agiannesg59 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Η δημοσίευση των στοιχειών ενός καταστήματος απο μονη της δεν αποτελεί δυσφήμηση. Αν συνοδεύεται και απο ενα προσεκτικά γραμμένο κείμενο που μένει στα γεγονότα με αποδεικτικά στοιχειά μονο και οχι χαρακτηρισμούς τοτε δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Μην τρομοκρατούμε τον κοσμο αλλα να τον κάνουμε προσεκτικό στη άσκηση του νομιμου δικαιώματός του της διαμαρτυρίας. Βεβαια ο νηματοθετης στο αρχικο του κειμενο(αυτο που διεγραψε) δεν ηταν καθολου προσεκτικός και γενικοτερα εχει μπλέξει αρκετα τα γεγονότα και της ημερομηνίες . Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2021 από agiannesg59
Coppermine Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2021 από Coppermine
MauroPaltoudias Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, ikorolis είπε Συγνώμη αλλά αυτό που λέει ο φίλος @Coppermine ισχύει 100% και μπορεί να μετρήσει ως συκοφαντική δυσφήμηση σε δικαστήριο. Το τι τροποποίηση έγινε, δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω. Εγώ διάβασα ένα κείμενο και επ' αυτού σχολίασα. Πιο συγκεκριμένα, σχολίασα συγκεκριμένη φράση στην οποία παρέπεμψε παραπάνω, άλλος χρήστης. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2021 από MauroPaltoudias
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε Το τι τροποποίηση έγινε, δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω. Εγώ διάβασα ένα κείμενο και επ' αυτού σχολίασα. Πιο συγκεκριμένα, σχολίασα συγκεκριμένη φράση στην οποία παρέπεμψε παραπάνω, άλλος χρήστης. Εγώ το είπα επειδή ανάφερες ότι ο συγκεκριμένος χρήστης που έκανες παράθεση δεν έχει εμπειρία από "δικαστήρια" καθώς είσαι λάθος ο συγκεκριμένος χρήστης όπως και κάποιοι άλλοι είναι από τα πιο έμπειρα μέλη της ιστοσελίδας και καλό είναι να διαβάζετε τι έχει να πει αυτός και οι άλλοι ώστε να μαθαίνετε μην είσαι πνεύματα αντίδρασης μόνο. Επίσης επειδή έχω πάει στα δικαστήρια (δεν είναι νομικός) αλλά πήγα ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας στην οποία εργάζομαι πίστεψε με είναι πάρα πολύ εύκολο να στοιχειοθετηθεί η συκοφαντική δυσφήμηση. 13 ώρες πριν, agiannesg59 είπε Η δημοσίευση των στοιχειών ενός καταστήματος απο μονη της δεν αποτελεί δυσφήμηση. Αν συνοδεύεται και απο ενα προσεκτικά γραμμένο κείμενο που μένει στα γεγονότα με αποδεικτικά στοιχειά μονο και οχι χαρακτηρισμούς τοτε δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Μην τρομοκρατούμε τον κοσμο αλλα να τον κάνουμε προσεκτικό στη άσκηση του νομιμου δικαιώματός του της διαμαρτυρίας. Βεβαια ο νηματοθετης στο αρχικο του κειμενο(αυτο που διεγραψε) δεν ηταν καθολου προσεκτικός και γενικοτερα εχει μπλέξει αρκετα τα γεγονότα και της ημερομηνίες . Φυσικά και όχι αν τηρεί αυτά τα δύο σημεία που αναφέρω αν όχι τότε άνετα στοιχειοθετείτε συκοφαντική δυσφήμηση και βρίσκεται κατηγορούμενος στο δικαστήριο Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2021 από ikorolis
agiannesg59 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Οκ τα ιδια λεμε με την διαφορα οτι δεν λειτουργούμε αποτρεπτικά βάζοντας τον μπαμπούλα του νομου μπροστα αλλα βοηθάμε τον κοσμο να λεει το προβλημα του με την σωστη διατύπωση.Γραφουμε ονόματα αλλα με τον σωστο τροπο Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2021 από agiannesg59
MauroPaltoudias Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ikorolis είπε καθώς είσαι λάθος ο συγκεκριμένος χρήστης όπως και κάποιοι άλλοι είναι από τα πιο έμπειρα μέλη της ιστοσελίδας και καλό είναι να διαβάζετε τι έχει να πει αυτός και οι άλλοι ώστε να μαθαίνετε μην είσαι πνεύματα αντίδρασης μόνο. Συνοψίζοντας λοιπόν, λες ότι επειδή κάποιος είναι έμπειρο μέλος μιας ιστοσελίδας, τον καθιστά αυτόματα και έμπειρο σε τέτοιου είδους νομικά ζητήματα; (κάπου γράφεις "δεν είναι νομικός", ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιός δεν είναι νομικός). 2 ώρες πριν, ikorolis είπε Επίσης επειδή έχω πάει στα δικαστήρια (δεν είναι νομικός) αλλά πήγα ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας στην οποία εργάζομαι πίστεψε με είναι πάρα πολύ εύκολο να στοιχειοθετηθεί η συκοφαντική δυσφήμηση. Εντάξει, νομίζω κατάλαβα λίγο πολύ τι προσπαθείς να πεις. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή, δεν θα έλεγα ότι μου είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και ως εκ τούτου δεν θα την υιοθετήσω. Φιλική συμβουλή : απόφυγε τους χαρακτηρισμούς σε ανθρώπους τους οποίους δεν γνωρίζεις (είσαι λάθος, είσαι πνεύμα αντιλογίας - και όχι αντίδρασης, εφόσον δεν υφίσταται ως έκφραση, οπότε δεν βγάζει και νόημα -). Το ότι γράφεις σε ένα forum και πίσω από μια οθόνη, δεν σου δίνει το δικαίωμα να χαρακτηρίζεις ανθρώπους και συμπεριφορές. 2 ώρες πριν, ikorolis είπε αν όχι τότε άνετα στοιχειοθετείτε συκοφαντική δυσφήμηση Επίσης, δεν στοιχειοθετούμε κάποια συκοφαντική δυσμφήμΙση. Και εδώ υπάρχει ένα κενό, είναι δυστυχώς δύσκολο να καταλάβω τι γράφεις. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2021 από MauroPaltoudias
agiannesg59 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, ikorolis είπε Επίσης επειδή έχω πάει στα δικαστήρια (δεν είναι νομικός) αλλά πήγα ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας στην οποία εργάζομαι πίστεψε με είναι πάρα πολύ εύκολο να στοιχειοθετηθεί η συκοφαντική δυσφήμηση. ΔΕΝ εχουμε να φοβηθουμε τιποτα απο την αναφορα του ονοματος ενος καταστηματος δημοσία.Πρεπει ομως να το κανουμε με τον σωστο τροπο.Κατι που δεν ειναι και τοσο δυσκολο ουτε χρειαζεται πολυ μυαλο.Βοηθηστε τον κοσμο να διαμαρτυρηθεί με τον σωστο τρόπο και μη χρησιμοποιείτε τον μπαμπούλα του νομου για να του κλείσετε το στομα.Και ναι οταν η μεταφορική δινει συγκεκριμένη ημερομηνια και ονομα παράδοσης(στοιχεια που μπορει να επαληθευτούν και να αποδειχτούν) και ο άλλος απο το μαγαζι κανει τον ανήξερο μετα απο τοσα τηλ ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΥΜΙΣΗ. 4 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε αλλά πήγα ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας στην οποία εργάζομαι Αυτοφορακιας?????? Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2021 από agiannesg59
Nabuko Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δηλαδή αν γράψω 10 κριτικές για ένα κατάστημα και οι 9 είναι καλές, δηλ. καταπληκτικό μαγαζί, άριστη εξυπηρέτηση, κλπ κλπ και μία κακή, ελλατωματικό προιόν, χαλασμένο φαγητό, αργό εώς ανύπαρκτο service κλπ, αυτή η μία φορά θα θεωρηθεί ότι κάνω δυσφήμιση στο μαγαζί?
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε Συνοψίζοντας λοιπόν, λες ότι επειδή κάποιος είναι έμπειρο μέλος μιας ιστοσελίδας, τον καθιστά αυτόματα και έμπειρο σε τέτοιου είδους νομικά ζητήματα; (κάπου γράφεις "δεν είναι νομικός", ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιός δεν είναι νομικός). Εντάξει, νομίζω κατάλαβα λίγο πολύ τι προσπαθείς να πεις. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή, δεν θα έλεγα ότι μου είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και ως εκ τούτου δεν θα την υιοθετήσω. Φιλική συμβουλή : απόφυγε τους χαρακτηρισμούς σε ανθρώπους τους οποίους δεν γνωρίζεις (είσαι λάθος, είσαι πνεύμα αντιλογίας - και όχι αντίδρασης, εφόσον δεν υφίσταται ως έκφραση, οπότε δεν βγάζει και νόημα -). Το ότι γράφεις σε ένα forum και πίσω από μια οθόνη, δεν σου δίνει το δικαίωμα να χαρακτηρίζεις ανθρώπους και συμπεριφορές. Επίσης, δεν στοιχειοθετούμε κάποια συκοφαντική δυσμφήμΙση. Και εδώ υπάρχει ένα κενό, είναι δυστυχώς δύσκολο να καταλάβω τι γράφεις. Συνοψίζοντας και εγώ με την σειρά μου ΝΑΙ υπάρχει κενό γιατί ο TS έχει κάνει "edited" το αρχικό μήνυμα του έτσι δεν φαίνονται όλες οι "μικρές/ασήμαντες" λεπτομέρειες ΝΑΙ ο TS έκανε λάθος καθώς γράφτηκε σε έναν Discord Server γνωστού καναλιού στο Youtube για έναν προφανή σκοπό ΝΑΙ ο TS έκανε λάθος καθώς γράφτηκε στην παρούσα ιστοσελίδα και να κάνει την καταγγελία του για το ελαττωματικό προιόν και την συμπεριφορά του καταστήματος από όπου το αγόρασε αλλά με λάθος τρόπο έκφρασης. Εδώ να τονίσω ότι και εγώ (αν δεις στο προφιλ μου) έχω καταγγείλει συμπεριφορά καταστήματος αλλά και μηχανής αναζήτησης αγορών αλλά το έκανα με τον σωστό τρόπο έτσι όχι μόνο ζήτησαν συγνώμη αλλά πήραν το ελαττωματικό προιόν με δικά τους έξοδα αλλά μου έστειλαν το σωστό προιόν και κάλυψαν την αύξηση της τιμής του και μου το έστειλαν. Επίσης όταν αναφέρθηκα ότι στην παρούσα ιστοσελίδα υπάρχουν έμπειρα μέλη το εννοώ και αναφέρομαι σε όλα τα επαγγέλματα/ειδικότητες καθώς έχουν τις γνώσεις και την εμπειρία άρα μπορούν να βοηθήσουν σε αρκετές των περιπτώσεων. Να γνωρίζεις επίσης ότι στην παρούσα ιστοσελίδα υπάρχουν αρκετά μέλη τα οποία γνωρίζουν αρκετά πάνω σε νομικά θέματα καθώς είναι νομικοί/δικηγόροι Όπως υπάρχουν πληροφορικάριοι κτλ... Επίσης να σε διορθώσω ότι εγώ ποτέ δεν έχω χαρακτηρίσει κανέναν συνομιλητή μου ούτε του έχω κολλήσει κάποια ταμπέλα και εννοώ σε προσωπικό επίπεδο γιατί πάντα μιλάω γενικά και αόριστα ποτέ σε προσωπικό επίπεδο ΠΟΤΕ δεν έρχομαι σε προσωπική αντιπαράθεση με κανέναν μέσω διαδικτύου σε μια διαδικτυακή κοινότητα (φόρουμ) ούτε κρύβομαι πίσω από μια οθόνη όπως λες και ένα πληκτρολόγιο αλλά τα γράφω με όνομα και επώνυμο. Επίσης δεν είπα ότι στοιχειοθετείτε εσείς συκοφαντική δυσφήμηση αλλά έτσι όπως έπραξε λάθος ο TS μπορεί να το κάνει το κατάστημα. 5 ώρες πριν, agiannesg59 είπε ΔΕΝ εχουμε να φοβηθουμε τιποτα απο την αναφορα του ονοματος ενος καταστηματος δημοσία.Πρεπει ομως να το κανουμε με τον σωστο τροπο.Κατι που δεν ειναι και τοσο δυσκολο ουτε χρειαζεται πολυ μυαλο.Βοηθηστε τον κοσμο να διαμαρτυρηθεί με τον σωστο τρόπο και μη χρησιμοποιείτε τον μπαμπούλα του νομου για να του κλείσετε το στομα.Και ναι οταν η μεταφορική δινει συγκεκριμένη ημερομηνια και ονομα παράδοσης(στοιχεια που μπορει να επαληθευτούν και να αποδειχτούν) και ο άλλος απο το μαγαζι κανει τον ανήξερο μετα απο τοσα τηλ ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΥΜΙΣΗ. Αυτοφορακιας?????? Συμφωνώ ότι δεν έχει κανείς να φοβηθεί με την αναφορά του ονόματος (επωνυμίας) ενός καταστήματος (εδώ βέβαια θα πρέπει να ρωτήσετε την παρούσα ιστοσελίδα αν επιτρέπεται κάτι τέτοιο καθώς υπεύθυνη είναι αυτή για εμάς τα μέλη) Εννοείται ότι πρέπει να το κάνετε με τον σωστό τρόπο και να αναφέρεται με ακρίβεια τα γεγονότα που συνέβηκαν (δεν χρειάζεται να αναφερθείτε σε λεπτομέρειες) Όλα τα στοιχεία και τις αποδείξεις τις προσκομίζετε στις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή - αστυνομικές/δικαστικές αρχές και στην τράπεζα σας το οποίο για εμένα είναι το πρώτο βήμα πριν κάνετε το οτιδήποτε. όσο για το τελευταίο θα το εκλάβω ως αστείο γιατί μάλλον δεν κατάλαβες τι σημαίνει νόμιμος εκπρόσωπος σε πολυεθνική εταιρεία/οργανισμό σε καταλαβαίνω φυσικά και το βρίσκω απόλυτα κατανοητό. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2021 από ikorolis
MauroPaltoudias Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 27 λεπτά πριν, ikorolis είπε blockquote widgetb 28 λεπτά πριν, ikorolis είπε Επίσης δεν είπα ότι στοιχειοθετείτε εσείς συκοφαντική δυσφήμηση αλλά έτσι όπως έπραξε λάθος ο TS μπορεί να το κάνει το κατάστημα. Έγραψες "στοιχειοθετείτε", είναι δεύτερος πληθυντικός εξ όσων γνωρίζω (διόρθωσε με αν κάνω λάθος). Δεν καταλαβαίνω λοιπόν, τι δεν είπες ακριβώς. Σε σχέση με όλα τα άλλα, σε παρέπεμψα στους χαρακτηρισμούς που εσύ απέδωσες και φαίνεται ότι προκειμένου να διορθώσεις τα" κακώς κείμενα", ξαφνικά λες ότι μίλησες γενικά και αόριστα (μοιάζει λίγο με το παιχνίδι της συκοφαντικής δυσφήμισης, "είπα αυτό αλλά εννοούσα κάτι άλλο" και ούτω καθεξής). Εν τω μεταξύ, αναφέρεσαι σε ανθρώπους που έχουν πολλές γνώσεις και είναι είτε νομικοί είτε πληροφορικάριοι° εντούτοις όμως, εγώ βλέπω μόνο μια παραπομπή από μια ιστοσελίδα επαγγελματία δικηγόρου, σε τόσες σελίδες. Αναρωτιέμαι άραγε λοιπόν, πώς και δεν υπάρχει κάποια αναφορά σε πραγματικά περιστατικά και απλώς περιορίζεστε σε γενικόλογα, αναφορές και παραπομπές σε ιστοσελίδες; Επίσης εσύ, ως νόμιμος εκπρόσωπος κάποιας πολυεθνικής (που ναι, δεν έχω εμπειρία τέτοιας κλίμακας εταιρείας, καθώς ασκώ ελεύθερο επάγγελμα κοντά στα 20 χρόνια), γιατί δεν εξιστορείς το τι αντιμετώπισες, προκειμένου να ενημερωθούμε και εμείς οι υπόλοιποι αναφορικά με την ευκολία απόδειξης τέτοιας κατηγορίας; Αυτή πράγματι, θα μπορούσε να είναι μια εποικοδομική συζήτηση και να συνεισφέρει στο όλο θέμα που θίγεται στο παρόν νήμα.
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε blockquote widgetb Έγραψες "στοιχειοθετείτε", είναι δεύτερος πληθυντικός εξ όσων γνωρίζω (διόρθωσε με αν κάνω λάθος). Δεν καταλαβαίνω λοιπόν, τι δεν είπες ακριβώς. Σε σχέση με όλα τα άλλα, σε παρέπεμψα στους χαρακτηρισμούς που εσύ απέδωσες και φαίνεται ότι προκειμένου να διορθώσεις τα" κακώς κείμενα", ξαφνικά λες ότι μίλησες γενικά και αόριστα (μοιάζει λίγο με το παιχνίδι της συκοφαντικής δυσφήμισης, "είπα αυτό αλλά εννοούσα κάτι άλλο" και ούτω καθεξής). Εν τω μεταξύ, αναφέρεσαι σε ανθρώπους που έχουν πολλές γνώσεις και είναι είτε νομικοί είτε πληροφορικάριοι° εντούτοις όμως, εγώ βλέπω μόνο μια παραπομπή από μια ιστοσελίδα επαγγελματία δικηγόρου, σε τόσες σελίδες. Αναρωτιέμαι άραγε λοιπόν, πώς και δεν υπάρχει κάποια αναφορά σε πραγματικά περιστατικά και απλώς περιορίζεστε σε γενικόλογα, αναφορές και παραπομπές σε ιστοσελίδες; Επίσης εσύ, ως νόμιμος εκπρόσωπος κάποιας πολυεθνικής (που ναι, δεν έχω εμπειρία τέτοιας κλίμακας εταιρείας, καθώς ασκώ ελεύθερο επάγγελμα κοντά στα 20 χρόνια), γιατί δεν εξιστορείς το τι αντιμετώπισες, προκειμένου να ενημερωθούμε και εμείς οι υπόλοιποι αναφορικά με την ευκολία απόδειξης τέτοιας κατηγορίας; Αυτή πράγματι, θα μπορούσε να είναι μια εποικοδομική συζήτηση και να συνεισφέρει στο όλο θέμα που θίγεται στο παρόν νήμα. Εγώ φίλε μου μιλάω γενικά και απευθύνομαι σε όλους ποτέ δεν μιλάω σε κάποιον προσωπικά εκτός αν αυτός είναι συγγενικό πρόσωπο/φίλος/γνωστός/συνάδελφος Τώρα ότι αφορά το "συκοφαντική δυσφήμηση μάλλον είσαι νέος στην παρούσα ιστοσελίδα (δεν βρίσκω άλλη εξήγηση) γιατί αν ήσουν παλιός θα γνώριζες ότι ελληνικό κατάστημα έκανε μήνυση σε πελάτη επειδή του έκανε αρνητική κριτική στο google Επίσης δεν είμαι μόνο η συγκεκριμένη ιστοσελίδα δικηγόρου υπάρχουν πάρα πολλές ιστοσελίδες από νομικές πύλες - δικηγόρων κτλ που αν καθόμουν να σου αναφέρω περιπτώσεις "συκοφαντικής δυσφήμησης" γιατί έκαναν αρνητική κριτική για αγορά από κατάστημα στο skroutz ή στο bestprice ή ακόμα και απειλές των καταστημάτων προς τους πελάτες θα γεμίζαμε άπειρες σελίδες. Ότι αφορά εμένα προσωπικά έχω αναφέρει το παράδειγμα το πως προχωράς σε καταγγελία και ενημέρωση του εμπλεκόμενου καταστήματος και βρίσκεις την λύση στο πρόβλημα σου. Όπως και το τι δεν πρέπει να κάνεις Στην περίπτωση της πολυεθνικής εταιρείας/οργανισμού η κατηγορία συκοφαντικής δυσφήμησης προέκυψε από έναν ελεύθερο επαγγελματία - δημοσιογράφο οποίος στην βιασύνη του να ανεβάσει ένα άρθρο / είδηση δεν έλεγξε τις