Προς το περιεχόμενο

ΕΛΤΑ Courier: Αναστολή παραλαβής νέων αποστολών έως τις 8 Ιανουαρίου


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ είμαι ακόμη πιο άτυχος!
Με πήραν τηλέφωνο από Speedex Βόλου να πάω να παραλάβω μία τηλεόραση που είχα παραγγείλει σε Black Friday από Public μέσω internet. Μου είπαν ότι επικοινώνησαν μαζί μου και ότι τους είπα να την κρατήσουν εκεί "HOLD" ενώ αυτό δεν έγινε ποτέ. Εντάξει λέω μπορεί και να μπερδεύτηκε ο υπάλληλος με άλλη παραγγελία αφού γίνεται χαμός με τα δέματα...
Πήγα από κει τσέκαρα το κουτί και δεν φαινόταν χτυπημένο πουθενά. Φτάνω σπίτι ανοίγω τη συσκευασία και όταν βγάζω την τηλεόραση από μέσα το πάνελ ήταν σπασμένο κάτω στο κέντρο! Εκεί μου ήρθε να πάθω εγκεφαλικό γιατί λέω τώρα αρχίζει ο Γολγοθάς!
Πήρα τηλ στην Speedex να τους πω να την πάω πίσω κατευθείαν και μου λένε δεν μπορώ πρέπει να λάβουν εντολή από τον Αποστολέα (Public) για να την πάρουν πίσω...
Έχω στείλει 3 φορές φόρμα επικοινωνίας στα Public... Έχω μιλήσει με τα κεντρικά στην Αθήνα 3 φορές με καταγεγραμμένα τα ονόματα των υπαλλήλων που σήκωσαν το τηλέφωνο και συνέχει μου λένε ότι η TV όταν αγοράστηκε έφυγε από MALL και ότι από κει πρέπει να δώσουν την εντολή επιστροφής - αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος.
Τους πρότεινα να ενημερώσουν το κατάστημα Public του Βόλου και να την πάω εγώ ο ίδιος με την απόδειξη για να βοηθήσω την κατάσταση και μου απάντησαν πως αυτό δεν γίνεται.
Ζήτησα να μιλήσω με υπεύθυνο - προϊστάμενο - διευθυντή και μου λένε εμείς δουλεύουμε από το σπίτι με εκτροπή του τηλεφωνικού κέντρου. Δηλαδή τους λέω ο διευθυντής πακετάρει μόνος του τα νέα δέματα δεν έχει κανένα κατάστημα υπάλληλο; Και μου απάντησαν ότι οι υπάλληλοι δεν σηκώνουν τηλέφωνα και επικοινωνούν μόνο με emails...
Έχει περάσει 1 μήνας και ακόμη δεν έχω κανένα νέο ούτε email ούτε τηλέφωνο ούτε sms και μιλάμε μόνο για μία εντολή επιστροφής στο σύστημα ώστε να δοθεί σήμα στην Speedex να γυρίσει πίσω...
Έχω κατανόηση λόγω Covid19, έχω υπομονή αλλά αυτό το χάλι σε υποστήριξη πελάτη πρώτη φορά το αντιμετωπίζω στη ζωή μου! Και που είμαι ακόμα...

  • Like 1
  • Confused 2
  • Sad 23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 Δε πρόκεται να ξαναπώ κακή κουβέντα για το Πλαίσιο. Ότι παρήγγειλα, τις τελευταίες δυο βδομάδες (τρεις παραγγελίες συνολικά ),  ήρθε  αστραπή μετά από 2 μέρες. Respect. 

Y.γ Οι παραγγελίες μου δεν ήταν Brand Πλαίσιο, πριν σχολιάσετε για την ποιότητα των προιόντων.

  • Like 7
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας πάρουν κανα ανθρωπάκο για δουλειά και ας αφήσουν την κλάψα ότι δεν μπορουν... το να κολλάνε χαρτακια και να καθοντε να πίνουν καφέ ξερουν... αντε γιατι πολύ κλάψα εχει πεσει. 

Υ.γ. Ας εκαναν καλυτερα την δουλειά τους απ' το καλοκαιρι!

Υ.γ. 2 Το κολπάκι με το και καλα σας πήραμε τηλ αλλα δεν σας βρήκαμε ακομα το κανουν.

Επεξ/σία από markos9
  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, thanos75x είπε

Εγώ είμαι ακόμη πιο άτυχος!
Με πήραν τηλέφωνο από Speedex Βόλου να πάω να παραλάβω μία τηλεόραση που είχα παραγγείλει σε Black Friday από Public μέσω internet. Μου είπαν ότι επικοινώνησαν μαζί μου και ότι τους είπα να την κρατήσουν εκεί "HOLD" ενώ αυτό δεν έγινε ποτέ. Εντάξει λέω μπορεί και να μπερδεύτηκε ο υπάλληλος με άλλη παραγγελία αφού γίνεται χαμός με τα δέματα...
Πήγα από κει τσέκαρα το κουτί και δεν φαινόταν χτυπημένο πουθενά. Φτάνω σπίτι ανοίγω τη συσκευασία και όταν βγάζω την τηλεόραση από μέσα το πάνελ ήταν σπασμένο κάτω στο κέντρο! Εκεί μου ήρθε να πάθω εγκεφαλικό γιατί λέω τώρα αρχίζει ο Γολγοθάς!
Πήρα τηλ στην Speedex να τους πω να την πάω πίσω κατευθείαν και μου λένε δεν μπορώ πρέπει να λάβουν εντολή από τον Αποστολέα (Public) για να την πάρουν πίσω...
Έχω στείλει 3 φορές φόρμα επικοινωνίας στα Public... Έχω μιλήσει με τα κεντρικά στην Αθήνα 3 φορές με καταγεγραμμένα τα ονόματα των υπαλλήλων που σήκωσαν το τηλέφωνο και συνέχει μου λένε ότι η TV όταν αγοράστηκε έφυγε από MALL και ότι από κει πρέπει να δώσουν την εντολή επιστροφής - αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος.
Τους πρότεινα να ενημερώσουν το κατάστημα Public του Βόλου και να την πάω εγώ ο ίδιος με την απόδειξη για να βοηθήσω την κατάσταση και μου απάντησαν πως αυτό δεν γίνεται.
Ζήτησα να μιλήσω με υπεύθυνο - προϊστάμενο - διευθυντή και μου λένε εμείς δουλεύουμε από το σπίτι με εκτροπή του τηλεφωνικού κέντρου. Δηλαδή τους λέω ο διευθυντής πακετάρει μόνος του τα νέα δέματα δεν έχει κανένα κατάστημα υπάλληλο; Και μου απάντησαν ότι οι υπάλληλοι δεν σηκώνουν τηλέφωνα και επικοινωνούν μόνο με emails...
Έχει περάσει 1 μήνας και ακόμη δεν έχω κανένα νέο ούτε email ούτε τηλέφωνο ούτε sms και μιλάμε μόνο για μία εντολή επιστροφής στο σύστημα ώστε να δοθεί σήμα στην Speedex να γυρίσει πίσω...
Έχω κατανόηση λόγω Covid19, έχω υπομονή αλλά αυτό το χάλι σε υποστήριξη πελάτη πρώτη φορά το αντιμετωπίζω στη ζωή μου! Και που είμαι ακόμα...

παιδια κάντε καταγγελίες με την μια.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, bobos73 είπε

Το ζήτημα με τις ταχυμεταφορές έχει προβληματίσει πολύ. Όπως φαίνεται ,δεν πήραν το μήνυμα από το πρώτο λόκνταουν και στο δεύτερο παρέλυσαν οι μεταφορές δεμάτων! Το εξευτέλισαν το θέμα όσο δεν πάει!!! ….δεν θέλω να σκεφτώ τι θα γίνει αν σκάσει 3ο κύμα επιδημίας….. ήθελα να ξέρω….. δεν υπάρχουν άνεργοι συμπολίτες μας να τους προσφέρουν μια θέση εργασίας και να ξελαμπικάρουν και τις αποθήκες τους οι μεταφορικές? (μεταφορικές, γιατί με παράδοση δέματος εντός Ελλάδας σε 20-30 μέρες! ταχυμεταφορές δεν τις λες!)

σιγα μην προσλαβουν  κοσμο και χαλασουν λεφτα ,θα πρεσάρουν  αυτους που εχουν και ολα καλα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα ειναι. Μονο στο ελλαδισταν αυτα.

Μολις πεσει δουλεια αντι να οργανωθουμε να παρουμε κοσμο (ενας δεν την μυριστηκε την φαση να φανταστει τι θα γινει με τα δεματα)

τι κανει ο ελληναρας? μα φυσικα κλεινει.

Σε ολον τον κοσμο τετοιες μερες τρεχουνε να κανουνε τζιρο στην ψωροκωσταινα αυτα ειναι κλαιν.

σιγα μην δουλεψουμε. κλειστα και οσο παει.

να δεις που θα ζητησουνε και πριν παραγωγικοτητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, dimisd είπε

Acs παραγγελίες για αποστολή μου ανοίγει παράθυρο στις 8 Γενάρη. Δε φταίνε οι ταχυδρομικές ο ελληνάρας φταίει, τέλος της χρονιάς θέλει δώρο να χωρέσει μέσα η καταθλιψάρα του κι αν δε το πάρει θα του @@@@@ το 2021

 

Και για να προλάβω μερικούς που έχουν παραγγείλει από τέλη Νοέμβρη να ξέρετε είστε μια σταγόνα στον ωκεανό. Ξέρετε τί σημαίνει 500.000 αποστολές ημερησίως; 

Και ο Έλληναρας γιατί ακριβώς φταίει δεν κατάλαβα;επειδή παραγγέλνει;είναι καθαρά ευθύνη των εταιρειών ταχυμεταφορων,είναι απλά τα πράγματα ,μπορούσαν απλά να πουν δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε λόγο υπερβολικού φόρτου εργασίας ή διαφορετικά να μας πουν,να ξέρετε θα παραλάβετε σε έναν μήνα,έχω δέμα σε γνωστή εταιρεία ταχυμεταφορων ( να την πει ο θεός) που βρίσκεται στο δρόμο από 7 του μήνα.

Ήρεμα και φιλικά τα γράφω  :)

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, chek2fire είπε

χθεσινές φωτογραφίες από την Speedex με δέματα έξω πεταμένα στο δρόμο ενώ μέσα δεν πάει πίσω η όλη κατάσταση

EqAzUdzXUAIqk8b?format=jpg&name=small

 

EqA4Y-zWMAULMeE?format=jpg&name=small

To κράτος φυσικά σε όλο αυτό το μπάχαλο τελείως ανύπαρκτο με κανέναν έλεγχο. Η κατάσταση πλέον είναι για πρόστιμα αλλά είπαμε σε κανονική χώρα όχι σε μπανανία τύπου Ελλάδας. 

και εδώ

EqBL0CAXUAMSg2Y?format=jpg&name=medium

Πάλι καλά που έχουν επισημανθεί ως εύθραυστα για να τα προσέχουν οι "επαγγελματίες" της Speedex.

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού η κυβέρνηση κατάφερε να κλείσει τα μικρομεσαία μαγαζιά και να λειτουργούν μόνο οι μεγάλες αλυσίδες με αυτή την Ελληνική και όπως πάντα πρόχειρη εφεύρεση "click away", τώρα έκλεισε και τα ΕΛΤΑ και θα κλείσει και τα υπόλοιπα κούριερ γιατί δεν μερίμνησε και δεν σκέφτηκε ότι δεν θα μπορούν να εξυπηρετήσουν αυτόν τον τεράστιο όγκο αποστολών.

Και πάλι ένα μεγάλο μπράβο στην τωρινή κυβέρνηση γιατί δεν έπαψε να μας εκπλήξει για το πόσο σοβαρές αποφάσεις μπορεί να πάρει και για το πόσο μπορούμε να την εμπιστευόμαστε, όσο και τις προηγούμενες που έχουν περάσει.

  • Like 9
  • Thanks 1
  • Confused 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχετε πολύ πλάκα ορισμένοι εδώ μέσα. Αυτή την καραμέλα να πάρουν κόσμο για πόσο θα τη λέτε ακόμα και κάτι τέτοια συναφή; Έχετε συνειδητοποιήσει ότι και για ένα στυλό πλέον χρησιμοποιούμε κούριερ; Ξέρετε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ανοίξει 4 γραφεία και ένα ακόμα μόνο για νησιά το τελευταίο διάστημα και έχει προσλάβει κόσμο στην Αθήνα όπως και όλες οι κούριερ; Κάποιοι εδώ μέσα κράζατε το πλαίσιο επειδή έβαλε μίνιμουμ για παραγγελίες. Βέβαια δε μας ενδιαφέρει τί κάνουν, το πακετάκι μας να πάρουμε και όλα οκ.  Αλλιώς, καταγγελίες κλπ. Βέβαια, όσοι έχουν επιχείρηση καταλαβαίνουν ότι πρώτον δεν παίρνεις άτομα όταν ξέρεις ότι μάλλον σε ένα μήνα ή το πολύ δύο θα το σταματήσεις. Δεν παίρνεις κόσμο όταν μόνο η εκπαίδευση του θέλει τόσο χρονικό διάστημα και μην ακούσω πόση εκπαίδευση χρειάζεται  ένας κούριερ, ένα δέμα παίρνει και το παέι κάπου. Αλλά αυτά ψιλά γράμματα. Γιατί όσοι έχουν επιχείρηση κοιτάζουν μόνο να εξυπηρετούν, όχι να κερδίζουν.

Το πρόβλημα κύριοι δεν είναι οι μεταφορικές, είναι ότι είναι κλειστό το λιανεμπόριο. Ο όγκος των συναλλαγών είναι πέρα από κάθε δυνατότητα οποιασδήποτε κούριερ, είτε αυτή λέγεται ελτά είτε acs. 

Όσο δεν ανοίγουν τα καταστήματα αυτό θα γίνεται οπότε ξεπεράστε το και σταματήστε να κατηγορείτε τους πάντες όταν δεν γίνεται η δουλειά σας. Και όχι δεν δουλεύω σε κούριερ, επιχείρηση έχω που είναι κλειστή, απλά χρησιμοποιώ τη λογική.

 

  • Like 26
  • Thanks 2
  • Confused 7
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...