Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω κάνει απόσβεση μόνο από τα κουπόνια που έχω λάβει από λάθος ή ακυρωμένες παραγγελίες 😛

Αν ήμουν Αθήνα ή Θεσσαλονίκη δεν ξέρω αν θα το χρησιμοποιούσα τόσο συχνά, αλλά στο Ηράκλειο είτε δεν θα υπάρχουν αυτά που ψάχνω, είτε έχουν τσιμπημένες τιμές, οπότε μονόδρομος το Skroutz Plus

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

έχει τύχει σε κανέναν να θέλει να επιστρέψει ένα προϊόν κι ενώ έχει ορίσει το ραντεβού με την κούριερ για να έρθει να το παραλάβει στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας να του βγάζει μήνυμα ότι εγκρίθηκε το αίτημα κι ότι μπορεί  να κρατήσει το προϊόν, δεν χρειάζεται να το επιστρέψει, κι ότι η αποζημίωση θα προχωρήσει κανονικά;  Τέτοια συμπεριφορά μόνο στο Αμαζόν είχα διαβάσει και δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι συμβαίνει και Ελλάδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ksessalonikios είπε

έχει τύχει σε κανέναν να θέλει να επιστρέψει ένα προϊόν κι ενώ έχει ορίσει το ραντεβού με την κούριερ για να έρθει να το παραλάβει στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας να του βγάζει μήνυμα ότι εγκρίθηκε το αίτημα κι ότι μπορεί  να κρατήσει το προϊόν, δεν χρειάζεται να το επιστρέψει, κι ότι η αποζημίωση θα προχωρήσει κανονικά;  Τέτοια συμπεριφορά μόνο στο Αμαζόν είχα διαβάσει και δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι συμβαίνει και Ελλάδα. 

Ναι τουλάχιστον 2 φορές αλλά μικρά ποσά 10-15€

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρον. Και σε μένα 9,5€ ήταν το τελικό ποσό μαζί με τα σταλτικά (δεν είμαι μέλος plus) και δεν ηξερα τι να κανω, να περιμενω τον κουριερ ή όχι. 

Επεξ/σία από ksessalonikios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λογικό κάποιες φορές είναι φθηνότερο για το Σκρουτζ (και την Amazon) απλά να κρατήσεις το προϊόν από το να γίνει επιστροφή.
 

Πολύ καλό δείγμα πάντως πράγματι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήγα να κάνω τώρα παραγγελία και δε μου βγάζει δωρεάν μεταφορικά. Για κοιτάξτε λίγο, είναι γενικό το πρόβλημα; Ή μόνο σε μένα;

edit: Ωχ... παρατηρώ κάτι περίεργο. Σε μερικά αντικείμενα βγάζει δωρεάν μεταφορικά, σε άλλα όχι.

Πχ αυτό το αμορτισέρ δεν έχει δωρεάν μεταφορικά https://www.skroutz.gr/s/22148086/HomeMarkt-Αμορτισέρ-Καρέκλας-HM1143B-35cm.html

Φιλτράκια δε βγάζει δωρεάν μεταφορικά https://www.skroutz.gr/s/22616579/Rizla-Φιλτράκια-Slim-6mm-150x-1τμχ.html

Αυτό το μαξιλάρι το βγάζει με δωρεάν μεταφορικά Skroutz Plus https://www.skroutz.gr/s/16729481/La-Luna-Dream-Catcher-Μαξιλάρι-Ύπνου-Πουπουλένιο-Μέτριο-2005000-48x68cm.html

edit: Tώρα που κοίταξα καλύτερα τους όρους...

Αναφορά σε κείμενο

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τη λειτουργία της Υπηρεσίας, προσθέτοντας ή αφαιρώντας λειτουργίες ή να εξαιρέσει συγκεκριμένα προϊόντα ή κατηγορίες προϊόντων, ενημερώνοντας τα Μέλη. Οποιαδήποτε τροποποίηση θα ισχύσει μετά το πέρας της περιόδου συνδρομής του εκάστοτε Μέλους ή και πριν την λήξη αυτής, εφ’όσον το Μέλος συναινεί προς τούτο και μόνο εφ’όσον το Μέλος ανανεώσει τη συνδρομή του στην Υπηρεσία.

