Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Παρέλαβα ένα ελλατωματικό προϊόν από τον πωλητή ο οποίος ισχυρίζεται ότι δεν είναι δική του υπαιτιότητα, αρνείται επιστροφή του προϊόντος και εγώ έχω μείνει με το προϊόν στα χέρια.

Πού μπορώ να απευθυνθώ?

Δημοσ.

Πουθενά. Shit happens. Αυτές οι συναλλαγές έχουν τα ρίσκα τους,για αυτό συνήθως είναι χρήσιμες οι αξιολογήσεις. Γράψε αξιολόγηση αναφέροντας την εμπειρία σου ώστε αν θεωρείς ότι εξαπατήθηκε να προσέχουν τουλάχιστον οι επόμενοι

  • Like 4
Δημοσ.

Αν είναι κανα χιλιάρικο η ζημιά ίσως κανα εξώδικο για αρχή .

Αλλιώς μια απλή αρνητική αξιολόγηση αλλά σίγουρα θα φας εκδικητική αρνητική.
Αυτά.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, jeanthira7 είπε

Πού μπορώ να απευθυνθώ?

Αρνητικη αξιολογηση,με δεδομενο οτι θα λαβεις την αναλογη  εκδικητικη,εκτος και αν σου εχει κανει αξιολογηση νωρις.
Κατα τα αλλα,αν ειναι πολλα τα λεφτα,εξωδικο και μηνυση,αλλα δε νομιζω να βγαλεις ακρη.

 

3 ώρες πριν, gianniz_k είπε

Πουθενά. Shit happens. Αυτές οι συναλλαγές έχουν τα ρίσκα τους,για αυτό συνήθως είναι χρήσιμες οι αξιολογήσεις. Γράψε αξιολόγηση αναφέροντας την εμπειρία σου ώστε αν θεωρείς ότι εξαπατήθηκε να προσέχουν τουλάχιστον οι επόμενοι

Δυστυχως πολλοι εδω μεσα την εχουν γλυτωσει,και θα συνεχιζουν να τη γλυτωνουν,μιας και οι αγοραστες δε θελουν να "λερωνουν" τα προφιλ τους με εκδικητικες αξιολογησεις.Δυστυχως το εχω κανει και εγω,σε σκηνικα που εφταιγε 100% ο πωλητης,και δε δεχοταν ουτε μεση λυση,ουτε επιστροφη. 

Το πιο ευκολο ειναι να μαζεψεις θετικες αξιολογησεις,η μαγκια φαινεται οταν θα κριθεις να αντιμετωπισεις τη στραβη.

Ειμαι πολλα χρονια εδω,και δυστυχως ελαχιστοι ξερουν να διαχειριζονται τις στραβες σαν "επαγγελματιες". 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, jeanthira7 είπε

Πού μπορώ να απευθυνθώ?

Πουθενά, αυτά έχουν οι αγοραπωλησίες με τρίτους. 

Το σενάριο για μηνήσεις δεν νομίζω να σε βγάλει κάπου από την στιγμή που δεν μπορείς να αποδείξεις ότι το αντικείμενο το παρέλαβες σε τέτοια κατάσταση. Αν πάλι τα λεφτά είναι πολλά, συμβουλεύσου έναν δικηγόρο να σου πει την άποψη του.

Και από εδώ και πέρα προσοχή στις αξιολογήσεις. Σε όσες αγοραπωλησίες έχω κάνει, οι αξιολογήσεις είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάω. Γιατί αν μπαίνεις σε τέτοια διαδικασία με άτομο που δεν έχει καμία αξιολόγηση, έχει πολύ φρέσκο προφίλ κτλ. Ε τότε πας γυρεύοντας.

Επεξ/σία από BlueBlade
Δημοσ.
1 ώρα πριν, BlueBlade είπε

Και από εδώ και πέρα προσοχή στις αξιολογήσεις. Σε όσες αγοραπωλησίες έχω κάνει, οι αξιολογήσεις είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάω. Γιατί αν μπαίνεις σε τέτοια διαδικασία με άτομο που δεν έχει καμία αξιολόγηση, έχει πολύ φρέσκο προφίλ κτλ. Ε τότε πας γυρεύοντας.

Μην βιαζεσαι να κρινεις. Τις φολες που εχω φαει,τις εχω φαει απο ατομα με πολλες αξιολογησεις,και ηταν και χειροτερο αυτο.

Εγω δινω ευκαιριες και σε ατομα χωρις αξιολογησεις,αφου πρωτα τους "κοψω".  Οι 3 τελευταιες φολες ηταν απο 2 ατομα με 100+ αξιολογησεις,και απο εναν με 45.

Το θεμα ειναι οτι εχουν αφαιρεσει και την ουδετερη αξιολογηση,και δε μπορω να κανω αρνητικες  γιατι θα φαω και εγω εκδικητικη.

Ενα tip παντως απο εναν παλιο χρηστη,δεν αρκει να εχει καποιος πολλες καλες αξιολογησεις,προσωπικα αν ειναι μεγαλο το ποσο μπαινω στις αξιολογησεις του χρηστη και κοιταζω μια μια τις αξιολογησεις ,και εν συνεχεια μπαινω και στα προφιλ που εχουν κανει τις αξιολογησεις,για να δω κατα ποσο ειναι σωστα τα ιδια τα προφιλ.

Πολυ σημαντικο να ελεγχετε επισης αν ο χρηστης που εχει πχ 40 αξιολογησεις,τις εχει σαν πωλητης ή αγοραστης.

 

 

 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...