Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση Xiaomi Poco F3


Necrogeddon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα, προχθες αγορασα απο το σκρουτζομαγαζο YOOST ενα poco f3 8/256 σε λευκο. Θα προσπερασω τα γελοια που αναφερει το καταστημα οτι πρεπει να πληρωσω 20 για να το στειλουν Γερμανια οταν υπαρξει προβλημα και θα αναφερθω οτι μιλησα με το επισημο ΜΙ καταστημα και μου ειπαν οτι το λευκο δεν εισαχθηκε ποτε επισημα στην Ελλαδα και οτι απο εγγυηση με καλυπτει αποκλειστικα το καταστημα. Το εν λογω καταστημα μου εκοψε μια απλη αποδειξη ταμειακης, χωρις να αναφερεται το ΙΜΕΙ ή κατι αλλο που να το συνδεει με την συσκευη. Σε σημερινη μου επικοινωνια με το YOOST μου ανεφερει η κυρια οτι και καλα, με το που ενεργοποιεις το κινητο, δινει σημα στην εταιρια και μετραει η εγγυηση. Φυσικα και ακουστηκε γελοιο λαι θελω τις γνωμες σας αν θα πρεπει να το επιστρεψω η να κανω καποια επαφη με συνηγορο του καταναλωτη. Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι πρόβλημα έχει και θες να το επιστρέψεις;; Τα Xiaomi δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα να ξέρεις, επίσης στους όρους εγγύησης αναφέρει καθαρά για τα 20€ και αποστολή στην Γερμανία , δεν βλέπω να σε έχουν κοροϊδέψει που θα σε βοηθήσει ο συνήγορος του καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, chios είπε

Τι πρόβλημα έχει και θες να το επιστρέψεις;; Τα Xiaomi δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα να ξέρεις, επίσης στους όρους εγγύησης αναφέρει καθαρά για τα 20€ και αποστολή στην Γερμανία , δεν βλέπω να σε έχουν κοροϊδέψει που θα σε βοηθήσει ο συνήγορος του καταναλωτή.

Το κινητο δεν εχει προβλημα. Γνωριζεις καθολου την νομοθεσια? Οτι ισχυριζεται ο καθενας δεν σημαινει οτι ισχυει κιολας. Απο την στιγμη που το καταστημα αποφασισε να λειτουργησει εντος Ευρωπαικης Ενωσης, οφειλει να δωσει 2 ετη εγγυηση, στην οποια δεν εισαι υποχρεωμενος να πληρωσεις κατι εκτος του να το παραδωσεις στο ιδιο το καταστημα.

Επεξ/σία από Necrogeddon
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστή απάντηση σου δώσανε. Xiaomi αντιπροσωπεία στην χώρα μας δεν υπάρχει . Η infoquest(mi store Greece)δεν είναι . Άρα για ότι συμβεί μιλάς με το κατάστημα .

Αν θες να έχεις 2χρονια εγγύηση σίγουρα χωρίς πολλά πολλά ,η από μεγάλες αλυσίδες αγορά η από Amazon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά δεν θα έπρεπε να ζητήσουν 20€ στα πλαίσια της εγγύησης, αλλά από την στιγμή που το αναφέρουν ξεκάθαρα στους όρους σημαίνει ότι το αποδέχεσαι και δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/6/2021 στις 5:36 ΜΜ, Necrogeddon είπε

Καλησπερα, προχθες αγορασα απο το σκρουτζομαγαζο YOOST ενα poco f3 8/256 σε λευκο. Θα προσπερασω τα γελοια που αναφερει το καταστημα οτι πρεπει να πληρωσω 20 για να το στειλουν Γερμανια οταν υπαρξει προβλημα και θα αναφερθω οτι μιλησα με το επισημο ΜΙ καταστημα και μου ειπαν οτι το λευκο δεν εισαχθηκε ποτε επισημα στην Ελλαδα και οτι απο εγγυηση με καλυπτει αποκλειστικα το καταστημα. Το εν λογω καταστημα μου εκοψε μια απλη αποδειξη ταμειακης, χωρις να αναφερεται το ΙΜΕΙ ή κατι αλλο που να το συνδεει με την συσκευη. Σε σημερινη μου επικοινωνια με το YOOST μου ανεφερει η κυρια οτι και καλα, με το που ενεργοποιεις το κινητο, δινει σημα στην εταιρια και μετραει η εγγυηση. Φυσικα και ακουστηκε γελοιο λαι θελω τις γνωμες σας αν θα πρεπει να το επιστρεψω η να κανω καποια επαφη με συνηγορο του καταναλωτη. Ευχαριστω

Αν έχεις χρόνο και διάθεση κάνε επαφή με τον συνήγορο να σου λυθεί η απορία. Αν δεν έχεις κάνε επιστροφή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Necrogeddon είπε

ολοι διαβασατε την μιση αναρτηση. Η αλλη μιση υποθετω ειναι στα πλαισια του οκ, δεν τρεχει τπτ με το μαγαζι

Εαν σε απασχολει η εγγυηση(οπως και η αποδειξη που σου κοψανε),γυρισε το πισω και αγορασε απο καποια μεγαλη αλυσιδα(παιρνουν συσκευες της Infoquest),αλλιως αγορα απο Amazon.

Απο σκρουτζομαγαζα στο θεμα εγγυησης θα εχεις τρεχαματα,γιατι οπως εγραψα και πιο πανω,δεν υπαρχει Xiaomi αντιπροσωπεια στην Ελλαδα.

Δεν ειναι οπως στην Samsung πχ που ανεξαρτητως απο που θα αγορασεις αν ειναι Ευρωπαικο,εχεις 2χρονια εγγυηση και αν θες το πας και ο ιδιος στο service.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που προβλημάτισε τον συμφορουμίτη νομίζω ότι είναι η απόδειξη και τα λεγόμενα της υπαλλήλου. Συμφωνώ ότι οι υπάλληλοι οποιασδήποτε εταιρείας δεν θα πρέπει να αναφέρουν κάτι για το οποίο δεν είναι 100% σίγουροι. Δεν είναι ντροπή να λες "δεν το γνωρίζω, να ρωτήσω και θα σας καλέσω".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...