Ανέρεσαν προϊόντα που συμμετέχουν στο Skroutz Plus πριν τη λήξη συνδρομής χωρίς να μας ενημερώσουν;

edit: False αlarm, κάτι πήγαινε στραβά με το ογκομετρικό βάρος της μπουκάλας... μάλλον ο πωλητής δήλωση λάθος βάρος. Πήρα άλλη μπουκάλα, συμπλήρωσα τη παραγγελία μέχρι να φτάσω 20 ευρώ κι όλα καλά.

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα μεγάλες προσδοκίες από το skroutz.gr μέχρι πρόσφατα που μου απέδειξε, προς μεγάλη μου απογοήτευση, πως είναι άλλο ένα κακώς εννοούμενου "ελληνικού τύπου" μαγαζάκι.

Παραθέτω τα γεγονότα για να κρίνει ο καθένας σας από μόνος του.

Παραγγελία προϊόντος στις αρχές Οκτωβρίου (10/10/21) λαβές επίπλου μέσω "καλαθιού skroutz".

Παραλαμβάνω λάθος προϊόν μετά από 18 ημέρες (αναμενόταν να το παραλάβω σε 10-12). Συγκεκριμένα, μου έστειλαν λαβές διαφορετικού μεγέθους από αυτές που παρήγγειλα. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, σκέφτηκα.

Το επιστρέφω και ζητάω αντικατάσταση. Περιμένω άλλες 10 μέρες.

Παραλαμβάνω για 2η φορά!! τις ίδιες λάθος λαβές! Το χειρότερο ακολουθεί!

Εξανίσταμαι και ζητάω εξηγήσεις, αλλά και αποζημίωση από μέρους τους, αφού δεν μπορεί να είμαι εγώ ο μόνος που θα πληρώνει (μέσω της αναμονής του) το λάθος άλλων. Και όλοι οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι ( skroutz + κατάστημα) να βρίσκονται στο απυρόβλητο και να τοκίζουν τα χρήματά μου! 

Απάντηση από Δανάη του skroutz:

"Καλησπέρα σας από το Skroutz,
 
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν
είναι στις προθέσεις μας να σας παραπλανήσουμε ούτε στη φιλοσοφία εξυπηρέτησής μας. 
 
Έπειτα από επικοινωνία με το κατάστημα ενημερωθήκαμε ότι
πάντα στις λαβίτσες επίπλων όλα τα εργοστάσια αλλά και τα καταστήματα μετρούν την απόσταση μεταξύ των οπών και όχι την εξωτερική διάσταση του πόμολου.
 
Εφόσον το προϊόν δεν σας εξυπηρετεί, μπορείτε να καταχωρήσετε αίτημα επιστροφής και να αιτηθείτε την επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας. 
 
Παρακαλούμε, μπορείτε να ψάξετε ένα προϊόν με βάση αυτές τις οδηγίες που στέλνει το κατάστημα ώστε να είναι συμβατό, διαφορετικά μπορείτε να μας δώσετε διαστάσεις ώστε να συμβουλευτούμε το κατάστημα και να μας ενημερώσουν αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο.
 
Ευχαριστούμε πολύ."

Όπως μπορείτε να παρατηρήσετε, όχι μόνο στέλνει τη μπάλα στην εξέδρα με εξοργιστικό τρόπο, αλλά δεν νιώθει καν την ανάγκη, έστω για τυπικούς λόγους να ζητήσει ένα συγγνώμη!!!

Εννοείται πως η περιγραφή του προϊόντος δεν αναφέρει πουθενά αυτό που μου γράφει η "αγαπητή" Δανάη του "skroutz".

Παραθέτω το URL της περιγραφής για όσους δεν μπορούν να το πιστέψουν:

https://finezzahome.gr/convex-797-320-labi-epiploy-mayro-mat-796722228?skr_prm=WyI2MmQ4YmU1MC05NDZmLTQ2YzUtYjc4Yy03OWI0ZTkwNzMzYTAiLDE2MzczNTM2MzI3NjQseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiYiIsInRhZ3MiOiIifV0

 

Μετά από αυτά, λέτε να είναι το skroutz.gr το νέο ελληνικό amazon???

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/6/2021 στις 2:24 ΜΜ, basilis_k6 είπε

Εγώ πάντως έκανα παραγγελία με το καλάθι του Σκρουτζ περίμενα 2 εβδομάδες κ όταν έστειλα μήνυμα μου είπαν ότι αλλά δεν υπάρχει διαθέσιμο. Μου επέστρεψαν τα χρήματα βέβαια αλλά δεν με ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα όταν έκανα την παραγγελία αλλά ούτε καν από 2 εβδομάδες που περίμενα 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@geoapos

https://www.skroutz.gr/c/2958/laves-epiplwn/m/19332/Convex/f/1180865/mayro.html?keyphrase=797-320+Ματ&o=Convex+797-320+Λαβή+Επίπλου+Μαύρο+Ματ

Όλα τα καταστήματα (εκτός από αυτό που παρήγγειλες) έχουν είτε διάγραμμα, είτε περιγραφή (κέντρα λαβών).

33.jpg.6119a64a263269326fc369e087e2e8c5.jpg

Υπάρχουν πόμολα 318mm συνολικό μήκος ή 320 απόσταση οπών.

Αν δεις 320 στη περιγραφή, είναι απόσταση οπών (με συνολικό μήκος 382)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/11/2021 στις 12:31 ΠΜ, geoapos είπε

 

 

περιεργως εχει δικιο η κοπελα, θα εβαζα στοιχημα οτι δεν ισχυει αυτο που ειπε και θα την παταγα οπως και εσυ

https://convexdesign.gr/pub/media/product_files/797_DATASHEET.pdf

δεν το βρισκω κακο αυτο που σου ειπε παντως, απλα εχεις ταλαιπωρηθει και την παρεξηγησες

προσωπικα το skroutz plus με βολευει πολυ, καθως κανω πολλες μικρες παραγγελιες και δεν πληρωνω ποτε μεταφορικα ετσι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθει αλλά σήμερα το ανακάλυψα εγώ και ενθουσιάστηκα:

Το καλάθι του σκρουτζ προσφέρει έως και 3 άτοκες με πιστωτική κάρτα!

Καινούργιο είναι ή εγώ είχα στραβωμάρα τόσους μήνες;;

EDIT: Άλλαξαν τους όρους για δωρεάν αποστολή;;

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4411539675665-Skroutz-Plus-Δωρεάν-μεταφορικά-για-κάθε-επιμέρους-αποστολή-άνω-των-15-

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4411038173969-Τι-αλλάζει-με-τη-νέα-έκδοση-του-Skroutz-Plus-

Αντί για 20 ευρώ ανά 3 αποστολές για δωρεάν μεταφορικά πλέον θα είναι
15 ευρώ ανά αποστολή για δωρεάν μεταφορικά.

Δεν νομίζω να αξίζει πλέον η ανανέωση της συνδρομής..
Φαντάζομαι πως τους παλιούς δεν τους επηρεάζει μέχρι να ανανεώσουν..1211350854_2021-11-2320_47_17-Window.png.2fd2e2b7d45f630ec0f1da5050ad4f00.png

 

 

1469612193_2021-11-2320_50_44-Window.png.cbf71ead7d4434d1fee156dce6e0f28a.png

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, aggelos87 είπε

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθει αλλά σήμερα το ανακάλυψα εγώ και ενθουσιάστηκα:

Το καλάθι του σκρουτζ προσφέρει έως και 3 άτοκες με πιστωτική κάρτα!

Καινούργιο είναι ή εγώ είχα στραβωμάρα τόσους μήνες;;

EDIT: Άλλαξαν τους όρους για δωρεάν αποστολή;;

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4411539675665-Skroutz-Plus-Δωρεάν-μεταφορικά-για-κάθε-επιμέρους-αποστολή-άνω-των-15-

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4411038173969-Τι-αλλάζει-με-τη-νέα-έκδοση-του-Skroutz-Plus-

Αντί για 20 ευρώ ανά 3 αποστολές για δωρεάν μεταφορικά πλέον θα είναι
15 ευρώ ανά αποστολή για δωρεάν μεταφορικά.

Δεν νομίζω να αξίζει πλέον η ανανέωση της συνδρομής..
Φαντάζομαι πως τους παλιούς δεν τους επηρεάζει μέχρι να ανανεώσουν..1211350854_2021-11-2320_47_17-Window.png.2fd2e2b7d45f630ec0f1da5050ad4f00.png

 

 

1469612193_2021-11-2320_50_44-Window.png.cbf71ead7d4434d1fee156dce6e0f28a.png

Μόλις πήγα να γραφτω στο πρόγραμμα κ είδα την αλλαγή. Άκυρο από εμένα γιατί ήθελα 2-3 μικροπραγματακια να συγχωνευσω σε μια παραγγελία. Πανω απο €15 σε κάθε μεμονωμένη παραγγελία  δεν μου ακούγεται κ πολύ χρησιμο πλεον...  Δεν πειράζει παραμένουμε χωρίς skroutz plus

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα. Οι παλιοί μπορούμε να μείνουμε στο προηγούμενο πρόγραμμα; Η αλλάζει για όλους;

Τεράστιο fail, να αλλάζεις όρους μετά από πέντε μήνες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε έναν γρήγορο έλεγχο δεν μου χρέωσε μεταφορικά σε 3 προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα με συνολικό κόστος >20€. Ότι ίσχυε μέχρι τώρα δηλαδή για τα μέλη του Plus.

Σε κάθε περίπτωση αυτή η αλλαγή, 5 μήνες μετά το λανσάρισμα και παραμονές Black Friday, δείχνει ότι: 
Είτε δουλεύει σωστά το Plus και θέλουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη.
Είτε ότι ο αρχικός προγραμματισμός τους απέτυχε και έμπαιναν μέσα ή δεν είχαν κέρδος

Και στις 2 περιπτώσεις δείχνει έλλειψη σοβαρότητας κι ότι παίρνονται αποφάσεις στο πόδι. 

Όπως και να έχει, αν τελικά επικρατήσει το καινούργιο σενάριο (15€/αποστολή) χάνει το νόημα του το Plus και δεν υπάρχει λόγος ανανέωσης της συνδρομής. Μάλιστα είναι σοβαρός λόγος και για ακύρωση της υπάρχουσας συνδρομής αν τελικά ισχύσει το νέο σενάριο άμεσα.

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικό για αυτούς, ξενερωτικό για μας και εγώ σίγουρα δεν θα ανανεώσω.

Αλλά το σκεφτόμουν με κάθε παραγγελία μου, προχθές παρήγγειλα
2 μπιμπερό 12€
2 θηλές 2€
1 βιβλίο 7€

κάτι τέτοιου τύπου αποστολές δεν ξέρω τι κέρδος αποφέρουν στην πλατφόρμα, αλλά δεν με ενδιαφέρει και πολύ.

Να υπενθυμίσω κάτι που έχω ξαναγράψει και παλιότερα, φίλος που δουλεύει σε eshop μου έχει πει ότι κάτι τέτοιες αποστολές, του στυλ 1€ (σε μαγαζί με χαρτικά είναι και πολλές φορές κάποιος θέλει ένα (1) στυλό) δεν τις δουλεύουν. Δηλώνουν αδυναμία στην πλατφόρμα και πέφτει στον επόμενο. Άρα και από κει χασούρα γιατί το σκρουτζ είναι υποχρεωμένο να το δώσει στην τιμή που έχει δεσμευτεί στον πελάτη.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας