majnun Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας με την ηλιοροφή. Όλο το αμάξι το δένουν οι κολώνες του. Το μέταλλο που αντικαθιστά η ηλιοροφή στον ουρανό δεν κάνει διάφορα , ένα λεπτό κομμάτι είναι . Εκτός και αν δε βάζεις ζώνη αλλά εκεί μπορείς να την πάθεις από παντού. 6
atrigane Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 7 λεπτά πριν, majnun είπε Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας με την ηλιοροφή. Όλο το αμάξι το δένουν οι κολώνες του. Το μέταλλο που αντικαθιστά η ηλιοροφή στον ουρανό δεν κάνει διάφορα , ένα λεπτό κομμάτι είναι . Εκτός και αν δε βάζεις ζώνη αλλά εκεί μπορείς να την πάθεις από παντού. Αφού ανοίξατε τέτοια κουβέντα, έτσι πιστεύω και γω. Δεν είναι δα και κάμπριο, ούτε κανένα πιστάδικο να θέλεις κάθε nm/deg διαθέσιμο.. τώρα να τουμπάρει και να βρεθεί μακρύ και αμβλύ αντικείμενο να διαπεράσει τη γυάλινη οροφή. .. ε χ€στο.. 4
ritualistic Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου και εμενα μου φαινεται μακρινο το ενδεχομενο ατυχηματος κ να την πατησεις απο την ηλιοροφη σαν πρωτη σκεψη παντως ισως θα προτιμουσα να βαλω τεχνολογικο εξοπλισμο και διαφορες υποβοηθησεις παρα να εχω αγχος αν μετα απο καποιο χρονικο διαστημα αρχισει να σταζει η ηλιοροφη. με τον ηλιο να κοπαναει στους 30-35 βαθμους 6 μηνες το χρονο οπως ειναι στην Ελλαδα, δεν ξερω κ τι νοημα θα ειχε να την παρω και να την αφηνω κλειστη 1
gmts Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου Σε 2 αμάξια που ειχα ( 3 ετων και 4 ετων) εβαζαν νερα απο ηλιοροφη. Κατα τη γνωμη μου, μονο αν εχεις parking ή σκοπευεις να το πουλησεις σε κανα 4αρι χρονια, αξιζει. 2
majnun Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 3 ώρες πριν, gmts είπε Σε 2 αμάξια που ειχα ( 3 ετων και 4 ετων) εβαζαν νερα απο ηλιοροφη. Κατα τη γνωμη μου, μονο αν εχεις parking ή σκοπευεις να το πουλησεις σε κανα 4αρι χρονια, αξιζει. Ενώ ήταν γκαραζατα;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 4 ώρες πριν, gmts είπε Σε 2 αμάξια που ειχα ( 3 ετων και 4 ετων) εβαζαν νερα απο ηλιοροφη. Κατα τη γνωμη μου, μονο αν εχεις parking ή σκοπευεις να το πουλησεις σε κανα 4αρι χρονια, αξιζει. Opel Corsa του 08 που πηρα μεταχειρισμενο το 18 και δεν εχω κανει καμια συντηρηση στην ηλιοροφη, το εχει φαει ο ηλιος παρκαρισμενο απο οταν πηρα το καινουριο και κανει 1 βολτα/εβδομαδα δεν εχει παθει το παραμικρο η οροφη. Λειτουργει πληρως και δεν μπαζει νερα. Ο πατερας μου ειχε 2-3 Citroen BX και Bmw E30 ολα με ηλιοροφες (και ετσι κολλησα και εγω το μικροβιο) και δεν του μπηκαν νερα ποτε. Ουτε εκεινος εκανε καποιου ειδους συντηρηση απο τι ξερω και θυμαμαι, θα τον ρωτησω κιολας. Ωστοσο ειναι αρκετοι που οταν ελεγα οτι και στο καινουριο προσθεσα οροφη μου λεγαν μακρυα κτλπ. Κανεις δεν ειχε αμαξι με ηλιοροφη βεβαια. Γενικα κυκλοφορεί αυτη η συζητηση για τις οροφες αλλα προσωπικα δεν εχω κανενα παραδειγμα ουτε φιλος φιλου ουτε τιποτα. 4
redbullboy Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου Σε Leon του '08 που έχει ο αδερφός, η ηλιοροφή είναι απαράδεκτη ταλαιπωρία. Βάζει νερά και πρέπει να ξεβουλωνεις τις υδρορροές, δουλεύει μόνο η ανάκληση, γιατί στο άνοιγμα έχει έναν ιμάντα που όλο σπάει , έχει ξεκολλήσει το πλαστικό συρταρωτό κάλυμμα που έχει μέσα στην καμπίνα, γενικά σκ@τ@... 3 2
kinq1 Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου Στης αδερφής μου το terios η ηλιοροφή βάζει νερά όταν βρέχει, όλο το φτιάχνει ο μάστορας κι όλο χαλασμένο είναι... 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου 2 ώρες πριν, kinq1 είπε Στης αδερφής μου το terios η ηλιοροφή βάζει νερά όταν βρέχει, όλο το φτιάχνει ο μάστορας κι όλο χαλασμένο είναι... Και τι κανει για να το γλιτωσει?
gmts Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου 19 hours ago, majnun said: Ενώ ήταν γκαραζατα; Όχι έξω στον ήλιο και τα 2. Για μένα ποτέ ξανά. Μόνο πανοραμική(μη ανοιγόμενη). 1
imr Δημοσ. 26 Μαϊου Δημοσ. 26 Μαϊου (επεξεργασμένο) Για δίλιτρο mx5 NC έχει κάποιος εικόνα? Είναι αρκετά σπάνιο πουλί και καλύτερο από το 1.8 κυρίως λόγω δύναμης και lsd. Το θέμα είναι αν αξιζει το 600ρι τέλη για ατμόσφαιρα Κοίταζα μόνο για 1.8 αλλά που και που σκάνε κάποιες αγγελιες για διλιτρα. Επεξ/σία 26 Μαϊου από imr
and_64 Δημοσ. 26 Μαϊου Δημοσ. 26 Μαϊου 8 hours ago, imr said: Για δίλιτρο mx5 NC έχει κάποιος εικόνα? Είναι αρκετά σπάνιο πουλί και καλύτερο από το 1.8 κυρίως λόγω δύναμης και lsd. Το θέμα είναι αν αξιζει το 600ρι τέλη για ατμόσφαιρα Κοίταζα μόνο για 1.8 αλλά που και που σκάνε κάποιες αγγελιες για διλιτρα. Αν έχεις μάθει σε τουρμπάτο μοτέρ πάντως ακόμα και το 2λιτρο ίσως σου φανεί αργό γιατί θέλει στροφάρισμα για να βγάλει δύναμη. Το 1.8 ειναι τάφος κανονικός, είχα ζήσει για μερικούς μήνες μαζί του (το είχα για πούλημα απο συγγενή που μένει επαρχία) Αν το έχεις για κύριο αυτοκίνητο είναι πολύ περιοριστικό από διάφορες απόψεις, για 2ο/βόλτας παλεύεται 1
h3342 Δημοσ. 26 Μαϊου Δημοσ. 26 Μαϊου 1 hour ago, and_64 said: Αν έχεις μάθει σε τουρμπάτο μοτέρ πάντως ακόμα και το 2λιτρο ίσως σου φανεί αργό γιατί θέλει στροφάρισμα για να βγάλει δύναμη. Το 1.8 ειναι τάφος κανονικός, είχα ζήσει για μερικούς μήνες μαζί του (το είχα για πούλημα απο συγγενή που μένει επαρχία) Αν το έχεις για κύριο αυτοκίνητο είναι πολύ περιοριστικό από διάφορες απόψεις, για 2ο/βόλτας παλεύεται τι οδηγός φίλε τώρα από περιέργεια,αν σ φαινεται τάφος το 1.8
and_64 Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου 2 hours ago, h3342 said: τι οδηγός φίλε τώρα από περιέργεια,αν σ φαινεται τάφος το 1.8 Τότε ειχα golf tsi 140 dsg κατα βάση, σε αυτή τη φάση διάφορα, το ενα είναι (χειρότερος) τάφος κάμπριο 2λιτρο ατμοσφαιρικό ~130 hp, το άλλο 1.6t~155hp και τέλος 2.7t~250hp Ο 1.8 δεν είχε δύναμη και το σασί σήκωνε αρκετά παραπάνω πράγματα. Παρότι ελαφρύ, σε μια κλασσική προσπέραση πχ 60-120/50-100 μου φαινόταν πολύ αργό οταν είχα μάθει στη ροπή του τούρμπο (ακομα και χειροκίνητο χωρις το dsg στην εξίσωση) Αν είχες φόρα και έπαιζες μονος σου οκ, αλλά τίποτα συγκλονιστικό. Επίσης αρκετά κοντό 5αρι σασμάν με ότι αυτό συνεπάγεται σε θόρυβο και κατανάλωση. Από την άλλη αίσθηση τιμονιού/λεβιέ/φρένων 10/10 + το bonus του καμπριο με καλή ακαμψία 3
filarhos Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου Εδώ σε εμένα το 1.8 μου φαινόταν αργό σε σχέση με το πετρέλαιο punto των 85 ίππων... Μάλιστα είχα κάνει και ρεμπριζ με τον κουμπάρο και στα πρώτα 2 δευτερόλεπτα ήταν μπροστά το punto. Μετά το πέρναγε αλλά η αίσθηση, λόγω ατμόσφαιρας, είναι ότι είναι αργό κι ας έχει περίπου 9 το 0-100. Μετά μπήκε ο 2,5 από ford κι ένα μπλοκέ και ίσιωσε, βασικά δεν ισιώνει πουθενά... Υ.Γ. Αν το είχα τώρα που έχω το ηλεκτρικό θα είχα ακόμα χειρότερη γνώμη. Αλλά για πλαγιολίσθηση με δευτέρα ήταν μια χαρά και όχι τόσο καινούρια πίσω λάστιχα. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις