δέσμευση ποσού από την τράπεζα.Το εξήγησα στην υπάλληλο!Ελπιζω να το δεχτούν γιατί είναι φυσικά πληρωμένο αλλά δν έχουν τραβηχτεί ακόμα..Η υπάλληλος είπε οκ. α το θέμα είναι να εγκριθεί κ να μην πουν άκυρη
panosvo Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Έχω υπογράψει με την ΔΕΗ αέριο σταθερό από 02/02/2022, πήρα τηλ και μου είπαν πρέπει να αναμένω... Μάλλον δεν θέλουν να ενεργοποιήσουν ακόμη συμβόλαια με 0,05 σταθερό.
The_Judas Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 50 λεπτά πριν, panosvo είπε Έχω υπογράψει με την ΔΕΗ αέριο σταθερό από 02/02/2022, πήρα τηλ και μου είπαν πρέπει να αναμένω... Μάλλον δεν θέλουν να ενεργοποιήσουν ακόμη συμβόλαια με 0,05 σταθερό. Η καθυστέρηση δεν οφείλεται στην ΕΔΑ; Εγώ έκανα αίτηση στη ΔΕΗ πριν από λίγες μέρες αλλά μου είπαν ότι πρέπει να περάσει η ΕΔΑ και μετά να υπογράψω το συμβόλαιο. 1
johnnyman Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Στις 17/3/2022 στις 3:38 ΜΜ, PastiGR είπε Μια από τα ίδια και εγώ, είμαι από τις 24 Δεκεμβρίου στην ΔΕΗ. Επικοινώνησα με ΕΔΑ και με ενημέρωσαν ότι έχουν στείλει μετρήσεις από τις 14/2. Η ΔΕΗ σιγή ιχθύος ακόμα. Να δω αν θα προλάβουμε τις προθεσμίες για το επίδομα θέρμανσης! To θεμα ειναι τι κανουμε τωρα για να μην χασουμε οπως ειπες τις προθεσμιες για το επιδομα θερμανσης.. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι αργουν τοσο πολυ...
vali Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, panosvo είπε Μάλλον δεν θέλουν να ενεργοποιήσουν ακόμη συμβόλαια με 0,05 σταθερό Εγώ έκανα την αίτηση 23/2 και στις 10/3 πέρασαν από ΕΔΑ. Στο e-bill από χθες μου εμφανίζεται η σύνδεση. 1
agaviot Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Παιδιά όσοι είχατε ήδη ρεύμα στη ΔΕΗ και αλλάξατε από άλλο πάροχο το αέριο και το πήγατε και αυτό στη ΔΕΗ σας εμφανίστηκε στο ebill και η παροχή αερίου αυτόματα? Γιατί πηρα την στη ΔΕΗ και μου είπαν πως πρέπει να απενεργοποίησα το λογαριασμό μου και να ανοίξω καινούριο… Φοβάμαι μην γίνει κάνα μπέρδεμα και ψάχνω μετά τα προγράμματα από την αρχή. Ευχαριστώ.
topmar Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 10 λεπτά πριν, agaviot είπε Παιδιά όσοι είχατε ήδη ρεύμα στη ΔΕΗ και αλλάξατε από άλλο πάροχο το αέριο και το πήγατε και αυτό στη ΔΕΗ σας εμφανίστηκε στο ebill και η παροχή αερίου αυτόματα? Γιατί πηρα την στη ΔΕΗ και μου είπαν πως πρέπει να απενεργοποίησα το λογαριασμό μου και να ανοίξω καινούριο… Φοβάμαι μην γίνει κάνα μπέρδεμα και ψάχνω μετά τα προγράμματα από την αρχή. Ευχαριστώ. Εγώ... Εμφανίζεται αλλά πολύ αργότερα από το ρεύμα... Εμένα είχε εμφανιστεί 1,5 μήνα μετά το ρεύμα... Χωρίς άλλη ενέργεια εκ μέρους μου.. 1
teot Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, agaviot είπε Παιδιά όσοι είχατε ήδη ρεύμα στη ΔΕΗ και αλλάξατε από άλλο πάροχο το αέριο και το πήγατε και αυτό στη ΔΕΗ σας εμφανίστηκε στο ebill και η παροχή αερίου αυτόματα? Γιατί πηρα την στη ΔΕΗ και μου είπαν πως πρέπει να απενεργοποίησα το λογαριασμό μου και να ανοίξω καινούριο… Φοβάμαι μην γίνει κάνα μπέρδεμα και ψάχνω μετά τα προγράμματα από την αρχή. Ευχαριστώ. Χωρίς να κάνω κάτι εμφανίστηκαν στο ebill και οι παροχές αερίου 4-5 ημέρες μετά από την μετάβαση στην ΔΕΗ Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2022 από teot
katdal Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Στις 16/3/2022 στις 10:30 ΜΜ, korakios είπε το έχεις πάρει λίγο λάθος το θέμα 😁 Δυστυχώς η νομοθεσία δε γράφει κάτι πιο συγκεκριμένο για την ανανέωση . (θα το ξανακοιτάξω) Ανέβασε 2 screenshot μέσα σε spoiler , την ειδοποίηση και τι γράφει η σύμβασή σου (το fix) για την ανανέωση Επίσης πες αν σου στείλανε το συμβόλαιο με το easy Όσο για το κείμενο αυτό το αναφέρουμε στη ΡΑΕ μόνο σε προγράμματα που τιμολογούν βασει TTF και καπάκι βάζουν ρήτρα αναπροσαρμογής . Βέβαια για πες και πόση ήταν η ρήτρα σε €/kw με την ευκαιρία Δεν ήξερα πώς να τα βάλω σε σποιλερ οπότε τα ανέβασα σαν συνημμένο ... Όντως δεν αναφέρει κάτι συγκεκρίμενο για την ανανέωση αλλά όταν λέει ανανέωση της σύμβασης , εννοείται η συγκεκριμένη σύμβαση όχι μια οποιαδήποτε... Αυτό για την ρήτρα το κατάλαβα όταν το έγραφα... Συμβόλαιο καινούριο πάντως δεν έχουμε υπογράψει ούτε έχουμε συμφωνήσει τηλεφωνικώς. Στον λογαριασμό για την ανανέωση έγραφε: Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, την 12/12/21 λήγει η σύμβασή σας με την εταιρεία μας με δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή, η οποία θα ανανεωθεί αυτομάτως για ίσο χρόνο, εκτός αν μας δηλώσετε γραπτώς, ότι δεν επιθυμείτε την ανανέωσή της 15 ημέρες πριν τη λήξη της
korakios Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, katdal είπε Όντως δεν αναφέρει κάτι συγκεκρίμενο για την ανανέωση αλλά όταν λέει ανανέωση της σύμβασης , εννοείται η συγκεκριμένη σύμβαση όχι μια οποιαδήποτε... τίποτα δεν εννοείται απο τη στιγμή που δεν αναφέρεται και φυσικά το κάνεις πλεονέκτημα άρα κάνεις αμφισβήτηση λογαριασμού (στα χρήσιμα έγγραφα στο site της εταιρίας ) και ρωτάς τι είναι η "Αναπροσαρμογή TTF" στη χρέωση και γιατί έχεις διαφορετικές χρεώσεις απο αυτές που είχες , μιας και υποτίθεται οτι ανανεώθηκε το συμβόλαιο αιτήσαι την τιμολόγηση που είχες και πίστωση της διαφοράς αυτής Περιμένεις κονσέρβα απάντηση και πόσταρε εδώ ξανά edit : έχεις ειδοποίηση για αλλαγή όρων και τιμών προμήθειας , το είχες και πιο μπροστά αυτό ? αν ναι πες με ποια χρονική σειρά γίνανε τα παρακάτω , όπως και ημερομηνίες έκδοσης λογαριασμού ειδοποίηση για ανανέωση ειδοποίηση τροποποίησης εφαρμογή ρήτρας (βλέπω οτι είναι 2/3/22 ,ρωτάω αν είχες πιο μπροστά)
Natag Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Καλησπέρα και από εμένα! Χρειαζομαι τη βοήθεια σας για το πώς να χειριστώ την επικοινωνία μου με τη Ζενίθ για τους τελευταίους λογαριασμούς που έλαβα. Σύντομο ιστορικό. Έχω gas home flex συμβόλαιο Νοεμβρίου 2020. Στους λογαριασμούς Ιουνίου και Οκτωβρίου 2022 ανέφερε ότι στις 4.11.21 λήγει το συμβόλαιο και θα ανανεωθεί αυτομάτως για ίσο χρόνο (12 μήνες δηλαδή). Ερχεται λογαριασμος αρχές Ιανουαρίου 550€. Εγκεφαλικό αλλά το πληρώνω χωρίς να προσέξω και πολλά στον λογαριασμό (χρεώσεις, ρήτρες, αλλαγή όρων). Λογαριασμός αρχές Μαρτίου 1000€. Εκεί αρχίζω και ψάχνω.... Ναι ξέρω άργησα. Διαβάζω το συμβόλαιο δεν γράφει κάτι για ρήτρα. Παίρνω τηλέφωνο στη γραμμή καταναλωτη, μου λέει είναι ή στους γενικούς όρους στο άρθρο 8 ή στους ειδικούς. Ενημερώνω ότι δεν γράφει κάτι το συμβόλαιο αλλά θα το τσεκαρω πάλι. Όντως το συμβόλαιο δεν γράφει κάτι. Παίρνω τηλέφωνο ζητάω αντίτυπο του συμβολαίου, θα σας το στείλουμε αύριο μου λέει. Ούτε καν. Διαβάζω εδώ στο forum κάποια πράγματα και στέλνω το παρακάτω mail. "Σχετικά με τους λογαριασμούς που έλαβα στις 28.12.2021 & 01.03.202 αμφισβητώ τις χρεώσεις αναπροσαρμογής TTF. Η συμφωνημένη χρέωση είναι τιμή TTF +0,01297. Εφόσον η τιμή χρέωσης είναι κυμαινομενη και χρωνομαι την τιμή χονδρικής αγοράς γιατί χρεώνεται και αναπροσαρμογή; Στην σύμβαση που υπέγραψα στις 4.11.2020 δεν αναφέρει κάπου αναπροσαρμογή TTF, ούτε ενημερώθηκα και συμφώνησα σε αλλαγή των όρων σύμβασης. Παρακαλώ να προβείτε άμεσα στις ανάλογες πιστώσεις." Ανατρέχοντας σήμερα στους λογαριασμούς ανακαλύπτω ότι στον λογαριασμό που είχε εκδοθεί στις 28.12.2021 και είναι ο πρώτος λογαριασμός στον οποίο χρωνομαι αναπροσαρμογή, έχει στο τέλος παραθυράκι που λέει για αλλαγή όρων και έχει ένα link.“Ενημέρωση τροποποίησης όρων σύμβασης προμήθειας – Ανταγωνιστικές Χρεώσεις Προμήθειας. Αναλυτική αναφορά τροποποιούμενων όρων: https://www.zenith.gr/syxnes- erwthseis-promhtheia-fysikou-aerioy/ συμβαση προμήθειας φα. Δικαίωμα καταγγελίας σύμβασης του Πελάτη, σύμφωνα με τον όρο 10 των ΓΟΣΠ“ Το link δεν ισχύει σε πετάει στην αρχική της Ζενίθ, τότε μπορεί και να ισχυε. Αυτοί θα απαντήσουν ότι ενημερώθηκα στις 28.12.2021. Το ερώτημα είναι τι κάνω από εδώ και πέρα. Πληρώνοντας τον λογαριασμο Δεκεμβρίου είναι σαν να αποδέχτηκα την αλλαγή όρων; Έχει νόημα να κάνω καταγγελία στη ΡΑΕ και συνήγορο καταναλωτή; Να κάνω και στους 2 καταγγελία ή μόνο σε 1 και σε ποιο; Και τι από τα παραπάνω που περιέγραψα να γράψω στην καταγγελία; Τον λογαριασμό τον πληρώνω ή είναι σαν να δέχομαι το κόστος; Δεύτερο ερώτημα. Ότι πρέπει να φύγω από την Ζενίθ είναι σίγουρο, έχει νόημα μιας και η σεζόν τελειώνει να πάω στο σταθερό της ΔΕΗ ή τζάμπα θα πληρώσω ακριβά τις kwh και θα πέσουν οι τιμές τώρα που πιάνει άνοιξη και η ζήτηση πέφτει; Μπορώ να φύγω από τη ζενίθ αν δεν έχω πληρώσει τον λογαριασμό;
Προτεινόμενες αναρτήσεις