sargus Δημοσ. Σάββατο στις 03:51 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:51 μμ Τι υπερβολές λέγονται ρε σεις; Σύγχρονος κινητήρας και μάλιστα 145 ίππων σε πάει και σε φέρνει μια χαρά. Και ξανά και ξανά. Δε ζούμε πια στο 1980. Δεν είναι παπάκι! 1
paylidis Δημοσ. Σάββατο στις 04:35 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:35 μμ Είναι λίγα τα κυβικά θα δουλεύει ψηλά κ θεωρώ ότι θα είναι ταλαιπωρία από την εμπειρία μου με τα χιλιαρια σε μικρότερα ταξίδια 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. Σάββατο στις 05:02 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:02 μμ 1 ώρα πριν, sargus είπε Τι υπερβολές λέγονται ρε σεις; Σύγχρονος κινητήρας και μάλιστα 145 ίππων σε πάει και σε φέρνει μια χαρά. Και ξανά και ξανά. Δε ζούμε πια στο 1980. Δεν είναι παπάκι! Δεν ειπε κανεις οτι δεν θα παει. Κυριως λογω οικονομιας θες το πετρελαιο. Συν οτι ενας πετρελαιοκινητηρας ειναι ιδανικος για τοσα πολλα χιλιομετρα. Μια χαρα θα ειναι και ο 1.2 turbo οποτε και ενας 1000αρις με 100 αλογα θα τον πηγαινε. Εμεις λεμε για το καλυτερο, αν υπαρχει σαν επιλογη καθως πετρελαια δεν βρισκεις ευκολα πια. 2
turbat0s Δημοσ. Σάββατο στις 05:08 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:08 μμ 20 ώρες πριν, Johnkeppas είπε Μεσαία έκδοση έχει τα πάντα 1.2 υβριδικό αυτόματο 145hp. Ποια είναι η μεσαία έκδοση? Υπάρχει άλλη πλην allure και gt?
sargus Δημοσ. Σάββατο στις 05:20 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:20 μμ (επεξεργασμένο) 48 minutes ago, paylidis said: Είναι λίγα τα κυβικά θα δουλεύει ψηλά κ θεωρώ ότι θα είναι ταλαιπωρία από την εμπειρία μου με τα χιλιαρια σε μικρότερα ταξίδια Δεν έχουν σχέση τα κυβικά. Μόνο η παραγόμενη ισχύς και η κλιμάκωση του κιβωτίου. @Αλεξανδρος A.92 ναι, όσον αφορά την κατανάλωση, μάλλον το πετρέλαιο είναι προτιμότερο για κάτι τέτοιο αλλά (δεδομένου ότι θα βρεις μοντέλο που να σου αρέσει που να προσφέρεται και με πετρέλαιο σήμερα) οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες έχουν κλείσει πάρα πολύ την ψαλίδα στην κατανάλωση. Επεξ/σία Σάββατο στις 05:24 μμ από sargus ξέχασα κάτι
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. Σάββατο στις 05:26 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:26 μμ 5 λεπτά πριν, sargus είπε ναι, όσον αφορά την κατανάλωση, μάλλον το πετρέλαιο είναι προτιμότερο για κάτι τέτοιο αλλά (δεδομένου ότι θα βρεις μοντέλο που να σου αρέσει που να προσφέρεται και με πετρέλαιο σήμερα) οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες έχουν κλείσει πάρα πολύ την ψαλίδα στην κατανάλωση. Επισης παιζει ρολο και ποσες φορες συνολικα θα γινει αυτο το ταξιδι. Δεν ειναι το ιδιο να φορτωσεις 200.000χλμ σε ενα βενζινοκινητο σε 10 χρονια ας πουμε και σε ενα πετρελαιοκινητο.
paylidis Δημοσ. Σάββατο στις 05:51 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:51 μμ 30 λεπτά πριν, sargus είπε Δεν έχουν σχέση τα κυβικά. Μόνο η παραγόμενη ισχύς και η κλιμάκωση του κιβωτίου. @Αλεξανδρος A.92 ναι, όσον αφορά την κατανάλωση, μάλλον το πετρέλαιο είναι προτιμότερο για κάτι τέτοιο αλλά (δεδομένου ότι θα βρεις μοντέλο που να σου αρέσει που να προσφέρεται και με πετρέλαιο σήμερα) οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες έχουν κλείσει πάρα πολύ την ψαλίδα στην κατανάλωση. Σωστά. Απλά τα μοτέρ αυτά δεν είναι φτιαγμένα για 1500 χλμ ταξίδι άρα δε θα έχουν την ανάλογη κλιμάκωση τα κιβώτια τους κ θα είναι κουραστικά πιστεύω… μακάρι να κάνω λάθος αλλά προσωπικά δε θα το επέλεγα…
sargus Δημοσ. Σάββατο στις 06:46 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:46 μμ 54 minutes ago, paylidis said: Σωστά. Απλά τα μοτέρ αυτά δεν είναι φτιαγμένα για 1500 χλμ ταξίδι άρα δε θα έχουν την ανάλογη κλιμάκωση τα κιβώτια τους κ θα είναι κουραστικά πιστεύω… Όντως, αυτό συνήθως ισχύει. Οπότε ο φίλος πρέπει να δει και αυτό το σημείο στα αυτοκίνητα που τον ενδιαφέρουν. 1
Johnkeppas Δημοσ. Σάββατο στις 06:48 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:48 μμ Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Εντάξει το peugeot το κοιτάω λόγω εμφάνισης και αρκετών έξτρα που έχει συν ότι δεν βρίσκω πολλά νέα μοντέλα πετρέλαιο. Ναι δεν έχει μικρή έκδοση το 408. Από allure ξεκινάει, εκ παραδρομής από τα άλλα της μοντέλα που κοιτούσα πχ 3008. Είδα προηγούμενα 3008 και c5 aircross σε πετρέλαιο και αυτόματα αλλά ένα με λίγα χλμ και διετίας πάει κοντά στα 30 που το θεωρώ κακό ντιλ όταν με τα 33-34 παίρνω το καινουργιο. Θα με ενεπνεαν VW αν δεν ήταν 2000cc τα πετρέλαια και λόγω φόβου με το dsg(είχε φίλος θέμα 2 φορές)
dtk-386 Δημοσ. Σάββατο στις 06:51 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:51 μμ με χιλιαρι 3κυλ 125 ίππων κάνεις άνετα ταξίδι 500-600 χλμ πάντως έχουν μακρυά κλιμάκωση και πάνε καλά δεν καταλαβαίνεις τα κυβικά....
imr Δημοσ. Σάββατο στις 07:48 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:48 μμ (επεξεργασμένο) 57 minutes ago, dtk-386 said: με χιλιαρι 3κυλ 125 ίππων κάνεις άνετα ταξίδι 500-600 χλμ πάντως έχουν μακρυά κλιμάκωση και πάνε καλά δεν καταλαβαίνεις τα κυβικά.... Μία χαρά θα τα καταλάβεις όταν πρέπει να κατεβάσεις για να προσπεράσεις μια νταλίκα ενώ με το ντίζελ απλά πατας και φευγεις. Με πετρέλαιο κάνεις πολύ πιο ξεκούραστο και οικονομικό ταξίδι. Για όλα τα άλλα σενάρια είναι χειρότερα αλλά για ταξίδι στην εθνική είναι βασιλιας Επεξ/σία Σάββατο στις 07:49 μμ από imr
dtk-386 Δημοσ. Σάββατο στις 07:51 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:51 μμ 2 λεπτά πριν, imr είπε Μία χαρά θα τα καταλάβεις όταν πρέπει να κατεβάσεις για να προσπεράσεις μια νταλίκα ενώ με το ντίζελ απλά πατας και φευγεις. Με πετρέλαιο κάνεις πολύ πιο ξεκούραστο και οικονομικό ταξίδι. Για όλα τα άλλα σενάρια είναι χειρότερα αλλά για ταξίδι στην εθνική είναι βασιλιας έχω κάνει και δεν μου έλειψε η δύναμη άλλωστε έχει την ροπή ενός δυνατού ατμοσφαιρικού 1800. μην βλέπετε κυβικά και τρελένεστε
imr Δημοσ. Σάββατο στις 08:43 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:43 μμ 51 minutes ago, dtk-386 said: έχω κάνει και δεν μου έλειψε η δύναμη άλλωστε έχει την ροπή ενός δυνατού ατμοσφαιρικού 1800. μην βλέπετε κυβικά και τρελένεστε Τα ίδια είναι και με το ατμοσφαιρικό 1800ρι. Και με χιλιαρι yaris το κάνεις το ταξίδι το θέμα είναι τι είναι πιο άνετο και ιδανικό
dtk-386 Δημοσ. Σάββατο στις 08:55 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:55 μμ είσαι υπερβολικός. έχω και 1.8 turbo και 1.0 turbo.
imr Δημοσ. Σάββατο στις 09:57 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:57 μμ 1 hour ago, dtk-386 said: είσαι υπερβολικός. έχω και 1.8 turbo και 1.0 turbo. Τι σχέση έχουν? Και με 1000ρι ατμοσφαιρικό κάνεις ταξίδι δεν λέει κάτι
Προτεινόμενες αναρτήσεις