Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, sndev είπε

Δεν έχει αυτοκόλλητο βλέπω κ το δικό μου απλά όταν ανοίγει φαίνεται, anyway αυτό είναι το λιγότερο

@johnnyman o πωλητής βάση νόμου είναι 2 έτη άσχετος τι λέει ένα χαρτί , αν έλεγε ότι με την αγορά χρωστάς 1000 ε θα σήμαινε κάτι; Το πόσο είναι μικρό για να σκαμε απλά αν σου τύχει κάτι παρόμοιο να ξέρεις τα δικαιώματα σου.

Μόλις ξανατερματησα το uncharted. Το ξεκίνησα περισσότερο να το βλεπε η γυναίκα που έχει γίνει φαν σιγά σιγά στα video games. Αν κ το ΧΑ λιώσει το ευχαριστήθηκα ,έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά κ έχουν βάλει κ hdr που αν θυμάμαι καλά δεν είχε.

Το μεγάλο κερδος του 10αρικου είναι αλλου όμως για μένα. Μου ζήτησε να παίξω κ το spin off αλλά βαριέμαι οπότε μου ζήτησε να δοκιμάσει αυτή κ ειναι τώρα  1 ώρα λιώνει στο επίπεδο "εξερευνητής"😂 . Να δω αν θα καταλάβει ότι ξεκίνησε το μαστερσεφ η θα το πάρει σερί

Σε αυτή την περίπτωση τι κάνουμε πχ άμα χαλάσει κάτι άλλο πιο αξίας? 

Ακόμη και η Sony hellas λέει ένα χρόνο εγγύηση...

Το uncharted 4 το τερμάτισα και εγώ  3η φορά και στα 60fps ειναι χαώδης η διαφορά. 

Επίσης μου άρεσε πολύ η δόνηση στο dualsense.

Είχε και πριν hdr :)

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, johnnyman είπε

Σε αυτή την περίπτωση τι κάνουμε πχ άμα χαλάσει κάτι άλλο πιο αξίας? 

Ακόμη και η Sony hellas λέει ένα χρόνο εγγύηση...

Μα σου είπα τι μπορείς να κάνεις. Δεν έχει σημασία αν είναι φθηνό ή κάτι αξίας, όπως και δεν σε αφορά τι λέει η sony hellas. 

  • Like 2
Δημοσ.

Βασικά η Σόνυ είναι καλυμμένη με 1 έτος σαν κατασκευαστής , το πλαίσιο δεν είναι σαν πωλητής αφού αυτός έχει να κάνει με το 2ο έτος. Αλλά τα λες σωστά δε πρέπει να μας νοιάζει τι λέει ο κάθε πωλητής η κατασκευαστης αλλά το τι λέει η νομοθεσία.

Είναι μικρό το πόσο για να κάτσεις να σκάσεις αλλά ίσα ίσα κ γι'αυτό το λόγο αξίζει να μπεις στη διαδικασία να δεις πως θα αντιδράσουν, εξηγώντας όμορφα τα δικαιώματα σου σαν καταναλωτής κ αν χρειαστεί να αφήσεις να εννοηθεί καταγγελία. Πάντως 1 2 φορές που χρειαστηκα στο παρελθόν για ps3 στο δεύτερο έτος στο τότε Saturn αν θυμάμαι σωστά και χειριστήριο ps4 στο κότσοβολο δεν με ταλαιπώρησαν

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, sndev είπε

Βασικά η Σόνυ είναι καλυμμένη με 1 έτος σαν κατασκευαστής , το πλαίσιο δεν είναι σαν πωλητής αφού αυτός έχει να κάνει με το 2ο έτος. Αλλά τα λες σωστά δε πρέπει να μας νοιάζει τι λέει ο κάθε πωλητής η κατασκευαστης αλλά το τι λέει η νομοθεσία.

Είναι μικρό το πόσο για να κάτσεις να σκάσεις αλλά ίσα ίσα κ γι'αυτό το λόγο αξίζει να μπεις στη διαδικασία να δεις πως θα αντιδράσουν, εξηγώντας όμορφα τα δικαιώματα σου σαν καταναλωτής κ αν χρειαστεί να αφήσεις να εννοηθεί καταγγελία. Πάντως 1 2 φορές που χρειαστηκα στο παρελθόν για ps3 στο δεύτερο έτος στο τότε Saturn αν θυμάμαι σωστά και χειριστήριο ps4 στο κότσοβολο δεν με ταλαιπώρησαν

https://www.insomnia.gr/forums/topic/786386-εγγύηση-κονσολών/

Εγω μπηκα στη διαδικασια για ενα dualsense, ωραια τα λεμε με τις εγγυησεις 2 ετων, αλλα η πραγματικοτητα ειναι διαφορετικη...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, stcp είπε

https://www.insomnia.gr/forums/topic/786386-εγγύηση-κονσολών/

Εγω μπηκα στη διαδικασια για ενα dualsense, ωραια τα λεμε με τις εγγυησεις 2 ετων, αλλα η πραγματικοτητα ειναι διαφορετικη...

Καλημερα,

Πρεπει να παρουμε χαμπαρι οτι η νομοθεσια ειναι δομημενη ετσι ωστε να καλυπτει τον απλο πολιτη αλλα παραμενει να εχει παραθυρακια "σοβαρα" υπερ των κατασκευαστων/εταιριων. Ολες οι νομοθεσιες εχουν ας το πω εγω φτωχα ενα λογοπαιγνιο... Τι εννοω , Διαβαζουμε πωλητης και θεωρουμε οτι πωλητης ειναι το πλαισιο , ομως στην πραγματικοτητα ο πωλητης ειναι η αντιπροσωπια και το πλαισιο ο μεταπωλητης. Απο κει και περα υπαρχουν περιπτωσεις ου αν γρινιαξεις θα σε καλυψουν αλλα δεν το κανουν γιατι ετσι πρεπει , αλλα για να φευγεις απο το κεφαλι τους... 

Απλο παραδειγμα του "μεταπωλητη" ειναι οτι στα επισημα site ψαχνεις για official ReSeller στην περιοχη σου.....

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
8 minutes ago, vag.patrick said:

Καλημερα,

Πρεπει να παρουμε χαμπαρι οτι η νομοθεσια ειναι δομημενη ετσι ωστε να καλυπτει τον απλο πολιτη αλλα παραμενει να εχει παραθυρακια "σοβαρα" υπερ των κατασκευαστων/εταιριων. Ολες οι νομοθεσιες εχουν ας το πω εγω φτωχα ενα λογοπαιγνιο... Τι εννοω , Διαβαζουμε πωλητης και θεωρουμε οτι πωλητης ειναι το πλαισιο , ομως στην πραγματικοτητα ο πωλητης ειναι η αντιπροσωπια και το πλαισιο ο μεταπωλητης. Απο κει και περα υπαρχουν περιπτωσεις ου αν γρινιαξεις θα σε καλυψουν αλλα δεν το κανουν γιατι ετσι πρεπει , αλλα για να φευγεις απο το κεφαλι τους... 

Απλο παραδειγμα του "μεταπωλητη" ειναι οτι στα επισημα site ψαχνεις για official ReSeller στην περιοχη σου.....

Η έννοια του «πωλητή» στην νομοθεσία αφορά στο ένα εκ των δύο μερών της αγοραπωλησίας, το άλλο μέρος είναι ο «αγοραστής». Ο αγοραστής δίνει τα χρήματά του και ο πωλητής του δίνει το πράγμα το οποίο συνοδεύεται από κάποιες υποχρεώσεις που πηγάζουν από τον νόμο ή/και από την εμπορική πολιτική που έχει αποφασίσει να ακολουθεί ο πωλητής.

Στο θέμα της νόμιμης εγγύησης δεν μας ενδιαφέρει από που αγόρασε το πράγμα ο πωλητής, μας ενδιαφέρει ποιος ήταν αυτός από τον οποίο αγόρασε το πράγμα ο αγοραστής. Γιατί με την λογική που περιγράφεις, ούτε η ελληνική αντιπροσωπία έχει υποχρέωση να τηρήσει την νόμιμη εγγύηση, αφού και αυτή με την σειρά της αγόρασε το πράγμα από τον κατασκευαστή στην Κίνα ξέρω 'γω.

  • Like 4
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, vag.patrick είπε

Καλημερα,

Πρεπει να παρουμε χαμπαρι οτι η νομοθεσια ειναι δομημενη ετσι ωστε να καλυπτει τον απλο πολιτη αλλα παραμενει να εχει παραθυρακια "σοβαρα" υπερ των κατασκευαστων/εταιριων. Ολες οι νομοθεσιες εχουν ας το πω εγω φτωχα ενα λογοπαιγνιο... Τι εννοω , Διαβαζουμε πωλητης και θεωρουμε οτι πωλητης ειναι το πλαισιο , ομως στην πραγματικοτητα ο πωλητης ειναι η αντιπροσωπια και το πλαισιο ο μεταπωλητης. Απο κει και περα υπαρχουν περιπτωσεις ου αν γρινιαξεις θα σε καλυψουν αλλα δεν το κανουν γιατι ετσι πρεπει , αλλα για να φευγεις απο το κεφαλι τους... 

Απλο παραδειγμα του "μεταπωλητη" ειναι οτι στα επισημα site ψαχνεις για official ReSeller στην περιοχη σου.....

Και για να μην σε χασουν απο πελατη. Μου εχει συμβει να παω στο πλαισιο και να αλλαξω ανοιγμενο μελανι εκτυπωτη, χωρις να μου ζητησουν ουτε αποδειξη.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Malthador είπε

Η έννοια του «πωλητή» στην νομοθεσία αφορά στο ένα εκ των δύο μερών της αγοραπωλησίας, το άλλο μέρος είναι ο «αγοραστής». Ο αγοραστής δίνει τα χρήματά του και ο πωλητής του δίνει το πράγμα το οποίο συνοδεύεται από κάποιες υποχρεώσεις που πηγάζουν από τον νόμο ή/και από την εμπορική πολιτική που έχει αποφασίσει να ακολουθεί ο πωλητής.

Στο θέμα της νόμιμης εγγύησης δεν μας ενδιαφέρει από που αγόρασε το πράγμα ο πωλητής, μας ενδιαφέρει ποιος ήταν αυτός από τον οποίο αγόρασε το πράγμα ο αγοραστής. Γιατί με την λογική που περιγράφεις, ούτε η ελληνική αντιπροσωπία έχει υποχρέωση να τηρήσει την νόμιμη εγγύηση, αφού και αυτή με την σειρά της αγόρασε το πράγμα από τον κατασκευαστή στην Κίνα ξέρω 'γω.

Εγω μαζι σου ... Αλλα αν οντως ειναι ετσι οπως τα λεει και θελουμε να καταλαβουμε η νομοθεσια , τοτε γιατι ακομα και σημερα αν πας να παρεις ενα προιον απο αυτους γραφει 1 χρονο εγγυηση???

Θεωρητικα θα πρεπε να γραφει 

2 Χρονια εγγυηση με ενα 1 χρονο καλυψη εγγυησης αντιπροσωπειας και εν συνεεια 1 χρονο εγγυησης απο το καταστημα αγορας/πωλητης. 

Α΅πουμε τα samsung roionta εχουν 2 χρονια εγγυηση και εκει το ιδιο καταστημα το αναγραφει... Γιατι θα τους καλυψει , γιατι ειναι ο πωλητης η Samsung Και ο μεταπωλητης το Πλαισιο.Καλως η κακως αυτο ειναι.

 

  

7 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Και για να μην σε χασουν απο πελατη. Μου εχει συμβει να παω στο πλαισιο και να αλλαξω ανοιγμενο μελανι εκτυπωτη, χωρις να μου ζητησουν ουτε αποδειξη.

Και αυτο αναλογα την περιπτωση ειναι. 

Γενικα ειναι ορεξη και χρονο να χεις να αξιωσεις τα δικαιωματα σου ως προς την Ευρωπαικη νομοθεσια.

Επεξ/σία από vag.patrick
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
13 minutes ago, vag.patrick said:

Εγω μαζι σου ... Αλλα αν οντως ειναι ετσι οπως τα λεει και θελουμε να καταλαβουμε η νομοθεσια , τοτε γιατι ακομα και σημερα αν πας να παρεις ενα προιον απο αυτους γραφει 1 χρονο εγγυηση???

Έχει διάφορες μεταφράσεις αυτό. Ας πούμε εγώ που είμαι καλόπιστος θεωρώ ότι γράφουν την εγγύηση του κατασκευαστή, γιατί είναι αυτονόητη η παροχή διετούς νόμιμης εγγύησης και άρα δεν χρειάζεται να αναφέρεται καν. Οπότε είναι σαν να σου λένε ότι μέσα στο πρώτο έτος μπορείς να απευθυνθείς στον κατασκευαστή/αντιπροσωπεία απευθείας. Πάντως, έχω δει και περιπτώσεις προϊόντων όπου τα καταστήματα αναγράφουν εγγύηση μεγαλύτερη των δύο ετών, εάν ο κατασκευαστής προσφέρει εμπορική εγγύηση μεγαλύτερη της νόμιμης. Δηλαδή κατά κανόνα αναγράφουν την εγγύηση του κατασκευαστή σε όλες τις περιπτώσεις.

Αν ήμουν κακόπιστος θα έλεγα ότι θέλουν να αποφύγουν τις συμβατικές (από τον νόμο) υποχρεώσεις τους. Δεν είναι και λίγος ο κόσμος που βαριέται να ασχοληθεί περαιτέρω, οπότε μπορεί να ποντάρουν σε αυτό.

Εξάλλου και το κουτί του PS5 γράφει φάτσα κάρτα «8Κ», συνηθίζουν οι εταιρείες να κάνουν τέτοιες μαμουνιές.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Malthador είπε

Έχει διάφορες μεταφράσεις αυτό. Ας πούμε εγώ που είμαι καλόπιστος θεωρώ ότι γράφουν την εγγύηση του κατασκευαστή, γιατί είναι αυτονόητη η παροχή διετούς νόμιμης εγγύησης και άρα δεν χρειάζεται να αναφέρεται καν. Οπότε είναι σαν να σου λένε ότι μέσα στο πρώτο έτος μπορείς να απευθυνθείς στον κατασκευαστή/αντιπροσωπεία απευθείας. Πάντως, έχω δει και περιπτώσεις προϊόντων όπου τα καταστήματα αναγράφουν εγγύηση μεγαλύτερη των δύο ετών, εάν ο κατασκευαστής προσφέρει εμπορική εγγύηση μεγαλύτερη της νόμιμης. Δηλαδή κατά κανόνα αναγράφουν την εγγύηση του κατασκευαστή σε όλες τις περιπτώσεις.

Αν ήμουν κακόπιστος θα έλεγα ότι θέλουν να αποφύγουν τις συμβατικές (από τον νόμο) υποχρεώσεις τους. Δεν είναι και λίγος ο κόσμος που βαριέται να ασχοληθεί περαιτέρω, οπότε μπορεί να ποντάρουν σε αυτό.

Εξάλλου και το κουτί του PS5 γράφει φάτσα κάρτα «8Κ», συνηθίζουν οι εταιρείες να κάνουν τέτοιες μαμουνιές.

Καλα και γω συγκαταλλεγω τον εαυτο μου σε αυτους που δεν ασχολειται... αλλα αναλογα. Ας πουμε τα dualsense οσο ωραια ειναι στο χερι , τοσο κακη ποιοτητα εχουν.... Ηδη ενα ενω ειχε θεμα το κοπανησα και πλεον δεν εχει εγγυηση γιατι ειμαι αυστραλοπιθηκος ωρες-ωρες....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...