BillyPas Δημοσ. 16 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2021 Καλησπέρα, χρειάζομαι τη βοήθειά σας σε ένα θεματάκι που έχω. Πριν μερικές μέρες αποφάσισα να χρησιμοποιήσω για πρώτη φορά ένα vpn ( το cyberghost). Σχεδόν από την αρχή, παρουσιάστηκαν προβλήματα. Συγκεκριμένα, το killswitch του vpn ενεργοποιούταν μετά από μερικά λεπτά. Επικοινώνησα πολλές φορές με το support της εταιρίας, ακολούθησα ότι οδηγία μου έδωσαν αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Στο τέλος κατέληξαν στο ότι ο ISP μου (η Vodafone στη συγκεκριμένη περίπτωση), μπλοκάρει το vpn. Ξέρει κανείς αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι, υπάρχει τρόπος να παρακαμφθεί; Ευχαριστώ την κοινότητα του insomnia εν των προτέρων.
TheoAlex50 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2021 58 λεπτά πριν, BillyPas είπε Καλησπέρα, χρειάζομαι τη βοήθειά σας σε ένα θεματάκι που έχω. Πριν μερικές μέρες αποφάσισα να χρησιμοποιήσω για πρώτη φορά ένα vpn ( το cyberghost). Σχεδόν από την αρχή, παρουσιάστηκαν προβλήματα. Συγκεκριμένα, το killswitch του vpn ενεργοποιούταν μετά από μερικά λεπτά. Επικοινώνησα πολλές φορές με το support της εταιρίας, ακολούθησα ότι οδηγία μου έδωσαν αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Στο τέλος κατέληξαν στο ότι ο ISP μου (η Vodafone στη συγκεκριμένη περίπτωση), μπλοκάρει το vpn. Ξέρει κανείς αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι, υπάρχει τρόπος να παρακαμφθεί; Ευχαριστώ την κοινότητα του insomnia εν των προτέρων. Δοκίμασες άλλο vpn? Έχω Vodafone και χρησιμοποιώ tunnelbear vpn και hotshield vpn χωρίς κανένα πρόβλημα.
BillyPas Δημοσ. 16 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2021 Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη. Ήθελα να μάθω αν όντως η Vodafone μπλοκάρει τα vpn πριν πληρώσω ξανά για κάποιο άλλο.
dkmaster Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Εγώ πάντως χρησιμοποιούσα για καιρό το Windscribe και δεν είχα πρόβλημα σε vdf.
BillyPas Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Μίλησα με δικό μου άνθρωπο στην vodafone. Μου είπε ότι μετά την τελευταία αναβάθμιση που έκανα ( πήγα στα 100mbps) το σύστημά τους δεν με αφήνει να χρησιμοποιήσω vpn. Μου πρότεινε να αγοράσω άλλο ρούτερ και να φτιάξω νέο δίκτυο. Κάτι τέτοιο υπερβαίνει τις γνώσεις μου, χώρια το οικονομικό κόστος του να αγοράσω ένα άλλο καλό ρούτερ.
Hapatingo Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 1 hour ago, BillyPas said: Μίλησα με δικό μου άνθρωπο στην vodafone. Μου είπε ότι μετά την τελευταία αναβάθμιση που έκανα ( πήγα στα 100mbps) το σύστημά τους δεν με αφήνει να χρησιμοποιήσω vpn. Μου πρότεινε να αγοράσω άλλο ρούτερ και να φτιάξω νέο δίκτυο. Κάτι τέτοιο υπερβαίνει τις γνώσεις μου, χώρια το οικονομικό κόστος του να αγοράσω ένα άλλο καλό ρούτερ. Δοκίμασε να αλλάξεις πρώτο το dns σε 1.1.1.1 και 1.0.0.1 και μετά να μπεις σε vpn.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα