jeanthira7 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα σας, Παρέλαβα ένα ελλατωματικό προϊόν από τον πωλητή ο οποίος ισχυρίζεται ότι δεν είναι δική του υπαιτιότητα, αρνείται επιστροφή του προϊόντος και εγώ έχω μείνει με το προϊόν στα χέρια. Πού μπορώ να απευθυνθώ?
gianniz_k Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 Πουθενά. Shit happens. Αυτές οι συναλλαγές έχουν τα ρίσκα τους,για αυτό συνήθως είναι χρήσιμες οι αξιολογήσεις. Γράψε αξιολόγηση αναφέροντας την εμπειρία σου ώστε αν θεωρείς ότι εξαπατήθηκε να προσέχουν τουλάχιστον οι επόμενοι 4
cthulhucarbide Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 Δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Μόνο μήνυση και να αποφασίσει το δικαστήριο ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, που προφανώς δεν αξίζει
korakios Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 Αν είναι κανα χιλιάρικο η ζημιά ίσως κανα εξώδικο για αρχή . Αλλιώς μια απλή αρνητική αξιολόγηση αλλά σίγουρα θα φας εκδικητική αρνητική. Αυτά. 1
StamTheMan Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 3 ώρες πριν, jeanthira7 είπε Πού μπορώ να απευθυνθώ? Αρνητικη αξιολογηση,με δεδομενο οτι θα λαβεις την αναλογη εκδικητικη,εκτος και αν σου εχει κανει αξιολογηση νωρις. Κατα τα αλλα,αν ειναι πολλα τα λεφτα,εξωδικο και μηνυση,αλλα δε νομιζω να βγαλεις ακρη. 3 ώρες πριν, gianniz_k είπε Πουθενά. Shit happens. Αυτές οι συναλλαγές έχουν τα ρίσκα τους,για αυτό συνήθως είναι χρήσιμες οι αξιολογήσεις. Γράψε αξιολόγηση αναφέροντας την εμπειρία σου ώστε αν θεωρείς ότι εξαπατήθηκε να προσέχουν τουλάχιστον οι επόμενοι Δυστυχως πολλοι εδω μεσα την εχουν γλυτωσει,και θα συνεχιζουν να τη γλυτωνουν,μιας και οι αγοραστες δε θελουν να "λερωνουν" τα προφιλ τους με εκδικητικες αξιολογησεις.Δυστυχως το εχω κανει και εγω,σε σκηνικα που εφταιγε 100% ο πωλητης,και δε δεχοταν ουτε μεση λυση,ουτε επιστροφη. Το πιο ευκολο ειναι να μαζεψεις θετικες αξιολογησεις,η μαγκια φαινεται οταν θα κριθεις να αντιμετωπισεις τη στραβη. Ειμαι πολλα χρονια εδω,και δυστυχως ελαχιστοι ξερουν να διαχειριζονται τις στραβες σαν "επαγγελματιες".
BlueBlade Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, jeanthira7 είπε Πού μπορώ να απευθυνθώ? Πουθενά, αυτά έχουν οι αγοραπωλησίες με τρίτους. Το σενάριο για μηνήσεις δεν νομίζω να σε βγάλει κάπου από την στιγμή που δεν μπορείς να αποδείξεις ότι το αντικείμενο το παρέλαβες σε τέτοια κατάσταση. Αν πάλι τα λεφτά είναι πολλά, συμβουλεύσου έναν δικηγόρο να σου πει την άποψη του. Και από εδώ και πέρα προσοχή στις αξιολογήσεις. Σε όσες αγοραπωλησίες έχω κάνει, οι αξιολογήσεις είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάω. Γιατί αν μπαίνεις σε τέτοια διαδικασία με άτομο που δεν έχει καμία αξιολόγηση, έχει πολύ φρέσκο προφίλ κτλ. Ε τότε πας γυρεύοντας. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2021 από BlueBlade
StamTheMan Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 Δημοσ. 1 Απριλίου 2021 1 ώρα πριν, BlueBlade είπε Και από εδώ και πέρα προσοχή στις αξιολογήσεις. Σε όσες αγοραπωλησίες έχω κάνει, οι αξιολογήσεις είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάω. Γιατί αν μπαίνεις σε τέτοια διαδικασία με άτομο που δεν έχει καμία αξιολόγηση, έχει πολύ φρέσκο προφίλ κτλ. Ε τότε πας γυρεύοντας. Μην βιαζεσαι να κρινεις. Τις φολες που εχω φαει,τις εχω φαει απο ατομα με πολλες αξιολογησεις,και ηταν και χειροτερο αυτο. Εγω δινω ευκαιριες και σε ατομα χωρις αξιολογησεις,αφου πρωτα τους "κοψω". Οι 3 τελευταιες φολες ηταν απο 2 ατομα με 100+ αξιολογησεις,και απο εναν με 45. Το θεμα ειναι οτι εχουν αφαιρεσει και την ουδετερη αξιολογηση,και δε μπορω να κανω αρνητικες γιατι θα φαω και εγω εκδικητικη. Ενα tip παντως απο εναν παλιο χρηστη,δεν αρκει να εχει καποιος πολλες καλες αξιολογησεις,προσωπικα αν ειναι μεγαλο το ποσο μπαινω στις αξιολογησεις του χρηστη και κοιταζω μια μια τις αξιολογησεις ,και εν συνεχεια μπαινω και στα προφιλ που εχουν κανει τις αξιολογησεις,για να δω κατα ποσο ειναι σωστα τα ιδια τα προφιλ. Πολυ σημαντικο να ελεγχετε επισης αν ο χρηστης που εχει πχ 40 αξιολογησεις,τις εχει σαν πωλητης ή αγοραστης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις