Προς το περιεχόμενο

Airpods λάθος εγγύηση Κωτσόβολος .


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα , αγόρασα από Κωτσόβολο τα AirPods Pro . Τα παρέλαβα σήμερα 23/03/2021. Η απόδειξη αγοράς γράφει ημερομηνία 22/03/2021. Τα ενεργοποίησα και όλα καλά μέχρι εκεί .

Τσεκάροντας όμως τον σειριακό αριθμό στη Apple, στο checking coverage μου έβγαλε πως η εγγύηση λήγει 28/01/2022 (ενώ εγώ τα ενεργοποίησα 23 Μαρτίου ) και πως η τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη έληξε . Γίνεται αυτό σε καινούριο προϊόν ;

Τι έγινε ρε παιδιά ; Μήπως μου έδωσε ανακατασκευασμένο ο Κωτσόβολος ; 
Μιλησα με apple μου λέει πως θα διορθωθεί άμεσα , αλλά δεν είδα κάποια αλλαγή . Δεν μου ζήτησαν απόδειξη αγοράς . 

Τι πιστεύετε πως έχει συμβεί ;; Εννοείται πως αν δεν το διορθώσουν δεν θα το αφήσω έτσι . 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν μιλησες ηδη με Apple περιμενε μερικες μερες και ξαναενοχλησε τους για να ξερεις πως να κινηθεις αναλογα και με το κατ/μα.

Η τηλεφ.υποστηριξη εχει ισχυ το 3μηνο κ αρχιζει (ξεκιναει) την ημερα ενεργοποιησης το αλλο επρεπε να σου λεει 365 ημέρες (απο την ημερομηνια ενεργοποιησης) που ειναι κ επισημη εγγυηση του κατασκευαστη δηλ.της Apple.

Στο επισημο αν βαλεις τα στοιχεια τα αλλα στα εμφανιζει στο πρασινο ή οχι - τι ακριβως σου εμφανιζει ??

https://prnt.sc/10tj1td

https://checkcoverage.apple.com/gr/el/

Περιμενε και ξανακανε κληση στην Apple αν ειναι.

Επεξ/σία από aces
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
51 λεπτά πριν, aces είπε

Αν μιλησες ηδη με Apple περιμενε μερικες μερες και ξαναενοχλησε τους για να ξερεις πως να κινηθεις αναλογα και με το κατ/μα.

Η τηλεφ.υποστηριξη εχει ισχυ το 3μηνο κ αρχιζει (ξεκιναει) την ημερα ενεργοποιησης το αλλο επρεπε να σου λεει 365 ημέρες (απο την ημερομηνια ενεργοποιησης) που ειναι κ επισημη εγγυηση του κατασκευαστη δηλ.της Apple.

Στο επισημο αν βαλεις τα στοιχεια τα αλλα στα εμφανιζει στο πρασινο ή οχι - τι ακριβως σου εμφανιζει ??

https://prnt.sc/10tj1td

https://checkcoverage.apple.com/gr/el/

Περιμενε και ξανακανε κληση στην Apple αν ειναι.

Η αγορά έγινε από Κωτσόβολο και η ενεργοποίηση έγινε σήμερα (23/3/2021). 

Στο checkcoverage της apple που έβαλα το s/n μου έβγαλε αυτό :

Δεν ξέρω τι να πω . 

A529CEE0-AF15-4D73-9B04-6C680E7BA3BD.png

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, ilouko είπε

Η αγορά έγινε από Κωτσόβολο και η ενεργοποίηση έγινε σήμερα (23/3/2021). 

Στο checkcoverage της apple που έβαλα το s/n μου έβγαλε αυτό :

Δεν ξέρω τι να πω . 

A529CEE0-AF15-4D73-9B04-6C680E7BA3BD.png

Ναι ξανα-μιλησε με apple μετα απο μερικες μέρες.

Εφοσον ειναι νέο προιον θα επρεπε να λεει ιουνιο 2021 για τηλεφ.υποστηριξη (3 μήνες) & αντιστοιχα 21 ή 22 μαρτιου 2022 η περιορισμενη εγγυηση της apple (1 έτος)

Επεξ/σία από aces
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενε ένα 24ωρο.

Κάποιες φορές αργούν να φανούν στο σύστημα οι σωστές ημερομηνίες. Μη σε ανησυχεί αυτό.

Αν περάσει ένα 24ωρο από την ενεργοποίηση και δεν έχουν διορθωθεί (που θα έχει), τότε ξαναεπικοινώνησε με την Apple.

Το παραπάνω στο λέω γιατί μου έχει τύχει ακριβώς ίδια περίπτωση.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, zaccki είπε

Περίμενε ένα 24ωρο.

Κάποιες φορές αργούν να φανούν στο σύστημα οι σωστές ημερομηνίες. Μη σε ανησυχεί αυτό.

Αν περάσει ένα 24ωρο από την ενεργοποίηση και δεν έχουν διορθωθεί (που θα έχει), τότε ξαναεπικοινώνησε με την Apple.

Το παραπάνω στο λέω γιατί μου έχει τύχει ακριβώς ίδια περίπτωση.

Σε ευχαριστώ πολύ . Θα περιμένω και θα ενημερώσω !

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά διόρθωσε η apple το θέμα της εγγύησης. Aπό τον κωτσόβολο μου το έπαιζαν ιστορία. Αλλά εγω φταίω που τα αγόρασα απο εκεί.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα καλα λοιπόν. Το διόρθωσε αυτομάτως όπως έγραψα παραπάνω? Γιατί αν είναι έτσι το μαγαζί που το αγοράσες δεν έχει κάποια σχέση με αυτό. Είναι θέμα της βάσης δεδομένων της Apple όταν ενεργοποιείς μια νέα συσκευή.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, ilouko είπε

Τελικά διόρθωσε η apple το θέμα της εγγύησης. Aπό τον κωτσόβολο μου το έπαιζαν ιστορία. Αλλά εγω φταίω που τα αγόρασα απο εκεί.

Επειδή αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο θέμα με airpods pro που αγόρασα 17/3 και γράφει εγγύηση ως 29/1/2022 και ότι η τηλεφωνική υποστήριξη έχει λήξει, επικοινώνησες μαζί τους τελικά ή από μόνοι τους έκαναν ό,τι έκαναν ;

Aν είναι να τους πάρω τηλ αύριο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 24/3/2021 στις 11:26 ΜΜ, paris_chav είπε

Επειδή αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο θέμα με airpods pro που αγόρασα 17/3 και γράφει εγγύηση ως 29/1/2022 και ότι η τηλεφωνική υποστήριξη έχει λήξει, επικοινώνησες μαζί τους τελικά ή από μόνοι τους έκαναν ό,τι έκαναν ;

Aν είναι να τους πάρω τηλ αύριο.

Ακριβώς και μένα τα ίδια έγραφε . Πήρα τηλέφωνο στην apple τους έδωσα το serial number και μετά από 1 μέρα διορθώθηκε . Μην το αφήσεις . 

Στις 24/3/2021 στις 5:24 ΜΜ, zaccki είπε

Ολα καλα λοιπόν. Το διόρθωσε αυτομάτως όπως έγραψα παραπάνω? Γιατί αν είναι έτσι το μαγαζί που το αγοράσες δεν έχει κάποια σχέση με αυτό. Είναι θέμα της βάσης δεδομένων της Apple όταν ενεργοποιείς μια νέα συσκευή.

Ναι , διορθώθηκε από την apple 24 ωρες μέσα από την δίκη μου επικοινωνία μαζί τους . 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι και χωρίς να επικοινωνούσες πάλι θα διορθωνόταν αυτομάτως από το σύστημα. Αλλά για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου καλά έκανες και μίλησες με την Apple.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/3/2021 στις 11:26 ΜΜ, paris_chav είπε

Επειδή αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο θέμα με airpods pro που αγόρασα 17/3 και γράφει εγγύηση ως 29/1/2022 και ότι η τηλεφωνική υποστήριξη έχει λήξει, επικοινώνησες μαζί τους τελικά ή από μόνοι τους έκαναν ό,τι έκαναν ;

Aν είναι να τους πάρω τηλ αύριο.

Οχι η apple διορθωνει προφανως το δικο της database προιοντων εφοσον δεν συμβαδιζει η ημ/νια αγορας με την περιορισμενη ένος (1) έτος εγγυηση της Apple

Δοκιμασε απο Δευτερα που ειναι εργασιμη στα τηλ 2η στηλη

https://support.apple.com/el-gr/HT201232#europe

Επεξ/σία από aces
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 26/3/2021 στις 4:58 ΜΜ, zaccki είπε

Πολύ ωραία. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι και χωρίς να επικοινωνούσες πάλι θα διορθωνόταν αυτομάτως από το σύστημα. Αλλά για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου καλά έκανες και μίλησες με την Apple.

Αν δεν επικοινωνούσα δεν θα διορθωνόταν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια και σε εμένα, απο άλλο μαγαζί, όχι αλυσίδα.

Αγορά Μάρτιο, έλεγε οτι λήγει η εγγύηση Ιανουάριο και σκέφτηκα οτι κάτι ύποπτο γίνεται. Θα φώναζα στο μαγαζί τσάμπα.

Βρήκα εδώ το θέμα οπότε και τους πήρα τηλέφωνο. Χρειάστηκε να τους στείλω την απόδειξη και με σύνδεσαν και με εναν Άγγλο εκπρόσωπο που ουσιαστικά του ξαναείπα τα ίδια. Με ρώτησε αν τα αγόρασα καινούργια, και αν ήταν σφραγισμένη η συσκευασία, απο που τα αγόρασα κλπ. Δε μπορώ να πώ, ήταν ευγενικότατοι αλλά αυτό δεν κατάλαβα γιατί χρειάστηκε να γίνει ειλικρινά, και ήμουνα στη γραμμή και με τον Έλληνα και με τον Άγγλο (σε περίπτωση που εγω δε μπορούσα να συννενοηθώ με τον Άγγλο, να μεταφράσει). Τελοσπάντων μου είπαν οτι το άλλαξαν και όντως χρειάστηκε να περάσει 1 μέρα για να φανεί.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, Maynard είπε

Τα ίδια και σε εμένα, απο άλλο μαγαζί, όχι αλυσίδα.

Αγορά Μάρτιο, έλεγε οτι λήγει η εγγύηση Ιανουάριο και σκέφτηκα οτι κάτι ύποπτο γίνεται. Θα φώναζα στο μαγαζί τσάμπα.

Βρήκα εδώ το θέμα οπότε και τους πήρα τηλέφωνο. Χρειάστηκε να τους στείλω την απόδειξη και με σύνδεσαν και με εναν Άγγλο εκπρόσωπο που ουσιαστικά του ξαναείπα τα ίδια. Με ρώτησε αν τα αγόρασα καινούργια, και αν ήταν σφραγισμένη η συσκευασία, απο που τα αγόρασα κλπ. Δε μπορώ να πώ, ήταν ευγενικότατοι αλλά αυτό δεν κατάλαβα γιατί χρειάστηκε να γίνει ειλικρινά, και ήμουνα στη γραμμή και με τον Έλληνα και με τον Άγγλο (σε περίπτωση που εγω δε μπορούσα να συννενοηθώ με τον Άγγλο, να μεταφράσει). Τελοσπάντων μου είπαν οτι το άλλαξαν και όντως χρειάστηκε να περάσει 1 μέρα για να φανεί.

Εντάξει μια χαρά αλλά αν κάποιος άνθρωπος δεν το έπαιρνε  χαμπάρι θα έχανε τσάμπα 2 μήνες εγγύηση Apple . Είναι που είναι περιορισμένη ....

  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.