Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα έχω πρόβλημα με ένα μαγαζί. Έχω στείλει πίσω κάτι μνήμες ram μες την εγγύηση κλπ. Εγώ από μεριάς μου έτρεξα ένα πρόγραμμα των Windows να δω αν είναι όντως πρόβλημα μνήμης και τελικά ήταν. Λοιπόν τους περνώ τηλέφωνο την προηγούμενη Δευτέρα 24/5 και μου λένε στείλ τε τες στο μαγαζί να τις ελέγχουμε με δικά μας τα έξοδα αποστολής κι αν έχουν πρόβλημα οι μνήμες θα σας πάρουμε τηλέφωνο για το αν είναι να σας στείλουμε άλλες ή τα χρήματα σας πίσω. Όλα καλά μέχρι εδώ.. Τους πήρα την Πέμπτη μου είπαν δεν μας έχει έρθει κάτι.. Παίρνω την μεταφορική μου λέει η κοπελίτσα ότι έχουν πάει από την Δευτέρα 24/5 και τις έχει παραλάβει το κατάστημα . Ωραία λέω και κλείνω το τηλέφωνο. Ξανά παίρνω στην εταιρία λέω θέλω να μιλήσω με το κατάστημα , καλησπέρα καλησπέρα, του λέω το όνομά και το περιστατικό και με ρωτάει αν έχω αριθμό αποστολής τέλος πάντων του δίνω το κινητό μου και μου λέει ήρεμα και σαν να τον ταλαιπωρουσα "καλά θα τις ψααξω μέσω του τηλεφώνου σας και θα σας ξανά πάρω.. Παίρνω στην μεταφορική πάλι τους λέω" μπορείτε να μου δώσετε κι έναν αριθμό αποστολής μην τα κουράζουμε τα παιδιά" γελάει μου τον δίνει, κλείνω ξανά περνώ την εταιρία. Ωραία λέω αύριο θα με πάρουν να μου πουν κάτι... Τους παίρνω κατά τις 11 τους λέω ποιος είμαι κλπ." ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΛΈΕΙ ΘΑ ΤΗΣ ΚΟΙΤΆΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΆΡΟΥΜΕ ΌΤΑΝ ΕΊΝΑΙ" ψιλοαγριεμενος.. Ωραία λέω μια βδομάδα μετά θα με πάρουν για δύο μνήμες.. Δεν με παίρνουν, τους παίρνω εγώ τους ρωτάω τι και πως. Μου λένε θα τις στείλουμε στον "έμπορο"(δεν θυμάμαι ακριβώς τι μου είπε από τα νεύρα μου.. Και σκέφτομαι εγώ τώρα "Για δύο προγραμματάκια και δυο καφέδες θέλει μια βδομάδα και;;;" Λοιπόν το έστειλα εδώ με την πεποίθηση ότι θα το δει το παλικάρι και θα το κάνει βίντεο για το δει κι άλλος κόσμος πέρα από όσους είμαστε εδώ. ΠΡΟΣΟΧΉ ΜΑΓΚΕΣ ΑΠΌ ΠΟΥ ΑΓΟΡΆΖΕΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΣ!!!!

Επίσης το προϊόν βρίσκεται μέσα στην εγγύηση. 

Τα σχόλια δικά σας 

 

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Marios25999 είπε

Λοιπόν το έστειλα εδώ με την πεποίθηση ότι θα το δει το παλικάρι και θα το κάνει βίντεο για το δει κι άλλος κόσμος

ποιό παλικάρι; τί βίντεο;

στο skroutz το βρήκες το μαγαζί; Τί κριτικές είχε;

Δημοσ.

Ναι και τι έγινε ακριβώς? Μπορεί κάλλιστα λόγω φόρτου να μην πρόλαβαν να τις έλενξουν τι μιλάς για αποστολή προιόντος παραλαβή τεχνικό έλεγχο και και, αυτά παίρνουν κάποιο χρόνο, σε λιγότερο από 10 εργάσιμες βγαίνεις σε δημόσιο βήμα και τους συκοφαντείς επώνυμα, κοίτα λοιπόν πως πάει από την μεριά της επιχείρησης, ορισμένα screenshots και το ιστορικό του browser ένας δικηγόρος, φυσικά τα στοιχεία σου τους είναι γνωστά και σου έρχεται μία ωραία αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση και φυσικά θα κληθείς σε δικαστήριο να καταβάλεις ένα διόλου ευκαταφρόνητο πόσο.....

Είναι άλλο να έχουμε πέσει θύματα απάτης και άλλο να κατηγορούμε θεούς και δαίμονες λόγω έλλειψης υπομονής και καχυποψίας, 

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Coppermine είπε

και σου έρχεται μία ωραία αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση

Για ποιο λόγο να του γίνει αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση; Δεν έγραψε κάτι που δεν ισχύει.Αν οντως γίνει κάτι τέτοιο και τον πάει το κατάστημα δικαστικός θα χάσει (το κατάστημα).

Ωστόσο ts, πρέπει να καταλάβεις πως δεν έχει μόνο έναν πελάτη το κατάστημα. Επίσης σταματήστε να υπολογίζετε σαββατοκύριακα στις ημέρες που μετράτε. Ακόμα και να είναι ανοιχτό το κατάστημα, πολλές φορές ο τεχνικός δεν δουλεύει. Δώσε λίγο χρόνο ακόμα, δεν έχει γινει κάτι λάθος έως τώρα. Μπορείς αντί να τους παίρνεις τηλέφωνο να τους στέλνεις email. Θα σου χρειαστούν σε περίπτωση που θελήσεις να κινηθείς νομικά. Αν και στο ξανά λέω, ο χρόνος αναμονής είναι λογικός.

  • Like 1
Δημοσ.

Για αυτό, βασικά είναι ο ορισμός του

" Λοιπόν το έστειλα εδώ με την πεποίθηση ότι θα το δει το παλικάρι και θα το κάνει βίντεο για το δει κι άλλος κόσμος πέρα από όσους είμαστε εδώ. ΠΡΟΣΟΧΉ ΜΑΓΚΕΣ ΑΠΌ ΠΟΥ ΑΓΟΡΆΖΕΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΣ!!!!"

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα καλησπέρα μίλησα με το κατάστημα την Τρίτη 25/5 και μου είπε ότι δεν παρέλαβε τίποτα και πήρα στην ταχυδρομικη, μου έδωσαν το αριθμό αποστολής και πάλι δεν έβλεπε τίποτα. Το κείμενο το έστειλα σε μια ομαδική στο discord κι ήθελα να το δει ο admin της μπας και.. Όσο για την αγωγή που λέει το παλικάρι ας και το ποσό ας κάνουν ότι θέλουν λεφτά δεν έχω να μου κάνουν ζημιά.. Αλλιώς αν είχα δεν θα καθόμασταν να συζητάγαμε καν θα τις πέταγα και θα έπαιρνα άλλες.. Οπότε καλό έκανα που τις γύρισα πίσω και σε εμένα που είμαι άφραγκος αλλά και σε αυτούς άλλο που το παίρνουν στραβά το θέμα της επιστροφής κλπ. Εγώ πήγα να σε βοηθήσω @Coppermine παρακαλώ. 

Στις 1/6/2021 στις 10:48 ΠΜ, filip123go είπε

Για ποιο λόγο να του γίνει αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση; Δεν έγραψε κάτι που δεν ισχύει.Αν οντως γίνει κάτι τέτοιο και τον πάει το κατάστημα δικαστικός θα χάσει (το κατάστημα).

Ωστόσο ts, πρέπει να καταλάβεις πως δεν έχει μόνο έναν πελάτη το κατάστημα. Επίσης σταματήστε να υπολογίζετε σαββατοκύριακα στις ημέρες που μετράτε. Ακόμα και να είναι ανοιχτό το κατάστημα, πολλές φορές ο τεχνικός δεν δουλεύει. Δώσε λίγο χρόνο ακόμα, δεν έχει γινει κάτι λάθος έως τώρα. Μπορείς αντί να τους παίρνεις τηλέφωνο να τους στέλνεις email. Θα σου χρειαστούν σε περίπτωση που θελήσεις να κινηθείς νομικά. Αν και στο ξανά λέω, ο χρόνος αναμονής είναι λογικός.

Ευχαριστώ φίλε μου θα ακολουθήσω την συμβουλή σου.

Επεξ/σία από Marios25999
Δημοσ.

Δηλαδή έστειλες ένα προϊόν για έλεγχο τη Δευτέρα 24/05 και πήρες τηλέφωνο την Τρίτη, την Πέμπτη, την Παρασκευή, δημοσιοποίησες το όνομα του υπαλλήλου του καταστήματος χωρίς την άδειά του, έγραψες την ιστορία σου σε discord forum για να το δει ο admin και να το δημοσιεύσει, άνοιξες λογαριασμό και έκανες post στο insomnia για να γράψεις για απαράδεκτο κατάστημα και ένας πρόσθετος στόχος ήταν να το πάρουν και οι thetechlads και να κάνουν βίντεο για τοπ πόσο κακό είναι το κατάστημα.

Και όλα αυτά πριν συμπληρωθούν 5 εργάσιμες ας πούμε από τότε που το κατάστημα παρέλαβε το δέμα σου.

Φίλε μέχρι στιγμής ούτε το κατάστημα ούτε οι μνήμες φταίνε, το μόνο ελαττωματικό στην ιστορία σου αυτή τη στιγμή είσαι εσύ ως πελάτης και ως νοοτροπία.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/6/2021 στις 10:56 ΠΜ, Coppermine είπε

ΠΡΟΣΟΧΉ ΜΑΓΚΕΣ ΑΠΌ ΠΟΥ ΑΓΟΡΆΖΕΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΣ!!!!

Ο ορισμός του είναι, κατά τη δική σου άποψη. Εγώ βλέπω μια συμβουλή και προτροπή (δεν γράφει "μην αγοράζετε από εκεί", αλλά "προσοχή από πού αγοράζετε"). Αλλά επειδή ούτε εγώ ούτε και εσύ είμαστε νομικοί, εάν και εφόσον προκύψει κάτι τέτοιο, άσε να το κρίνουν οι καθ' ύλην αρμόδιοι και όχι ο οποιοσδήποτε άσχετος.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Super Moderators
Δημοσ.

Μόνο σε εμένα δεν βγαίνουν οι ημερομηνίες;

Έστειλε κάτι 24/5 και παρέλαβαν 24/5; Σε ποιο παράλληλο σύμπαν και, το σημαντικότερο, με ποια μεταφορική, παραλαμβάνουν και παραδίδουν αυθημερόν.

Όχι τίποτε άλλο, να τους προτιμήσω κι εγώ, γιατί έχω βαρεθεί να λαμβάνω SMS "απουσίας μου" (δεν χρειάζεται καν να κολάνε χαρτάκια πλέον, σου στέλνουν ένα SMS πως δήθεν έλειπες και "καθάρισαν"΄).

Επίσης, γιατί χρειαζόταν επικοινωνία με τη μεταφορική για τον αριθμό αποστολής; Δεν υπήρχε στο voucher;

Από εκεί και πέρα, για συκοφαντική δυσφήμιση είναι πανεύκολο να βρεθείς μπλεγμένος, γι' αυτό, φιλική συμβουλή:

Όταν καταγγέλετε κάτι, προσέχετε α) να βγάζει νόημα αυτό που γράφετε και β) να μένετε στα γεγονότα, χωρίς χαρακτηρισμούς.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Snoob είπε

Έστειλε κάτι 24/5 και παρέλαβαν 24/5;

Κάπου μπερδεύτηκε ο φίλος με την ημερομηνία, Δευτέρα 24/05 το έστειλε και Τρίτη 25/05 το παρέλαβε το κατάστημα, φαίνεται από την φωτό του tracking που ανέβασε. Μάλλον έκανε edit και δεν υπάρχει πλέον η φωτό εκείνη, αλλά αυτό έδειχνε.

Δημοσ.
Στις 3/6/2021 στις 8:31 ΠΜ, MauroPaltoudias είπε

Ο ορισμός του είναι, κατά τη δική σου άποψη. Εγώ βλέπω μια συμβουλή και προτροπή (δεν γράφει "μην αγοράζετε από εκεί", αλλά "προσοχή από πού αγοράζετε"). Αλλά επειδή ούτε εγώ ούτε και εσύ είμαστε νομικοί, εάν και εφόσον προκύψει κάτι τέτοιο, άσε να το κρίνουν οι καθ' ύλην αρμόδιοι και όχι ο οποιοσδήποτε άσχετος.

https://www.lawspot.gr/nomika-blogs/eyaggelos_margaritis/ti-einai-exyvrisi-dysfimisi-kai-sykofantiki-dysfimisi

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Coppermine είπε

Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του 

Πήγαινε λοιπόν στο δικαστήριο (πιθανότατα να μην έχεις πάει ποτέ ως μάρτυρας ως ενάγων ή εναγόμενος) και απόδειξε ότι κάτι τέτοιο ισχύει. 

Μα αν ήταν έτσι όλα απλά, δεν θα υπήρχαν δικαστήρια να κρίνουν ούτε δικηγόροι από πλευράς "κατηγορούμενου", παρά θα γινόταν πιστή εφαρμογή του νόμου!

Οπότε, το τι ισχύει με το τι αποφασίζεται στο τέλος ενίοτε απέχει παρασάγγας. 

 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη αλλά αυτό που λέει ο φίλος @Coppermine ισχύει 100% και μπορεί να μετρήσει ως συκοφαντική δυσφήμηση σε δικαστήριο.

Υπενθυμίζω ότι ο φίλος TS έκανε το λάθος να δώσει στοιχεία του καταστήματος δεν έχει καμία σημασία σε τρίτα πρόσωπα δηλαδή στο Discord Server του TheTechLabs και στην παρούσα ιστοσελίδα insomnia.gr

όπως είπε και ο συντονιστής @Snoob έχετε πρόβλημα με κάποιο προιόν ή κατάστημα τηρείται κατά γράμμα το παρακάτω

Όταν καταγγέλλετε κάτι, προσέχετε α) να βγάζει νόημα αυτό που γράφετε και β) να μένετε στα γεγονότα, χωρίς χαρακτηρισμούς.

Επεξ/σία από ikorolis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...