Προς το περιεχόμενο

ΒΕΑΤ: Μηδενικό αποτύπωμα ρύπων έως το 2025 με προτεραιότητα στα ηλεκτρικά ταξί


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members

Η ΒΕΑΤ, η μεγαλύτερη εφαρμογή κλήσης ταξί στην Ελλάδα, φιλοδοξεί να εκμηδενίσει μέχρι το 2025 το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των διαδρομών της, στις ελληνικές πόλεις που δραστηριοποιείται.

Η BEAT ξεκινά να δίνει προτεραιότητα μέσω της εφαρμογής της στα οχήματα μηδενικών ρύπων, ως βασικό κίνητρο προς τους συνεργάτες οδηγούς της, προκειμένου να αντικαταστήσουν τα θερμικής καύσης οχήματά τους με ηλεκτρικά. Παράλληλα, από 2025 και μετά, και εφόσον το νομοθετικό πλαίσιο το επιτρέψει, η BEAT στοχεύει να εγγράφει στην πλατφόρμα της μόνο οχήματα μηδενικών ρύπων.

BEAT_0032.JPG.fe36190d85c209ec4112a7428be53315.JPG

Τα οχήματα μηδενικών ρύπων θα λαμβάνουν διαδρομές κατά προτεραιότητα σε σχέση με τα οχήματα θερμικής καύσης, μέσω ενός νέου, καινοτόμου συστήματος Έξυπνης Ανάθεσης Διαδρομών, το οποίο έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα και θα δοκιμαστεί από τον όμιλο της FREE NOW, μέλος του οποίου είναι η  ΒΕΑΤ, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

Πρόκειται για ένα σύστημα προτεραιότητας, με πολλαπλούς στόχους:
●    Καλύτερη εμπειρία μετακίνησης για τον επιβάτη
●    Επιβράβευση, με περισσότερα έσοδα για τον επαγγελματία οδηγό ταξί
●    Βιωσιμότητα

Το σύστημα αυτό, μέσω του αλγόριθμού του, θα επιλέγει το όχημα που θα στέλνει σε κάθε διαδρομή υπολογίζοντας παραμέτρους, όπως την ηλικία και τους ρύπους του οχήματος, το χρόνο αναμονής του επιβάτη, αλλά και τη βαθμολογία που έχουν συγκεντρώσει οι οδηγοί από τους επιβάτες του BEAT. Έτσι, μεταξύ των κοντινών στον επιβάτη οχημάτων, θα επιλέγεται από την εφαρμογή εκείνο με τους μηδενικούς ή τους λιγότερους δυνατούς ρύπους.

Έτσι, η BEAT αναπτύσσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία ανάθεσης διαδρομών σκεπτόμενη και τον επιβάτη, και τον οδηγό, αλλά και το περιβάλλον. Aξίζει να σημειωθεί το εξής: Σήμερα, για να αντισταθμιστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλούν τα 13.500 ταξί της Αττικής ετησίως, απαιτείται να φυτευτεί έκταση δάσους ίση με 1,5 φορά τον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας.

Η ΒΕΑΤ έχει το μεγαλύτερο συνεργαζόμενο στόλο ταξί στην Ελλάδα, με πάνω από 8.000 οδηγούς. Η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί να μεγιστοποιεί το utilisation (βέλτιστη οικονομική απόδοση & πληρότητα) των οχημάτων, το οποίο αποτελεί κλειδί για τη βιωσιμότητα. Η στρατηγική αυτή στο σύνολό της, εκτός από τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα και την ολοένα μεγαλύτερη βελτίωση της ποιότητας των διαδρομών, θα οδηγήσει ταυτόχρονα σε όφελος για τους συνεργαζόμενους οδηγούς, με αύξηση των εσόδων τους. Υπολογίζεται, ότι ένας οδηγός ηλεκτρικού οχήματος, συνεργαζόμενος με τη ΒΕΑΤ και έχοντας τη δυνατότητα να φορτίσει στο σπίτι του, θα κέρδιζε 2.000-6.000 ευρώ περισσότερα ανά έτος σε σχέση με το μέσο ταξί, παύοντας παράλληλα να επιβαρύνει το περιβάλλον με 13 τόνους CO2 ετησίως.

BEAT_0095.JPG.95ba57c64ae6d73bde1a832505f742c9.JPG

Ο όμιλος της FREE NOW προσβλέπει στο αντιστάθμισμα των σημερινών εκπομπών, με τη σταδιακή μείωσή τους μέχρι την επίτευξη του στόχου των μηδενικών ρύπων. Σημειώνεται ότι, συνολικά η FREE NOW θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς για να κάνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Η ΒΕΑΤ πραγματοποίησε την Τρίτη 22 Ιουνίου εταιρική εκδήλωση ενημέρωσης και παρουσίασης της στρατηγικής της, όπου παρευρέθηκαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κώστας Σκρέκας και η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, κ. Αλεξάνδρα Σδούκου, η οποία δήλωσε:

«Συγχαίρουμε τη ΒΕΑΤ για την πρωτοβουλία της. Το μέλλον της αστικής κινητικότητας χαρακτηρίζεται από ένα καθολικό αίτημα και μια επιτακτική ανάγκη: την μείωση των ρύπων που επιβαρύνουν το περιβάλλον και βλάπτουν τη δημόσια υγεία, υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής. Η ανάγκη αυτή έχει εκφραστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του European Green Deal, το οποίο η Ελληνική Κυβέρνηση ενστερνίστηκε και εφαρμόζει με σταθερά βήματα και πολιτικές. Ως Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχουμε ορίσει τους στόχους μας μέσω του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα και δεσμευόμαστε για την ένθερμη υποστήριξή μας σε πρωτοβουλίες που ενθαρρύνουν την μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών ρύπων».

Ο Γενικός Διευθυντής της ΒΕΑΤ στην Ελλάδα, Βασίλης Ντάνιας τόνισε ότι:  

«Έχοντας την πεποίθηση πως τα χειρότερα της πανδημίας είναι πίσω μας, εγκαινιάζουμε σήμερα μια νέα εποχή πράσινων μετακινήσεων και πιο βιώσιμων πόλεων. Παράλληλα, εστιάζουμε στη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών και την αύξηση του εισοδήματος των οδηγών που συνεργάζονται μαζί μας. Το νέο σύστημα ανάθεσης διαδρομών της BEAT βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής και είμαι πολύ περήφανος που η τεχνολογία αυτή αναπτύσσεται από την ελληνική μας ομάδα».

 

  • Like 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή φάση! Το ηλεκτρικό ευτυχώς φορτίζει στην κίνηση για μεγάλα ταξίδια μόνο έχει θέμα μέχρι τουλάχιστον να έχουμε αντίστοιχες υποδομές και στα ελληνικά οδικά δίκτυα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/6/2021 στις 12:15 ΜΜ, tasos_orf είπε

Καλή φάση! Το ηλεκτρικό ευτυχώς φορτίζει στην κίνηση για μεγάλα ταξίδια μόνο έχει θέμα μέχρι τουλάχιστον να έχουμε αντίστοιχες υποδομές και στα ελληνικά οδικά δίκτυα

Το ακούω από πολλούς πως γίνεται να φορτίζει στην κίνηση;  δεν παράγεται ενέργεια από το πουθενά..αυτό που κάνει είναι ότι είναι αποδοτικοτερο από ένα άλλο θερμική καύσης στην κίνηση καθώς όταν σταματάει επιστρέφεται μέρος της ενέργειας που έχει ήδη καταναλώσει όταν ξεκίνησε την κίνηση του..στα θερμικής καύσης απλά χάνεται αυτή η ενέργεια (για την ακρίβεια μετατρέπεται και δεν είναι αξιοποίησιμη). 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/6/2021 στις 5:04 ΜΜ, insomnia.gr είπε

Ως Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχουμε ορίσει τους στόχους μας μέσω του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα και δεσμευόμαστε για την ένθερμη υποστήριξή μας σε πρωτοβουλίες που ενθαρρύνουν την μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών ρύπων

ένας εισαγγελέας δεν υπάρχει ?

Στις 23/6/2021 στις 5:04 ΜΜ, insomnia.gr είπε

Επιβράβευση, με περισσότερα έσοδα για τον επαγγελματία οδηγό ταξί

αν η αγορά του ηλεκτρικού ταξί επιδοτείται ανάλογα, η ταχυφόρτιση δεν κοστίζει όσο η βενζίνη και το κόστος της μπαταρίας δεν επιβαρύνει παραπάνω απο τα service θερμικού στη 10ετία , ναι θα έχει περισσότερα έσοδα.

Επίσης ,ακόμα δεν έχουμε δυνατότητα παραγωγής ρεύματος (αυτήν την εβδομάδα ανάψανε τα λιγνιτικά γιατί δε φτάνανε ούτε οι εισαγωγές)

και τοπικά το δίκτυο είναι στα τέρματα

Όποτε ακούω για ηλεκτροκίνηση (= να πέσει νέα μάσα) ,χτυπάει καμπανάκι...

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότεροι ταξιτζήδες δεν έχουν μαντήλι να κλαψουν να δω πως θα αγοράσουν ηλεκτρικά ταξί με 10!ευρω μεροκάματο  καλά τα λέει η beat Μαλον νομίζει ότι είμαστε Σουηδία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προτεινω να βάλουν πρίζες στην άσφαλτο οταν εχει κίνηση να φορτιζουν τσπάμπα.

Για εμενα πέρα απο την πλάκα ειναι μονοδρομος αυτο που πάει να κανει ώστε να γίνουν τα περισοτερα ταξί υβριδικά τουλάχιστον η αμειγώς ηλεκτρικά και φυσικά τα πριμ και οι βαθμολογίες. Πάντως το επίπεδο έχει ανέβει κάπως.Με πουκαμισο και γραβατουλα και aircondition. ετσι κυριλέ 

5 ώρες πριν, peet είπε

Το αποτύπωμα ρύπων των μονάδων παραγωγής ρεύματος που θα φορτίζουν τα ταξί θα είναι μηδενικό ?

 

Δεν είναι μηδενικο όπως και όταν φορτίζεις το κινητό σου η το πατίνι το ποδηλατο και οταν βλέπεις τηλεόραση.Ρευμα καις πάλι. Το θέμα ειναι να γίνετε απο ανανεώσιμες πηγες ηλιο, αέρα, γενικότερα για όλα.

Στις 28/6/2021 στις 11:05 ΜΜ, dimitrisgalatsi είπε

Οι περισσότεροι ταξιτζήδες δεν έχουν μαντήλι να κλαψουν να δω πως θα αγοράσουν ηλεκτρικά ταξί με 10!ευρω μεροκάματο  καλά τα λέει η beat Μαλον νομίζει ότι είμαστε Σουηδία 

10€ μεροκάματο? που το είδες δε τα κονομανε αλλα μια χαρά παει.Τώρα αν ο άλλος δε ξέρει να το δουλεψει και ειναι πιάτσα και παρεου μαγκιά...πηγε 5 να πάω σπίτι μου... 12ωρο θέλει και μια χαρα θα ειναι και αυτοκίνητο αγοράζει με γραμμάτεια

Στις 26/6/2021 στις 5:24 ΜΜ, korakios είπε

ένας εισαγγελέας δεν υπάρχει ?

αν η αγορά του ηλεκτρικού ταξί επιδοτείται ανάλογα, η ταχυφόρτιση δεν κοστίζει όσο η βενζίνη και το κόστος της μπαταρίας δεν επιβαρύνει παραπάνω απο τα service θερμικού στη 10ετία , ναι θα έχει περισσότερα έσοδα.

περισότερα έσοδα και πιο εφικτό θα ειναι ταξί με cng

Επεξ/σία από nosstrom
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, nosstrom είπε

περισότερα έσοδα και πιο εφικτό θα ειναι ταξί με cng

Καλά , αυτό ήδη έχει γίνει και γίνεται , το κακό είναι ότι σε ορισμένα πρατήρια και συγκεκριμένες ώρες γίνεται χαμός από ταξί 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, nosstrom είπε

Δεν είναι μηδενικο όπως και όταν φορτίζεις το κινητό σου η το πατίνι το ποδηλατο και οταν βλέπεις τηλεόραση.Ρευμα καις πάλι. Το θέμα ειναι να γίνετε απο ανανεώσιμες πηγες ηλιο, αέρα, γενικότερα για όλα.

 

Το θέμα είναι ότι δεν φθάνει απο αυτές τις πηγές .Και στις υπόλοιπες χώρες υπάρχει η παραγωγή απο πυρηνική ενέργεια ότι και αν συνεπάγεται αυτό .

Αν η παραγωγή γίνεται μόνο από Α.Π.Ε θα γυρίσουμε στη δεκαετία του 1950

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/6/2021 στις 1:12 ΜΜ, nosstrom είπε

προτεινω να βάλουν πρίζες στην άσφαλτο οταν εχει κίνηση να φορτιζουν τσπάμπα.

 

είχε δει μια παρουσίαση στην τηλεόραση για μια νέα πατέντα, με την οποία θα μπορούν να φορτίζουν τα αυτοκίνητα όταν περνάνε από πανω!

Κάτι παρόμοιο με την φόρτιση κινητού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, peet είπε

Το θέμα είναι ότι δεν φθάνει απο αυτές τις πηγές .Και στις υπόλοιπες χώρες υπάρχει η παραγωγή απο πυρηνική ενέργεια ότι και αν συνεπάγεται αυτό .

Αν η παραγωγή γίνεται μόνο από Α.Π.Ε θα γυρίσουμε στη δεκαετία του 1950

Η πυρηνική ενέργεια είναι η μοναδική βιώσιμη λύση -και η πιο καθαρή- με βάση τις ενεργειακές ανάγκες του μέλλοντος, οι οποίες είναι τεράστιες.

Με φουρφουράκια-ανεμογεννήτριες δεν γίνεται δουλειά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...