Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή προϊόντος λόγω διαφορετικών χαρακτηριστικών από τα αναγραφόμενα. Τι ισχύει;


trabakoulas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!

Είχα παραγγείλει ένα μονόζυγο (ας είναι καλά το lockdown) από ένα ελληνικό κατάστημα (το είχα βρει μέσω skroutz) στις 01/02/2021 με χρόνο παράδοσης 1-3 εργάσιμες.
Για να μην μακρηγορώ, μου ήρθε εν τέλει την προηγούμενη Παρασκευή 12/02/21, αλλά το ΣΚ που άνοιξα την ταλαιπωρημένη συσκευασία, διαπίστωσα πως ήταν διαφορετικό σε σχέση με αυτό που παρήγγειλα.
Πιο συγκεκριμένα:

  • Πλαστική αντί για μεταλλική μπάρα (αναγράφεται στο site του καταστήματος και στον κατάλογο του κατασκευαστή)
  • Μικρότερη διάμετρος και πάχος σωλήνα (αναγράφεται στο site του καταστήματος και στον κατάλογο του κατασκευαστή)
  • Σχεδόν το μισό βάρος, 1.83kg αντί για 4kg (αναγράφεται στον κατάλογο του κατασκευαστή)

Πρακτικά είναι ένα άλλο προϊόν θα έλεγα, σημαντικά κατώτερων χαρακτηριστικών.
Ο λόγος που είχα επιλέξει το συγκεκριμένο (ακριβότερο) ήταν ακριβώς επειδή ήταν πιο στιβαρό και ανθεκτικό σε σχέση με τα "κοινά" ας πούμε.
Να σημειώσω πως ο κωδικός στο κουτί που παρέλαβα ήταν ο σωστός, όπως και η φωτογραφία που υπάρχει πάνω στο κουτί, αλλά το "εσωτερικό" δεν ανταποκρινόταν στη φωτογραφία και έχει τις διαφορές που ανέφερα παραπάνω.

Πήρα τη Δευτέρα στο κατάστημα, εξηγώντας πως παρέλαβα διαφορετικό προϊόν από αυτό που παρήγγειλα και μετά τις πρώτες αντιδράσεις του τύπου "Δεν θα έχετε θέμα και μ'αυτό" ή "Και πως μετρήσατε τη διάμετρο του σωλήνα;" μου είπαν οκ αν θέλω να το στείλω πίσω, ώστε να μου επιστρέψουν τα χρήματα της αξίας του μόνο και όχι τα μεταφορικά, που ήταν 5€ κιόλας.
Κι επίσης τα έξοδα της επιστροφής θα έπρεπε να τα επιβαρυνθώ κι αυτά εγώ πάλι.
Εύλογα (θεωρώ) δε συμφώνησα και μου είπαν να στείλω ένα email αν θέλω κάτι άλλο.

Έστειλα την επόμενη λοιπόν (16/02/2021) γράφοντας αναλυτικά τι και πως και αφού τους "ενόχλησα" τηλεφωνικά μετά από μερικές ημέρες καθώς δεν είχα πάρει απάντηση, μου απαντήσανε Παρασκευή βράδυ (19/02/2021) να το στείλω πίσω για έλεγχο και πως το κόστος επιστροφής για τον έλεγχο βαραίνει εμένα.

Τους απάντησα σήμερα πως αναγράφεται χαρακτηριστικά στους όρους επιστροφής στο site τους πως

Αναφορά σε κείμενο

 

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της επιχείρησης

  • σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας)  ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την επιχείρηση.

 

Και αναμένω απάντηση για τη συνέχεια.

Θεωρώ πως είναι σαφές ότι τα έξοδα επιστροφής πρέπει να τα χρεωθεί το κατάστημα, διαβάζοντας το παραπάνω κείμενο στο site τους.
 Ότι η περίπτωσή μου, είναι αυτή που παρέθεσα από τους όρους επιστροφής. Κάνω κάπου λάθος;
Όσον αφορά τα έξοδα αποστολής, τι ισχύει σε αυτή την περίπτωση; Εννοώ τα έξοδα που πλήρωσα (5€) για την αποστολή του προϊόντος από το κατάστημα σ'εμένα.
Δεν θα έπρεπε κι αυτά να καλυφθούν από το κατάστημα;
Προσπάθησα να βρω πληροφορίες, αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικά με αυτό.
Προβλέπεται/αναφέρεται κάτι συγκεκριμένο από κάποιον νόμο περί τούτου για τη συγκεκριμένη περίπτωση; (παραλαβή διαφορετικού προϊόντος)
Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει; Έχει κανείς σχετική εμπειρία;

Επίσης να σημειώσω πως οκ, δεν είναι τα λεφτά το θέμα τα 30€, αλλά η αντιμετώπιση και η γενικότερη συμπεριφορά/πολιτική του καταστήματος.
Δεν μου αρέσει να "επιβραβεύω" κατά κάποιον τρόπο τέτοιες συμπεριφορές, αποδεχόμενός τις σιωπηλά.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε βοήθεια/πληροφορία και συγνώμη για το μακροσκελές post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απατεωνίσκοι είναι, σου έδωσαν μια μλκ που τους περίσσευε υπολογίζοντας στην μη αντίδραση σου. Να πιέσεις να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, δεν έχεις καμία υποχρέωση να δεχτείς αυτό που σου έστειλαν αν δεν είναι αυτό που παρήγγειλες.

Απείλησε ακόμα και με δικηγόρο και μπορείς να πας να καταγγείλεις τους "έξυπνους" στον Συνήγορο του Καταναλωτή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πλήρωσες με PayPal η κάρτα μπορείς να αξιώσεις από εκεί την επιστροφή των χρημάτων σου αλλά ποιο πολύ να τους ταλαιπωρήσεις γιατί όσο η υπόθεση εκκρεμεί τα λεφτά είναι δεσμευμένα και δημιουργεί ταλαιπωρία σε αυτούς η όλη διαδικασία. Επίσης μπορείς να τους κανείς καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και φυσικά αρνητική κρητική στο skroutz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου στείλεις σε pm, το όνομα του καταστήματος, γιατί και εγώ είχα παρόμοιο πρόβλημα με ένα όργανο γυμναστικής που αγόρασα. Μόλις τους έστειλα mail όμως ότι θα κάνω καταγγελία και θα ανοίξω case στο PayPal , κατευθείαν με εξυπηρέτησαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, stratos979 είπε

Απατεωνίσκοι είναι, σου έδωσαν μια μλκ που τους περίσσευε υπολογίζοντας στην μη αντίδραση σου. Να πιέσεις να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, δεν έχεις καμία υποχρέωση να δεχτείς αυτό που σου έστειλαν αν δεν είναι αυτό που παρήγγειλες.

Απείλησε ακόμα και με δικηγόρο και μπορείς να πας να καταγγείλεις τους "έξυπνους" στον Συνήγορο του Καταναλωτή

Προσωπικά, αφήνω ένα ενδεχόμενο το λάθος να έχει προκύψει από τον προμηθευτή τους.
Σε κάθε περίπτωση πάντως θα έπρεπε θεωρώ να είχαν αναλάβει την ευθύνη, εφόσον πρόκειται για λάθος από την δική τους πλευρά.
Βασικά είναι ακόμα πιο "lame", αν σκεφτεί κάποιος πως δεν μιλάμε για κάνα τρελό ποσό, για τα μεταφορικά μιλάμε.
Αυτά αρνούνται να μου επιστρέψουν, όπως και αρνούνται να καλύψουν τα έξοδα επιστροφής.
Για την ακρίβεια σε αυτή τη φάση μου λένε πως γράφουν ξεκάθαρα στους όρους πως πρέπει να το παραλάβουν πρώτα για έλεγχο και αν θέλω υπαναχώρηση να πληρώσω τα μεταφορικά. (Αναφέρονται στο ίδιο κείμενο που τους έστειλα και παρέθεσα παραπάνω)
Βέβαια δεν εμπίπτει σε περίπτωση υπαναχώρησης καθώς δεν παρέλαβα το προϊόν που παρήγγειλα.
Γενικά λίγο αγνοούν αυτά που τους λέω και λένε τα δικά τους.
 

4 ώρες πριν, moutsa είπε

Αν πλήρωσες με PayPal η κάρτα μπορείς να αξιώσεις από εκεί την επιστροφή των χρημάτων σου αλλά ποιο πολύ να τους ταλαιπωρήσεις γιατί όσο η υπόθεση εκκρεμεί τα λεφτά είναι δεσμευμένα και δημιουργεί ταλαιπωρία σε αυτούς η όλη διαδικασία. Επίσης μπορείς να τους κανείς καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και φυσικά αρνητική κρητική στο skroutz.

