Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ABS


Miltiadiss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σήμερα χρειάζομαι πάλι την βοήθεια σας για το θέμα με abs Opel Meriva A .Χτες καθώς οδηγούσα σε πολύ καλής ποιότητας ασφάλτου γύρω στα 50 χλμ πάτησα το φρένο τέρμα και ενεργοποιούνταν από τα 50 μέχρι την ακινητοποίηση , με Αποτελέσμα μεγάλη απόσταση ακινητοποίησης . Άμα είναι θέμα ελαστικών φοράει Continental Premuim 5 σε καλή κατάσταση ! Πολύ νωρίς δεν είναι να ενεργοποιηθεί ; Και σε λίγα χλμ ; Πως μπορώ να το βελτιώσω έτσι ώστε να φρενάρει καλύτερα χωρίς την συνεχή παρέμβαση ; Μεγαλύτερη διάμετρος , ;;;

Αα και κάτι άλλο είχα πάει πριν 1 και μισό μήνα στην αντιπρόσωπεια να αλλάξω δίσκους τακάκια και όπως μου είπαν τα έστρωσα δεν τα πάταγα και τώρα σφυρίζουν ασταμάτητα και είναι αρκετά ενοχλητικό !!! 

Ευχαριστώ εκ των πρότερων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νωρίς ή αργά δεν μπορείς να το προσδιορίσεις.Αν ανίχνευε μπλοκάρισμα τροχού  έκανε την δουλειά του σωστά.

Οπως και να έχει με τα φρένα δεν παίζουμε,πάμε σε μηχανικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Miltiadiss είπε

Καλημέρα σήμερα χρειάζομαι πάλι την βοήθεια σας για το θέμα με abs Opel Meriva A .Χτες καθώς οδηγούσα σε πολύ καλής ποιότητας ασφάλτου γύρω στα 50 χλμ πάτησα το φρένο τέρμα και ενεργοποιούνταν από τα 50 μέχρι την ακινητοποίηση , με Αποτελέσμα μεγάλη απόσταση ακινητοποίησης . Άμα είναι θέμα ελαστικών φοράει Continental Premuim 5 σε καλή κατάσταση ! Πολύ νωρίς δεν είναι να ενεργοποιηθεί ; Και σε λίγα χλμ ; Πως μπορώ να το βελτιώσω έτσι ώστε να φρενάρει καλύτερα χωρίς την συνεχή παρέμβαση ; Μεγαλύτερη διάμετρος , ;;;

Αα και κάτι άλλο είχα πάει πριν 1 και μισό μήνα στην αντιπρόσωπεια να αλλάξω δίσκους τακάκια και όπως μου είπαν τα έστρωσα δεν τα πάταγα και τώρα σφυρίζουν ασταμάτητα και είναι αρκετά ενοχλητικό !!! 

Ευχαριστώ εκ των πρότερων 

Μπορεί τα τακάκια να είναι σκληρά, αυτό μπορείς να το καταλάβεις από το πόσο γρήγορα πιάνει "σκόνη" η ζάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Miltiadiss είπε

Καλημέρα σήμερα χρειάζομαι πάλι την βοήθεια σας για το θέμα με abs Opel Meriva A .Χτες καθώς οδηγούσα σε πολύ καλής ποιότητας ασφάλτου γύρω στα 50 χλμ πάτησα το φρένο τέρμα και ενεργοποιούνταν από τα 50 μέχρι την ακινητοποίηση , με Αποτελέσμα μεγάλη απόσταση ακινητοποίησης . Άμα είναι θέμα ελαστικών φοράει Continental Premuim 5 σε καλή κατάσταση ! Πολύ νωρίς δεν είναι να ενεργοποιηθεί ; Και σε λίγα χλμ ; Πως μπορώ να το βελτιώσω έτσι ώστε να φρενάρει καλύτερα χωρίς την συνεχή παρέμβαση ; Μεγαλύτερη διάμετρος , ;;;

Αα και κάτι άλλο είχα πάει πριν 1 και μισό μήνα στην αντιπρόσωπεια να αλλάξω δίσκους τακάκια και όπως μου είπαν τα έστρωσα δεν τα πάταγα και τώρα σφυρίζουν ασταμάτητα και είναι αρκετά ενοχλητικό !!! 

Ευχαριστώ εκ των πρότερων 

θεωρεις πως δεν φρεναρε σε λογικη αποσταση το οχημα?

το ABS σου δινει την εντυπωση πως δεν φρεναρει καλα, αλλα στη πραγματικοτητα φρεναρει αρκετα καλυτερα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Jos3ph είπε

για να στρώσουν τα τακάκια θέλει καλό πάτημα όχι το αντίθετο. Μάλλον δεν έστρωσαν.

Ακριβώς το αντίθετο έλαβα από τον αντιπρόσωπο της Opel 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Miltiadiss είπε

Ακριβώς το αντίθετο έλαβα από τον αντιπρόσωπο της Opel 😂

Στρώσιμο θέλουν οι δίσκοι που άλλαξες, για τα τακάκια σου είπα το πρόβλημα, έχει να κάνει με το υλικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν καταλαβω το προβλημα...

Η αναρτηση σε τι κατασταση ειναι μαζι με τις βασεις ? Το οτι εχεις "καλα ελαστικα" δεν συμβαινει οτι "παταει" καλα το αυτοκινητο στο δρομο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, BarcodeCrew είπε

Εγω δεν καταλαβω το προβλημα...

Η αναρτηση σε τι κατασταση ειναι μαζι με τις βασεις ? Το οτι εχεις "καλα ελαστικα" δεν συμβαινει οτι "παταει" καλα το αυτοκινητο στο δρομο...

Στο φρεναρισμα την μεγαλυτερη δουλεια την κανουν τα ελαστικα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, PLACEBO_89 είπε

Στο φρεναρισμα την μεγαλυτερη δουλεια την κανουν τα ελαστικα!

Ενταξει οτι πεις ,εχεις οδηγησει με αναρτησεις που ειναι για πεταμα? Μια φορα φρεναρα αποτομα σε κατηφορα μπροστα σε φαναρι και σταματησε λιγο πριν τελειωσει η διαβαση πεζων  με 40km που ο δρομος ηταν γυαλι με λιγη βροχη και δεν σταματαγε με τιποπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BarcodeCrew είπε

Ενταξει οτι πεις ,εχεις οδηγησει με αναρτησεις που ειναι για πεταμα? Μια φορα φρεναρα αποτομα σε κατηφορα μπροστα σε φαναρι και σταματησε λιγο πριν τελειωσει η διαβαση πεζων  με 40km που ο δρομος ηταν γυαλι με λιγη βροχη και δεν σταματαγε με τιποπα.

Προβλημα στο φρεναρισμα χωρις αμορτισερ καταλαβαινεις μονο σε βαριες καροτσες!

Οπως και να εχει αμα συγκρινεις ''λαστιχα vs αμορτισερ'' ειναι τα λαστιχα ξεκαθαρα οπως και να εχει!!!

Και για του λογου το αληθες αν καποιος δεν εχει λαστιχα και αμορτισερ και εχει λεφτα να αλλαξει 1 απο τα 2! Αν αλλαξει αμορτισερ εχει πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να του φυγει σε σχεση με το αν θα ειχε μονο καλα λαστιχα! 

10 λεπτά πριν, BarcodeCrew είπε

Ενταξει οτι πεις ,εχεις οδηγησει με αναρτησεις που ειναι για πεταμα? Μια φορα φρεναρα αποτομα σε κατηφορα μπροστα σε φαναρι και σταματησε λιγο πριν τελειωσει η διαβαση πεζων  με 40km που ο δρομος ηταν γυαλι με λιγη βροχη και δεν σταματαγε με τιποπα.

Εδω ο μεγαλυτερος παραγοντας ηταν η προσφυση λαστιχο/ασφαλτος!  Και καλα αμορτισερ να ειχες το αποτελεσμα θα ηταν σχεδον το ιδιο!!!

Τα αμορτισερ συμβαλουν σημαντικα στις στροφες και στα πολλα χλμ στην εθνικη!!!  Αν φορας καλα λαστιχα και εισαι μεσα στην πολη με νορμαλ οδηγηση στο μεσο ορο εισαι οκ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Προβλημα στο φρεναρισμα χωρις αμορτισερ καταλαβαινεις μονο σε βαριες καροτσες!

Οπως και να εχει αμα συγκρινεις ''λαστιχα vs αμορτισερ'' ειναι τα λαστιχα ξεκαθαρα οπως και να εχει!!!

Και για του λογου το αληθες αν καποιος δεν εχει λαστιχα και αμορτισερ και εχει λεφτα να αλλαξει 1 απο τα 2! Αν αλλαξει αμορτισερ εχει πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να του φυγει σε σχεση με το αν θα ειχε μονο καλα λαστιχα! 

Τι να σου πω.... Απο λαστιχο σε λαστιχο εχει διαφορα ,οπως και σε αναρτησεις...Εδω για ιδιες μαρκες λαστιχα ο ενας λεει οτι ειναι καλα και ο αλλος οτι δεν ειναι... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BarcodeCrew είπε

Τι να σου πω.... Απο λαστιχο σε λαστιχο εχει διαφορα ,οπως και σε αναρτησεις...Εδω για ιδιες μαρκες λαστιχα ο ενας λεει οτι ειναι καλα και ο αλλος οτι δεν ειναι... 

Εγω ημουν απο αυτους που για ενα  χρονικο διαστημα δεν ειχα τιποτα απο τα 2! Ποτε δεν πηγα να τρακαρω ή να μου φυγει γιατι το ειχα τεσταρει πολλες φορες.. οποτε ειχα εγκλιματιστει και ηξερα τις δυνατοτητες του! Μεχρι τοτε πιστευα οτι δεν χρειαζομαστε να εχουμε σε καλη κατασταση αμορτισερ/λαστιχα αν ξερουμε την συμπεριφορα του αυτοκινητου!!!  Βαζοντας λαστιχα καταλαβα την διαφορα!!!  Βασικα ημουν παρεξηγημενος γιατι πιο παλια σε αλλο αυτοκινητο με μικρη διασταση ειχα βαλει καινουργια λαστιχα και δεν ειδα διαφορα στο αποτομο φρεναρισμα σε σχεση με τα προηγουμενα.. οποτε ειχα βγαλει το συμπερασμα οτι και καινουργια λαστιχα να εχουμε η διαφορα δεν ειναι μεγαλη! Δεν ειναι ομως ετσι γιατι δεν ειχα βαλει καλο λαστιχο!!!

28 λεπτά πριν, BarcodeCrew είπε

Τι να σου πω.... Απο λαστιχο σε λαστιχο εχει διαφορα ,οπως και σε αναρτησεις...Εδω για ιδιες μαρκες λαστιχα ο ενας λεει οτι ειναι καλα και ο αλλος οτι δεν ειναι... 

Σε ενα καινουργιο λαστιχο να κοιτας η γομα να ειναι οσο το δυνατον πιο μαλακη.. και να εχει την ιδιοτητα να ζεσταινεται στα λιγα χλμ συνηθως τα T το εχουν αυτο!  Σε ενα οικονομικο λαστιχο μεσα απο αυτα σιγουρα θα εχεις καλυτερη προσφυση!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Εγω ημουν απο αυτους που για ενα  χρονικο διαστημα δεν ειχα τιποτα απο τα 2! Ποτε δεν πηγα να τρακαρω ή να μου φυγει γιατι το ειχα τεσταρει πολλες φορες.. οποτε ειχα εγκλιματιστει και ηξερα τις δυνατοτητες του! Μεχρι τοτε πιστευα οτι δεν χρειαζομαστε να εχουμε σε καλη κατασταση αμορτισερ/λαστιχα αν ξερουμε την συμπεριφορα του αυτοκινητου!!!  Βαζοντας λαστιχα καταλαβα την διαφορα!!!  Βασικα ημουν παρεξηγημενος γιατι πιο παλια σε αλλο αυτοκινητο με μικρη διασταση ειχα βαλει καινουργια λαστιχα και δεν ειδα διαφορα στο αποτομο φρεναρισμα σε σχεση με τα προηγουμενα.. οποτε ειχα βγαλει το συμπερασμα οτι και καινουργια λαστιχα να εχουμε η διαφορα δεν ειναι μεγαλη! Δεν ειναι ομως ετσι γιατι δεν ειχα βαλει καλο λαστιχο!!!

Σε ενα καινουργιο λαστιχο να κοιτας η γομα να ειναι οσο το δυνατον πιο μαλακη.. και να εχει την ιδιοτητα να ζεσταινεται στα λιγα χλμ συνηθως τα T το εχουν αυτο!  Σε ενα οικονομικο λαστιχο μεσα απο αυτα σιγουρα θα εχεις καλυτερη προσφυση!

Όσον αφορά αυτό στα bold προφανώς δεν κυριολεκτείς, πχ δεν νομίζω και τα τέσσερα αμορτισέρ σου να ήταν τελείως σπασμένα, απλά είχαν μειωμένη απόσβεση η οποία δεν κάνει και μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όσον αφορά αυτό στα bold προφανώς δεν κυριολεκτείς, πχ δεν νομίζω και τα τέσσερα αμορτισέρ σου να ήταν τελείως σπασμένα, απλά είχαν μειωμένη απόσβεση η οποία δεν κάνει και μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα.

Τα πισω σπασμενα! Τα μπροστα τα βγαζει το κτεο 50%.  Οταν επαιρνα τις στροφες πισω ο κώλος πηγαινε πανω-κατω! Λες και καποιος πιεζε και αφηνε το πισω μερος! Με τα παλια λαστιχα δεν το εβλεπα αυτο γιατι πολυ απλα ψαρευε εφευγε ο κωλος!

Εχει να κανει και με το βαρος της καροτσας για την συμπεριφορα του καθε αυτοκινητου! Γιατι πισω που δεν ειχα αμορτισερ, μου κανει το κτεο επειδη το αμαξι ειναι ελαφρυ και το μηχανημα ετσι οπως ειναι ρυθμισμενο σε περναω!!!

Εχω οδηγησει 1,5 τονο αυτοκινητο χωρις αμορτισερ και πραγματικα ηταν πολυ εκνευριστικο! Ενω ειχα σταματησει εξακολουθουσε να κουναει μονο του!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...