Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

με το που διαβασα τον τιτλο ηξερα οτι αφορα opel.

κατα πασα πιθανοτητα στο πισω μερος του ψυγειου σου εχει δυο αισθητηρες πρασινους ειναι σαν coil με πρασινη επικαλυψη.  αν τα βλεπεις και φαινονται φαγωμενα κατα πασα πιθανοτητα φταινε αυτα.

το εχει παθει και φιλος σε opel zafira diesel.

 

Δημοσ.

Μπήκε σήμερα σε διαγνωστικό, δεν έδειξε καμία βλάβη. 

Διάβασα και το thread που μου έδειξες, αν τα αγγλικά μου είναι καλά μιλάνε για καβούκι θερμοστάτη το οποίο δημιουργεί το πρόβλημα, το θέμα είναι πως το άλλαξα πολύ πρόσφατα όταν είχα πάλι το ίδιο πρόβλημα.  Με γνήσιο θερμοστάτη καβούκι και αισθητήρα πακέτο. 

Να είναι πάλι αυτό το πρόβλημα; Θα τρελαθώ κάνει ένα σωρό λεφτά πανάθεμα το. 

Όσο για τον φίλο tyf, τα έχω δει αυτά τα πράσινα που λες κάποια στιγμή τυχαία, θα τα επεξεργαστώ να δω σε τι κατάσταση είναι δεν ηξερα καν τι ρόλο βαράνε. 

Δημοσ.

Σήμερα θυμήθηκα ότι έχω ένα φτηνό σκανερακι obd, το κουμπωσα την ώρα που είχε κολλήσει πάλι το βεντιλατερ ανοιχτό και με την εφαρμογή μου έβγαλε βλάβη P0115, engine coolant temperature ECT, malfunction. 

Δηλαδή αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού. Αυτός είναι άλλος από τον αισθητήρα θερμοστάτη (που τον έχω αλλάξει πρόσφατα); 

Αν κουμπώσω το μηχάνημα όταν λειτουργεί το αμάξι κανονικά, δεν δείχνει τη βλάβη ούτε είδα να την έχει κρατήσει στη μνήμη, ίσως γι αυτό δε την διάβασε όταν το κούμπωσε ο μηχανικός. 

 

Δημοσ.

πρεπει να κανεις ή εσυ ή ο μηχανικος μια σειρα απο ελεγχους απο παραφλου και καλωδιωσεις μεχρι τον αισθητηρα:

  • Damaged wiring or connector at the sensor
  • Faulty or corroded connector or wirings
  • Corroded or rusty engine coolant
  • Open or short in signal circuit
  • Open or short in reference signal circuit
  • Bad PCM (rare)

προσεχε γιατι ενδεχεται να μουλαρωσει και να μη δινει εντολη στο κινητηρα να παρει εμπρος!

Δημοσ.

Άλλο είναι το πρώτο θέμα που με απασχολεί πρώτα. 

Αν αυτός ο αισθητήρας είναι διαφορετικός από αυτόν που πλήρωσα 2 φορές πακέτο με θερμοστάτη. 

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Άργησα λίγο λόγο συνεχών βροχοπτώσεων που δεν επέτρεπαν να αφήσω το αμάξι για μια μέρα στο συνεργείο. 

Αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού ήταν, διαφορετικός από αυτόν που βρίσκετε πάνω στο θερμοστάτη που είναι για άλλη δουλειά. 

Κόστος 30 ευρώ με την εργασία 

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

 

Spoiler

Παιδιά βοηθήστε και εμένα, έχω αλλάξει ψυγείο πρόσφατα,έχω αλλάξει τις 2 βαλβίδες θερμοκρασίας στο βεντιλατερ και ψυκτικού υγρού, βαλβίδα εξωτερικής θερμοκρασίας και με γνήσια και με aftermarket και ενώ έχω κλειστό μόνιμα το αιρκοντίσιον δουλεύει συνέχεια το βεντιλατερ σε vw golf 5 . Άπαξ και ανάψει στην μεγάλη σκάλα δεν κλείνει ποτέ και ενώ σβήνω την βλάβη g12 της βαλβίδας εξωτερικής θερμοκρασίας το πρόβλημα συνεχίζεται και ξαναβγαίνει μετά από 15 20 χιλιόμετρα,σαν να μπαίνει σε Safe mode το βεντιλατερ και δεν κλείνει ποτέ.

Και τώρα να το βάλω μπρος πού είναι κρύο 5 ημέρες ανάβει κατευθείαν μεγάλη σκάλα.

Έχω πληρώσει και εγώ δεν ξέρω τι και συνεχίζεται το θέμα, σπάσιμο Είναι κάποιος που βρήκε λύση με κάποιον μάστορα αλλά να ασχοληθεί πραγματικά με το αυτοκίνητο όχι απλά να μου πει δεν μπορώ να το φτιάξω και να ψάχνω και να ψάχνω δίχως να βρίσκω λύση παρά μόνο να πληρώνω?

Βεντιλατερ άλλαξα ταμπλώ κοντέρ άλλαξα.τι να πω 

Σάς ευχαριστώ 

 

1 λεπτό πριν, Gabi88 είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Παιδιά βοηθήστε και εμένα, έχω αλλάξει ψυγείο πρόσφατα,έχω αλλάξει τις 2 βαλβίδες θερμοκρασίας στο βεντιλατερ και ψυκτικού υγρού, βαλβίδα εξωτερικής θερμοκρασίας και με γνήσια και με aftermarket και ενώ έχω κλειστό μόνιμα το αιρκοντίσιον δουλεύει συνέχεια το βεντιλατερ σε vw golf 5 . Άπαξ και ανάψει στην μεγάλη σκάλα δεν κλείνει ποτέ και ενώ σβήνω την βλάβη g12 της βαλβίδας εξωτερικής θερμοκρασίας το πρόβλημα συνεχίζεται και ξαναβγαίνει μετά από 15 20 χιλιόμετρα,σαν να μπαίνει σε Safe mode το βεντιλατερ και δεν κλείνει ποτέ.

Και τώρα να το βάλω μπρος πού είναι κρύο 5 ημέρες ανάβει κατευθείαν μεγάλη σκάλα.

Έχω πληρώσει και εγώ δεν ξέρω τι και συνεχίζεται το θέμα, σπάσιμο Είναι κάποιος που βρήκε λύση με κάποιον μάστορα αλλά να ασχοληθεί πραγματικά με το αυτοκίνητο όχι απλά να μου πει δεν μπορώ να το φτιάξω και να ψάχνω και να ψάχνω δίχως να βρίσκω λύση παρά μόνο να πληρώνω?

Βεντιλατερ άλλαξα ταμπλώ κοντέρ άλλαξα.τι να πω 

Σάς ευχαριστώ 

 

 

Spoiler

Παιδιά βοηθήστε και εμένα, έχω αλλάξει ψυγείο πρόσφατα,έχω αλλάξει τις 2 βαλβίδες θερμοκρασίας στο βεντιλατερ και ψυκτικού υγρού, βαλβίδα εξωτερικής θερμοκρασίας και με γνήσια και με aftermarket και ενώ έχω κλειστό μόνιμα το αιρκοντίσιον δουλεύει συνέχεια το βεντιλατερ σε vw golf 5 . Άπαξ και ανάψει στην μεγάλη σκάλα δεν κλείνει ποτέ και ενώ σβήνω την βλάβη g12 της βαλβίδας εξωτερικής θερμοκρασίας το πρόβλημα συνεχίζεται και ξαναβγαίνει μετά από 15 20 χιλιόμετρα,σαν να μπαίνει σε Safe mode το βεντιλατερ και δεν κλείνει ποτέ.

Και τώρα να το βάλω μπρος πού είναι κρύο 5 ημέρες ανάβει κατευθείαν μεγάλη σκάλα.

