Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, duende είπε

Εισαι απο τους τυχερους, εγω 3 mail εχω στειλει και απαντηση δε πηρα. Περιμενω ευλαβικα αλλες 10 μερες να ζητησω refund απο το ali να τελειωνω με τα ζωαδια

Πιθανότατα ο φίλος @CheeBam που πήρε απάντηση, έστειλε κατευθείαν στο τελωνείο ([email protected]), ενώ εσύ ίσως έστειλες στα γενικά ΕΛΤΑ (;), που πολλές φορές δεν απαντούν καθόλου.

Αν ισχύει αυτό:

Εφόσον το δέμα σου φαίνεται "κολλημένο" στο τελωνείο, καλό είναι να στείλεις κατευθείαν στο [email protected] Για να το πάρουν πιο σοβαρά, μπορείς να βάλεις και κοινοποίηση σε:

  • [email protected] (Κεντρική ΑΑΔΕ)
  • [email protected] (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)

  • [email protected]  (Συνήγορος Καταναλωτή) 

  • [email της τοπικής σου υπηρεσίας ΕΛΤΑ – αν το γνωρίζεις]

Αν θες, μπορείς να στείλεις κάτι σαν αυτό (τα bold προαιρετικά, μόνο αν είχες στείλει και τα προηγούμενα email στο τελωνείο):

Θέμα email: 

Καθυστέρηση Δέματος στο Τελωνείο για Πάνω από 30 Ημέρες – Αίτημα Εξυπηρέτησης

Κείμενο Email:

Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,

Σας απευθύνομαι σχετικά με την απαράδεκτα μεγάλη καθυστέρηση εκτελωνισμού ταχυδρομικού δέματος μου, το οποίο παραμένει σε στάση στο τελωνείο για πάνω από έναν (1) μήνα, χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση ή ανταπόκριση στα επανειλημμένα αιτήματα επικοινωνίας μου.

Στοιχεία Αποστολής:
- Αριθμός αποστολής (tracking): [ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ]
- Ημερομηνία παραγγελίας: [π.χ. 10/08/2025]
- Προέλευση: [π.χ. AliExpress – Κίνα]
- Φορέας παράδοσης: [ΕΛΤΑ / Courier]

Έχω ήδη αποστείλει τρεις (3) επιστολές μέσω email προς (?), χωρίς να λάβω καμία απολύτως απάντηση. Το δέμα παραμένει σε αναμονή χωρίς κίνηση, κάτι που παραβιάζει βασικά δικαιώματα του καταναλωτή.

Παρακαλώ για:
- Άμεση ενημέρωση για την κατάσταση του δέματος μου
- Οποιαδήποτε απαραίτητα έγγραφα ή ενέργειες απαιτούνται από μέρους μου
- Εξέταση του θέματος από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές (ΑΑΔΕ, Συνήγορος Καταναλωτή)

Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, διατηρώ το δικαίωμα να προβώ σε επίσημη καταγγελία και νομικές ενέργειες για την προστασία των συμφερόντων μου ως καταναλωτής.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άμεση ανταπόκριση και συνεργασία.

Με εκτίμηση,  
[Ονοματεπώνυμο]  
[Διεύθυνση – προαιρετικά]  
[Email επικοινωνίας]  
[Τηλέφωνο – προαιρετικά]

  • Thanks 1
  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
14 ώρες πριν, sakisgri είπε

Πιθανότατα ο φίλος @CheeBam που πήρε απάντηση, έστειλε κατευθείαν στο τελωνείο ([email protected]), ενώ εσύ ίσως έστειλες στα γενικά ΕΛΤΑ (;), που πολλές φορές δεν απαντούν καθόλου.

