Προς το περιεχόμενο

Θεματα VDSL 100mbps VODAFONE


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει ένα 15ήμερο που έχει ξεσκιστεί η γραμμή μου. Από εκεί που ήμουν κλειδωμένος (και είχα πραγματικά και σε speedtest) στα 110/11 ξαφνικά μια ωραία μέρα και χωρίς να έχω πειράξει ή αλλάξει το παραμικρό μου έσκασε το παρακάτω

image.png.8219f87ae8f05032f44ab914ece6800d.png

1. Το attainable up γκρεμίστηκε!

2. Από το πουθενά βλέπω σφάλματα και από το Central Exchange

3. Το κατέβασμα σε speedtest παίζει από 27 ως 45mbps στην καλύτερη!

Έκανα δήλωση βλάβης, ήρθαν, μέτρησαν κάτω και μου είπαν ότι και στις ρεγκλέτες της οικοδομής τα νούμερα είναι πεσμένα. Το μαγικό όμως είναι ότι ο ΟΤΕ (δικό του KV) είδε τη βλάβη και απλά τους είπε "έτσι είναι"... Εξήγηση του τι έγινε, γιατί έγινε, γιατί δεν το φτιάχνει ο ΟΤΕ δεν μου έδωσε ΚΑΝΕΙΣ από τη Vodafone οι οποίοι λένε ότι κατανοούν τον εκνευρισμό μου αλλά δεν έχουν απαντήσεις (εντάξει ναι, είμαστε αστείοι σαν χώρα, γεγονός!). 

Εχει κανείς καμία ιδέα τι διάολο μπορεί να παίζει και τι μπορεί να εξηγεί αυτό το γκρέμισμα αλλά και το λόγο για τον οποίο δεν μου το φτιάχνουν?

.... άσχετο... αυτά είναι νορμάλ???

 

image.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ρουτερ παντως δειχνει οτι την τερματιζει την 100αρα κανονικα λεει 109.965 απλα το upload σου ενω επρεπε να ειναι 10 (αφου ειναι 110/10 το πακετο) ειναι 1.4 οποτε κατι παιζει. Επισης το line branching που γραφει 1 το ειχες πριν ; Σημαινει κατι σαν βραχυκυκλωμα διπλη καλωδιωση κτλ...

Εμενα πχ στο upload εχω κ εγω 100αρα κ λεει atainable 26867κ actual 10999 ! Oποτε καπου παιζει βλαβη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, malias4 είπε

Το ρουτερ παντως δειχνει οτι την τερματιζει την 100αρα κανονικα λεει 109.965 απλα το upload σου ενω επρεπε να ειναι 10 (αφου ειναι 110/10 το πακετο) ειναι 1.4 οποτε κατι παιζει. Επισης το line branching που γραφει 1 το ειχες πριν ; Σημαινει κατι σαν βραχυκυκλωμα διπλη καλωδιωση κτλ...

Εμενα πχ στο upload εχω κ εγω 100αρα κ λεει atainable 26867κ actual 10999 ! Oποτε καπου παιζει βλαβη

ναι το Line branching το είχα και πριν και πρέπει να ειναι η γραμμή που πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα (ΔΕΝ με πείραξε ποτέ, ΔΕΝ έχω τίποτα συνδεδεμένο εκεί και γενικά οπουδήποτε αλλού μέσα στο σπίτι).

Σε σύνδεση ενώ είχαμε attainable upload κάπου στα 45000, τώρα είναι αυτό που φαίνεται... 

Στο down παρά το ότι κλειδώνω ψηλά στην πραγματικότητα μπορώ να πιάσω ταχύτητες κάτω από τα 50... Πραγματικά δεν έχω ιδέα τι διάολο μπορεί να συμβαίνει! Γίνεται πχ απο cross-talk αν τίγκαραν την καμπίνα να έχει γίνει τέτοιο κακό?

Η voda μου λέει για έκπτωση ή downgrade, ή να φύγω ατελώς, αλλά εμένα με καίει η γραμμή. Το θέμα είναι ότι άντε και έφυγα και πήγα ΟΤΕ, θα διορθωθεί ή απλά θα πληρώνω περισσότερα, και θα έχω φάει και το τέλος μεταφοράς??? Αυτό είναι που με προβληματίζει και για αυτό προσπαθώ να καταλάβω από τι μπορεί να έχει συμβεί όλο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από εδώ με τι ταχύτητα κατεβάζεις;

http://speedtest.ftp.otenet.gr/

- Άμεσες ενέργειες:

- Ζητάς με email από τον τωρινό πάροχο να σου δώσει γραπτή απάντηση για το πρόβλημα (για να μπορείς αργότερα να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ)

- Έρχεσαι σε επαφή με τον ΟΤΕ, υποδύεσαι χωρίς πολλές εξηγήσεις τον υποψήφιο πελάτη και ζητάς να σου δώσουν απάντηση για τις ταχύτητες συγχρονισμού. Αυτό μπορείς να το δεις και από την ιστοσελίδα τους εκεί που κάνει εκτίμηση της "Ταχύτητας Σύνδεσης", θα σου δείξει κάτι σαν το παρακάτω:

Spoiler

992897888_.png.2078dda881ceceb9c6b0807e2c739606.png

 

Επεξ/σία από filipN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, yositosi είπε

.... άσχετο... αυτά είναι νορμάλ???

Οχι. Λειπει τελειως η γραφικη παρασταση του upload. Βασικα εμφανιζεται το upload σε ενα πολυ πολυ μικρο ευρος στην αρχη της γραφικης παραστασης και μετα εξαφανιζεται. Καποιο προβλημα προφανως υποδηλωνει ολο αυτο.
 

20 ώρες πριν, yositosi είπε

τα νούμερα είναι πεσμένα.

Για το upload μιλαμε ? Και αν ναι ποσο πεσμενα ? Το download σου ειναι μια χαρα. Τα πεσμενα αυτα νουμερα ειναι αυτα που βλεπεις μεσα στο σπιτι ?
 

13 ώρες πριν, yositosi είπε

ναι το Line branching το είχα και πριν και πρέπει να ειναι η γραμμή που πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα (ΔΕΝ με πείραξε ποτέ, ΔΕΝ έχω τίποτα συνδεδεμένο εκεί και γενικά οπουδήποτε αλλού μέσα στο σπίτι).

Ακομα και αν ειναι συνδεδεμενη η πριζα χωρις να εχει τιποτα αλλο δημιουργει προβλημα. Σε καποιον βαθμο. Δηλαδη καλο θα ηταν να αποσυνδεσεις αυτην την πριζα να δεις αν βελτιωνεται καθολου η κατασταση. Επισης στην κεντρικη πριζα μπορει να ειναι συνδεδεμενα ακυρα καλωδια , ανενεργες αναμονες που να επηρεαζουν. Στην δικη μου περιπτωση κατι τετοιο συνεβαινε οταν ειχα προβλημα με το download.
Βεβαια απλα μπορει να εχει προβλημα το KV και ολα αυτα να μην επηρεαζουν πολυ.

Επεξ/σία από mphxths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, filipN είπε

Από εδώ με τι ταχύτητα κατεβάζεις;

http://speedtest.ftp.otenet.gr/

- Άμεσες ενέργειες:

- Ζητάς με email από τον τωρινό πάροχο να σου δώσει γραπτή απάντηση για το πρόβλημα (για να μπορείς αργότερα να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ)

- Έρχεσαι σε επαφή με τον ΟΤΕ, υποδύεσαι χωρίς πολλές εξηγήσεις τον υποψήφιο πελάτη και ζητάς να σου δώσουν απάντηση για τις ταχύτητες συγχρονισμού. Αυτό μπορείς να το δεις και από την ιστοσελίδα τους εκεί που κάνει εκτίμηση της "Ταχύτητας Σύνδεσης", θα σου δείξει κάτι σαν το παρακάτω:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

992897888_.png.2078dda881ceceb9c6b0807e2c739606.png

 

1. ήδη έχω ζητήσει από Vodafone γραπτή απάντηση ώστε να κάνω καταγγελία στον ΕΕΤΤ.

2. σύμφωνα με τη σελίδα του COSMOTE αλλά και της Vodafone παρέχονται όλα τα πακέτα ως και το 100άρι! Φυσικα "τελευταία ενημέρωση τον Νοέμβριο"

image.png.9addf07db7afbfb64e29913cf14ebebd.png

52 λεπτά πριν, mphxths είπε

Για το upload μιλαμε ? Και αν ναι ποσο πεσμενα ? Το download σου ειναι μια χαρα. Τα πεσμενα αυτα νουμερα ειναι αυτα που βλεπεις μεσα στο σπιτι ?
 

Ακομα και αν ειναι συνδεδεμενη η πριζα χωρις να εχει τιποτα αλλο δημιουργει προβλημα. Σε καποιον βαθμο. Δηλαδη καλο θα ηταν να αποσυνδεσεις αυτην την πριζα να δεις αν βελτιωνεται καθολου η κατασταση. Επισης στην κεντρικη πριζα μπορει να ειναι συνδεδεμενα ακυρα καλωδια , ανενεργες αναμονες που να επηρεαζουν. Στην δικη μου περιπτωση κατι τετοιο συνεβαινε οταν ειχα προβλημα με το download.
Βεβαια απλα μπορει να εχει προβλημα το KV και ολα αυτα να μην επηρεαζουν πολυ.

Τα έγραψα παραπάνω, βασικά τα δέιχνει και το screen του Fritz...

 

1. Download, δέιχνω μεν 110mbps κλειδωμένος αλλά πλέον δεν πιάνω με ΤΙΠΟΤΑ πάνω από 45 σε ΟΛΑ τα τεστ (ενώ πριν 15 μέρες έπιανα χαλαρά 95~100 στα διάφορα τεστ

2. Upload είχα attainable κάπου στα ~40mbps. Τώρα έπεσε στα 1.4mbps μόλις και κλειδώνω εκεί! Στα τεστ πάνω από 1,2mb/sec δεν πιάνω

3. Ο τεχνικός τις Voda είδε ΤΑ ΙΔΙΑ νούμερα που αναφέρω παραπάνω όταν συνδέθηκε στις ρεγκλέτες της οικοδομής, οπότε μου απέκλεισε να παίζει κάτι από πλευράς εξοπλισμού μου.

4. Ψιλά σφαλματάκια από πλευράς μου πάντα είχα (τα οποία ήταν χαωδώς περισσότερα με το H300S!). Δεν είχα όμως ΚΑΝΕΝΑ σφάλμα και ΠΟΤΕ από το DSLAM! Τώρα πλέον έχω. Να τονίσω ότι πριν "δει τη βλάβη ο ΟΤΕ έγραφα μερικές δεκάδες σφάλματα από το Central Exchange ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ! Το είδε ο ΟΤΕ, μου έκανε restart τη σύνδεση και χωρίς να λυθεί το πρόβλημα απλά περιορίστηκαν τα σφάλματα που λαμβάνω.

5. Το branching το είχα και πριν χωρίς το παραμικρό θέμα μείωσης (τουλάχιστον ορατής)

 

Όπως προανέφερα ψάχνω να βρω τι διάολο έχει συμβεί και γιατί δεν μου το φτιάχνουν. Η Vodafone μου λέει "ο ΟΤΕ είπε ότι η βλάβη είναι μη επιδιορθώσιμη, δεν μας είπε γιατί, δεν ειναι υποχρεωμένος να μας πει γιατί και άρα λυπούμαστε"!!!! Αντε κάνω καταγγελία, άντε φεύγω... Θα πληρώσω τέλη μεταφοράς/ενεργοποίησης, θα πληρώσω παραπάνω πάγιο... θα λύσω το πρόβλημα μου ή απλά θα κάνω μια τρύπα στο νερό έχοντας πετάξει λεφτά και καταλήγοντας να μου λέει και ο ΟΤΕ "μπορείτε να διακόψετε ατελώς"!

Δεν είναι ότι απλά έπεσε λίγο η γραμμή μου, αλλά το ότι ενώ είχα εδώ και χρόνια σταθερότατη σύνδεση με υψηλότατες ταχύτητες και ξαφνικα μια μέρα το χάος. Για αυτό κιόλας ρωτάω αν κανείς μπορεί να φανταστεί εμπειρικά τι διάολο μπορεί να ειναι :(

 

Άσχετο 1: είπα στη Voda "κόψτε μου τη γραμμή, συνδέστε νέα σε άλλη κάρτα/πόρτα μπας και συνέλθουμε"... Μου έιπαν ότι ΔΕΝ γίνεται και ότι "δεν είναι τόσο απλό"! Ξέρει κανείς γιατί???

Άσχετο 2: εδώ και καμία εβδομάδα ο ΟΤΕ έχει σκάψει ΠΑΝΤΟΥ τον παρακείμενο κεντρικό δρόμο. Έχει στήσει ως τώρα μια νέα καμπίνα σε κάθε τετράγωνο (4 είδα ως τώρα - ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΡΑΜΜΕΣ). Όμως από ότι βλέπω είναι καμπίνες χωρίς οπές εξαερισμού, οπότε υποθέτω ότι ειναι νέα υποδομή για FTTH συνδέσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
10 ώρες πριν, DjTony είπε

Βρήκες άκρη γιατί έχω το ίδιο πρόβλημα από σήμερα; 

Ναι βρήκα άκρη απλά τεράστιο το μπάχαλο...

Στο διαδικαστικό...

1. Λόγω σκαψίματος FTTH (δεν λειτουργούν ακόμα φυσικά), ο ΟΤΕ σταμάτησε να πουλάει σε ΝΕΟΥΣ πελάτες συνδέσεις FTTC 100mbps (τονίζω τους "νέους" γιατί σε υφιστάμενους πελάτες υπάρχει η επιλογή αναβάθμισης !!!)

2. Η Vodafone όταν δήλωσε τη βλάβη στον ΟΤΕ, δήλωσε "μειωμένη ταχύτητα". Δεν δήλωσε "δυσλειτουργία στο Upload" που τους είχα πει εγώ. Επομένως ένα "τζιμάνι" του ΟΤΕ απλά είδε το "χαμηλή ταχύτητα", είδε ότι δεν δίνουν πλέον σε νέους πελάτες 100άρα, έκανε μια επική αναγωγή στο μυαλό του και το "έκλεισε" σαν βλάβη μαρκάροντας "μη επιδιορθώσιμο" και αιτιολογία "πρόγραμμα μη εμπορικά διαθέσιμο/υπευθυνότητα ΟΤΕ"!

3. Η Vodafone σε όλες τις επικοινωνίες μου ήταν επιπέδου "τρεις λαλούν και δύο χορεύουν"! Τους κατέστρεψε αυτό με τις τηλε-εργασίες και κάνει μπαμ. Από εξυπηρετικά παιδιά που το πάλευαν αλλά δεν είχαν πρόσβαση σε πληροφορία, σε παιδιά που δεν το είχαν, και μέχρι και σε "τσογλαν@κια" που ήταν και εριστικοί (ναι τους ζάλιζα αλλά ναι είχα πρόβλημα και η απάντηση "για όλα φταίει ο ΟΤΕ" δεν μου αρκούσε)

Στο πρακτικό...

1. Η Vodafone δήλωνε ότι είχε δεμένα χέρια. Κατόπιν γραπτής καταγγελίας τελικά έκανα διακοπή ατελώς και πήγα ΟΤΕ. Το συμβόλαιο γινόταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ως FTTC 50mbps. Φυσικά το πρόβλημα μου δεν λύθηκε γιατί είχα 50/1 αντί για 50/5. 

2. Πλέον ως πελάτης ΟΤΕ δήλωσα εκ νέου τη βλάβη. Ήρθε τεχνικός την επομένη, ημέρα ΣΑΒΒΑΤΟ (!!!). Επιβεβαίωσε ότι έχουμε θέμα, και ότι φαίνεται να συγχρόνιζα με μονόπολο και έχανα το μισό εφικτό bandwith, και πολύ απλά μου άλλαξε ζεύγος στην καλωδίωση μεταξύ KV και ρεγκλέτας οικοδομής. Η γραμμή συνήλθε αλλά πλεόν ήμουν σε 50/5 πρόγραμμα.

3. Δύο μέρες μετά επικοινώνησα με ΟΤΕ, με την κυρία που είχα μιλήσει για να κάνουμε τη μεταφορά από Voda σε αυτούς και της ζήτησα να μου κάνουν αναβάθμιση σε 100 μιας και το είχα επί Vodafone και φυσικά και ο τεχνικός τους μου είχε επιβεβαιώσει ότι το σήκωνε κανονικά η γραμμή μου. Το σύστημα δέχτηκε το αίτημα (πλεον ήμουν υφιστάμενος πελάτης σε 50/5 και όχι νέος) και εντός 24ώρου αναβαθμίστηκα σε 100/10 (βράχος κλειδωμένος σε 110/11 από τότε)!!!

Mου βγήκε η πίστη και έφαγα 2 μήνες μέχρι να βγει η άκρη γιατί πολύ απλα με έπαιζε η Vodafone και δεν μου έστελνε σαφή απάντηση (ακόμα και στη γραπτή καταγγελία με τρελους και ευφάνταστους τρόπους αντί να μου απαντήσουν σε 20 εργάσιμες τις έκαναν 40 περίπου).

*** Fun fact... Έκανα αίτηση φορητότητας ΔΕΥΤΕΡΑ μεσημέρι! Συνήθως το όλο στόρι τραβάει κανένα 20ήμερο... επειδή όμως είχαν λερωμένη τη φωλιά τους, την εκτέλεσαν ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ πρωί!! Φυσικά δεν είχα προλάβει να λάβω εξοπλισμό από τον ΟΤΕ, αλλά και να γίνει καν επεξεργασία από πλευράς ΟΤΕ. Απλά επειδή ήμουν ήδη σε KV του ΟΤΕ, με το που με "έβγαλε" η Voda από το σύστημα της έπεσα ως "default user" στο δίκτυο της Cosmote. Το Fritzbox έβλεπε κανονικά Ιντερνετ φυσικά, αλλά μου έστειλε μήνυμα ότι η VOIP δεν λειτουργεί με επεξήγηση "πρόβλημα DNS"... Σε επικοινωνία με Vodafone τα αστέρια έψαχναν για λύση (!!!) τους έλεγα "να σας ρωτήσω κάτι;" και αυτοί εκεί πεισματικά το γκαιλέ τους να ακολουθήσουμε πρωτόκολο, να βάλουμε δικό τους εξοπλισμό, να κάνουμε reset, να περιμένουμε ξανά για να μου πουν στο τέλος "πρέπει να δηλώσουμε βλάβη" (!!!! ΝΑΙ!!!!). Αφού λοιπόν έκαναν όλη τη χορογραφία, με άφησαν να ρωτήσω "παίζει σενάριο να με πετάξατε από το δίκτυο σας εντός 12 ωρών;;;" για να λάβω σιγή, ένα "περιμένετε να δω αν και αδύνατο".... και μετά ένα "εεεε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση Cosmote, από το πρωί τελικά δεν υπάγεστε στο δίκτυο μας"!!! ΕΥΤΥΧΩΣ που έχω το Fritzbox, οπότε του έβαλα στις ρυθμίσεις "Cosmote" και τράβηξε επιτόπου και τη Voip αυτόματα και δεν έμεινα χωρίς τηλέφωνο για κανένα 4ήμερο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω από τη στιγμή που σε αποδέσμευσαν ατελώς γιατί ασχολήθηκες με αιτήματα γραπτής απάντησης, καταγγελίες κτλ. Τι παραπάνω περίμενες να σου αποδώσουν αυτά;

Όσο για το γιατί δεν σου πρότεινε κανείς αποσύνδεση και νέα σύνδεση / αίτημα είναι γιατί κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί επίλυση με αυτό τον τρόπο και μπορεί φυσικά και να υπάρξει πρόβλημα διαθεσιμότητας (και όπως αναφέρεις υπήρχε όντως)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, hln3 είπε

Δεν καταλαβαίνω από τη στιγμή που σε αποδέσμευσαν ατελώς γιατί ασχολήθηκες με αιτήματα γραπτής απάντησης, καταγγελίες κτλ. Τι παραπάνω περίμενες να σου αποδώσουν αυτά;

Όσο για το γιατί δεν σου πρότεινε κανείς αποσύνδεση και νέα σύνδεση / αίτημα είναι γιατί κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί επίλυση με αυτό τον τρόπο και μπορεί φυσικά και να υπάρξει πρόβλημα διαθεσιμότητας (και όπως αναφέρεις υπήρχε όντως)

 

για έναν πολύ απλό λόγο φίλε μου. Όταν σου λένε "βλάβη μη επιδιορθωσιμη από ΟΤΕ" μπορέι να έιναι τα χίλια μύρια!! Π.χ. μπορέι να είναι κάτι πολύ απλό όπως ένα καλώδιο, και απλά να μην ασχολήθηκε κανείς, ή μπορεί αντίστοιχα να ειναι κάτι πιο προχωρημένο όπως πχ ένα καλώδιο με όλα τα διαθέσιμα όμως ζεύγη ήδη σε χρήση (παλιά οικοδομή οπότε ποτέ δεν ξέρεις!). Στην μια περίπτωση λες ότι "αν πάω ΟΤΕ θα το φτιάξουν", στη δεύτερη το ρισκάρεις να κάνεις τη μεταφορά, να πληρώσεις και τα τέλη φορητότητας, και να καταλήξεις να πληρώνεις τα ίδια και λίγο περισσότερα για να έχεις ξανά το ίδιο πρόβλημα!!!

Για αυτό και μόνο το λόγο, και για να μην κάνω γύρες κυνηγώντας την ουρά μου, θεώρησα ότι έπρεπε να έχω πρώτα ακριβή απάντηση για το ποιά ακριβώς ήταν η απάντηση του ΟΤΕ ως προς τη βλάβη. Φυσικά το γιατί δεν μου έλεγαν απευθείας τι ακριβώς έλεγε, δεν το καταλαβαίνω! Λες και ήταν κανένα κρατικό μυστικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές οι βλάβες είναι δύσκολες δυστυχώς.
Το να χάσεις εντελώς τις υπηρεσίες είναι ότι καλύτερο. Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο, κατανοητό και το φτιάχνουν. Το να έχεις χαμηλότερη ταχύτητα στο Upload, παίρνει άλλη τροπή, οι τεχνικοί τρέχουν και δεν φτάνουν, δεν μπορούν να δώσουν την απαραίτητη σημασία και τελικά εσύ βγαίνεις χαμένος.

Η καμπίνα όπως κατάλαβα ήταν του ΟΤΕ και όχι της Vodafone, σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Heatspreader είπε

Αυτές οι βλάβες είναι δύσκολες δυστυχώς.
Το να χάσεις εντελώς τις υπηρεσίες είναι ότι καλύτερο. Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο, κατανοητό και το φτιάχνουν. Το να έχεις χαμηλότερη ταχύτητα στο Upload, παίρνει άλλη τροπή, οι τεχνικοί τρέχουν και δεν φτάνουν, δεν μπορούν να δώσουν την απαραίτητη σημασία και τελικά εσύ βγαίνεις χαμένος.

Η καμπίνα όπως κατάλαβα ήταν του ΟΤΕ και όχι της Vodafone, σωστά;

Ναι του ΟΤΕ, και όχι ειδικά στη δική μου περίπτωση ήταν ξεκάθαρη. Συγχρονισμός ονομαστικά 100/1, πρακτικά σε τεστ 45/1, φάσμα μισό (έλειπε το μισό bandwith), και ένας σκασμός σφάλματα να επιστρέφουν από το Dslam, πράγματα που βλέπουν. Απλά έχουν βάλει "κουτάκια" στις επικοινωνίες τους μεταξύ τους! Υπάρχει στο πρωτόκολο, τότε θα ειπωθεί, δεν υπάρχει, τότε πάει άπατο. Αυτό είναι που με τρελαίνει.

Ο τεχνικός της Voda που ήρθε αρχικά, μέτρησε και μετά ήρθε πάνω και είδε και μου είπε "ξεκάθαρα καλωδίωση δικτύου, μην ανησυχείς στανταράκι είναι μονόπολο και εύκολα φτιάχνεται είτε με αλλαγή ζεύγους, είτε με απλό ξύσιμο της επαφής"... Τώρα, πως μετά ανοίχτηκε η βλάβη στον ΟΤΕ (φρασεολογία), και έγινε η βλάβη flagged ως "μη επιδιορθώσιμη" πραγματικά δεν το ξέρω! Το λυπηρό είναι ότι εγώ τσίριζα στο μισο support της Vodafone, τους έλεγα τι φταίει, τους έλεγα τι φάσμα κομμένο στη μέση μου έδειχνε ο Φριτζ, τους έλεγα τα errors που σήκωνε ο Φριτζ από το Central Exchange, μόνο για να μου απαντάνε "ναι αλλά εφόσον ο ΟΤΕ είπε ότι είναι μη επιδιορθώσιμη τότε η βλάβη δεν ανοίγει ξανά"! Εκεί είναι το σουρεαλιστικό και η λογική του παραλόγου! Δεν μιλάς με ανθρώπους αλλά με πιόνια!

Επίσης να τονίσω κάτι επίσης σημαντικό. Οι τεχνικοί της Voda σκ@τ@ έβλεπαν για τη γραμμή! Το fritz 7530 το΄εχω ανοιχτό για τον provider, αλλά αυτοί τίποτα. Και με το δικό τους εξοπλισμό βασικά τίποτα, απλά αν δουλεύει η γραμμή έβλεπαν. Αντιθέτως ο ΟΤΕ, το Fritz το βλέπει κανονικότατα σαν να φοράω δικό τους εξοπλισμό!!!

Τεσπά, αν ειναι να πληρώνω μια εταιρεία για να μου λέει όμως ότι είναι εκεί μόνο για την τιμολόγηση αλλά μετά δεν φέρει ευθύνη ή δεν έχει ισχύ, τότε οχι ευχαριστώ! Στην τελική, ειδικά για το κομμάτι της VDSL δεν ειχα και καμία τρελή προσφορά (είχα παρα-παλιώσει σαν πελάτης και την ειχαν δει ιστορίες προφανώς).. Μόλις 3 ευρώ παραπάνω μου βγαίνει ο ΟΤΕ, και εφόσον τουλάχιστον βλέπω ότι αν συμβεί κάτι τρέχουν άμεσα, μου αρκεί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικό να μην  βλέπουν το Router σου.
Ο ΟΤΕ νομίζω ότι μπορεί καθώς υποστηρίζει τα Fritz. Έχεις ανοιχτό το TR069. Αυτό για κάποιους θεωρείται τρύπα ασφαλείας να ξέρεις. Εγώ θα το έβγαζα και θα το ενεργοποιούσα μόνο αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και θέλει να δει ο πάροχος κάτι.

Πάει ο ΟΤΕ το κοιτάει, τους λέει ότι είναι εντάξει και μετά αυτοί δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο.

Έχω την εντύπωση πως σε εκείνον που ανήκει η καμπίνα, είναι πιο ευέλικτος στο να διορθώσει προβλήματα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...