Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Theofyt είπε

Τα χαρτιά τα οποία αναφέρετε τα είχα όλα . Όσο για το Check in στο ίντερνετ η σελίδα δεν λειτουργεί. Προσπαθούσα να κρατήσω θέσεις να κάτσουμε μαζί ( εννοείται επι πληρωμη) και δεν γινόταν. Και γιαυτο πήγα στις κυρίες 

Τα χαρτιά που ζητάνε στο site  σημαίνει οτι αφού υπήρχες εσύ ως συνοδός δεν έπρεπε να ζητήσουν τίποτα. 

 

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Τα χαρτιά που ζητάνε στο site  σημαίνει οτι αφού υπήρχες εσύ ως συνοδός δεν έπρεπε να ζητήσουν τίποτα. 

 

Δεν ξέρω ποιος είστε αλλά σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας. Από το πρωί είναι η πρώτη λογική απάντηση που πήρα.Ευχαριστώ 

  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Η προεπιλογή θέσης είναι υποχρεωτική? Δηλαδή αν έχεις κλείσει εισητηριο δεν σου αναθετουν αυτόματα θέση, πρέπει να την αγοράσεις έξτρα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, gkapitso είπε

Η προεπιλογή θέσης είναι υποχρεωτική? Δηλαδή αν έχεις κλείσει εισητηριο δεν σου αναθετουν αυτόματα θέση, πρέπει να την αγοράσεις έξτρα?

Όχι δεν είναι υποχρεωτική. Κάπου αναφέρει με μικρά μπλε γράμματα "Θέλω τυχαία ανάθεση θέσης " 

Επεξ/σία από st@kas
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Να πω και εγώ την εμπειρία μου με αυτή την απαράδεκτη εταιρεία. Είναι εντελώς scammers και πραγματικά καλύτερα πληρώστε λίγα παραπάνω για να έχετε το κεφάλι σας σίγουρο ότι θα πετάξετε.

Σε κάθε πτήση κάνουν overbooking μερικές θέσεις. Τι σημαίνει αυτό; Ότι πουλάνε παραπάνω εισιτήρια από τις διαθέσιμες θέσεις και ελπίζουν ότι μερικοί θα χάσουν την πτήση ώστε να χωρέσουν όλοι.

Δεν το πίστευα στα reviews που διάβαζα μέχρι που έτυχε στη γυναίκα μου.

Έπρεπε να πετάξει Αθήνα - Βιέννη το πρωί, να συναντηθεί Βιέννη με τον μικρό αδερφό της και να τον πάρει να πετάξουν μαζί πίσω με άλλη εταιρεία το απόγευμα.

Από τη προηγούμενη μέρα δεν την άφηνε να κάνει online check in, παίρνω τηλέφωνο στις πληροφορίες και μου λένε όλα καλά απλά έχει πρόβλημα το σύστημα και να κάνει check in δωρεάν στο αεροδρόμιο.

Ψέματα!

Όταν πήγε αεροδρόμιο της είπαν ότι θα μπει stand by με μεγάλη πιθανότητα να πετάξει σε επόμενη πτήση ή την επόμενη μέρα επειδή είναι πολιτική της εταιρείας να κάνει overbooking, έτσι μένουν μερικοί εκτός πτήσης. Δηλαδή χαμένο το ταξίδι μας στην Αθήνα, χαμένα και τα εισητηρια γυρισμού, και μεγάλη απογοήτευση γενικότερα. Όλα αυτά με μεγάλη αγένεια των ατόμων εκεί πέρα.

Ευτυχώς κατά τύχη εντελώς δεν εμφανίστηκε ένα ζευγάρι και την άφησαν να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο.

Απλά να ξέρετε όσοι πετάτε με αυτή την εταιρεία κατά τύχη πετάτε. Μέχρι να κάτσει και σε εσάς η σειρά να είστε στο stand by με την πολιτική του overbooking που εφαρμόζεται.

Δημοσ.

Το overbooking είναι νόμιμο και το κάνουν γενικά όλες οι εταιρείες βάσει αλγορίθμων που έχουν επειδή σε κάθε πτήση υπάρχουν no shows.

(οι low cost τύπου Ryanair το αποφεύγουν γενικά το overbooking)

Ανάλογα με την απόσταση της πτήσης κλπ η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να σε βάλει στην επόμενη διαθέσιμη πτήση για το προορισμό και να σε αποζημιώσει (νομίζω γύρω στα 250 ευρώ για τις σχετικά μικρές αποστάσεις).

Συχνά ψάχνουν για εθελοντές μεταξύ των επιβατών. Αν δε βιάζεσαι για κάποιο λόγο είναι καλή φάση βγάζεις χαρτζιλίκι απλά για να πας με την επομένη πτήση.

  • Like 2
Δημοσ.

το εχω δει και σε ποιο μεγαλες αεροπορικες.

εδιναν δωρεαν ξενοδοχειο και δωρεαν εισιτηριο για μελλοντικη πτηση.δεν ειναι μονο η  sky express. και συνηθως ψαχνουν εθελοντες

2 hours ago, StormGr said:

Να πω και εγώ την εμπειρία μου με αυτή την απαράδεκτη εταιρεία. Είναι εντελώς scammers και πραγματικά καλύτερα πληρώστε λίγα παραπάνω για να έχετε το κεφάλι σας σίγουρο ότι θα πετάξετε.

Σε κάθε πτήση κάνουν overbooking μερικές θέσεις. Τι σημαίνει αυτό; Ότι πουλάνε παραπάνω εισιτήρια από τις διαθέσιμες θέσεις και ελπίζουν ότι μερικοί θα χάσουν την πτήση ώστε να χωρέσουν όλοι.

Δεν το πίστευα στα reviews που διάβαζα μέχρι που έτυχε στη γυναίκα μου.

Έπρεπε να πετάξει Αθήνα - Βιέννη το πρωί, να συναντηθεί Βιέννη με τον μικρό αδερφό της και να τον πάρει να πετάξουν μαζί πίσω με άλλη εταιρεία το απόγευμα.

Από τη προηγούμενη μέρα δεν την άφηνε να κάνει online check in, παίρνω τηλέφωνο στις πληροφορίες και μου λένε όλα καλά απλά έχει πρόβλημα το σύστημα και να κάνει check in δωρεάν στο αεροδρόμιο.

Ψέματα!

Όταν πήγε αεροδρόμιο της είπαν ότι θα μπει stand by με μεγάλη πιθανότητα να πετάξει σε επόμενη πτήση ή την επόμενη μέρα επειδή είναι πολιτική της εταιρείας να κάνει overbooking, έτσι μένουν μερικοί εκτός πτήσης. Δηλαδή χαμένο το ταξίδι μας στην Αθήνα, χαμένα και τα εισητηρια γυρισμού, και μεγάλη απογοήτευση γενικότερα. Όλα αυτά με μεγάλη αγένεια των ατόμων εκεί πέρα.

Ευτυχώς κατά τύχη εντελώς δεν εμφανίστηκε ένα ζευγάρι και την άφησαν να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο.

Απλά να ξέρετε όσοι πετάτε με αυτή την εταιρεία κατά τύχη πετάτε. Μέχρι να κάτσει και σε εσάς η σειρά να είστε στο stand by με την πολιτική του overbooking που εφαρμόζεται.

 

Δημοσ.

Οκ αν ψάχνουν για εθελοντή και κάποιον αργοσχολο τον βολεύει θα ήταν καλή φάση.

Το θέμα είναι ότι στη δικιά μου περίπτωση και γενικά σε όλες τις άλλες που διάβασα στα reviews απλά διαλέγουν κάποιον από πριν στην τύχη και του καταστρέφουν τα σχέδια και την ψυχολογία.

Αν δεν πετούσε η γυναίκα μου εκείνη τη συγκεκριμένη ώρα θα χάναμε πάνω από 500€ σε αυτοκίνητα, βενζίνες, ξενοδοχεία, και εισητηρια επιστροφής με την Ryan. Γιατί κάναμε μεγάλα ταξίδια 2 οικογένειες για να μεταφέρει τον ανήλικο αδερφό της από άλλη χώρα στην Ελλάδα.

Μην πω για τη ψυχολογία όλων μας.

Οπότε αν δεν είστε αργοσχολοι και έχετε κάτι σημαντικό να κάνετε, κάποιο σημαντικό ραντεβού, ή ακόμα και διακοπές με κλεισμένα ξενοδοχεία κλπ ή κλεισμένη μετεπιβίβαση και γενικά αν θελετε οπωσδήποτε να πετάξετε εκείνη την μέρα και ώρα τότε απλά μην αγοράσετε με αυτή την εταιρεία εισητηρια.

Υπάρχει πιθανότητα να μην σας αφήσουν να επιβιβαστείτε, χωρίς να ρωτήσουν και χωρίς να φταίτε.

Δημοσ.

Κάνω πτήσεις εσωτερικού αρκετά συχνά είτε με aegean είτε με skyexpress. Περισσότερες φορές έχω ακούσει  για overbooking απο την. Aegean σε σχέση με τηβ sky. Γενικά όμως η sky εχει πολλά θέματα ειδικά με την εξυπηρέτηση. Δύσκολα θα απαντήσουν και ακομη πιο Δύσκολα θα βρεις άκρη.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρει κανείς αν η εταιρεία αυτή έχει mobile app; Έψαξα να βρω και δεν βρήκα κάτι. Αναγκάστηκα να το εκτυπώσω το εισιτήριο. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, ζουν ακόμα στο 2000

Επεξ/σία από jpaokx
Δημοσ.

Εφαρμογή δε ξέρω αν έχει αλλά θυμάμαι έρχεται το εισιτήρια στο mail και έχει επιλογή να το περάσεις στο wallet του κινητού, οπότε το έχεις ηλεκτρονικά. 

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, jpaokx είπε

Ξέρει κανείς αν η εταιρεία αυτή έχει mobile app; Έψαξα να βρω και δεν βρήκα κάτι. Αναγκάστηκα να το εκτυπώσω το εισιτήριο. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, ζουν ακόμα στο 2000

Εισιτήριο ή κάρτα επιβίβασης;

Δημοσ.

Η Skyexpress είναι όντως χειρότερη από Aegean σε εξυπηρέτηση αλλά συνήθως με καλύτερο χώρο για τα πόδια (legroom) όπου η Aegean έχει τερματίσει την σαρδελοποίηση (red flag για μένα).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...