Αν ισχύει αυτό:

Εφόσον το δέμα σου φαίνεται "κολλημένο" στο τελωνείο, καλό είναι να στείλεις κατευθείαν στο [email protected] Για να το πάρουν πιο σοβαρά, μπορείς να βάλεις και κοινοποίηση σε:

  • [email protected] (Κεντρική ΑΑΔΕ)
  • [email protected] (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)

  • [email protected]  (Συνήγορος Καταναλωτή) 

  • [email της τοπικής σου υπηρεσίας ΕΛΤΑ – αν το γνωρίζεις]

Αν θες, μπορείς να στείλεις κάτι σαν αυτό (τα bold προαιρετικά, μόνο αν είχες στείλει και τα προηγούμενα email στο τελωνείο):

Θέμα email: 

Καθυστέρηση Δέματος στο Τελωνείο για Πάνω από 30 Ημέρες – Αίτημα Εξυπηρέτησης

Κείμενο Email:

Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,

Σας απευθύνομαι σχετικά με την απαράδεκτα μεγάλη καθυστέρηση εκτελωνισμού ταχυδρομικού δέματος μου, το οποίο παραμένει σε στάση στο τελωνείο για πάνω από έναν (1) μήνα, χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση ή ανταπόκριση στα επανειλημμένα αιτήματα επικοινωνίας μου.

Στοιχεία Αποστολής:
- Αριθμός αποστολής (tracking): [ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ]
- Ημερομηνία παραγγελίας: [π.χ. 10/08/2025]
- Προέλευση: [π.χ. AliExpress – Κίνα]
- Φορέας παράδοσης: [ΕΛΤΑ / Courier]

Έχω ήδη αποστείλει τρεις (3) επιστολές μέσω email προς (?), χωρίς να λάβω καμία απολύτως απάντηση. Το δέμα παραμένει σε αναμονή χωρίς κίνηση, κάτι που παραβιάζει βασικά δικαιώματα του καταναλωτή.

Παρακαλώ για:
- Άμεση ενημέρωση για την κατάσταση του δέματος μου
- Οποιαδήποτε απαραίτητα έγγραφα ή ενέργειες απαιτούνται από μέρους μου
- Εξέταση του θέματος από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές (ΑΑΔΕ, Συνήγορος Καταναλωτή)

Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, διατηρώ το δικαίωμα να προβώ σε επίσημη καταγγελία και νομικές ενέργειες για την προστασία των συμφερόντων μου ως καταναλωτής.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άμεση ανταπόκριση και συνεργασία.

Με εκτίμηση,  
[Ονοματεπώνυμο]  
[Διεύθυνση – προαιρετικά]  
[Email επικοινωνίας]  
[Τηλέφωνο – προαιρετικά]

Ευχαριστω, θα κανω μια τελευταια προσπαθεια..

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα,

γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το τελωνείο σε αγορές απο αγγλία απο sites πχ. bandcamp τα οποία κρατούν φπα στην τιμή ?
Στο δέμα που εκτελωνίζεται μαζί με το προπληρωμένο φπα μπορεί να ξαναμπει φπα επάνω στην δηλωμένη με φπα αξία?

Δημοσ.
7 ώρες πριν, toonboom είπε

Καλησπέρα,

γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το τελωνείο σε αγορές απο αγγλία απο sites πχ. bandcamp τα οποία κρατούν φπα στην τιμή ?
Στο δέμα που εκτελωνίζεται μαζί με το προπληρωμένο φπα μπορεί να ξαναμπει φπα επάνω στην δηλωμένη με φπα αξία?

Το bandcamp έχει IOSS. Aν ο πωλητής έχει κάνει σωστά τη διαδικασία τότε δεν ξαναπληρώνεις φπα εδώ. 

Αν είσαι πάνω από 150 ευρώ τότε δεν σου κρατάνε το φπα απ' το bandcamp, οπότε τα πληρώνεις όλα εδώ.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 16/9/2025 στις 6:55 ΜΜ, sakisgri είπε

Πιθανότατα ο φίλος @CheeBam που πήρε απάντηση, έστειλε κατευθείαν στο τελωνείο ([email protected]), ενώ εσύ ίσως έστειλες στα γενικά ΕΛΤΑ (;), που πολλές φορές δεν απαντούν καθόλου.

Αν ισχύει αυτό:

Εφόσον το δέμα σου φαίνεται "κολλημένο" στο τελωνείο, καλό είναι να στείλεις κατευθείαν στο [email protected] Για να το πάρουν πιο σοβαρά, μπορείς να βάλεις και κοινοποίηση σε:

  • [email protected] (Κεντρική ΑΑΔΕ)
  • [email protected] (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)

  • [email protected]  (Συνήγορος Καταναλωτή) 

  • [email της τοπικής σου υπηρεσίας ΕΛΤΑ – αν το γνωρίζεις]

Αν θες, μπορείς να στείλεις κάτι σαν αυτό (τα bold προαιρετικά, μόνο αν είχες στείλει και τα προηγούμενα email στο τελωνείο):

Θέμα email: 

Καθυστέρηση Δέματος στο Τελωνείο για Πάνω από 30 Ημέρες – Αίτημα Εξυπηρέτησης

Κείμενο Email:

Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,

Σας απευθύνομαι σχετικά με την απαράδεκτα μεγάλη καθυστέρηση εκτελωνισμού ταχυδρομικού δέματος μου, το οποίο παραμένει σε στάση στο τελωνείο για πάνω από έναν (1) μήνα, χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση ή ανταπόκριση στα επανειλημμένα αιτήματα επικοινωνίας μου.

Στοιχεία Αποστολής:
- Αριθμός αποστολής (tracking): [ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ]
- Ημερομηνία παραγγελίας: [π.χ. 10/08/2025]
- Προέλευση: [π.χ. AliExpress – Κίνα]
- Φορέας παράδοσης: [ΕΛΤΑ / Courier]

Έχω ήδη αποστείλει τρεις (3) επιστολές μέσω email προς (?), χωρίς να λάβω καμία απολύτως απάντηση. Το δέμα παραμένει σε αναμονή χωρίς κίνηση, κάτι που παραβιάζει βασικά δικαιώματα του καταναλωτή.

Παρακαλώ για:
- Άμεση ενημέρωση για την κατάσταση του δέματος μου
- Οποιαδήποτε απαραίτητα έγγραφα ή ενέργειες απαιτούνται από μέρους μου
- Εξέταση του θέματος από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές (ΑΑΔΕ, Συνήγορος Καταναλωτή)

Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, διατηρώ το δικαίωμα να προβώ σε επίσημη καταγγελία και νομικές ενέργειες για την προστασία των συμφερόντων μου ως καταναλωτής.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άμεση ανταπόκριση και συνεργασία.

Με εκτίμηση,  
[Ονοματεπώνυμο]  
[Διεύθυνση – προαιρετικά]  
[Email επικοινωνίας]  
[Τηλέφωνο – προαιρετικά]

Ενημερωτικα, εκανα επισημη καταγγελια σε Συνηγορο του καταναλωτη και ΕΕΤΤ και περιμενω, γιατι το εχουν παραξηλωσει..

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικα τα ΕΛΤΑ δεν σταματουν να μας εκπλησσουν....

Αγορασα κατι προσφατα μεσω Vendora και ειχα επιλογη παραδοσης με Box now με 2 ευρω κοστος και ΕΛΤΑ με 3,5 ευρω κοστος ....επελεξα τα ΕΛΤΑ για να μου φερουν το δεμα στην πορτα μου και σημερα μου ηρθε μηνυμα οτι τα ΕΛΤΑ Courier παρεδωσαν το δεμα μου στην Box now 

Με λιγα λογια πληρωσα και 1,5 ευρω παραπανω και θα παραλαβω παλι απο Box now!!!

Απο εδω και περα θα τρωνε ακυρο τα ΕΛΤΑ ελεος πια....

  • Haha 3
Δημοσ.
13 ώρες πριν, czarjuly είπε

Τελικα τα ΕΛΤΑ δεν σταματουν να μας εκπλησσουν....

Αγορασα κατι προσφατα μεσω Vendora και ειχα επιλογη παραδοσης με Box now με 2 ευρω κοστος και ΕΛΤΑ με 3,5 ευρω κοστος ....επελεξα τα ΕΛΤΑ για να μου φερουν το δεμα στην πορτα μου και σημερα μου ηρθε μηνυμα οτι τα ΕΛΤΑ Courier παρεδωσαν το δεμα μου στην Box now 

Με λιγα λογια πληρωσα και 1,5 ευρω παραπανω και θα παραλαβω παλι απο Box now!!!

Απο εδω και περα θα τρωνε ακυρο τα ΕΛΤΑ ελεος πια....

Τι plot twist ηταν αυτο? Απο ποτε συνεργαζονται ελτα και boxnow?

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 25/9/2025 στις 9:49 ΠΜ, duende είπε

Τι plot twist ηταν αυτο? Απο ποτε συνεργαζονται ελτα και boxnow?

Ποιος είπε ότι συνεργάζονται; Απλώς τους έμειναν promo codes για Box Now από τη Black Friday και είπαν «κρίμα να πάνε χαμένα» 😅

@czarjuly Μάλλον σου ξέφυγε το καινούργιο σλόγκαν της εταιρείας:
ΕΛΤΑ – Πληρώνεις premium για την εμπειρία... της έκπληξης!

Πέρα απ’ την πλάκα, έχω πάρει αρκετά δέματα από BoxNow με σακούλες άλλης courier. Λογικά, όλες λίγο-πολύ συνεργάζονται μεταξύ τους.

Τις προάλλες περίμενα δέμα από Courier Center και μου έστειλαν μήνυμα να επιλέξω "ευέλικτη παραλαβή" από Clever Point — με 1,5€ επιπλέον! Δηλαδή όχι μόνο δεν θα το έφερναν στην πόρτα, αλλά ήθελαν κι επιπλέον λεφτά για να πάω εγώ να το πάρω. 🤯

Εννοείται δεν το επέλεξα, και τελικά το έφεραν κανονικά σπίτι.

Μου φαίνεται νομίζουν ότι μας κάνουν χάρη που μας τα φέρνουν στην πόρτα...

Άσε που από Κίνα πληρώνεις 1,5€–3€ για συστημένο, κι εδώ κοντεύεις τα 5€, και αν είσαι τυχερός θα στο φέρουν, γιατί τις περισσότερες φορές «περνάνε και δεν σε βρίσκουν...» 🙄

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τα διάφορα status των ΕΛΤΑ στις αποστολές ; εμένα τώρα μια αποστολή έβγαλε "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ" έχοντας φύγει από το ΚΔΑ. Τι σημαίνει αυτό; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα @sakisgriτο Aliexpress εκανε refund οπως ειχε υποσχεθει, καθως απο 13/8 που ειναι τελωνειο δεν εχει ξεκολλησει απο εκει. Εννοειται κανενα τηλ δε σηκωνουν ουτε εχουν απαντησει σε κανενα απο καμια 10ρια mail εχω στειλει (geta, customs, service)

Στο ενδιαμεσο εχουν γινει 2 καταγγελιες σε ΕΕΤΤ, συνηγορο καταναλωτη, και σημερα εβαλα και τη νομικη προστασια (ας φανει και χρησιμη μια φορα) να τους στειλει μια καρτουλα να δουμε αν θα νιωσουν καθολου εκει περα. Ειμαι περιεργος αν θα παραλαβω ποτε 😄

Επεξ/σία από duende
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 29/9/2025 στις 3:40 ΜΜ, kitharas είπε

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τα διάφορα status των ΕΛΤΑ στις αποστολές ; εμένα τώρα μια αποστολή έβγαλε "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ" έχοντας φύγει από το ΚΔΑ. Τι σημαίνει αυτό; 

Σημαίνει ότι: Το δέμα έχει ήδη αποχωρήσει από το ΚΔΑ (Κέντρο Διαλογής Αποστολών) δλδ πάει από ένα κέντρο διαλογής προς κάποιο άλλο.

Με λίγα λόγια: έχει ξεκινήσει την πορεία του μέσα στο δίκτυο των ΕΛΤΑ και το επόμενο βήμα θα είναι να φτάσει σε τοπικό κέντρο διανομής και μετά να παραδοθεί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...