Έχω πληρώσει και εγώ δεν ξέρω τι και συνεχίζεται το θέμα, σπάσιμο Είναι κάποιος που βρήκε λύση με κάποιον μάστορα αλλά να ασχοληθεί πραγματικά με το αυτοκίνητο όχι απλά να μου πει δεν μπορώ να το φτιάξω και να ψάχνω και να ψάχνω δίχως να βρίσκω λύση παρά μόνο να πληρώνω?

Βεντιλατερ άλλαξα ταμπλώ κοντέρ άλλαξα.τι να πω 

Σάς ευχαριστώ 

 

Επεξ/σία από Gabi88
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Gabi88 είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Παιδιά βοηθήστε και εμένα, έχω αλλάξει ψυγείο πρόσφατα,έχω αλλάξει τις 2 βαλβίδες θερμοκρασίας στο βεντιλατερ και ψυκτικού υγρού, βαλβίδα εξωτερικής θερμοκρασίας και με γνήσια και με aftermarket και ενώ έχω κλειστό μόνιμα το αιρκοντίσιον δουλεύει συνέχεια το βεντιλατερ σε vw golf 5 . Άπαξ και ανάψει στην μεγάλη σκάλα δεν κλείνει ποτέ και ενώ σβήνω την βλάβη g12 της βαλβίδας εξωτερικής θερμοκρασίας το πρόβλημα συνεχίζεται και ξαναβγαίνει μετά από 15 20 χιλιόμετρα,σαν να μπαίνει σε Safe mode το βεντιλατερ και δεν κλείνει ποτέ.

Και τώρα να το βάλω μπρος πού είναι κρύο 5 ημέρες ανάβει κατευθείαν μεγάλη σκάλα.

Έχω πληρώσει και εγώ δεν ξέρω τι και συνεχίζεται το θέμα, σπάσιμο Είναι κάποιος που βρήκε λύση με κάποιον μάστορα αλλά να ασχοληθεί πραγματικά με το αυτοκίνητο όχι απλά να μου πει δεν μπορώ να το φτιάξω και να ψάχνω και να ψάχνω δίχως να βρίσκω λύση παρά μόνο να πληρώνω?

Βεντιλατερ άλλαξα ταμπλώ κοντέρ άλλαξα.τι να πω 

Σάς ευχαριστώ 

 

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Παιδιά βοηθήστε και εμένα, έχω αλλάξει ψυγείο πρόσφατα,έχω αλλάξει τις 2 βαλβίδες θερμοκρασίας στο βεντιλατερ και ψυκτικού υγρού, βαλβίδα εξωτερικής θερμοκρασίας και με γνήσια και με aftermarket και ενώ έχω κλειστό μόνιμα το αιρκοντίσιον δουλεύει συνέχεια το βεντιλατερ σε vw golf 5 . Άπαξ και ανάψει στην μεγάλη σκάλα δεν κλείνει ποτέ και ενώ σβήνω την βλάβη g12 της βαλβίδας εξωτερικής θερμοκρασίας το πρόβλημα συνεχίζεται και ξαναβγαίνει μετά από 15 20 χιλιόμετρα,σαν να μπαίνει σε Safe mode το βεντιλατερ και δεν κλείνει ποτέ.

Και τώρα να το βάλω μπρος πού είναι κρύο 5 ημέρες ανάβει κατευθείαν μεγάλη σκάλα.

Έχω πληρώσει και εγώ δεν ξέρω τι και συνεχίζεται το θέμα, σπάσιμο Είναι κάποιος που βρήκε λύση με κάποιον μάστορα αλλά να ασχοληθεί πραγματικά με το αυτοκίνητο όχι απλά να μου πει δεν μπορώ να το φτιάξω και να ψάχνω και να ψάχνω δίχως να βρίσκω λύση παρά μόνο να πληρώνω?

Βεντιλατερ άλλαξα ταμπλώ κοντέρ άλλαξα.τι να πω 

Σάς ευχαριστώ 

 

Έλεγχο στα ρελε / καλώδια για βραχυκύκλωμα..πρέπει να βρεις σωστό ηλεκτρολόγο να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο δεν είναι λύση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...