Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, music_lover είπε

Εφόσον έδωσαν επιτέλους VRR support στις τηλεοράσεις τους, λογικά έρχεται και στο PS5.

Δυστυχώς το VRR απενεργοποιεί το Local Dimming όποτε ακόμα και αν δουλεύει εγώ πάλι θα προτιμούσα την βέλτιστη ποιότητα εικόνας. Τα νέα μοντέλα της Sony θα έχουν και φέτος το πανάρχαιο/αδύναμο πλέον mediatek SOC (το καινούργιο κυκλοφόρησε αλλά θα το φορέσουν από το 23) ενώ LG και Samsung με  τα δικά τους custom προσφέρουν τα πάντα χωρίς περιορισμούς. 

Επεξ/σία από Lotof
  • Like 1
  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Cariolanoc είπε

MGS remake ειναι στα σκαρια αλλα σε τι μορφη δεν ξερουμε. Υπηρχε αυτο το leak πριν λιγες εβδομαδες:

Ιδωμεν!

Λες να το ειχε παρει πουθενα το ματι μου και υποσυνειδητα να το εφερα στο μυαλο μου. :P 

Δημοσ.
PS4:
1080p at 60fps
112,7Gb

PS4 Pro:
1800p at 60fps
112,7Gb

PS5:
2160p at 60fps (30fps on replays with Ray Tracing)
107,6Gb

- This comparison has been made with patch 1.04 applied.
- PS5 offers two display modes, Performance and Ray Tracing. Ray tracing only applies to reflections in photo mode, in the cinematic camera on replays, and some ingame menus. The gameplay experience will be the same in both modes.
- Load times are around 40 seconds on PS4 versions, while PS5 needs no more than 2 seconds to start races.
- Other visually notable improvements to PS5 are the drawing distance and geometry increase, shadow filtering or ambient occlusion.
- The PS5 version also has more public and vegetation.
- Very interesting implementation of Dualsense. Feeling the road, the gear changes or the triggers for the pedals make it one of the best experiences with this control.
- The framerate has been tested in the most demanding conditions in all 3 versions. Circuits with rain or high graphic load and with 20 vehicles. Neither version can maintain a constant 60fps framerate under these circumstances, but it's acceptable overall.
- Ray Tracing, as a personal opinion, is somewhat anecdotal. Spider-Man or Ratchet & Clank have shown a better implementation of this technology.
- In general, Gran Turismo 7 meets expectations on all platforms as usual in this series.

 

Δημοσ.

Η αηδία με τα patch που τα ονόμασαν upgrade και νομίζουν ότι θα τα πληρώσουμε συνεχίζεται και εδω; μιλάω για ps4 physical disk σε ps5.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, tsakonass είπε

Η αηδία με τα patch που τα ονόμασαν upgrade και νομίζουν ότι θα τα πληρώσουμε συνεχίζεται και εδω; μιλάω για ps4 physical disk σε ps5.

γτ να μη συνεχίζετε? αφού το ανακοινώσανε ξεκάθαρα για ολα τα παιχνίδια με εξαίρεση το horizon που το πήραν πίσω

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρά! Μένω στο 3.20 και ξαναμιλάμε όταν η σκούνα πιάσει στεριά. Θα συνεχίζω να ακουμπάω τα λεφτά μου στο steam και το pc, το λίκνο της πειρατείας.

Επεξ/σία από tsakonass
Δημοσ.
32 minutes ago, Daredevil said:
PS4:
1080p at 60fps
112,7Gb

PS4 Pro:
1800p at 60fps
112,7Gb

PS5:
2160p at 60fps (30fps on replays with Ray Tracing)
107,6Gb

- This comparison has been made with patch 1.04 applied.
- PS5 offers two display modes, Performance and Ray Tracing. Ray tracing only applies to reflections in photo mode, in the cinematic camera on replays, and some ingame menus. The gameplay experience will be the same in both modes.
- Load times are around 40 seconds on PS4 versions, while PS5 needs no more than 2 seconds to start races.
- Other visually notable improvements to PS5 are the drawing distance and geometry increase, shadow filtering or ambient occlusion.
- The PS5 version also has more public and vegetation.
- Very interesting implementation of Dualsense. Feeling the road, the gear changes or the triggers for the pedals make it one of the best experiences with this control.
- The framerate has been tested in the most demanding conditions in all 3 versions. Circuits with rain or high graphic load and with 20 vehicles. Neither version can maintain a constant 60fps framerate under these circumstances, but it's acceptable overall.
- Ray Tracing, as a personal opinion, is somewhat anecdotal. Spider-Man or Ratchet & Clank have shown a better implementation of this technology.
- In general, Gran Turismo 7 meets expectations on all platforms as usual in this series.

 

αλλο ενα παιχνιδι που κανει αναγκαια την υπαρξη VRR. To frame rate δεν ειναι σταθερο ιδιως σε βροχη.

  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι απορίας άξιο αν η ps4 digital έκδοση που παίρνει κάποιος με την αγορά της retail PS5 anniversary μπορεί να αναβαθμιστεί με 10€ για PS5. 🤔

 

Επεξ/σία από Lobo10
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, privateer είπε

αλλο ενα παιχνιδι που κανει αναγκαια την υπαρξη VRR. To frame rate δεν ειναι σταθερο ιδιως σε βροχη.

Σύμφωνα με το DF το framerate μπορεί να πέσει (κατά τη διάρκεια του gameplay) μόνο όταν επιλέξεις βροχή, επιλέξεις την ωρα της ημέρας σε dusk/dawn και ξεκινήσεις τελευταίος σε grid 20 αυτοκινήτων. Πολύ συγκεκριμένες συνθήκες στις οποίες το πρόβλημα εξαλείφεται όταν κάνεις μερικές προσπεράσεις.

Το να λες "το frame rate δεν είναι σταθερό" είναι σαν να εννοείς ότι υπάρχει πρόβλημα ανά πάσα στιγμή σε κάθε αγώνα πράγμα το οποίο δεν ισχύει.

Η ύπαρξη VRR είναι αναγκαία σε κάποια παιχνίδια αλλά όχι απαραίτητα στο GT7.  

Προσωπικά αυτό που με χαλάει πολύ είναι η always online φύση του παιχνιδιού. Το τεχνικό κομμάτι το κατάφεραν μια χαρά. 

 

  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Σύμφωνα με το DF το framerate μπορεί να πέσει (κατά τη διάρκεια του gameplay) μόνο όταν επιλέξεις βροχή, επιλέξεις την ωρα της ημέρας σε dusk/dawn και ξεκινήσεις τελευταίος σε grid 20 αυτοκινήτων. Πολύ συγκεκριμένες συνθήκες στις οποίες το πρόβλημα εξαλείφεται όταν κάνεις μερικές προσπεράσεις.

Το να λες "το frame rate δεν είναι σταθερό" είναι σαν να εννοείς ότι υπάρχει πρόβλημα ανά πάσα στιγμή σε κάθε αγώνα πράγμα το οποίο δεν ισχύει.

Η ύπαρξη VRR είναι αναγκαία σε κάποια παιχνίδια αλλά όχι απαραίτητα στο GT7.  

Προσωπικά αυτό που με χαλάει πολύ είναι η always online φύση του παιχνιδιού. Το τεχνικό κομμάτι το κατάφεραν μια χαρά. 

 

Δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις  αλλά το VRR είναι must σε αυτή τη γενιά , ειδικά στα cross gen games.

Μένει να δούμε optimization στα current gen που θα βγουν το 2ο εξάμηνο του έτους.

Επεξ/σία από Lobo10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αλλο must γτ υπάρχει το hardware κ πρεπει να τους πιεζουμε να το πηγαίνουν στα ακρα κ  άλλο απαραίτητο γτ αλλιως ειναι broken κατι, παίζουμε με τις λεξεις για να ανεβάσουμε η να κατεβάσουμε κατι

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, sndev είπε

αλλο must γτ υπάρχει το hardware κ πρεπει να τους πιεζουμε να το πηγαίνουν στα ακρα κ  άλλο απαραίτητο γτ αλλιως ειναι broken κατι, παίζουμε με τις λεξεις για να ανεβάσουμε η να κατεβάσουμε κατι

Εγώ Γιώργο ανήκω στην πρώτη περίπτωση επειδή διαθέτω tv με hdmi 2.1 και θέλω να παίρνω το μέγιστο από την επένδυση που έκανα.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...