Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην ομάδα .

Έχω χοντρό θέμα με την mediamarkt σε επίπεδο που σκέφτομαι Δευτέρα να προωθηθεί  σε δικηγόρο, δεν είναι το χρηματικό ποσό αλλά η ανευθυνότητα τους που με νευριάζει.

πριν από 3 μήνες ( παρά κάτι μέρες ) αγόρασα ένα monitor που βγήκε προβληματικό, επικοινώνησα με το service τους μέσω email, Όπου το έστειλα και πίσω.
με ενημέρωσαν για την παραλαβή του δέματος και ότι όντως είχε πρόβλημα και θα επιστρέφουν τα χρήματα πίσω (δικιά μου απόφαση)  και ότι εντός 14 ημερών θα λάβω τα χρήματα μου στο Iban που τους είχα δώσει .

απο τότε δεν έχει υπάρξει καμία ενημέρωση ούτε κίνηση, τους περνώ κάθε εβδομάδα τηλέφωνο και μου λένε να κάνω υπομονή και πως θα υο μεταφέρουν στο λογιστήριο για να με καλέσουν, εννοείται κανένα τηλέφωνο ποτέ !
στλενω emails στο λογιστήριο τους και τίποτα ! Αυτά εδώ και 2 μήνες.
μια φορά με είχαν καλεση για να τους δώσω Iban αλλά βέβαια τίποτα δεν έγινε !
Υπάρχει δικαίωση αν προβεί αε δικηγόρο, δεν ξέρω τι άλλο και πως να προσπαθήσω, επίσης κατάντησε αστείο ; Σας ευχαριστώ 

Επεξ/σία από Floriniotis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εσένα σε είχαν καλέσει και κάποια στιγμή
τους παίρνεις και μια φορά τη βδομάδα
και είσαι ακόμα στους 2 μήνες

εγώ για άλλη υπόθεση μαζί τους
έφτασα να τους παίρνω και κάθε μέρα
δε με είχαν καλέσει ποτέ από μόνοι τους
και έφτασα στους 3 μήνες

ξεκαθάρισέ τους ότι δεν αστειεύεσαι και θα το τραβήξεις άμεσα
και ίσως σου δώσουν σημασία

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, KoreanW είπε

εσένα σε είχαν καλέσει και κάποια στιγμή
τους παίρνεις και μια φορά τη βδομάδα
και είσαι ακόμα στους 2 μήνες

εγώ για άλλη υπόθεση μαζί τους
έφτασα να τους παίρνω και κάθε μέρα
δε με είχαν καλέσει ποτέ από μόνοι τους
και έφτασα στους 3 μήνες

ξεκαθάρισέ τους ότι δεν αστειεύεσαι και θα το τραβήξεις άμεσα
και ίσως σου δώσουν σημασία

Αν μπορεί να μου απαντήσει μ κάποιος καλά την νομοθεσία και δικαιώνομαι, θα το τραβήξω Δευτέρα κιόλας. 
Είναι κοροϊδία η κατάσταση μπας κ ξυπνήσουν.

Επεξ/σία από Floriniotis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτα το πρωτο βημα του δικηγορου θα ειναι να τους στειλει εξωδικο (ελαχιστο κοστος απο οσο ξερω κανα κατοσταρικο, αλλα εξαρταται απο τον δικηγορο) με συγκεκριμενη καταληκτικη ημερομηνια πληρωμης (πχ 4 εργασιμες απο την επιδοση του εξωδικου), την οποια κατα 99.99999% θα τηρησουν. Αν δε, ανεβαινουν τα κοστη.

Η καπως πιο αργη (αλλα δωρεαν) διαδικασια ειναι να πας μεσω του συνηγορου του καταναλωτη. Κατα τη γνωμη μου επρεπε να το ειχες κανει 1.5 μηνα πριν ...

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

Επεξ/σία από fredd0
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Floriniotis είπε

Αν μπορεί να μου απαντήσει μ κάποιος καλά την νομοθεσία και δικαιώνομαι, θα το τραβήξω Δευτέρα κιόλας. 
Είναι κοροϊδία η κατάσταση μπας κ ξυπνήσουν.

Πριν πας σε δικηγόρο κάνε μία αναφορά στο Συνήγορο του Καταναλωτή.
Επίσης αν μπορείς ψάξε να βρεις ποιος είναι διευθυντής του καταστήματος και στείλτου απευθείας ιμειλ.

Δημοσ.

ο μόνος τρόπος να πάρεις έυκολα, γρήγορα και δωρεαν τα λεφτα ειναι να πας στις 9 το πρωι την δευτερα στο κατάστημα να αρχίσεις να φωνάζεις μπροστα στον κοσμο. ουγκανιά τρελλή αλλα μόνο έτσι νιώθουνε δυστυχως.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους, σας ευχαριστω για την βοηθεια.

Για αρχη θα προσπαθησω με συνηγορο του καταναλωτη, εαν δεν γινει κατι αμεσα, θα επέμβει δικηγορος για αποζημιωση.

9 ώρες πριν, randomcat είπε

Συγνώμη για την ωμότητα, αλλά μάθημά σου για να μην αγοράσεις ξανά από αυτούς τους απατεώνες (πλέον Public - MediaMarkt).

Πρωτη κ τελευταια φορα, ηθελα βλεπεις να στηρίξω ελληνικη αγορα.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Floriniotis είπε

Πρωτη κ τελευταια φορα, ηθελα βλεπεις να στηρίξω ελληνικη αγορα.

Μακάρι, γιατί σαν καταναλωτές αρκετοί Έλληνες έχουμε κοντή μνήμη. Με το MediaMarkt δεν στηρίζεις ελληνική αγορά πάντως. Καλύτερα σε σκρουτζομάγαζα.

Το MediaMarkt το έχω βάλει στη μαύρη λίστα εδώ και πάρα πολλά χρόνια επειδή - μεταξύ άλλων - μου πούλησαν προρυθμισμένο ακριβό ρούτερ (είχε ήδη adsl username κάποιας stellas σε @ath.forthnet.gr) και όταν τους το επέστρεψα μετά από λίγη ώρα ο πωλητής μου είπε θυμωμένος, ενοχλημένος, και με αγενέστατο υφάκι ότι οι ρυθμίσεις υπάρχουν "επειδή τα βγάζουν στα εργοστάσια στην Κίνα και τα τεστάρουν". Αρνήθηκαν να μου επιστρέψουν και τα χρήματά μου πίσω. Μέχρι να επιστρέψω από το ταμείο στα ράφια τους για να πάρω ένα άλλο, είχαν κολλήσει κόκκινα αυτοκόλλητα επάνω σε όλα τα κουτιά των ρούτερ, τα οποία έγραφαν "από επιστροφή". Ούτε μια συγνώμη φυσικά.

Το Public επίσης το έχω στη μαύρη λίστα, επειδή είναι το πρώην Multirama που είχα βάλει στη μαύρη λίστα και εγώ δεν ξεχνώ. Πλέον είναι ένα και με τα MediaMarkt οπότε ενώθηκαν δύο σκουπιδομάγαζα μαζί.

Από τον Κωτσόβολο δεν τον έχω φάει ακόμα, επειδή έχω ψωνίσει ελάχιστες φορές επειδή είναι πανάκριβος.

Για το ΠΛΑΙΣΙΟ, το βασιλιά της μαύρης λίστας, δεν θέλω να σπαταλήσω χολή και να χαλάσω την καλή μου διάθεση, τα είπε ωραία ο Κυρίτσης (κάποια λίγα δηλαδή):
 

 

Από πολλά σκρουτζομάγαζα έχω μείνει ευχαριστημένος. Ευτυχώς δεν έχουμε καθόλου ανάγκη τις αλυσίδες που δεν σέβονται τίποτα.

 

Εγώ προτείνω να πας και από εκεί - αν είναι ανοιχτό το κατάστημα - να βάλεις τις φωνές (χωρίς να βρίσεις) και να προειδοποιήσεις για αγωγή. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή αν θα ασχοληθεί, θα ασχοληθεί τουλάχιστον μετά από ενάμισι μήνα.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...