Η πληρωμή είχε γίνει με πιστωτική κάρτα.
Αν είχε γίνει με paypal θα ήταν πιο εύκολα τα πράγματα για μένα σίγουρα, αλλά δεν υπήρχε επιλογή για πληρωμή με paypal.
Δεν γνωρίζω αν μπορεί με κάποια λογική η τράπεζα να ακυρώσει, ή να δεσμεύσει, το ποσό της συναλλαγής, όπως αναφέρεις.
Για καταγγελία το έχω στα υπόψιν, δεν ξέρω πόσο θα αλλάξει και κάτι, αλλά το βλέπω σαν πιθανό ενδεχόμενο έτσι όπως πάει.
Έχω επικοινωνήσει και με Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και με Συνήγορο του Καταναλωτή να πάρω κάποια γνώμη κι από εκεί, αλλά το ρεζουμέ από εκεί ήταν να κάνω έγγραφη καταγγελία και να το δούνε.
Τηλεφωνικά δε μου λέγανε επί της ουσίας κάτι πιο απτό δηλαδή.
Τον Συνήγορο να πω εδώ πως τον έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση λόγω μιας άλλης περίπτωσης στο παρελθόν, που ασχολήθηκε για αρκετό καιρό.
Την όποια κριτική στο skroutz (και αλλού εννοείται) την αφήνω για μετά το τέλος της διαδικασίας.
Να έχει κλείσει το θέμα και να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
 

4 ώρες πριν, filip123go είπε

Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου στείλεις σε pm, το όνομα του καταστήματος, γιατί και εγώ είχα παρόμοιο πρόβλημα με ένα όργανο γυμναστικής που αγόρασα. Μόλις τους έστειλα mail όμως ότι θα κάνω καταγγελία και θα ανοίξω case στο PayPal , κατευθείαν με εξυπηρέτησαν.

Το κατάστημα είναι το Guaranty. (Δεν βρίσκω κάποιον λόγο να μην το γράψω κι εδώ)
Έχει μάλιστα και αρκετές κριτικές στο skroutz. Βέβαια, στα προβλήματα φαίνεται το κατάστημα, στη σχέση που έχει με τον πελάτη γενικότερα.
Δυστυχώς δεν είναι μόνο ένα κατάστημα που αντιμετωπίζει έτσι τους πελάτες του.
Αλλά σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν να αναφέρεις κι εσύ το όνομα του καταστήματος.
Λογικά θα παραγγείλω από αλλού, μην πέσω σε αυτό που παρήγγειλες εσύ τουλάχιστον:ph34r:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν, διάβασα κριτικές στο google reviews και γίνεται πανηγύρι κανονικό, μιας κυρίας που της έδωσαν ελαττωματικό προϊόν και τους είπε ότι θα πάει συνήγορο καταναλωτή και ότι θα κινηθεί νομικά, της απάντησαν να δημοσιεύσει την απάντηση από τις υπηρεσίες

προτείνω να πας στην τράπεζα σου και να δεις αν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@stratos979Ναι πέφτει κράξιμο στο google πράγματι. Μάλλον την επόμενη, θα ρίξω μια ματιά στα google reviews πριν από κάποια άλλη αγορά.
Βέβαια λες, ένα μονόζυγο είναι, τι να πάει στραβά; Anyway...
Κι εγώ δεν τους βλέπω να ιδρώνει το αυτί τους με καταγγελία.
Στο τελευταίο email στο μεταξύ μου στείλαν ένα αυτοματοποιημένο σχεδόν μήνυμα να να καλέσω για το τμήμα επιστροφών σε συγκεκριμένο νούμερο, στο οποίο είχα πάρει αρχικά βέβαια και μου είχαν πει να στείλω email.-_-

Θα κάνω από Δευτέρα ένα τηλεφώνημα και στην τράπεζα πάντως, όπως λες, μήπως προκύψει από εκεί κάτι διαφορετικό.
Δύσκολο μάλλον, αλλά δεν έχω να χάσω κάτι.

Επεξ/σία από trabakoulas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ψωνισει δυο φορες απο το συγκριμενο μαγαζι "προ κορωνοιου"  και μαλιστα σε πολυ καλες τιμες, βεβαια πηγα επι τοπου και το παρελαβα. Αυτο που μου ειχε κανει εντυπωση, ο απιστευτος ογκος παραγγελιων προς αποχωρηση, ο μικρος αριθμος υπαλληλων και οτι ανοιγε αρκετα αργοτερα απο το συνηθησμενο (9μιση-10)!! Δηλαδη ενα πλουσιο eshop με συμπεριφορα συνοικιακου καταστηματος... Φαινεται οτι ολα αυτα τα μαγαζια με τον κορωνοιο και το χαλι των μεταφορικων χασανε την μπαλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...