mariosnik_ Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 4 ώρες πριν, turbat0s είπε Τί άλλο δηλαδή από το να δηλώσει βλάβη? Να το πνίξει? Μέχρι πότε? Για αυτό είπα θέλει πολύ σκέψη. Από την μία τον συμφέρει η βλάβη. Αλλά εφόσον το βρει ο ΔΕΔΔΗΕ δεν γνωρίζω αν τον φορτώνουν μετά με τεκμαρτες καταναλώσεις. Αμα τον φορτώνουν τότε να δηλώσει βλάβη άμεσα μην χάνει χρόνο. Αν όμως δεν κάνουν τίποτα, θα μπορούσε να το αφήσει κι έτσι.
ekrepali Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 10 hours ago, iliata2410 said: Λοιπόν εγώ μένω σε ενοίκιο.στην εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ λέει για ληγμένη ΥΔΕ από 14 Ιουλίου απαιτείται ανανέωση.δεν ήρθε κάποιο χαρτί όμως που να λέει κάτι.να περιμένω να έρθει,και μετά να ενημερωθεί ο ιδιοκτήτης; Η να τον ενοχλήσω τώρα;σε κάποιους από ότι γνωρίζω ήρθε χαρτί για 6 μήνες να το φτιάξουν. Να του πει να το ανανεώσει... αλλιώς υπάρχει πιθανότητα σε κάποια αλλαγή παρόχου που θα κάνεις να αρχήσει να μετράει το 6μηνο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα