Προς το περιεχόμενο

Education discount στην Ελλάδα


Nikos_Anastas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής σε ελληνικό πανεπιστήμιο (ΑΠΘ) και θα ήθελα να γνωρίσω αν δικαιούμαι φοιτητική έκπτωση σε προϊόνα της apple καθώς και πως εφαρμόζεται αυτή. Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Nikos_Anastas είπε

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής σε ελληνικό πανεπιστήμιο (ΑΠΘ) και θα ήθελα να γνωρίσω αν δικαιούμαι φοιτητική έκπτωση σε προϊόνα της apple καθώς και πως εφαρμόζεται αυτή. Ευχαριστώ πολύ.

Κυρίως σε καταστήματα όπως το istorm ισχύει φοιτητική έκπτωση στους υπολογιστές 6%. Συγκεκριμένα για istorm μπορείς να κανείς λογαριασμό και να στείλεις τα δικαιολογητικά σου(πασο) ώστε να εφαρμόζεται αυτόματα στο καλάθι σου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα !

Αδελφέ, συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά υπάρχουν τόσα ωραία (ελαφρώς) μεταχειρισμένα προϊόντα της Apple στο E-bay που δεν είμαι βέβαιος αν αξίζει να πληρώνεις τις πανάκριβες τιμές λιανικής της Apple.

Ευχαριστώ,

Ο Άσπρος Γάτος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)