Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Giorgos241 είπε

Corolla ήταν Ιαπωνία με 5 μήνες αναμονή 

Τογιότα με λιγότερους απο 9 μήνες αναμονή και Corolla απο Ιαπωνία, κάποιος σε δούλεψε.

Το Corolla Cross ειναι Ιαπωνία, το Prius και απ' όσο ξέρω τα Lexus (LBX/UX/NX..). Τα Yaris/ Yaris Cross ειναι γαλλικά, το Corolla Sedan Τουρκία, το CHR Τουρκία και το Corolla HB Βρετανία όπως είπε ο φίλος παραπάνω. Κατι Hilux και Land Cruiser τα χει γυρίσει γύρω γύρω, τελευταία φορά ηταν Νότια Αφρική.

Επεξ/σία από cmaniac
  • Απαντ. 222
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 hour ago, ProponitisTouKanape said:

Τη γνώμη μου σου είπα. Άμα νομίζεις οτι θα σε χωράει, go for it. Το αυτοκίνητο είναι μικρό, μικρότερο απο αντίστοιχα της κατηγορίας του, π.χ. Golf.

Δεν είχα ιδέα https://www.carsized.com/en/cars/compare/toyota-corolla-2018-5-door-hatchback-vs-volkswagen-golf-2019-5-door-hatchback/

 

1 hour ago, ProponitisTouKanape said:

Δεν υπάρχουν μοντέλα της Τογιότα στην Ευρώπη απο Κινέζικα εργοστάσια. Τα Ηatchback της Ελλάδας φτιάχνονται στη Βρετανία. Τα sedan στην Τουρκία. 

Ότι κου είπανε όταν πήγα λεω. Προσωπικά δεν θα ήθελα κάτι μεγαλύτερο ούτε πιο ψηλό καθώς δεν το έχω συνηθίσει αλλά ούτε θεωρώ οτι χρειάζεται. Προφανώς όπως είπες πολύ σωστά ένα Test drive θα βοηθήσει στην απόφαση 

Δημοσ.
10 hours ago, zanskou said:

εχεις οδηγήσει ποτε το αυτοκίνητο στις συνθήκες που περιγράφεις ή απλά επαναλαμβάνεις αυτά που έχεις διαβάσει ; 

Ισχύει το μουγκρητό η το "πατιναρισμα" επιβεβαιώνω .μια φορά ήρθα με έναν φίλο εθνική με λοκαρισμένο στα 110χμλ με adaptive cruise control, είχε θόρυβο πολύ. Δεν μου άφησε και την καλύτερη εντύπωση

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, mpregos είπε

Ισχύει το μουγκρητό η το "πατιναρισμα" επιβεβαιώνω .μια φορά ήρθα με έναν φίλο εθνική με λοκαρισμένο στα 110χμλ με adaptive cruise control, είχε θόρυβο πολύ. Δεν μου άφησε και την καλύτερη εντύπωση

Πες'τα βρε φίλε,  γιατί ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι, το cvt είναι κουραστικό για ταξίδι και επαρχιακό δρόμο με ανηφόρες..

Δημοσ.
9 ώρες πριν, andreas-d είπε

Πες'τα βρε φίλε,  γιατί ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι, το cvt είναι κουραστικό για ταξίδι και επαρχιακό δρόμο με ανηφόρες..

Το e-cvt είναι όντως κουραστικό αν είσαι 20 χρονών και θες να τρέξεις σε ανάβαση στη Ριτσωνα ή αν έχεις συνηθίσει σε vag-dsg.Κατά τα άλλα κάνει αυτό ακριβώς που πρέπει να κάνει. Συμβάλει στην οικονομία καυσίμου και είναι από τα πιο αξιόπιστα σασμάν που φτιάχτηκαν ποτέ. Αν οδηγείς όπως πρέπει να οδηγείς ενα υβριδικό, δεν θα σε ενοχλήσει ποτέ. Ειδικά σε ταξίδι μέσα στα όρια ταχύτητας δεν ακούγεται τίποτα. Τώρα αν είσαι στην autobahn, ίσως εκεί να μην μην σε εντυπωσιάσει από επιδόσεις και κατανάλωση. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, G.bar είπε

Το e-cvt είναι όντως κουραστικό αν είσαι 20 χρονών και θες να τρέξεις σε ανάβαση στη Ριτσωνα ή αν έχεις συνηθίσει σε vag-dsg.Κατά τα άλλα κάνει αυτό ακριβώς που πρέπει να κάνει. Συμβάλει στην οικονομία καυσίμου και είναι από τα πιο αξιόπιστα σασμάν που φτιάχτηκαν ποτέ. Αν οδηγείς όπως πρέπει να οδηγείς ενα υβριδικό, δεν θα σε ενοχλήσει ποτέ. Ειδικά σε ταξίδι μέσα στα όρια ταχύτητας δεν ακούγεται τίποτα. Τώρα αν είσαι στην autobahn, ίσως εκεί να μην μην σε εντυπωσιάσει από επιδόσεις και κατανάλωση. 

Δεν είπε κανείς ότι δεν είναι αξιόπιστο η ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του..

Όμως αν πας από Αθήνα Καρπενήσι η απο Πάτρα Καλάβρυτα με 4 άτομα και αποσκευές τότε θα καταλάβεις, και σε ταξίδι Γερμανία Ελλάδα οποία διαδρομή και να επιλέξεις όταν φτάσεις έχεις χάσει την  ακοή σου. Στα  130χλμ που είναι το όριο δεν σου λέω παραπάνω, το στροφόμετρο είναι στο Power και  όταν προσπερνάς πάει τέρμα..

  • Like 1
Δημοσ.

Περί θορύβου και ανηφοριάς και στροφών είναι καθαρά θέμα του καθενός. Έχοντας περάσει τα τελευταία 8 χρόνια από τα χέρια μου CHR hybrid 1ης γενιάς, και Corolla hybrid sedan ,μπορώ να πω ότι το CVT της τελευταίας κορόλας είναι καλύτερο, πιο smooth και ελαφρώς λιγότερο θορυβώδες. Εκεί που όντως θα σου σπάσει τα νεύρα είναι ανηφοριά τύπου Δερβένι στη  Θεσσαλονίκη ή προς Αθήνα ύψος Terra Vibe. 

Από την άλλη είναι τέρμα αξιόπιστο και χωρίς κανένα πρόβλημα. Ακόμη κλαίω τα λεφτά από το DSG στο Kodiaq μετά από 4,5 χρόνια χρήσης. 

Τα χιλιόμετρα που έκανα με το κορόλλα κοντά στα 200.000 στη 4ετία με ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα. Ειδικά το σεντάν έχει και καλύτερους χώρους πίσω και πορτ παγκάζ, για οικογένεια με παιδιά. 

Στην αλλαγή βέβαια του leasing αποφάσισα να πάω στη νέα γενιά του CHR plugin και ειλικρινά το έχω αγαπήσει. Αν σου φτάνει το βαλάντιο θα σου πρότεινα να πας προς αυτή τη κατεύθυνση. 

  • Like 2
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Giorgos241 είπε

Δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό, όσο το αμάξι λειτουργεί και ο θόρυβος είναι οκ και δεν σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα, όλα καλά!

Στις 10/6/2025 στις 9:01 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ναι ο θορυβος δεν ειναι ενδειξη προβληματος.

20 ώρες πριν, Giorgos241 είπε

Για ποσά ΧΛΜ μιλαμε;

11,6 χλμ. 34 λεπτα οδηγησης. 

Γενικα για τα μουγκρισματα που λενε, να γνωριζεις οτι τα καινουρια Toyota εχουν το βελτιωμενο υβριδικο συστημα και ο θορυβος εχει μειωθει αισθητα. Και φιλος που ειχε Leasing το παλιο CHR οταν μπηκε στο καινουριο καταλαβε την διαφορα στον θορυβο απευθειας. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, cmak said:

Στην αλλαγή βέβαια του leasing αποφάσισα να πάω στη νέα γενιά του CHR plugin και ειλικρινά το έχω αγαπήσει. Αν σου φτάνει το βαλάντιο θα σου πρότεινα να πας προς αυτή τη κατεύθυνση. 

Δεν έχω δει την έκδοση, αλλα θα το κοιτάξω αν βγαίνει σε Corolla plug in καθώς προτιμώ το πιο χαμηλό αμάξωμα. 1.8L 140HP, Αυτόματο κιβώτιο e-CVT Λέει για το Corolla Hatchback ACTIVE PLUS αλλά δεν είδα να υπάρχει επιλογή plug in hybrid. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Giorgos241 είπε

Δεν έχω δει την έκδοση, αλλα θα το κοιτάξω αν βγαίνει σε Corolla plug in καθώς προτιμώ το πιο χαμηλό αμάξωμα. 1.8L 140HP, Αυτόματο κιβώτιο e-CVT Λέει για το Corolla Hatchback ACTIVE PLUS αλλά δεν είδα να υπάρχει επιλογή plug in hybrid. 

Δεν έχει plugin το κορόλα. Μόνο το chr 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Οταν λετε κανει θορυβο στην ανηφορα και στην εθνικη, σε σχεση με θερμικο 2010 ( πχ golf , auris) κανει λιγότερο, περισσότερο η' τον ιδιο;

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, koostas2001 είπε

Οταν λετε κανει θορυβο στην ανηφορα και στην εθνικη, σε σχεση με θερμικο 2010 ( πχ golf , auris) κανει λιγότερο, περισσότερο η' τον ιδιο;

Εθνικη εχω ακουσει θορυβο μονο σε προσπερασεις που βουτας το ποδι βαθια και αποτομα. Αυτος ο θορυβος ειναι αντιστοιχος ενος θερμικου και λιγοτερο μην σου πω, αν πρεπει να κατεβασεις απο 5η σε 4η κτλπ...

Δημοσ.
8 ώρες πριν, koostas2001 είπε

Οταν λετε κανει θορυβο στην ανηφορα και στην εθνικη, σε σχεση με θερμικο 2010 ( πχ golf , auris) κανει λιγότερο, περισσότερο η' τον ιδιο;

Τώρα με θερμικό του 2010 δε μπορώ να σου πω :) Πολλοί είναι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο. Θα έλεγα όμως σίγουρα ότι λόγο παλαιότητας κτλ θα κάνει ελαφρώς λιγότερο. Τώρα το πόσο έχει να κάνει με τον καθένα. 
Σε τεστ πάντως που έκανα σε ίδια διαδρομή στην Εγνατία με το ντεσιμπελόμετρο από το Apple Watch το Kodiaq 2022 είχε 65db ενώ το Corolla 2021 70db. Ευθεία με σχετικά καλό οδόστρωμα και ταχύτητα 120χλμ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...