πηγές του / δεν διασταύρωσε τις πληροφορίες του έτσι το ανέβασε σε αρκετές ιστοσελίδες με τις οποίες συνεργαζόταν και στο youtube με αποτέλεσμα να στοιχειοθετηθεί εναντίων του η κατηγορία συκοφαντικής δυσφήμησης - διασπορά ψευδών ειδήσεων κτλ... και να υποχρεωθεί από το δικαστήριο να καταβάλει αποζημίωση και φυσικά να κατεβάσει ότι είχε ανεβάσει. Επεξ/σία 6 Ιουνίου 2021 από ikorolis
MauroPaltoudias Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 6/6/2021 στις 1:36 ΠΜ, ikorolis είπε Τώρα ότι αφορά το "συκοφαντική δυσφήμηση μάλλον είσαι νέος στην παρούσα ιστοσελίδα (δεν βρίσκω άλλη εξήγηση) γιατί αν ήσουν παλιός θα γνώριζες ότι ελληνικό κατάστημα έκανε μήνυση σε πελάτη επειδή του έκανε αρνητική κριτική στο google Είμαι σχετικά καινούριος, πράγματι (νομίζω το 2007 είχα γραφτεί, θα το τσεκάρω όμως με σιγουριά και θα σου πω). Επομένως και σύμφωνα με όσα αναφέρεις, μόνο όσοι είναι παλιοί ή διαβάζουν νυχθημερόν όλα τα θέματα της ιστοσελίδας, είναι σε θέση να γνωρίζουν αντίστοιχα περιστατικά και ως εκ τούτου δεν υπάρχει ανάγκη (επ)αναφοράς τους. Στις 6/6/2021 στις 1:36 ΠΜ, ikorolis είπε Ότι αφορά εμένα προσωπικά έχω αναφέρει το παράδειγμα το πως προχωράς σε καταγγελία και ενημέρωση του εμπλεκόμενου καταστήματος και βρίσκεις την λύση στο πρόβλημα σου. Δεν ανέφερα κατι τέτοιο (απευθυνόμενος σε κάποια όποια λύση), αντιθέτως ρώτησα γιατί δεν κατέθεσες τη δική σου εμπειρία, παρά περιορίστηκες να λες ότι κάποια χρονική στιγμή πήγες ως νόμιμος εκπρόσωπος μιας πολυεθνικής εταιρειας (γενικά και αόριστα, χωρίς κανένα νόημα ουσιαστικό, εκτός από το προφανές). Ωστόσο, μετά από προτροπή μου βλέπω ότι στην τελευταία δημοσίευση το έκανες και σε ευχαριστώ, γιατί από όλα όσα ανέφερες μέχρι στιγμής, εγώ προσωπικά, μόνο αυτό μπορώ να διακρίνω ως κάτι ουσιώδες σε ό, τι αφορά τη συκοφαντική δυσφήμΙση. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2021 από MauroPaltoudias
neo80 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 Στις 31/5/2021 στις 7:49 ΜΜ, Marios25999 είπε Καλημέρα έχω πρόβλημα με ένα μαγαζί. Έχω στείλει πίσω κάτι μνήμες ram μες την εγγύηση κλπ. Εγώ από μεριάς μου έτρεξα ένα πρόγραμμα των Windows να δω αν είναι όντως πρόβλημα μνήμης και τελικά ήταν. Λοιπόν τους περνώ τηλέφωνο την προηγούμενη Δευτέρα 24/5 και μου λένε στείλ τε τες στο μαγαζί να τις ελέγχουμε με δικά μας τα έξοδα αποστολής κι αν έχουν πρόβλημα οι μνήμες θα σας πάρουμε τηλέφωνο για το αν είναι να σας στείλουμε άλλες ή τα χρήματα σας πίσω. Όλα καλά μέχρι εδώ.. Τους πήρα την Πέμπτη μου είπαν δεν μας έχει έρθει κάτι.. Παίρνω την μεταφορική μου λέει η κοπελίτσα ότι έχουν πάει από την Δευτέρα 24/5 και τις έχει παραλάβει το κατάστημα . Ωραία λέω και κλείνω το τηλέφωνο. Ξανά παίρνω στην εταιρία λέω θέλω να μιλήσω με το κατάστημα , καλησπέρα καλησπέρα, του λέω το όνομά και το περιστατικό και με ρωτάει αν έχω αριθμό αποστολής τέλος πάντων του δίνω το κινητό μου και μου λέει ήρεμα και σαν να τον ταλαιπωρουσα "καλά θα τις ψααξω μέσω του τηλεφώνου σας και θα σας ξανά πάρω.. Παίρνω στην μεταφορική πάλι τους λέω" μπορείτε να μου δώσετε κι έναν αριθμό αποστολής μην τα κουράζουμε τα παιδιά" γελάει μου τον δίνει, κλείνω ξανά περνώ την εταιρία. Ωραία λέω αύριο θα με πάρουν να μου πουν κάτι... Τους παίρνω κατά τις 11 τους λέω ποιος είμαι κλπ." ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΛΈΕΙ ΘΑ ΤΗΣ ΚΟΙΤΆΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΆΡΟΥΜΕ ΌΤΑΝ ΕΊΝΑΙ" ψιλοαγριεμενος.. Ωραία λέω μια βδομάδα μετά θα με πάρουν για δύο μνήμες.. Δεν με παίρνουν, τους παίρνω εγώ τους ρωτάω τι και πως. Μου λένε θα τις στείλουμε στον "έμπορο"(δεν θυμάμαι ακριβώς τι μου είπε από τα νεύρα μου.. Και σκέφτομαι εγώ τώρα "Για δύο προγραμματάκια και δυο καφέδες θέλει μια βδομάδα και;;;" Λοιπόν το έστειλα εδώ με την πεποίθηση ότι θα το δει το παλικάρι και θα το κάνει βίντεο για το δει κι άλλος κόσμος πέρα από όσους είμαστε εδώ. ΠΡΟΣΟΧΉ ΜΑΓΚΕΣ ΑΠΌ ΠΟΥ ΑΓΟΡΆΖΕΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΣ!!!! Επίσης το προϊόν βρίσκεται μέσα στην εγγύηση. Τα σχόλια δικά σας Αν θεωρείς ότι δεν εξυπηρετήθηκες σωστά γράψε ένα αρνητικό review εδώ. Καλό είναι να μπαίνεις να ενημερώνεσαι για οποιοδήποτε σάιτ - επιχείρηση κυκλοφορεί είναι αξιόπιστο και το προτείνουν αρκετοί του χώρου. Ποιο μαγαζί είναι;
Marios25999 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Μάγκες εσείς που λέγατε να περιμένω 10 μέρες.. Εχουν περάσει 12(συμπεριλαμβανομένης και της ημέρας παραλαβής) δεν το έκανα την ξεκίνησα την συζήτηση έτσι για την πλάκα βρομαγε η δουλειά.. Ακόμα μιλάνε με τον κατασκευαστή Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2021 από Marios25999
Nabuko Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 3 λεπτά πριν, Marios25999 είπε Μάγκες εσείς που λέγατε να περιμένω 10 μέρες.. Εχουν περάσει 16 δεν το έκανα την ξεκίνησα την συζήτηση έτσι για την πλάκα βρομαγε η δουλειά.. Ακόμα μιλάνε με τον κατασκευαστή 12 έχουν περάσει συμπεριλαμβανομένης και την ημέρα παραλαβής
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα