Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα σε ολους

εχω αγορασει ενα κινητο απο καταστημα γερμανος στην περιοχη μου που στις 27/4 την ιδια μερα που το πηρα και το εκανα χρηση κατευθειαν εμφανισε προβληματα,το επεστρεψα κατευθειαν το κρατησαν και μου ειπαν να το στειλουν για σερβις.Το κινητο την επομενη μερα χαθηκε απο το καταστημα το εψαχναν και μετα τις γιορτες το βρηκαν,μου ειπαν οτι το εστειλαν για σερβις στην αθηνα(πραγμα ψευδες)και οταν μου το εδωσαν παλι ειχα ακριβως το ιδιο θεμα
Το ξαναπαω μου λενε παλι το ιδιο παραμυθι οτι το εστειλαν αθηνα και οτι τελικα φταιει η μπαταρια που την αλλαξαν και τωρα ειναι μια χαρα,το παιρνω του κανω χρηση και ξανα τα ιδια θεματα(δουλευει 6-7 ωρες και ξαφνικα σβηνει,για να ανοιξει πρεπει να βγει η μπαταρια να την βαλω ξανα στην θεση της και μετα παιρνει μπρος)
Το παω πισω και τους λεω δεν το θελω δωστε μου τα χρηματα καθως το τηλ εχει προβλημα,μου αρνουνται επιστροφη χρηματων ενω στο site γραφουν οτι εντος 14 ημερων με την αποδειξη και την συσκευασια το προιον επιστρεφετε.
Μου ερχεται sms στο κινητο οτι το εχουν προωθησει στο service αλλα στο συστημα του γερμανου το μονο που φαινεται ειναι οτι το προιον εχει μπει στο καταστημα αλλα δεν εχει φυγει ποτε απο εκει,μεχρι στιγμης μου λενε παλι το ιδιο παραμυθι οτι το εχουν στειλει στο service της νοκια και οτι πρεπει να περιμενουμε
Εγω εχω μεινει χωρις τηλ και επειδη δεν βλεπω να βγαζω συντομα ακρη θελω να τους κανω καταγγελια καθως τα δικαιωματα σαν καταναλωτης εχουν παραβιαστει επανειλημμένως
Εχετε υποψην σας ποια ειναι η διαδικασια και πως μπορω να προχωρήσω για το συγκεκριμένο ζήτημα
Ευχαριστω

Δημοσ.

Συνήγορος του καταναλωτή. Απλή αναζήτηση στο google θα σου δώσει τα αποτελέσματα που θες.

Στα δικαιώματά σου είναι αν παρουσιάσει πρόβλημα εντός ημερών από την αγορά χαρακτηρίζεται το προϊόν DOA (dead on arrival) και γίνεται ΑΜΕΣΗ αντικατατάσταση και ΟΧΙ σερβις. Αλλιώς αν δεν έχουν το ίδιο ή ΚΑΛΥΤΕΡΟ σε χαρακτηριστικά, επιστροφή χρημάτων. ( ΟΧΙ πιστωτικό )

Μαθαίνουμε τα δικαιώματά μας και τα χρησιμοποιούμε πριν την πατήσουμε.

Δημοσ.

την επομενη μερα το πηγα στο κουτι του με την αποδειξη και τα σχετικα τους το ειπα και μου απαντησαν οτι και καλα το εχουν στειλει στο service σημερα πηρα στο service και ακομα δεν εχουν παραλαβει τιποτα εδω και 1 μηνα ακομα δεν εχουν ιδεα τι γινεται.

θα κινηθω αναλογα οπως μου γραφετε ευχαριστω πολυ

Δημοσ.

πηρα και εκει με πηραν πισω να μου πουν οτι το κινητο φαινεται να εχει φυγει απο το καταστημα της περιοχης αλλα μεχρι εκει,

σημερα που τους πηρα μου ειπαν οτι δεν το εχει παραλαβει το κεντρικο service και να μην ανυσηχω γιατι θα με ενημερωσουν συντομα και θα διορθωσουν το προβλημα

 

τους ζητησα τα χρηματα μου πισω καθως την επομενη μερα το γυρισα και προφανως τωρα μου λενε οτι περασαν 14 μερες και δεν εχω το δικαιωμα

οταν τους ρωτησα γιατι  δεν μου επεστρεψαν τα χρηματα πισω απο το καταστημα ενω το πηγα αμεσα και ηταν στην συσκευασια του με το τιμολογιο και τα σχετικα μου ειπαν οτι αυτο ισχυει μονο αν κανω αγορα μεσω του site τους οχι με φυσικη παρουσια

 

οι ανθρωποι ειναι απατεωνες οσο δεν παει και εχω ηδη υποβαλει καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη,ελπιζω ετσι να βγαλω ακρη καθως το τηλ που εχω εχει σπασει και για αυτο τον λογο αγορασα καινουργιο και τωρα ειμαι χωρις κινητο που δεν ξερουμε που βρισκεται πληρωμενο αλλα μη λειτουργικο και με εχουν στο περιμενε μπας και βγαλουν ακρη ποτε.

 

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 20/5/2021 στις 9:57 ΠΜ, greekfragma είπε

Συνήγορος του καταναλωτή. Απλή αναζήτηση στο google θα σου δώσει τα αποτελέσματα που θες.

Στα δικαιώματά σου είναι αν παρουσιάσει πρόβλημα εντός ημερών από την αγορά χαρακτηρίζεται το προϊόν DOA (dead on arrival) και γίνεται ΑΜΕΣΗ αντικατατάσταση και ΟΧΙ σερβις. Αλλιώς αν δεν έχουν το ίδιο ή ΚΑΛΥΤΕΡΟ σε χαρακτηριστικά, επιστροφή χρημάτων. ( ΟΧΙ πιστωτικό )

Μαθαίνουμε τα δικαιώματά μας και τα χρησιμοποιούμε πριν την πατήσουμε.

Το DOA δεν είναι δικαίωμα. Είναι πολιτική κάποιων καταστημάτων. Το κάθε κατάστημα με τους δικούς του όρους. Δεν είναι να βασίζεσαι γενικά... 

Στις 20/5/2021 στις 7:30 ΜΜ, Isolation1 είπε

πηρα και εκει με πηραν πισω να μου πουν οτι το κινητο φαινεται να εχει φυγει απο το καταστημα της περιοχης αλλα μεχρι εκει,

σημερα που τους πηρα μου ειπαν οτι δεν το εχει παραλαβει το κεντρικο service και να μην ανυσηχω γιατι θα με ενημερωσουν συντομα και θα διορθωσουν το προβλημα

 

τους ζητησα τα χρηματα μου πισω καθως την επομενη μερα το γυρισα και προφανως τωρα μου λενε οτι περασαν 14 μερες και δεν εχω το δικαιωμα

οταν τους ρωτησα γιατι  δεν μου επεστρεψαν τα χρηματα πισω απο το καταστημα ενω το πηγα αμεσα και ηταν στην συσκευασια του με το τιμολογιο και τα σχετικα μου ειπαν οτι αυτο ισχυει μονο αν κανω αγορα μεσω του site τους οχι με φυσικη παρουσια

 

οι ανθρωποι ειναι απατεωνες οσο δεν παει και εχω ηδη υποβαλει καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη,ελπιζω ετσι να βγαλω ακρη καθως το τηλ που εχω εχει σπασει και για αυτο τον λογο αγορασα καινουργιο και τωρα ειμαι χωρις κινητο που δεν ξερουμε που βρισκεται πληρωμενο αλλα μη λειτουργικο και με εχουν στο περιμενε μπας και βγαλουν ακρη ποτε.

 

 

 

Πολύ σωστά σου είπαν ότι η υπαναχώρηση υφίσταται μόνο για online αγορά και τηλεφωνική. Όχι για αγορά με φυσική παρουσία. 

Συνέχισε να τους πιέζεις στο κατάστημα. Μόνο αν σε βαρεθουν θα κάνουν κάτι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...